Daarom vond ik het wel een topic waard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Komt hij weer met een gedicht?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van Gaal ziet er wel nerveus uit.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:01 schreef Stiggie het volgende:
Nerveus voor zijn gedicht natuurlijk. Alleen Truus heeft hem pas gehoord
quote:
Volgens mij is dit de presentatie van de nieuwe verhaallijn van VI. Voldoende gespreksstof!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Kluivert als toptrainer?
Laat het Derksen niet horen..
http://www.dailymotion.co(...)saverkrachting_sportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de presentatie van de nieuwe verhaallijn van VI. Voldoende gespreksstof!
Mag wel weer eens, lekker andere teams supporten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker een WK'tje 2014 zonder NL. Laat gaan man
Italiaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag wel weer eens, lekker andere teams supporten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Van Rhijn wat doet die mongool daar
Beter dan vd Wielquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Van Rhijn wat doet die mongool daar
Inderdaad. Wie de laatste 2 jaar iets van voetbal heeft gekeken snapt dat vdWiel niet mee is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:19 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij laat het alleen 2 jaar al niet meer zien
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:20 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen Anita had natuurlijk in de plaats van Strootman gemoeten.
Als bert de feyenoorder en nu ajacied vGaal dat niet doetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:20 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen Clasie had natuurlijk in de plaats van Strootman gemoeten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Heerlijk van Gaal bondscoach, leven in de brouwerij..
Clasie had ik ook verwacht maar ik word ook gek van dat kinderachtige Clasie/Anita/Strootman gejank en daarom vind ik het wel grappig
Inderdaad. 2e garnituur spelers. Zijn alle drie nog niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Heerlijk van Gaal bondscoach, leven in de brouwerij..
Clasie had ik ook verwacht maar ik word ook gek van dat kinderachtige Clasie/Anita/Strootman gejank en daarom vind ik het wel grappig
Ik heb hem ook gezien in de wedstrijd tegen Jong Bulgarije en ik zeg "nog lang niet rijp voor het echte werk"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:27 schreef FTWO het volgende:
"Ik heb Martins Indi dinsdag gezien en hij deed het goed en dus heb ik hem er maar bij gehaald"
En terecht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Jullie proberen ook alles te zoeken om te haten op vgaal
Ik neem aan dat je tegen zijn argument bent om hem daarom erbij te halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:27 schreef FTWO het volgende:
"Ik heb Martins Indi dinsdag gezien en hij deed het goed en dus heb ik hem er maar bij gehaald"
Ach we kunnen altijd wat vers bloed in de verdediging gebruiken, beter in oefenpotjes dit soort jonge spelers meenemen dan in kwalificatie wedstrijden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:32 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je tegen zijn argument bent om hem daarom erbij te halen.
Kwalitatief weet ik niet op Martins Indi erbij hoort maar daar gaat het ook niet over, het lijkt me dat het NL elftal uit de spelers moet bestaan die op het moment dat de wedstrijd is het beste spelen, als hij vindt dat hij daar op "dit moment" bijhoort dat is dat wel een goede reden.
Vindt ik ook, net als de Vrij en Viergever.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach we kunnen altijd wat vers bloed in de verdediging gebruiken, beter in oefenpotjes dit soort jonge spelers meenemen dan in kwalificatie wedstrijden!
Waar moet Furby spelen dan!? Het IS geen LB, en op de andere mogelijke posities hebben we meerdere betere alternatieven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:56 schreef ShaoliN het volgende:
Viergever en Furby vind ik wel goede keuzes. Maar waarom baas Drenthe niet?
Nee het is geen LB, maar ik ben er van overtuigd dat hij het beter doet dan alle prutsers waar we nu mee experimenteren. Willems is er absoluut niet klaar voor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar moet Furby spelen dan!? Het IS geen LB, en op de andere mogelijke posities hebben we meerdere betere alternatieven.
Ik vind het een verschrikkelijk sympathieke jongen die best wel kwaliteiten heeft in ene vrije aanvallende rol op het middenveld, maar voor Oranje vind ik hem te kort komen.
Drenthe heeft nog geen club toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:56 schreef ShaoliN het volgende:
Viergever en Furby vind ik wel goede keuzes. Maar waarom baas Drenthe niet?
Willems is nu al beter als back.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee het is geen LB, maar ik ben er van overtuigd dat hij het beter doet dan alle prutsers waar we nu mee experimenteren. Willems is er absoluut niet klaar voor.
Dat terwijl hij bij de JC schaal nog uitblonkquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef tong80 het volgende:
Kon het niet zien.
Werd ie kritisch benaderd ? Ging ie in de verdediging ? Deed ie uit de hoogte ? Was ie belerend ?
Meestal is ie wanneer hij ergens begint nog sympathiek en rustig. Een zogenaamd 'charme-offensief'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef tong80 het volgende:
Kon het niet zien.
Werd ie kritisch benaderd ? Ging ie in de verdediging ? Deed ie uit de hoogte ? Was ie belerend ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |