abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115580749
Ook sterkte gewenst van mij
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:48:56 #62
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_115590982
Pfff, oneindig veel sterkte kerel!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:49:35 #63
357295 rekned
kijk sharkwater
pi_115595590
Sterkte man!
a question that sometimes drives me hazy am i or are the others crazy
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:22:26 #64
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_115596944
Heel veel sterkte.
Ook voor je vrouw.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_115597325
Ach man....heel veel sterkte....
  donderdag 16 augustus 2012 @ 07:24:58 #66
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_115631088
Heel erg veel sterkte..
want de klop doet het niet.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:31:21 #67
76108 bluuf
Powershell fan
pi_115660653
Gisteren zijn wij in het ziekenhuis geweest voor een uitleg over de behandelingen. Hierbij hebben wij ook de scans gezien (je wordt dan toch weer even keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Ook is er in overleg met het ziekenhuis besloten om pas aanstaande woensdag met de behandeling te starten zodat mijn vrouw nog even bij kan komen van de nierbekkenonsteking (dit was ook de reden waarom zij in eerste instantie opgenomen werd en waardoor ze erachter zijn gekomen wat zij heeft).

Als ik terugdenk aan vorige week bij de huisartsenpost EN ook nog wat er daarna is voorgevallen dan kan ik mij nog steeds kwaad maken : toen mijn vrouw vorige week vrijdag uit het ziekenhuis ontslagen werd en op het punt stond te vertrekken kwam de huisarts welke haar weg had gestuurd bij de huisartsenpost nog even "verhaal halen" (wij hadden ivm een eventuele klacht bij de tuchtcommissie zijn naam opgevraagd bij de huisartsenpost). Hij zei tegen mijn vrouw "ik heb begrepen dat je een klacht over mij had" en liep vervolgens nog een stuk achter haar en mijn schoonzus aan toen zij vertrokken : hoezo onproffessioneel (hij had sowiezo niets bij haar te zoeken).
pi_115662141
Ik heb hier geen woorden voor... ;(

Sterkte. Enorm.
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 23:09:28 #69
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_115662428
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef bluuf het volgende:
Gisteren zijn wij in het ziekenhuis geweest voor een uitleg over de behandelingen. Hierbij hebben wij ook de scans gezien (je wordt dan toch weer even keihard met je neus op de feiten gedrukt.
Ook is er in overleg met het ziekenhuis besloten om pas aanstaande woensdag met de behandeling te starten zodat mijn vrouw nog even bij kan komen van de nierbekkenonsteking (dit was ook de reden waarom zij in eerste instantie opgenomen werd en waardoor ze erachter zijn gekomen wat zij heeft).

Als ik terugdenk aan vorige week bij de huisartsenpost EN ook nog wat er daarna is voorgevallen dan kan ik mij nog steeds kwaad maken : toen mijn vrouw vorige week vrijdag uit het ziekenhuis ontslagen werd en op het punt stond te vertrekken kwam de huisarts welke haar weg had gestuurd bij de huisartsenpost nog even "verhaal halen" (wij hadden ivm een eventuele klacht bij de tuchtcommissie zijn naam opgevraagd bij de huisartsenpost). Hij zei tegen mijn vrouw "ik heb begrepen dat je een klacht over mij had" en liep vervolgens nog een stuk achter haar en mijn schoonzus aan toen zij vertrokken : hoezo onproffessioneel (hij had sowiezo niets bij haar te zoeken).
Heel veel sterkte met de behandelingen.

Gewoon doordrukken die klacht.
pi_115670509
Heel veel sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_115738153
Goddamn, vreselijk om te lezen dit. Veel sterkte toegewenst. Maak er wat moois van. Daarnaast kun je hier altijd terecht als je iets van je wilt afschrijven.
pi_115738239
Mag ik je aanraden dit topic door te lezen?

Hennep-olie tegen kanker en andere aandoeningen?

Over de genezende krachten van cannabis m.b.t. kanker.
  zondag 19 augustus 2012 @ 05:04:44 #73
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_115738313
Bah, verschrikkelijk dude, wil jou heel veel sterkte en kracht wensen!
*Team Anti-Waaif*
pi_115738322
Heel veel sterkte gewenst, en geef de hoop nooit op..
Er is altijd nog een kans dat het goed komt.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:59:06 #75
382626 bientjuhw
Geen opgever, maar een vechter
pi_115840851
Ik wens je heel veel succes in deze moeilijke tijd. Als je dit al zomaar op internet kan vertellen, vind ik jou een hele gevoelige man. Je mag best je emoties tonen, dit is niet erg. Ik kan je niet vertellen, hoe je in deze situatie om moet gaan, en wat je te wachten staat. Veel mensen bidden, roken, drinken, huilen het verdriet weg. Probeer er te zijn voor je vrouw en kinderen, en geniet van jullie tijd samen. Denk niet aan de toekomst en denk aan nu. Hoe moeilijk het ook is.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:07:22 #76
76108 bluuf
Powershell fan
pi_116072239
Afgelopen woensdag is de chemo gestart (dagopname voor een infuus, de rest thuis via pillen).
Het afgelopen weekend ging het al niet zo goed met mijn vrouw, veel last van misselijkheid en duizelig (maar dat hoort bij de chemo) vanochtend toen ik opstond was zij echter niet aanspreekbaar. Gelukkig kon zij nog wel zelf de trap aflopen.
Ik ben vervolgens met haar 's ochtends naar de eerste hulp gereden. Bij de eerste hulp was zij nog eventjes een beetje aanspreekbaar maar sinds een uur of 9 komt er geen woord meer uit (zij begrijpt wel heel goed wat wij zeggen maar zij kan niet meer praten).

Op dit moment is zij opgenomen in het ziekenhuis op de afdeling neurologie : over de oorzaak van het verslechteren van haar situatie is momenteel nog niets duidelijk. De eerste scans wijzen in ieder geval niet op uitzaaingen naar de hersenenen (en gelukkig is het ook geen tia).

Net is er vocht afgenomen van haar ruggengraat, hopelijk kunnen ze daarna meer vertellen over de situatie. De chemo is tot er meer bekend is uiteraard even stopgezet (men weet namelijk ook niet of dit een reactie hierop is).
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 17:10:36 #77
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116072370
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef bluuf het volgende:
Afgelopen woensdag is de chemo gestart (dagopname voor een infuus, de rest thuis via pillen).
Het afgelopen weekend ging het al niet zo goed met mijn vrouw, veel last van misselijkheid en duizelig (maar dat hoort bij de chemo) vanochtend toen ik opstond was zij echter niet aanspreekbaar. Gelukkig kon zij nog wel zelf de trap aflopen.
Ik ben vervolgens met haar 's ochtends naar de eerste hulp gereden. Bij de eerste hulp was zij nog eventjes een beetje aanspreekbaar maar sinds een uur of 9 komt er geen woord meer uit (zij begrijpt wel heel goed wat wij zeggen maar zij kan niet meer praten).

Op dit moment is zij opgenomen in het ziekenhuis op de afdeling neurologie : over de oorzaak van het verslechteren van haar situatie is momenteel nog niets duidelijk. De eerste scans wijzen in ieder geval niet op uitzaaingen naar de hersenenen (en gelukkig is het ook geen tia).

Net is er vocht afgenomen van haar ruggengraat, hopelijk kunnen ze daarna meer vertellen over de situatie. De chemo is tot er meer bekend is uiteraard even stopgezet (men weet namelijk ook niet of dit een reactie hierop is).
Mooi kut als je hoopt op uiteindelijk wat verbetering en het gelijk de andere kant uit lijkt te gaan. Ik hoop voor jullie dat ze snel de oorzaak vinden en ze er wat aan kunnen doen. Heel veel sterkte, bluuf!
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:13:46 #78
165633 eriksd
The grand facade...
pi_116072478
quote:

Tsjonge :{ :{ . Wat klote allemaal. Heel veel sterkte.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:38:10 #79
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116073303
Wat erg voor jullie, ik heb Nanadu zien schrijven hierover in oud , en nu lees ik jouw kant. Wat erg dat deze ziekte jullie heeft getroffen en wat is het nu ook weer eng! Ook voor jou als partner moet dit een vreselijke achtbaan zijn. Red je t allemaal met je kinderen? De jongste is nog maar drie maanden oud. Heel veel sterkte toegewenst.
pi_116073936
Ogh TS wat enorm kut.
Heel veel sterkte
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116075135
quote:

Wat vreselijk naar en heftig!

Sterkte :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_116075233
;( heel veel sterkte.. :*
pi_116075888
pff, sterkte gozer.
hi there good people
pi_116076034
Jeetje :{
Heel erg veel sterkte.

Hebben jullie goede steun van je familie/vrienden?
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:00:09 #85
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_116076158
Heel veel sterkte.
pi_116076184
Pfoe wat heftig! En eng, heel veel sterkte en alle kracht!
S. 2014
J. 2016
pi_116077626
Dit wens je niemand toe. Sterkte!
pi_116078170
Pfff. Sterkte kerel, meer kan ik ook niet zeggen...
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:47:49 #89
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116081419
Ten eerste heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

En verder probeer te genieten van ieder moment dat jullie nog samen hebben. OF het nou nog 2 jaar is of 20 jaar, leef alsof iedere dag de laatste is. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar zo zou je wel in het leven moeten proberen te staan.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:57:32 #90
76108 bluuf
Powershell fan
pi_116109728
De toestand is er inmiddels niet op vooruit gegaan, ze kijkt op dit moment alleen nog maar glazig voor zich uit en lijkt ook niet echt te reageren. In het ziekenhuis tast men nog in het duister naar wat er gaande is.
  Spellchecker dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:37:30 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_116111512
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef bluuf het volgende:
De toestand is er inmiddels niet op vooruit gegaan, ze kijkt op dit moment alleen nog maar glazig voor zich uit en lijkt ook niet echt te reageren. In het ziekenhuis tast men nog in het duister naar wat er gaande is.
een nachtmerrie voor jullie....

heel veel sterkte :{
pi_116112013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef bluuf het volgende:
Heel veel sterkte gozer! Als ik of iemand anders iets voor jou/jullie kan doen hoor ik het graag! (kan van alles zijn!)
pi_116115821
Heftig zeg, heel veel sterkte voor jou/jullie
Fake it till you make it...
pi_116118889
Ik zou nooit kunnen begrijpen hoe jij je nu voelt... maar heel veel sterkte.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:51:47 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116119076
Wat eng bluuf. Kan het een soort shock zijn ofzo?
pi_116120887
Jeetje wat vreselijk zeg :{ ik heb er echt geen woorden voor :'(
Heel veel sterkte :*
pi_116122115
Bluuf wat eng.... Hopelijk volgt er snel meer duidelijkheid.
Veel sterkte!
pi_116122220
Heel veel sterkte!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116122244
Pfffff, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over hoe en wat. Sterkte!!!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116122411
ik kan niks anders zeggen dan ontzettend veel sterkte, hopelijk krabbelt ze snel weer een beetje op :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:08:05 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116122438
Heel, heel veel sterkte voor jullie. :*
A grand adventure has begun.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:11:40 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_116122603
Wat een nachtmerrie :{ Heel veel sterkte voor jullie gezin en familie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:31:34 #103
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_116123399
Bluuf en Nanadu ik hoop dat het slechts een bijwerking is die bijtrekt en dat jullie nog wat tijd met elkaar kunnen doorbrengen om mooie herinneringen te maken voor jullie en voor de kinderen.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal
pi_116123527
Wat erg, en wat heftig..

Hopelijk trekt het snel weer bij..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:35:25 #105
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116123601
Oh bah... Heel veel sterkte
Be happy with the little things in life
pi_116123741
Och jeetje, wat vreselijk... Veel sterkte
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:40:59 #107
76108 bluuf
Powershell fan
pi_116123888
Het ging aan het eind van de dag gelukkig weer wat beter met mijn vrouw, ze begon langzaam weer wat helderder te worden.
De baby heeft lekker bij haar gelegen en ze hield hem lekker stevig vast. Ook kon ze weer vragen beantwoord door te knikken en te schudden. Ook lukte het haar zelf om haar bed met de afstandsbediening omhoog te zetten.

Hopelijk gaat ze vanaf nu alleen maar vooruit. Er staat voor morgen nog wel een MRI scan geplanned om er zeker van te zijn dat er niets uitgezaaid is naar de hersenen (hoewel die waarschijnlijk op de CT scan van gisteren al naar voren zouden zijn gekomen).
Op dit moment gaat men in het ziekenhuis uit van uitputting (geestelijk en lichamelijk door een gebrek aan slaap, eten en drinken) icm de chemo.

Oja, ik moet ook nog even zeggen dat ik blij men met alle steunbetuigingen en dat ik dit zeer waardeer van iedereen
pi_116124377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef bluuf het volgende:

Oja, ik moet ook nog even zeggen dat ik blij men met alle steunbetuigingen en dat ik dit zeer waardeer van iedereen
O+ dat is gelukkig ook fok
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Spellchecker dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:51:04 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_116124425
quote:
Het ging aan het eind van de dag gelukkig weer wat beter met mijn vrouw, ze begon langzaam weer wat helderder te worden.
De baby heeft lekker bij haar gelegen en ze hield hem lekker stevig vast. Ook kon ze weer vragen beantwoord door te knikken en te schudden. Ook lukte het haar zelf om haar bed met de afstandsbediening omhoog te zetten.

Hopelijk gaat ze vanaf nu alleen maar vooruit. Er staat voor morgen nog wel een MRI scan geplanned om er zeker van te zijn dat er niets uitgezaaid is naar de hersenen (hoewel die waarschijnlijk op de CT scan van gisteren al naar voren zouden zijn gekomen).
Op dit moment gaat men in het ziekenhuis uit van uitputting (geestelijk en lichamelijk door een gebrek aan slaap, eten en drinken) icm de chemo.

dat is fijn om te lezen!

en die steunbetuigingen zijn zowat het enige wat we voor jullie kunnen doen.... hou je maar taai!
pi_116124472
Damn, dit is echt kut. :{

Ik denk dat je het beste er met zoveel mogelijk mensen die dicht bij je staan er over moet praten en niet alle emoties opkroppen. Hopelijk stabiliseert de situatie snel, wordt ze weer aanspreekbaar en kan ze nog een tijd redelijk normaal leven. Als ze uit het ziekenhuis ontslagen wordt is het denk ook het best om eerst dagen samen gewoon te janken, de ergste emoties daarna proberen een beetje achter jullie te laten en proberen er het best van te maken de tijd dat ze nog te leven heeft.

Sterkte ermee iig!
pi_116124848
Ik sluit me aan bij de rest: heel veel sterkte en kracht voor jou en je vrouw! Laten we hopen dat jullie nog een aantal mooie jaren samen tegemoet kunnen gaan.
pi_116124891
quote:

Gelukkig maar!

Ligt het enkel aan de chemo dat je vrouw moeilijk aanspreekbaar was/is?
pi_116125215
Gelukkig dat het nu iets beter lijkt te gaan. Hopelijk kwam het vooral door de uitputting en gaat ze nu weer vooruit. Dat ze snel weer goed aanspreekbaar wordt en dat jullie minstens nog die 10 jaar samen gaan halen!
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_116125878
Jeetje wat erg om te lezen :'(
Ik wil jullie beide heel veel sterkte voor de komende tijd toe wensen. Hoe moeilijk moet dit zijn, ik kan het me niet voorstellen :'(
pi_116125968
Ow verschrikkelijk zeg.......heel veel sterkte!
pi_116126430
Jezus, heel veel sterkte
Ik ben een grote beer
pi_116127326
Heel heel heel heel erg veel sterkte.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:06:16 #118
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116129390
Ook van mijn kant veel sterkte...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116131420
Onwaarschijnlijk dit. Echt, pff :{
Ik sluit me maar aan bij alles wat al gezegd is... Heel veel sterkte.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 01:10:13 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_116134590
Sterkte :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')