Sst, er staat zuiker naast de koffie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:50 schreef JK1982 het volgende:
Húúúúú!![]()
Goedkope, magere yoghurt van de Deen met cruesli om 6.45 's morgens, da's geen goed idee..
Deze is best zurig..
Nu niet meer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sst, er staat zuiker naast de koffie.
Dan ga ik die maar even snel bijvullen.quote:
Dank je, hoef je zelf niet?quote:
kom je een bakkie halen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen
Over 10u ben ik bijna vrij en hb ik weekend!
Van mij mag je het nog wel een keer proberen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:11 schreef DJMO het volgende:
goed. op het maken van tosti's in een koekenpan moet ik nog even oefenen blijkt![]()
maar hij smaakt wel
Lekker ja! Ik moet nog 7,5 uur wachten op mn weekend, mag werken van 1 tot 6. Blij meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen
Over 10u ben ik bijna vrij en hb ik weekend!
Goed hooooor jij?quote:
dat is er een van de twee die ik hadquote:
Op knallende koppijn na ook prima!quote:
Mag geen thee in hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is er een van de twee die ik had
geeft niet, ik lust toch geen theequote:
Oh, dan mag het wel iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wellus, maar dan moet je'm omdraaien. Aan de andere kant staat namelijk "Thee"
zijn van xenosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mooie mokken DJMO!
* Inlognaam is ook toe aan een kop koffie
Ze hebben precies diezelfde ook bij de actionquote:
En werktijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef Inlognaam het volgende:
Nee, komkommertijdWel bijna hetzelfde.
En ovenopwarmtijd, ijstijd en boodschappentijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef Inlognaam het volgende:
Op je werk hebben ze toch ook wel mooie mokken koffie om de dag door te komen Rucky?
En wellicht een koelkast met een koud biertje?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Willen jullie mijn poesje zien?Wat zeg je dat toch weer sobtiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto iig.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Dr stond geen stokbrood in maar een pizzaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef vannelle het volgende:
stokbrood uit de oven is klaar!
* vannelle kaas gaat snijden.
Ik weet echt wel het verschil tussen een stokbrood en een pizza.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr stond geen stokbrood in maar een pizza. Die nu inderdaad klaar is
En dan rozemarijn op strooien uit de tuinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Inlognaam het volgende:
Kaas net even een halve minuut mee laten smelten op je stokbroodje. Het lekkerst bij belegen-oude kaas
Als je meebakt, dan wordt hij crunchy. Dat is best lekker vind ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef Inlognaam het volgende:
Moet je wel een tuin met rozemarijn hebben.
Zal het eens proberen, alleen dan niet vers uit de tuin maar vers uit een bakje. Volgens mij hebben we het staan namelijk en zo moeilijk is dat ook weer niet.
Rozemarijn meebakken, of na afloop in/over het broodje strooien ?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef kahlie het volgende:
[..]
Als je meebakt, dan wordt hij crunchy. Dat is best lekker vind ik.
Hou je d'r niet van, dan gewoon los erover heen strooien.
Oh, d'r ligt er achter me eentje in bed te zuchten. Ik ga d'r ook in!
Morgen en overmorgen is het ook nog lekker weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:45 schreef Rucky het volgende:
[..]En het is nog wel zo'n lekker weer. Slaap lekker dan maar.
Mja, al is het nog zo'n lekker weer als je een klote humeur hebt omdat je brak geslapen hebt dan heb je dr geen donder aan :/quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:45 schreef Rucky het volgende:
[..]En het is nog wel zo'n lekker weer. Slaap lekker dan maar.
zit je nou te soppen??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:59 schreef Rucky het volgende:
[..]En om 1700 uur gaat de bar open maar dan hoop ik al thuis te zijn.
[..]
Wat zeg je dat toch weer sobtiel.
Leuke foto iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |