Geen pics, maar is een serieus podium (te vergelijken met het hoofdpodium van Jazz in Duketown)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pics? Ik ga er mss morgen ff heen
Nice! Daarzo waar de bussen staan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Geen pics, maar is een serieus podium (te vergelijken met het hoofdpodium van Jazz in Duketown)
Nou morgen sowieso dat niet. Ga je mee woensdagavond?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef bijdehand het volgende:
wat ga je morgen doen, barrie? hardlopen bij de plas?
Wrom niet morgen danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou morgen sowieso dat niet. Ga je mee woensdagavond?
Nee, in de hoek. Met volgens mij ook nog een stuk naar voren toe tot over de rotonde. Rotonde was in ieder geval ook afgeslotenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nice! Daarzo waar de bussen staan?
Zie het jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Foto's op site van brabantsdagblad.
Nice!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Zie het ja
http://www.brabantsdagbla(...)pische-ontvangst.ece
Ga je morgen niet fitnessen? En omdat ik misschien in de avond naar terras ga. In de ochtend zou kunnen maar dat is wel gelijk zo heel overdrevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wrom niet morgen danmoet ik alleen
grapje
middag danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je morgen niet fitnessen? En omdat ik misschien in de avond naar terras ga. In de ochtend zou kunnen maar dat is wel gelijk zo heel overdreven
Duurt dat lang?quote:
Dan ga ik al naar familie, stad, en die huldiging. Maar ik wil best vandeweek 's avonds.quote:
Ok dan dmmen we nog welquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ga ik al naar familie, stad, en die huldiging. Maar ik wil best vandeweek 's avonds.
Staat in dat bd-artikeltje dat barrie heeft gepost. Ik weet niet tot hoe laat het duurtquote:
Ja, maar het is heel dicht bijquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Het komt trouwens ook gewoon op tv.
Ik ga nietquote:Maandagmiddag 13 augustus om 16.03 uur arriveren de deelnemers aan de Olympische Spelen vanuit Londen per trein in Den Bosch. De huldiging van de olympiërs op het Stationsplein is van 16.20 tot 17.20 uur. Het voorprogramma begint al om 14.30 uur.
quote:
Lukt niet, beter pak je de bus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:37 schreef MohMi het volgende:
Kak, die huldiging is vandaag ja :/ Ik hoop dat ik er straks nog uit kom met de fiets
Fiets staat daar al benee, bus vertrekt sochtends te laat. Ach ja, we zien wel, zolang ik in Den Bosch kan komen vind ik het wel prima heb ik inmiddels beslotenquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lukt niet, beter pak je de bus.
Dat is sowieso geen probleem. Als je fiets trouwens bij het onbetaalde stuk staat, moet je naar het betaalde stuk lopen en dan met de lift naar boven, kan je volgens mij je fiets gewoon meenemen en dan fiets je via die andere kant wegquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fiets staat daar al benee, bus vertrekt sochtends te laat. Ach ja, we zien wel, zolang ik in Den Bosch kan komen vind ik het wel prima heb ik inmiddels besloten
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen probleem. Als je fiets trouwens bij het onbetaalde stuk staat, moet je naar het betaalde stuk lopen en dan met de lift naar boven, kan je volgens mij je fiets gewoon meenemen en dan fiets je via die andere kant weg(ik weet niet precies waar de drukte is 'fcourse)
Nobody knows, nobody caresquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?
Rombouts heeft daarvoor gelobbied geloof ik, meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja klopt, vanochtend was het ook al via de parkeergarage bij het GGN kantoor. Ach ja, we zien wel, opzich best baas dat ze naar DB komen. Weet iemand waarom trouwens? Is dit niet meer een A'dam dingetje of is er een link die ik hier mis..?
Zou goed kunnen ja. Wel tof dat ze dat doen, vind ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rombouts heeft daarvoor gelobbied geloof ik, meer weet ik er ook niet van.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |