quote:
Met lakken kom je er helaas niet maar het is wel zonde.quote:
Hij hoeft mijn auto niet te wassen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou er heeft hier ook iemand gesopt! Met een schuursponsje onze hoogglans keuken dus die zit nu vol met krassen, het lieve vriendje had niet verwacht dat een schuurspons zo destructief kon zijn :p
Eerder nieuwe deurtjes, ik denk dat je dan goedkoper uit bent.quote:
Daar zit ook amper nog lak opquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij hoeft mijn auto niet te wassen.
hij heeft zeker nooit die reclame van (ik meen) 3fm gezien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou er heeft hier ook iemand gesopt! Met een schuursponsje onze hoogglans keuken dus die zit nu vol met krassen, het lieve vriendje had niet verwacht dat een schuurspons zo destructief kon zijn :p
Oei, dan zou ik toch pissed zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nouja, als zoiets per ongeluk gaat zou ik niet boos zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oei, dan zou ik toch pissed zijn.![]()
Inmiddels bijgeslapen, gegeten, BBQ plannen naar morgen verschoven en bij m'n zus in de tuin ipv bij de mijne en 3 mensen gebeldNu lekker thee drinken
Je bent aardiger dan ik... ik zou echt zoiets hebben van: DAT ZIE JE TOCH.. *PIEP*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, als zoiets per ongeluk gaat zou ik niet boos zijn
Mja, ik zou al blij zijn dat ie íets doetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je bent aardiger dan ik... ik zou echt zoiets hebben van: DAT ZIE JE TOCH.. *PIEP*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mja, ik zou al blij zijn dat ie íets doet
Klinkt lulliger dan ik bedoel hoor. Maar gewoon, liever dat dan dat ie zit te lamballen en te kijken naar de viezigheid ofzo.quote:
het klonk niet lullig, het klonk heerlijk gortdroogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klinkt lulliger dan ik bedoel hoor. Maar gewoon, liever dat dan dat ie zit te lamballen en te kijken naar de viezigheid ofzo.
Ik voel me echt gezegend hierzo. Wij wonen niet eens samen en er wordt hier echt heel hard geboend voor elkaar. Hij zou de komende 3 dagen eten regelen zodat ik tijd kon besteden aan andere dingen. Ok, dan krijg ik vandaag patat... en morgen BBQ en overmorgen vis. Maar wel liefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
het klonk niet lullig, het klonk heerlijk gortdroogen zo herkenbaar
Ik krijg ook weleens home-made Lasagne hoor. Super lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef Ehhe het volgende:
Oh koken doet J steevast als ik moet werken. Zo fijn als er eten klaarstaat als je thuiskomt van je werk. Het is niet eens patat! Hij doet echt moeite in de keuken
Ach, keertje patat en bbq is ook niet zo erg, toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:31 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik krijg ook weleens home-made Lasagne hoor. Super lekker!Maar als hij moe is dan merk je het in je eten. *hihi*
hier nog 1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Ehhe het volgende:
Ik moet er trouwens ook heel erg aan wennen dat het weer een stuk vroeger donker word. Elke keer denk ik dat het gaat regenen ofzo
Dat waren we alweer een maandje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
We zijn ook alweer over de helft van 't jaar! Wat gaat dat ongelooflijk snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |