Heel veel sterkte met de behandelingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef bluuf het volgende:
Gisteren zijn wij in het ziekenhuis geweest voor een uitleg over de behandelingen. Hierbij hebben wij ook de scans gezien (je wordt dan toch weer even keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Ook is er in overleg met het ziekenhuis besloten om pas aanstaande woensdag met de behandeling te starten zodat mijn vrouw nog even bij kan komen van de nierbekkenonsteking (dit was ook de reden waarom zij in eerste instantie opgenomen werd en waardoor ze erachter zijn gekomen wat zij heeft).
Als ik terugdenk aan vorige week bij de huisartsenpost EN ook nog wat er daarna is voorgevallen dan kan ik mij nog steeds kwaad maken : toen mijn vrouw vorige week vrijdag uit het ziekenhuis ontslagen werd en op het punt stond te vertrekken kwam de huisarts welke haar weg had gestuurd bij de huisartsenpost nog even "verhaal halen" (wij hadden ivm een eventuele klacht bij de tuchtcommissie zijn naam opgevraagd bij de huisartsenpost). Hij zei tegen mijn vrouw "ik heb begrepen dat je een klacht over mij had" en liep vervolgens nog een stuk achter haar en mijn schoonzus aan toen zij vertrokken : hoezo onproffessioneel (hij had sowiezo niets bij haar te zoeken).
Mooi kut als je hoopt op uiteindelijk wat verbetering en het gelijk de andere kant uit lijkt te gaan. Ik hoop voor jullie dat ze snel de oorzaak vinden en ze er wat aan kunnen doen. Heel veel sterkte, bluuf!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef bluuf het volgende:
Afgelopen woensdag is de chemo gestart (dagopname voor een infuus, de rest thuis via pillen).
Het afgelopen weekend ging het al niet zo goed met mijn vrouw, veel last van misselijkheid en duizelig (maar dat hoort bij de chemo) vanochtend toen ik opstond was zij echter niet aanspreekbaar. Gelukkig kon zij nog wel zelf de trap aflopen.
Ik ben vervolgens met haar 's ochtends naar de eerste hulp gereden. Bij de eerste hulp was zij nog eventjes een beetje aanspreekbaar maar sinds een uur of 9 komt er geen woord meer uit (zij begrijpt wel heel goed wat wij zeggen maar zij kan niet meer praten).
Op dit moment is zij opgenomen in het ziekenhuis op de afdeling neurologie : over de oorzaak van het verslechteren van haar situatie is momenteel nog niets duidelijk. De eerste scans wijzen in ieder geval niet op uitzaaingen naar de hersenenen (en gelukkig is het ook geen tia).
Net is er vocht afgenomen van haar ruggengraat, hopelijk kunnen ze daarna meer vertellen over de situatie. De chemo is tot er meer bekend is uiteraard even stopgezet (men weet namelijk ook niet of dit een reactie hierop is).
Tsjongequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef bluuf het volgende:
Afgelopen woensdag is de chemo gestart (dagopname voor een infuus, de rest thuis via pillen).
Het afgelopen weekend ging het al niet zo goed met mijn vrouw, veel last van misselijkheid en duizelig (maar dat hoort bij de chemo) vanochtend toen ik opstond was zij echter niet aanspreekbaar. Gelukkig kon zij nog wel zelf de trap aflopen.
Ik ben vervolgens met haar 's ochtends naar de eerste hulp gereden. Bij de eerste hulp was zij nog eventjes een beetje aanspreekbaar maar sinds een uur of 9 komt er geen woord meer uit (zij begrijpt wel heel goed wat wij zeggen maar zij kan niet meer praten).
Op dit moment is zij opgenomen in het ziekenhuis op de afdeling neurologie : over de oorzaak van het verslechteren van haar situatie is momenteel nog niets duidelijk. De eerste scans wijzen in ieder geval niet op uitzaaingen naar de hersenenen (en gelukkig is het ook geen tia).
Net is er vocht afgenomen van haar ruggengraat, hopelijk kunnen ze daarna meer vertellen over de situatie. De chemo is tot er meer bekend is uiteraard even stopgezet (men weet namelijk ook niet of dit een reactie hierop is).
Wat vreselijk naar en heftig!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef bluuf het volgende:
een nachtmerrie voor jullie....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef bluuf het volgende:
De toestand is er inmiddels niet op vooruit gegaan, ze kijkt op dit moment alleen nog maar glazig voor zich uit en lijkt ook niet echt te reageren. In het ziekenhuis tast men nog in het duister naar wat er gaande is.
Heel veel sterkte gozer! Als ik of iemand anders iets voor jou/jullie kan doen hoor ik het graag! (kan van alles zijn!)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef bluuf het volgende:
De toestand is er inmiddels niet op vooruit gegaan, ze kijkt op dit moment alleen nog maar glazig voor zich uit en lijkt ook niet echt te reageren. In het ziekenhuis tast men nog in het duister naar wat er gaande is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef bluuf het volgende:
Oja, ik moet ook nog even zeggen dat ik blij men met alle steunbetuigingen en dat ik dit zeer waardeer van iedereen
dat is fijn om te lezen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef bluuf het volgende:
Het ging aan het eind van de dag gelukkig weer wat beter met mijn vrouw, ze begon langzaam weer wat helderder te worden.
De baby heeft lekker bij haar gelegen en ze hield hem lekker stevig vast. Ook kon ze weer vragen beantwoord door te knikken en te schudden. Ook lukte het haar zelf om haar bed met de afstandsbediening omhoog te zetten.
Hopelijk gaat ze vanaf nu alleen maar vooruit. Er staat voor morgen nog wel een MRI scan geplanned om er zeker van te zijn dat er niets uitgezaaid is naar de hersenen (hoewel die waarschijnlijk op de CT scan van gisteren al naar voren zouden zijn gekomen).
Op dit moment gaat men in het ziekenhuis uit van uitputting (geestelijk en lichamelijk door een gebrek aan slaap, eten en drinken) icm de chemo.
Oja, ik moet ook nog even zeggen dat ik blij men met alle steunbetuigingen en dat ik dit zeer waardeer van iedereen
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef bluuf het volgende:
Het ging aan het eind van de dag gelukkig weer wat beter met mijn vrouw, ze begon langzaam weer wat helderder te worden.
De baby heeft lekker bij haar gelegen en ze hield hem lekker stevig vast. Ook kon ze weer vragen beantwoord door te knikken en te schudden. Ook lukte het haar zelf om haar bed met de afstandsbediening omhoog te zetten.
Hopelijk gaat ze vanaf nu alleen maar vooruit. Er staat voor morgen nog wel een MRI scan geplanned om er zeker van te zijn dat er niets uitgezaaid is naar de hersenen (hoewel die waarschijnlijk op de CT scan van gisteren al naar voren zouden zijn gekomen).
Op dit moment gaat men in het ziekenhuis uit van uitputting (geestelijk en lichamelijk door een gebrek aan slaap, eten en drinken) icm de chemo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |