Oe... man in pak.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een mooi pak voor bij -Engel-s galajurk![]()
quote:
quote:
Daar gaat niets bovenquote:
Ja, hoi.quote:
Enen vodka-martini, jawohl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dress up....
Maltaman in pakjamesbond drankje erbij
![]()
![]()
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenquote:
Wat, durf je niet in pak naar de meet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meet afzeggen en ergens anders gaan eten?
Adams pakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenMaar wat voor pak wil je? Duikpak? Brandweerpak?
Met pak naar een cafe?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, durf je niet in pak naar de meet?
Ik las "park".quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Wat, durf je niet in pak naar de meet?
Cosmootje of moijto voor mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Enen vodka-martini, jawohl.-Engel- in galajurk
Als een jonge deerne in Eva's pak komt dan dealquote:
Oh, is dat zo'n shabby bedoeling dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het hier over Roy's cafe he, ik heb mijn afgetrapte kloffie al klaargelegd
Geen idee, ik ben een groentje mbt meetsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, is dat zo'n shabby bedoeling dan?
Smoking, met smoking hot girl at your sidequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil voor jou best een pak aantrekkenMaar wat voor pak wil je? Duikpak? Brandweerpak?
Ik krijg al eten voor ik naar de meet kom.... mag ik trouwens geen galajurk aan.... bit overdressed for that...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meet afzeggen en ergens anders gaan eten?
Wat een creepquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smoking, met smoking hot girl at your side![]()
[ afbeelding ]
Mais bien surquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Cosmootje of moijto voor mij....
Mocht ik ooit weer naar Malta komen dan neem ik de jurk mee... Je weet vast wel een plek waar ik die aan kan
Ik zou mij daar ongemakkelijk in voelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smoking, met smoking hot girl at your side![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |