Ja dat deden wij ook inderdaad, maar je moet ze echt goed in de gaten houden!quote:
Jemigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Als ze nog niet eens loops is kan het zelfs langer duren dan drie weken, ik ken reuen die lopen al te klappertanden en te kwijlen en te gillen en te pissen twee weken voor de loopsheid begint
Scheiden als je er niet echt goed op kan letten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Doortje loopt tegen haar eerste loopsheid aan. Of eigenlijk is het al begonnen. Haar vulva is al opgezet en mannetjes vinden haar al interessant,
Nu kan ik haar niet laten steriliseren. Maar mijn reu is niet gecastreerd.
Heeft iemand misschien tips om te zorgen dat ze niet gedekt kan worden?
Loebes uit huis doen voor die periode is geen optie. En tja wie wil er nou een loopse teef op logeren hebben haha.
Het is niet alleen een aanslag op de reu, maar ook op de eigenarenquote:
Ook niet, want de hormonen zijn pas na een maand of zo helemaal uit zijn lijf. En hij is ook nog een poos vruchtbaar. Dus nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:28 schreef -moppie- het volgende:
Inderdaad, ik hoop dat ze nog even terug mag naar haar oude huisje want dit gaat zo niet werken voor jullie allemaal, of je moet Loebes laten helpen!
Voor de volgende keer werkt dat wel, maar niet voor deze keer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook niet, want de hormonen zijn pas na een maand of zo helemaal uit zijn lijf. En hij is ook nog een poos vruchtbaar. Dus nee.
Uhm ja, maar er zijn zelfs castraten die toch nog wel geilen op loopse teven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Voor de volgende keer werkt dat wel, maar niet voor deze keer.
Niet alleen als je niet kan of wil opletten, gewoon NIET in 1 ruimte doen, ook niet in de bench, er zijn reuen die door de bench dekken, en honden die zich lelijk pijn doen aan de bench omdat ze gek doen om erin of eruit te komen. Gewoon in een aparte ruimte zetten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:51 schreef sweetscent het volgende:
Broekje aan, aan als je even echt niet kan/wil opletten een van de 2 in de bench of in een andere ruimte.
Het is misschien even zielig maar echt het beste.
Als ze zwanger zou raken bij haar eerste loopsheid ben je verder van huis.
Ja klopt, ik had er hout omheen staan zodat ze niet door de spijlen konden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet alleen als je niet kan of wil opletten, gewoon NIET in 1 ruimte doen, ook niet in de bench, er zijn reuen die door de bench dekken, en honden die zich lelijk pijn doen aan de bench omdat ze gek doen om erin of eruit te komen. Gewoon in een aparte ruimte zetten.
dat deden ze zelf. vrouwtje zat boven bij mij op de slaapkamer, en dan nog bleven ze de hele dag doorgaan. de kleinste dingen liet ze al uitflippen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Die reuen krijgen echt geen seconde rust zo, dat is echt sneu.
Ja , ik weet het, die van mij stonden ook alleen maar voor de deur van de kant waar de teven zaten. Liefst ook de hele dag, ook die ouwe, die slaapt normaal 20 uur per dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:02 schreef sweetscent het volgende:
[..]
dat deden ze zelf. vrouwtje zat boven bij mij op de slaapkamer, en dan nog bleven ze de hele dag doorgaan. de kleinste dingen liet ze al uitflippen.
Heb je Flugel ook al gebeld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben ondertussen mijn halve lijst aan het afbellen geweest. Maar dat werkt niet echt als driekwart van je vrienden op vakantie is, scheiden is heel makkelijk gezegd. Maar ik woon niet zo groot. Ik heb net al aangegeven dat Loebes niet gecastreerd gaat worden. om voorgenoemde reden. Loebes ligt nu aan de lijn naast me. Met duidelijke tegenzin. Korte rondje heeft niet echt geholpen. Ik wil Doortje niet te lang alleen laten. Want ik hoorde haar al blaffen toen ik het huis nog niet uit was en ze blafte nog steeds toen ik terug kwam. Dus ik vond het zielig haar nog langer alleen te laten.
Die zou bij mij bovenaan de lijst staan ieg!quote:
Je had het over narcose, een chemische castratie heeft niets met narcose van doen. Of mis ik nog een ander detail?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben ondertussen mijn halve lijst aan het afbellen geweest. Maar dat werkt niet echt als driekwart van je vrienden op vakantie is, scheiden is heel makkelijk gezegd. Maar ik woon niet zo groot. Ik heb net al aangegeven dat Loebes niet gecastreerd gaat worden. om voorgenoemde reden. Loebes ligt nu aan de lijn naast me. Met duidelijke tegenzin. Korte rondje heeft niet echt geholpen. Ik wil Doortje niet te lang alleen laten. Want ik hoorde haar al blaffen toen ik het huis nog niet uit was en ze blafte nog steeds toen ik terug kwam. Dus ik vond het zielig haar nog langer alleen te laten.
Chemische castratie is ook troep, ik zou dat NOOIT zomaar bij mijn reuen doen hoor, het blijft rommel, en het werkt ook niet altijd 100% qua gedrag, dus ook al kan ie niet dekken ( en dan moet ze nog minstens de eerste week ze scheiden ) zit de kans er nog in dat de reu evengoed helemaal overstuur blijft, heb je nog niks, en wel je reu lekker vol meuk gespoten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Je had het over narcose, een chemische castratie heeft niets met narcose van doen. Of mis ik nog een ander detail?
Doortje is vanzelfsprekend overstuur, ze snapt niet waar ze is..
Mijn vriend heeft dat gedaan. Ze ging in overleg met haar man geloof ik. Maar mijn vriend doet dat even. Omdat ik bij ieder woord wat ik zeg in janken uitbarst. Ik vind het ook zo erg. Waarom kan er hier nou nooit iets normaal gaan qua mijn diertjes enzo,quote:
Zat vrouwen die de pil ook niet willen slikken, het is toch gewoon rommel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:16 schreef Swiffer het volgende:
@ OhOh; Chemische castratie is hetzelfde als wij vrouwen de pil nemen, anticonceptie dus. Maar ik respecteer je mening, al zijn sommige honden erbij gebaat, voordat meteen de drastische stap tot echt castreren wordt genomen.
Succes TS!
Ik hoop dat Doortje weer even bij Flugeltje terecht kan. Dat zou voor haar ook heel fijn zijn ipv weer naar een heel ander huisje te gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft dat gedaan. Ze ging in overleg met haar man geloof ik. Maar mijn vriend doet dat even. Omdat ik bij ieder woord wat ik zeg in janken uitbarst. Ik vind het ook zo erg. Waarom kan er hier nou nooit iets normaal gaan qua mijn diertjes enzo,
Eerst mijn poezels die ik echt heel erg mis. En nu dit.
Niemand kan hier iets aan doen enzo. En tja.. Sorry dat ik me zo laat gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |