SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!“An interesting thing is a good thing.”
Vertel eens wat kan GTST leren van School Days Yotsuga no Sora en Elfen Lied?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Beetje drama enzo vooral.
Paar persoonlijke favorieten zijn Myself Yourself, Yosuga no Sora en School Days.
Maar Elfen Lied staat nog steeds op 1.
Sowieso veel betere verhaallijnen en het geeft wel ideeën hoe je van irritante personages af zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vertel eens wat kan GTST leren van School Days Yotsuga no Sora en Elfen Lied?
Ja, dat zou duidelijker zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:14 schreef blessed19 het volgende:
Moet het niet zijn
Italië; Geef Maus en Cake terug!
Excursies naar Zwitserland en zeilbeurzen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Sowieso veel betere verhaallijnen en het geeft wel ideeën hoe je van irritante personages af zou kunnen komen.
Gewoon Ludo vectors geven waarmee hij de vingers van Bing afruktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Sowieso veel betere verhaallijnen en het geeft wel ideeën hoe je van irritante personages af zou kunnen komen.
SPOILER: Fate/Stay Night ep 22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bijna ben ik bij het befaamde ''people die if they are killed'' stukje![]()
God tier taste. Jou mag ik welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Beetje drama enzo vooral.
Paar persoonlijke favorieten zijn Myself Yourself, Yosuga no Sora en School Days.
Maar Elfen Lied staat nog steeds op 1.
volledig van 1 tm 48 T.Tquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit nu een potje schaak met een vriend te doen. Als ik win krijg ik zijn One Piece manga collectie. Als hij wint krijgt hij een blikje energy drink..
blijkt die manga collectie digitaal te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit nu een potje schaak met een vriend te doen. Als ik win krijg ik zijn One Piece manga collectie. Als hij wint krijgt hij een blikje energy drink..
Herdersmatje einzquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:21 schreef robin007bond het volgende:
deze TT is niet goed, hooguit origineelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Arashimashou het volgende:
Tjonge, voor het eerst sinds tijden dat we weer eens een goede TT hebben.
"Sayonara!"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
deze TT is niet goed, hooguit origineel
''Taylor Lautner in Control''quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
"Sayonara!"
"1 Anime 2 Animees!"
"Boku no Pico FTW"
"Verzin zelf maar een TT"
Vergeleken met deze... Goed oke, hij is niet briljant. Maar beter dan de slechteren.
Ach...toen je nog een rollende Yui avatar had... dat lijkt een eeuwigheid geleden.quote:
Ik speel natuurlijk expres heel slecht, omdat ik het zo jammer vind van je mangaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:02 schreef Skittels het volgende:
dit is de tussenstand tussen robin en ik
robin is wit en ik zwart
http://postimage.org/image/78jy83q47/
yeah surequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik speel natuurlijk expres heel slecht, omdat ik het zo jammer vind van je manga
Daarvoor kennen jullie hem nog niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
"Een vriend" heeft dus een FOK! naam... Je had 'm dus beter vriend Skittels kunnen noemen.
Hahaha!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:08 schreef Klipnap het volgende:
Fuck, de laatste scene van Fate heeft uitgerekend díé soundtrack?![]()
De beste volgorde:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef omelette het volgende:
Als ik ik fate/ wil kijken, in welke volgorde doe ik dat dan?
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:26 schreef omelette het volgende:
Oké thanks.
Neenogsteeds niet. Had nogal druk weekje (rijbewijs gehaald fuckyeah).
Ik ga er morgen even tijd voor maken!
Er zijn weinig beschrijvingen die zo afschrikkend werken als: 'Anime original arc by JC Staff'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Qunix het volgende:
Misa Misa zegt: "Toaru Majutsu no Index, The Movie" PV ~ Anime original arc by JC Staff. Accelerator confirmed.
Bedoel je niet TT? De OP is onveranderd gebleven. En tvp is zo passé.quote:
Toch wel op zijn minst zo'n blikje van 500ml, hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:21 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT!
Ik ben (nog) niet weg trouwens, maandag pas, rond een uur of 1 's middags
[..]
Eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
deze TT is niet goed, hooguit origineel
Sorry hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bedoel je niet TT? De OP is onveranderd gebleven. En tvp is zo passé.
Goed idee!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:35 schreef robin007bond het volgende:
Brrr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat me allemaal wat te ver
Toen ik op Madoka tattoo zocht op DeviantArt kreeg ik alleen een QB te zien. Was volgens mij gewoon met viltstift gedaan.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik ga meteen naar de tattooshop om een Gendo op mijn arm te zetten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha nee Tepelstreeltju, je bent nog niet van me af
Ik ga naar Sardinië, het eilandquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]herinner me er aan dat ik Italië nooit meer beveel je terug te geven.
Kijk wel uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga naar Sardinië, het eiland
Waar voor moet ik uitkijken?quote:
Mafiaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waar voor moet ik uitkijken?
Gestoorde mensen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waar voor moet ik uitkijken?
ookquote:
Regionalist.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga naar Sardinië, het eiland
Leuk "feestje"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Regionalist.
Hoe dan ook ik heb twee volledige afleveringen van La Storia Della Arcana Famiglia gezien (dus ik ben ietwat een Italië expert) en steun BPN daarom in zijn waarschuwing: pas op voor loslopende maffioso die met op tarot gebaseerde superkrachten tegen elkaar vechten om de nieuwe papa te worden en met de dochter van de vorige papa te trouwen (ongeacht wat zij hier van vindt).
Valt Lasagna mee of tegen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Regionalist.
Hoe dan ook ik heb twee volledige afleveringen van La Storia Della Arcana Famiglia gezien (dus ik ben ietwat een Italië expert) en steun BPN daarom in zijn waarschuwing: pas op voor loslopende maffioso die met op tarot gebaseerde superkrachten tegen elkaar vechten om de nieuwe papa te worden en met de dochter van de vorige papa te trouwen (ongeacht wat zij hier van vindt).
Niet dat ik weet. Mijn opa kan wel goed overweg met geweren, telt dat ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jouw voorvaderen hadden dus geen tarotkaarten met magische krachten?
Alleen als hij dagelijks lasagne eet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Mijn opa kan wel goed overweg met geweren, telt dat ook?
Dat is coolquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nee, hij vangt wel regelmatig zelf vis om die vervolgens voor ons te grillen
Echte bikkels eten hun vissen met graten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn opa is een toffe man inderdaad, maar ook wel een beetje egoïstisch helaas.
Kom nog eens terug als je een Taylor Lautner UI hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echte bikkels eten hun vissen met graten.![]()
Verkapte kijk mij een nieuwe avatar hebben post.
O.K.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kom nog eens terug als je een Taylor Lautner UI hebt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Goedzo.
Nu een week zo houden
[ afbeelding ]
Ik bewijs je nu een gunst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]wat? waarom? wat heb ik jouw ooit aangedaan?
De gunst van afgunst?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bewijs je nu een gunst.
[ afbeelding ]
en een vampier dus is hij een fagmpier.quote:
Hij is een weerwolfquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
en een vampier dus is hij een fagmpier.
gr gr die gast die ook al beater verzon in Accel SOA.
Het enige WTFe hieraan is dat ze dit op youtube zet.quote:
ik heb een episode gezien maar ergerde me zo aan de documentairestijl dat ik ben gestopt.quote:
Fixed..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef Klipnap het volgende:
Vandaag Kokoro Connect 6, Accel World, SOA 6...
Mooi.
Jouw UIquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aceel World 18 staat op mijn HD, SOA 6 komt morgen pas (UTWoots ftw) en Kokoro Connect 6 daar wacht ik nu op.
Ach ach... arme jijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zat gezellig bij mijn ouders op de bank met m'n mobiel. Krijg ik dit
Sorry, ik wist niet dat jouw ouders meekijken terwijl jij aan het fokken bent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zat gezellig bij mijn ouders op de bank met m'n mobiel. Krijg ik dit
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:13 schreef Arashimashou het volgende:
Leerboek der Japansche taal : met bijvoeging van opgaaf der katakana en hiragana teekens
Auteur: W. van der Poel
Jaar van uitgave: 1943 <- negentienhonderd drieenveertig
Hmmmm... should I?
Sowieso. Maar ik ben wel benieuwd naar hoe het geschreven is. Als ik het niet vergeet terug te brengen kan ik het toch lenen bij de bieb voor nop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Als je het Engels goed beheerst kun je beter een recent Engelstalig boek lezen.
Oh.. waarom dan niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik ben wel benieuwd naar hoe het geschreven is. Als ik het niet vergeet terug te brengen kan ik het toch lenen bij de bieb voor nop.
Hm...kan interessant zijn. Wat wil je ermee?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. waarom dan niet?
Ongerelateerd:
Dit boek ga ik denk ik bestellen (lees: mijn ouders laten bestellen, mwuhaha)
http://www.bol.com/nl/p/w(...)en/1001004010939131/
Zelfreflectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm...kan interessant zijn. Wat wil je ermee?
Wat vind je van je mobiel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Familieweekend hier.
Kan ik wennen aan mobiel internet
Balen, maar eet smakelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:18 schreef Klipnap het volgende:
En net als ik wil kijken moet ik gaan eten
Doen! Alleen niet veel van de eerste episode verwachten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik lees hier zo vaak kokoro connect, dat ik het ook maar een kans ga geven.
Ik kijk er wel 4.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doen! Alleen niet veel van de eerste episode verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in episode 3 het hoofd van die rooie wordt afgebeten ga ik kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:36 schreef robin007bond het volgende:
Nieuw filmpje van de nieuwe Mahou Shoujo van Shaft.
Het ziet er wel veel vrolijker uit dan Madoka. Ik denk dat deze niet zo goed wordt eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als in episode 3 het hoofd van die rooie wordt afgebeten ga ik kijken.
Beter stoppen ze met alle reeksen en melken ze bestaande concepten niet verder meer uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het hele Mahou Shoujo concept moet Shaft mee stoppen, laat ze verder gaan met de -monogatari reeks ofzo.
Jij hebt Bakemonogatari en Nisemonogatari nog niet gezien denk ik..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beter stoppen ze met alle reeksen en melken ze bestaande concepten niet verder meer uit
Kloptquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij hebt Bakemonogatari en Nisemonogatari nog niet gezien denk ik..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zijn bezig met Kizumonogatari.
Inderdaad Shaft moet stoppen met het adapteren van vrij goede Light Novel reeksen (de reeksen onafgeadapteerd laten) en zich richten op waar ze het beste in zijn, net als Kyoani¡quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beter stoppen ze met alle reeksen en melken ze bestaande concepten niet verder meer uit
Huh? Hoezo danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad Shaft moet stoppen met het adapteren van vrij goede Light Novel reeksen (de reeksen onafgeadapteerd laten) en zich richten op waar ze het beste in zijn, net als Kyoani¡
Adapteren mag natuurlijk wel, maar weer eens wat anders dan een mahou shoujo en wat nieuws proberen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad Shaft moet stoppen met het adapteren van vrij goede Light Novel reeksen (de reeksen onafgeadapteerd laten) en zich richten op waar ze het beste in zijn, net als Kyoani¡
Oh nee hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Excuses, ik heb net allemaal Hana Kimi gifs gevonden.
Mizushima Hiroquote:
Je moet eens Unubore Deka lijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Excuses, ik heb net allemaal Hana Kimi gifs gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mizushima Hiro
[..]
Je moet eens Unubore Deka lijkenSerieus of zit je me te trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://wiki.d-addicts.com/Unubore_Dekaquote:
Dat plotquote:
quote:A 30-year-old single detective (Nagase Tomoya), who is under the illusion that he is popular with females is called 'Unubore' by friends. He is an ultra romantic and susceptible to conceitedness. He has such a strong desire to marry to the extent that he has bought an apartment for his newlywed life. He falls in love with female criminals at first sight each time. While the sheer desire to meet wraps around him, he will get proof that the female is the culprit. And so, he will thrust both the arrest warrant and marriage papers at her, proposing with the words, "If you marry me, I won't arrest you." If that still does not work, he will hold out an engagement ring and his handcuffs. In the end, the criminal will choose to be arrested and his heart will be broken. He will cry as he puts the handcuffs on her...
Only in Japanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is beter dan je denkt!!
STREAMS STREAMSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is aflevering 10!!
[url=http://www.dailymotion.com/relevance/search/unubore+deka/1#]Alle 11 UD aflevering./url]
Hoe denk je dat ik het kijk??quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
STREAMS STREAMS
STREAM POLIZEI
Niet streamed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik het kijk??
8 uur??quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Klipnap het volgende:
Kalm aan, ik doe nu aan een torrent.
Over 8 uur is hij klaar.
De enige goede torrent voor J drama die ik gezien heb is Hana Yori Dango.
Hana no Kimi 2007 opnieuw kijken,door jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Meezingen![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hana no Kimi 2007 opnieuw kijken,door jou
Weet ik niet, maar die gast máákt de hele serie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor een stoornis lijdt die tweede aan?
Volgens mij heeft die gewoon het concentratie vermogen van een knaagdierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I don't know,het is van oorsprong een shoujo manga!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hana Kimi in a nutshell:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
I don't know,het is van oorsprong een shoujo manga!!
In de Engelse taal mag je officieel maar een uitroepteken gebruiken. Slechte subs dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hana Kimi in a nutshell:
[ afbeelding ]
Boeiend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de Engelse taal mag je officieel maar een uitroepteken gebruiken. Slechte subs dus
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Boeiend.Oscar is een flikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag dat in het Nederlands wel dan? Sowieso een slechte gewoonte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de Engelse taal mag je officieel maar een uitroepteken gebruiken. Slechte subs dus
HELEMAAL GELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mag dat in het Nederlands wel dan? Sowieso een slechte gewoonte.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mag dat in het Nederlands wel dan? Sowieso een slechte gewoonte.Van wat ik weet is dat je of een uitroepteken gebruikt, of drie. Nooit twee of meer dan drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt me een mooie J-Drama.
http://www.imdb.com/title/tt0335266/
Euh wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van wat ik weet is dat je of een uitroepteken gebruikt, of drie. Nooit twee of meer dan drie.
Dit lijkt me een mooie J-Drama.
http://www.imdb.com/title/tt0335266/
Ik las alleen de summary. De acteurs zeggen me niets.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Euh wat?
Bill Murray, Scarlett Johansson and Giovanni Ribisi
Dat lijkt me geen J-Dramaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik las alleen de summary. De acteurs zeggen me niets.
Ach, het land waar het zich afspeelt is Japan. Als het een goede film is, dan kijk ik die natuurlijk. Of het nou Japans is of niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, het land waar het zich afspeelt is Japan. Als het een goede film is, dan kijk ik die natuurlijk. Of het nou Japans is of niet.
Ik moet nog steeds LoTR kijken, maar ik wacht op een mooi speciaal moment waarin ik het kan kijken. Ik wil een goede herinnering verbonden hebben aan de film.
LoTRquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, het land waar het zich afspeelt is Japan. Als het een goede film is, dan kijk ik die natuurlijk. Of het nou Japans is of niet.
Ik moet nog steeds LoTR kijken, maar ik wacht op een mooi speciaal moment waarin ik het kan kijken. Ik wil een goede herinnering verbonden hebben aan de film.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
LoTRallerlei gezeik om een kutring..
Alleen die scenes met Arwen waren saai. Maar ja, Enya op de achtergrond maakt veel goed
En geen Tom Bombadil![]()
Oda Nobuna no Yabou. Het is niet wat het lijkt..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
wait... whut? dit is wat suggestief zonder commentaar erbij
Hoe kan dit op iets anders lijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oda Nobuna no Yabou. Het is niet wat het lijkt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me nog net geen Manyuuquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe kan dit op iets anders lijken
historical harem ecchi serie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oda Nobuna no Yabou. Het is niet wat het lijkt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Genres: Comedy, Historical, Romance
Hmm...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Camversie van LOTR, jeweetz
snijd je pols door, bel 112 en start de film, hele bijzondere gebeurtenis gegarandeerd.. en dan wel vragen of je door mag kijken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm...
Over een paar dagen heb ik een nieuwe HDD. Dus dan zal ik hem denk ik wel kijken.
Stiekem wil ik toch de film bewaren voor een bijzondere gebeurtenis, maar dan kan ik misschien eeuwen wachten
SPOILER: disclaimer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil best geloven dattie goed is, maar hij loopt nog, dus kijk ik em nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oda Nobuna no Yabou is goed, je moet hem maar kijken. Beter dan Accel World iig
Nothing can beat Haruyuki-kun!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is er toch met animes en Sengoku periode laatste tijd !!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
ik ga vanavond waarschijnlijk K-on film checken
Waarom zou jij jezelf zoiets aandoen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
ik ga vanavond waarschijnlijk K-on film checken
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou jij jezelf zoiets aandoen?
waarom kijk jij uberhaupt nog anime?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat een hobby van je, camversies van films bekijken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Camversie van LOTR, jeweetz
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze heeft een hele collectie vol met camrips. Die speelt ze af op de tv en vervolgens zet ze die op videoband.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is dat een hobby van je, camversies van films bekijken?
Omdat er enkele series zijn die nog niet doordrongen zijn met moétroep.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kijk jij uberhaupt nog anime?
Serieus..?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
Ze heeft een hele collectie vol met camrips. Die speelt ze af op de tv en vervolgens zet ze die op videoband.
Moet je ook eens proberen. Je krijgt daar echt het 'old-school' gevoel van.
je bedoelt dat er series zijn die doordrongen zijn met robotten die de wereld willen vernietigen en die beestjes in ballen vangen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat er enkele series zijn die nog niet doordrongen zijn met moétroep.
Ja, Klipnap en ik doen samen wel eens een old-school filmavondje. Horrorfilms zijn op deze manier echt veel enger.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft een hele collectie vol met camrips. Die speelt ze af op de tv en vervolgens zet ze die op videoband.
Moet je ook eens proberen. Je krijgt daar echt het 'old-school' gevoel van.
Het was té serieus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Quotidien, begrijp je sarcasme niet?
Klipnap zit te trollen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het was té serieus.En ik vond het niet eens zo'n raar idee eigenlijk.
Nee, wij hebben LOTR Extended Edition in een mooie verzamelboxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klipnap zit te trollen.
Ze doet het wel, maar ze schaamt zich er voor.
Serieus?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt dat er series zijn die doordrongen zijn met robotten die de wereld willen vernietigen en die beestjes in ballen vangen?
haten op moe, dan ben je wel de weg kwijtgeraakt hoor als je anime kijkt
Hij doelt op de manga "My Balls".quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Serieus?
PS: 'beesjes in ballen vangen' is dat een soa of doel je op Pokémon?
Mooiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, wij hebben LOTR Extended Edition in een mooie verzamelbox
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij doelt op de manga "My Balls".
O.Oquote:The fate of the world rests on one man's shoulders. Or, to put it more exactly, it rests on his balls.
In a freak sealing accident the Queen of Terror is sealed into Satou Kohta's balls, thus preventing her from reigning destruction on the world. However, a lesser devil, Elyse, has been sent up to Earth to release the Queen at all costs. The only way to do so is to make Kohta ejaculate, and Elyse only has 30 days to do it.
The battle for mankind has begun, in Kohta's pants.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij doelt op de manga "My Balls".
Ik heb volgens mij de eerste 3 chapters gelezenquote:
Je zei steeds tegen mij dat hij goed wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de eerste 3 chapters gelezen
Of ik heb hem helemaal uitgelezen. Ik heb het verdrongen.
Sorry.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je zei steeds tegen mij dat hij goed was
Battleship:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Komt op Cartoon Network en is beter dan de meeste Chinese tekenfilms dit seizoen! USA! USA! USA!
quote:by lanieangel15 (Wed Jul 18 2012 10:11:24)
Yeah I'm a female as well and I saw it with my dad who loves action packed movies and thought it was awesome and it captured the pride and the fight Americans put up for our country.
Al gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, SAO6 onlijn.
Inb4 iiiiieeeew HorribleSubs ik eet liever mijn eigen schijt.
Ik hengel 'm lekker toch binnen.
Ieeewww ik eet nog liever mijn schijt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, SAO6 onlijn.
Inb4 iiiiieeeew HorribleSubs ik eet nog liever mijn eigen schijt.
Ik hengel 'm lekker toch binnen.
Ok welke?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ieeewww ik eet nog liever mijn schijt.
Ik heb echt zin om een slechte camrip te downloaden. Gewoon, voor het "old-school" gevoel.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok welke?
Doe geen Brave, het sterkste punt van die film is de CGI. En dat heb ik dus allemaal gemist
Ik ga 'm ook pas morgen bekijken hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Al gezien?
Ik kijk hem morgen. Laatste dag anime voor Portugal
Robinology. Je staat een deel van je inkomen af om alle bossen te veranderen in papierfabrieken, streamsites te hacken en Gen Urobuchi te aanbidden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. En nee, ik zat te grappen. Ik download uit principe alleen al nooit camrips. Volgens mijn eigen verzonnen religie (het staat jullie vrij om die aan te hangen trouwens) is dat echt een zonde.
Goed idee. Alleen is mijn heilige boek nog in aanmaak.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Robinology. Je staat een deel van je inkomen af om alle bossen te veranderen in papierfabrieken, streamsites te hacken en Gen Urobuchi te aanbidden.
Het Heilige Boek is de manga My Balls en als herkenningsteken draagt iedereen een NERV-logo als ketting, tatoeage of brandmerk.
Waarom de schuingedrukte zin?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:
Het gezamenlijke ritueel/gebed:
"I am the bone of NERV
Shinji is my body, and Nagisa is my blood
I have created over a thousand downloads
Unknown to streaming
Nor known to dubs
Have withstood streaming to watch many anime
Yet these hands will never hold any waifu's
So as I pray,
Unlimited Nagisa Works"
Tenzij je je hand in het beeldscherm kunt steken klopt deze zin perfect.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom de schuingedrukte zin?
Maar misschien brengt mijn religie 2D en 3D wel dichter bij elkaar. Liefde tussen de dimensies op spiritueel vlak.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tenzij je je hand in het beeldscherm kunt steken klopt deze zin perfect.
En je wil zeker een deel van het geld besteden aan een systeem om ons naar de 2D-wereld te transporteren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar misschien brengt mijn religie 2D en 3D wel dichter bij elkaar. Liefde tussen de dimensies op spiritueel vlak.
toch maar niet!!quote:
2D Instrumentality Project. Robin wil dat 2D en 3D een wordt zodat hij herenigd wordt met zijn waifu.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:22 schreef Arashimashou het volgende:
2D, 3D... wat een onzin. Dat zijn kleine details bij een total merge
En wat te doen met jou dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
2D Instrumentality Project. Robin wil dat 2D en 3D een wordt zodat hij herenigd wordt met zijn waifu.
Die reacties voorspellen allemaal tragische sterfgevallen van die meisjesquote:
Het hoeft niet tragisch te zijn, zolang ze maar sterven!quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die reacties voorspellen allemaal tragische sterfgevallen van die meisjes
Ach, geen Gen Urobuchi dus dat betwijfel ik ten zeerste.
Als die rooie sterft aan brandwonden (de ironie) vind ik het goed. Die groene mag van mij blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het hoeft niet tragisch te zijn, zolang ze maar sterven!
Gezelligquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
2D en 3D wordt een grote zee van Morning Lescue. Dus meteen een meet met alle FOK!ers.
Een vriend van mij (Skittels) wist al wie Tobi was of zo. Ik zal even zeggen dat hij zich moet melden hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Naruto manga was.. Vreemd. Ik heb een theory kunnen uitwerken over Tobi's identiteit, en hij lijkt nog te kloppen ook. Zodra ik bevestiging heb van het laatste wat ik wil kunnen bevestigen wil ik mijn theory wel delen met de belangstellenden
Hij kan het na het lezen van dit chapter haast niet meer zeker weten, aangezien ongeveer 50% van alle theorieën ontkracht zijn na dit chapter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van mij (Skittels) wist al wie Tobi was of zo. Ik zal even zeggen dat hij zich moet melden hier
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij kan het na het lezen van dit chapter haast niet meer zeker weten, aangezien ongeveer 50% van alle theorieën ontkracht zijn na dit chapter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Easymodo op 12-08-2012 12:23:35 ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef Easymodo het volgende:
Helaas. Volgens mij niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand of ze op Schiphol manga's verkopen?
Ik heb daar wel mooi Twilight in het Engels kunnen halen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas. Volgens mij niet.
Ik ben al zo vaak in Schiphol geweest, maar heb het nooit kunnen vinden.
Mwah, dat valt wel mee. Alleen hele populaire boeken en dan ook niet eens zo'n groot aanbod.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb daar wel mooi Twilight in het Engels kunnen halen.
Soberzo is Schiphol een walhalla van Engelse boeken
Vragen ze voorbij de douane niet minstens 1,5 keer zo veel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb daar wel mooi Twilight in het Engels kunnen halen.
Soberzo is Schiphol een walhalla van Engelse boeken
En Accel World 18 was weer topquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Easymodo het volgende:
SAO 6 was zeer matig
Kokoro Connect 6 was redelijk.
Hmm.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Easymodo het volgende:
SAO 6 was zeer matig
SAO 6 was misschien niet eens slecht, maar:quote:
SAO wat doe jequote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Easymodo het volgende:
SAO 6 was zeer matig
Maar dat is MAL.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
SAO heeft nog wel een 8,6 op MAL.
[ Bericht 16% gewijzigd door Easymodo op 12-08-2012 14:08:22 ]
Dat zegt niets. Boku no Pico staat veel te laag in de ratings.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
SAO heeft nog wel een 8,6 op MAL.
Hehe. Zouden ze dat ook animeren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Asuna haalt op zijn minst hoofdstuk 16,5 nog.
/spoiler
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Boku no Pico staat veel te laag in de ratings.
Ik hoop dat je nu niet werkelijk wat gespoiled hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Asuna haalt op zijn minst hoofdstuk 16,5 nog.
/spoiler
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Boku no Pico staat veel te laag in de ratings.
Neem een ander in de maling.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh en waarom moet in de OP Asuna weer in de keuken staan? Typisch![]()
Toch heeft ze wel een punt. Die MAL-ratings kloppen vaak echt van geen kant.quote:
Hurrhurr. Dat heb je echt met alles. Waarom denk je dat zoveel mensen op Justin Bieber haten? Waarom hebben zoveel mensen kritiek op Dan Brown.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel een punt. Die MAL-ratings kloppen vaak echt van geen kant.
Veel anime die heel goed zijn, maar een beetje niche of vreemd krijgen ook lagere ratings dan ze horen te krijgen. Serial Experiments Lain vind ik een goed voorbeeld.
Vreemd, ik had juist kritiek op andere dingen. Zie mijn spoilers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet niet of ik SAO nog wel verder wil kijken. Was er net iets serieus, heeft die gast het over ''shared inventory'' en het klinkt meteen weer verschrikkelijk cheesy
SPOILER: SOA 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef Klipnap het volgende:
Precies. Daarom had ik ook eenSPOILER: SOA 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gevoel bij deze episode.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:42 schreef Klipnap het volgende:
SPOILER: SOA 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het zo verder gaat zal ik hem denk ik droppen.
Dit gebeurt regelmatig in anime en is niet echt een reden voor mij om te stoppen. Zo had je ook episodes bij angel beats die nergens over gingen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Als het zo verder gaat zal ik hem denk ik droppen.
Hetzelfde kan je zeggen over IMDB. Maar ik vind dat de echt goeie series zoals Death Note en Madoka Magica ook wel terecht hoge ratings krijgen op MAL, dus het geeft wel een beetje een indicatie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel een punt. Die MAL-ratings kloppen vaak echt van geen kant.
Veel anime die heel goed zijn, maar een beetje niche of vreemd krijgen ook lagere ratings dan ze horen te krijgen. Serial Experiments Lain vind ik een goed voorbeeld.
Je hebt in stupiditeiten ook nog gradaties.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:51 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dit gebeurt regelmatig in anime en is niet echt een reden voor mij om te stoppen. Zo had je ook episodes bij angel beats die nergens over gingen.
Die side stories moeten ze snel mee kappen ja en skippen naar het normale plot en de 'echte' wereld laten zien. Ook hoe ze proberen de dader daar op te sporen of zo. Iets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO had een goede start, maar vorige week en deze week vond ik de episodes wat minder. Er moet een verhaal in komen, dat zit er nu nog niet echt in vind ik. Zo lijkt het net alsof ze om de 2-3 episodes een nieuw verhaaltje willen vertellen en er geen echte progressie in het (tot nu toe nog niet aanwezige) plot plaats vindt
Dat klopt, maar IMDB is daarin accurater. Alleen al omdat beoordelingen van critici er ook in worden opgenomen en zwaarder wegen dan user ratings.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je zeggen over IMDB. Maar ik vind dat de echt goeie series zoals Death Note en Madoka Magica ook wel terecht hoge ratings krijgen op MAL, dus het geeft wel een beetje een indicatie.
