abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115372244
Hoihoi,

Doortje loopt tegen haar eerste loopsheid aan. Of eigenlijk is het al begonnen. Haar vulva is al opgezet en mannetjes vinden haar al interessant,

Nu kan ik haar niet laten steriliseren. Maar mijn reu is niet gecastreerd.

Heeft iemand misschien tips om te zorgen dat ze niet gedekt kan worden?

Loebes uit huis doen voor die periode is geen optie. En tja wie wil er nou een loopse teef op logeren hebben haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115372483
onderbroek aandoen?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_115372504
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:39 schreef Deetch het volgende:
onderbroek aandoen?
Ja dat deden wij ook inderdaad, maar je moet ze echt goed in de gaten houden! :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_115372662
Ja in de gaten houden doen we wel. Maar we willen ook nog iets achter de hand hebben vandaar.
pi_115372771
pi_115372841
Er is ook een no love spray. Die werkt ook goed
pi_115373028
Die broekjes hè. Rukt de reu die niet gewoon kapot ofzo?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:04:11 #8
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_115373098
Ja die broekjes zijn zeker niet foolproof hoor, gewoon echt uit elkaar houden, iets anders kun je niet doen. Bij mij komt er geen loopse teef binnen met 3 open reuen, niet eens op bezoek, want als het strakjes op het hoogtepunt is gaan ze ook nog lekker tegen elkaar lopen gillen en die geur van loopse tegen gaat overal inzitten :{w Dat blijven reuen ruiken en als je pech hebt gaan ze daar dan lekker overheen zeiken :')
Succes!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_115373356
Loebes is niet meer te houden :'(
pi_115373385
En loopsheid duurt ongeveer 3 weken! Who succes Think Pinkk. Misschien was het niet zo'n heel slim idee om Doortje meteen mee te nemen!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:16:12 #11
176471 oh-oh
pi_115373392
Ik zou haar serieus waar ff in dr oude huisje laten tot ze geholpen is :X
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:17:39 #12
176471 oh-oh
pi_115373426
Als ze nog niet eens loops is kan het zelfs langer duren dan drie weken, ik ken reuen die lopen al te klappertanden en te kwijlen en te gillen en te pissen twee weken voor de loopsheid begint :')
( Groucho Marx )
pi_115373514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Als ze nog niet eens loops is kan het zelfs langer duren dan drie weken, ik ken reuen die lopen al te klappertanden en te kwijlen en te gillen en te pissen twee weken voor de loopsheid begint :')
Jemig :o
pi_115373556
Ik heb nog nooit een teef gehad. Ik hoorde ook pas vandaag dat ze niet gesteriliseerd kan worden van mijn DA. Ik ken Loebes zo ook helemaal niet. Ik wil gewoon een leuk maatje voor Loebes. Gisteren ging het kei goed. Vanochtend ook nog wel. maar dat klappertanden wat je zegt deed Loebes net ook. Ik dacht dat hij een beroerte had ofzo.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:25:06 #15
176471 oh-oh
pi_115373608
Gewoon ff terugbrengen, hondje liefst meteen na de loopsheid laten helpen en dan pas in huis nemen.
Of iemand vinden waar ze mag, maar dan blijf je verhuizen met dat hondje en dat is echt sneu.
Want geloof me maar, als ie nu al zo reageert wil je niet weten hoe hij wordt als ze echt in volle loopsheid is...
Ik heb vorig jaar vier dagen opgescheept gezeten met 2 logeerchihuauha's die dus beiden loops werden, 4 reuen had ik toen nog, dat was echt feest :X
Ze komen over 2 weken weer 3 weken logeren maar vandaag worden ze wel alletwee leeggeschept bij de da :P
( Groucho Marx )
pi_115373701
Inderdaad, ik hoop dat ze nog even terug mag naar haar oude huisje want dit gaat zo niet werken voor jullie allemaal, of je moet Loebes laten helpen!
pi_115373802
Ik heb niemand waar ze heen kan. Mijn ouders hebben een ongecastreerde reu die heeft epilepsie dus dat gaat echt mis. Mijn schoonouders hebben al 2 honden en dan nog een erbij is niet erg. Dat handelen ze net. Maar loops willen ze niet. Die heb ik net al gebeld. Ik ga haar ook niet in een pension gooien. Want dat is echt te zielig.

En Loebes kan niet weg. Want eerlijk ik kan niet zonder Loebes.

Ik ben al heel lang "ziek" thuis overspannen. Hij is de reden dat ik toch iedere dag m'n nest uit kom en buitenkom en alles.

Loebes mag absoluut niet nog eens onder narcose. De vorige keer moest hij het bijna met zijn dood bekopen. Verhaal is ergens nog wel terug te lezen in de honden met foto's topics
pi_115373885
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Doortje loopt tegen haar eerste loopsheid aan. Of eigenlijk is het al begonnen. Haar vulva is al opgezet en mannetjes vinden haar al interessant,

Nu kan ik haar niet laten steriliseren. Maar mijn reu is niet gecastreerd.

Heeft iemand misschien tips om te zorgen dat ze niet gedekt kan worden?

Loebes uit huis doen voor die periode is geen optie. En tja wie wil er nou een loopse teef op logeren hebben haha.
Scheiden als je er niet echt goed op kan letten.
Zo'n broekje gaat niet helpen, dat lossen ze samen wel op namelijk. Streng zijn, duidelijk zijn, niet toelaten dat er gesnuft en gedaan wordt en scheiden als je er niet echt bovenop kan zitten.

Het is een aanslag op je reu, pas met hem heel goed op nu, hij zal doodmoe zijn, hij zal agressief kunnen zijn naar andere honden toe. Geef hem rust, ga apart wandelen en maak je honden onvruchtbaar zo snel mogelijk zodat dit niet nogmaals gebeurd.

En echt, scheiden die honden, denk niet dat ze het niet zullen doen als je even niet oplet, want ze doen het wel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:36:53 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_115373940
Heb je Flugeltje al gebeld??
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_115373977
Mijn vriend is aan het bellen ofzo ik weet niet. Ik ga even kijken of ik Loebes bij iemand in de buurt kan brengen. Waar is weleens samen mee wandel.
pi_115373988
Sorry ben helemaal van slag af.
pi_115374012
Oh echt, zo zielig dit. Ze mag van mij wel bij ons logeren (heb 2 geholpen reutjes) maar weet niet of zowel mijn partner dat leuk gaat vinden als dat we het haar aan kunnen doen.
pi_115374069
Die hond kan toch niet heen en weer gesleept blijven worden dat vind ik zo zielig. Ik ga even een rondje lopen. Moet even.
pi_115374113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sorry ben helemaal van slag af.
Het is niet alleen een aanslag op de reu, maar ook op de eigenaren ;)
Heb 2 reuen en een teef gehad en zo een paar loopsheden meegemaakt, als je streng bent, ze veeeeeeeeeeeeeeeeeel beweging geeft en ze apart zet als je niet echt goed op kan letten kan je die tijd doorkomen, maar een pretje is het niet, je bent doodmoe na die periode, toe aan vakantie ;)

Voor jouw reu is het waarschijnlijk de eerste keer dat hij zo dicht bij een loopse teef kan zijn, die moet nog leren daarmee om te gaan, dat maakt het nog heftiger allemaal.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:43:52 #25
176471 oh-oh
pi_115374138
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:28 schreef -moppie- het volgende:
Inderdaad, ik hoop dat ze nog even terug mag naar haar oude huisje want dit gaat zo niet werken voor jullie allemaal, of je moet Loebes laten helpen!
Ook niet, want de hormonen zijn pas na een maand of zo helemaal uit zijn lijf. En hij is ook nog een poos vruchtbaar. Dus nee.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')