Tobi is gewoon Tobi. Waarschijnlijk een familielid van Obito of een andere unknown character.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:00 schreef Skittels het volgende:
heey mensen, ik hoorde dat jullie tobi theorien hadden
als je te veel tijd hebt en je wilt nu weten wie tobi is raad ik je aan om deze serie van 5 delen te bekijken van gemiddeld 10 min per stuk
ben benieuwd naar jullie mening
Dat het accurater is, is niet per se waar Hoe wil je sowieso kwaliteit meten, als verschillende mensen verschillende eisen hebben aan een leuke serie/film? Misschien dat er enigszins een correlatie is, maar dan krijg je (nog steeds) de mening van de menigte.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt, maar IMDB is daarin accurater. Alleen al omdat beoordelingen van critici er ook in worden opgenomen en zwaarder wegen dan user ratings.
tobi is Senju, de jongere zoon van the sage of the six paths en de voor ouder van the first hokage.. dat betekent dat hij geen uchiha is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Tobi is gewoon Tobi. Waarschijnlijk een familielid van Obito of een andere unknown character.
Heb de video nog niet gezien, maar het is een mogelijkheid. Er zijn zoveel mogelijkheden, het zou zelfs de eigenaar van de noodle zaak kunnen zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:10 schreef Skittels het volgende:
[..]
tobi is Senju, de jongere zoon van the sage of the six paths en de voor ouder van the first hokage.. dat betekent dat hij geen uchiha is.
in dat filmpje word alles duidelijk uitgelegd en zo'n beetje iedere zin gequote die tobi ooit heeft gezecht
haha, die heeft een buikjequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:13 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb de video nog niet gezien, maar het is een mogelijkheid. Er zijn zoveel mogelijkheden, het zou zelfs de eigenaar van de noodle zaak kunnen zijn.
IMDB neemt geen ratings van critics mee (maar filtert wel zoveel mogelijk bogus 1'en en 10'en er tussen uit)quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt, maar IMDB is daarin accurater. Alleen al omdat beoordelingen van critici er ook in worden opgenomen en zwaarder wegen dan user ratings.
Oh, dan ben ik inderdaad in de war.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
IMDB neemt geen ratings van critics mee (maar filtert wel zoveel mogelijk bogus 1'en en 10'en er tussen uit)
je bent in de war met rottentomatoes..
Het is al lange tijd niets. Alleen episode 1 en 2 gingen nog wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:00 schreef Easymodo het volgende:
Ondanks dat de laatste 2 afleveringen van SAO wat minder waren, was het nog steeds niet slecht. Hopelijk wordt het later wel weer beter.
Eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Tobi is gewoon Tobi. Waarschijnlijk een familielid van Obito of een andere unknown character.
[..]
Dat het accurater is, is niet per se waar Hoe wil je sowieso kwaliteit meten, als verschillende mensen verschillende eisen hebben aan een leuke serie/film? Misschien dat er enigszins een correlatie is, maar dan krijg je (nog steeds) de mening van de menigte.
Kortom, ratings are overrated.
En de Hoe tem je een loli aflevering was ook leuk, maar dan leuk op dezelfde maner waarop Accel World leuk is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is al lange tijd niets. Alleen episode 1 en 2 gingen nog wel.
Oke, maar Accel World is gewoon een verslavingquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En de Hoe tem je een loli aflevering was ook leuk, maar dan leuk op dezelfde maner waarop Accel World leuk is.
Oh man, je avatar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Easymodo het volgende:
Ik ga accel world ook wel kijken :3. Ik ga vandaag beginnen.
Waarom heb je überhaupt Kuroyukihime als UI als je Accel World niet hebt gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Easymodo het volgende:
Ik ga accel world ook wel kijken :3. Ik ga vandaag beginnen.
Taylor Lautnerpostquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik loop nog een beetje achter, maar die scene met die vleesetende plant in episode 4 van SAO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |