Sst, er staat zuiker naast de koffie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:50 schreef JK1982 het volgende:
Húúúúú!![]()
Goedkope, magere yoghurt van de Deen met cruesli om 6.45 's morgens, da's geen goed idee..
Deze is best zurig..
Nu niet meer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sst, er staat zuiker naast de koffie.
Dan ga ik die maar even snel bijvullen.quote:
Dank je, hoef je zelf niet?quote:
kom je een bakkie halen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen
Over 10u ben ik bijna vrij en hb ik weekend!
Van mij mag je het nog wel een keer proberen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:11 schreef DJMO het volgende:
goed. op het maken van tosti's in een koekenpan moet ik nog even oefenen blijkt![]()
maar hij smaakt wel
Lekker ja! Ik moet nog 7,5 uur wachten op mn weekend, mag werken van 1 tot 6. Blij meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen
Over 10u ben ik bijna vrij en hb ik weekend!
Goed hooooor jij?quote:
dat is er een van de twee die ik hadquote:
Op knallende koppijn na ook prima!quote:
Mag geen thee in hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is er een van de twee die ik had
geeft niet, ik lust toch geen theequote:
Oh, dan mag het wel iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wellus, maar dan moet je'm omdraaien. Aan de andere kant staat namelijk "Thee"
zijn van xenosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mooie mokken DJMO!
* Inlognaam is ook toe aan een kop koffie
Ze hebben precies diezelfde ook bij de actionquote:
En werktijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef Inlognaam het volgende:
Nee, komkommertijdWel bijna hetzelfde.
En ovenopwarmtijd, ijstijd en boodschappentijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef Inlognaam het volgende:
Op je werk hebben ze toch ook wel mooie mokken koffie om de dag door te komen Rucky?
En wellicht een koelkast met een koud biertje?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Willen jullie mijn poesje zien?Wat zeg je dat toch weer sobtiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto iig.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Dr stond geen stokbrood in maar een pizzaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef vannelle het volgende:
stokbrood uit de oven is klaar!
* vannelle kaas gaat snijden.
Ik weet echt wel het verschil tussen een stokbrood en een pizza.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr stond geen stokbrood in maar een pizza. Die nu inderdaad klaar is
En dan rozemarijn op strooien uit de tuinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Inlognaam het volgende:
Kaas net even een halve minuut mee laten smelten op je stokbroodje. Het lekkerst bij belegen-oude kaas
Als je meebakt, dan wordt hij crunchy. Dat is best lekker vind ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef Inlognaam het volgende:
Moet je wel een tuin met rozemarijn hebben.
Zal het eens proberen, alleen dan niet vers uit de tuin maar vers uit een bakje. Volgens mij hebben we het staan namelijk en zo moeilijk is dat ook weer niet.
Rozemarijn meebakken, of na afloop in/over het broodje strooien ?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef kahlie het volgende:
[..]
Als je meebakt, dan wordt hij crunchy. Dat is best lekker vind ik.
Hou je d'r niet van, dan gewoon los erover heen strooien.
Oh, d'r ligt er achter me eentje in bed te zuchten. Ik ga d'r ook in!
Morgen en overmorgen is het ook nog lekker weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:45 schreef Rucky het volgende:
[..]En het is nog wel zo'n lekker weer. Slaap lekker dan maar.
Mja, al is het nog zo'n lekker weer als je een klote humeur hebt omdat je brak geslapen hebt dan heb je dr geen donder aan :/quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:45 schreef Rucky het volgende:
[..]En het is nog wel zo'n lekker weer. Slaap lekker dan maar.
zit je nou te soppen??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:59 schreef Rucky het volgende:
[..]En om 1700 uur gaat de bar open maar dan hoop ik al thuis te zijn.
[..]
Wat zeg je dat toch weer sobtiel.
Leuke foto iig.
quote:
Met lakken kom je er helaas niet maar het is wel zonde.quote:
Hij hoeft mijn auto niet te wassen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou er heeft hier ook iemand gesopt! Met een schuursponsje onze hoogglans keuken dus die zit nu vol met krassen, het lieve vriendje had niet verwacht dat een schuurspons zo destructief kon zijn :p
Eerder nieuwe deurtjes, ik denk dat je dan goedkoper uit bent.quote:
Daar zit ook amper nog lak opquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij hoeft mijn auto niet te wassen.
hij heeft zeker nooit die reclame van (ik meen) 3fm gezien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou er heeft hier ook iemand gesopt! Met een schuursponsje onze hoogglans keuken dus die zit nu vol met krassen, het lieve vriendje had niet verwacht dat een schuurspons zo destructief kon zijn :p
Oei, dan zou ik toch pissed zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nouja, als zoiets per ongeluk gaat zou ik niet boos zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:46 schreef kahlie het volgende:
[..]
Oei, dan zou ik toch pissed zijn.![]()
Inmiddels bijgeslapen, gegeten, BBQ plannen naar morgen verschoven en bij m'n zus in de tuin ipv bij de mijne en 3 mensen gebeldNu lekker thee drinken
Je bent aardiger dan ik... ik zou echt zoiets hebben van: DAT ZIE JE TOCH.. *PIEP*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, als zoiets per ongeluk gaat zou ik niet boos zijn
Mja, ik zou al blij zijn dat ie íets doetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je bent aardiger dan ik... ik zou echt zoiets hebben van: DAT ZIE JE TOCH.. *PIEP*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mja, ik zou al blij zijn dat ie íets doet
Klinkt lulliger dan ik bedoel hoor. Maar gewoon, liever dat dan dat ie zit te lamballen en te kijken naar de viezigheid ofzo.quote:
het klonk niet lullig, het klonk heerlijk gortdroogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klinkt lulliger dan ik bedoel hoor. Maar gewoon, liever dat dan dat ie zit te lamballen en te kijken naar de viezigheid ofzo.
Ik voel me echt gezegend hierzo. Wij wonen niet eens samen en er wordt hier echt heel hard geboend voor elkaar. Hij zou de komende 3 dagen eten regelen zodat ik tijd kon besteden aan andere dingen. Ok, dan krijg ik vandaag patat... en morgen BBQ en overmorgen vis. Maar wel liefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
het klonk niet lullig, het klonk heerlijk gortdroogen zo herkenbaar
Ik krijg ook weleens home-made Lasagne hoor. Super lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef Ehhe het volgende:
Oh koken doet J steevast als ik moet werken. Zo fijn als er eten klaarstaat als je thuiskomt van je werk. Het is niet eens patat! Hij doet echt moeite in de keuken
Ach, keertje patat en bbq is ook niet zo erg, toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:31 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik krijg ook weleens home-made Lasagne hoor. Super lekker!Maar als hij moe is dan merk je het in je eten. *hihi*
hier nog 1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Ehhe het volgende:
Ik moet er trouwens ook heel erg aan wennen dat het weer een stuk vroeger donker word. Elke keer denk ik dat het gaat regenen ofzo
Dat waren we alweer een maandje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
We zijn ook alweer over de helft van 't jaar! Wat gaat dat ongelooflijk snel
hier maar verder billie?quote:
is te warm!!!! Bril drijft ook van mijn gezicht af!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Nee.
Jij doet je pakje niet aan
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is te warm!!!! Bril drijft ook van mijn gezicht af!!
Wil je dat zo graag dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Nee.
Jij doet je pakje niet aan
Neem aan dat je die groene kant van die groen/gele sponsjes bedoelt en niet met een dot staalwol aan de gang is geweestquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Neuh, maar een keertje trollen leek me ook wel es een keertje leukquote:
Haha om te trollen moet je meer je best doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Neuh, maar een keertje trollen leek me ook wel es een keertje leuk![]()
Helaas, ik heb zulke pakjes niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef billie1985 het volgende:
En indien dat een verzoek was Ehhe, eerst foto's!![]()
zeker bij mij!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha om te trollen moet je meer je best doen
Ik faal in trollenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zometeen moet ik zo'n pakje aan doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... maar ik ben niet zo snel te trollen, dat had ik je toch al verteldquote:
hou eens op.. ik wil nog slapen vannacht!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zometeen moet ik zo'n pakje aan doen.![]()
quote:
Nu weet ik dat Billie ook een vrouwennaam is, maar volgens mij is deze Billie een mannelijk persoon.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ja billie... post maar foto's!!!
jezelf in zo'n pakje bij voorkeur!!
Geloof me, zo'n pakje staat mij nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu weet ik dat Billie ook een vrouwennaam is, maar volgens mij is deze Billie een mannelijk persoon.
Derhalve verzoek aan Billie om geen foto's te plaatsen. Althans, niet in een pakje dat Dolfina of Ehhe ongetwijfeld veel beter staat
whahahaha!! Maar hijs wel lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu weet ik dat Billie ook een vrouwennaam is, maar volgens mij is deze Billie een mannelijk persoon.
Derhalve verzoek aan Billie om geen foto's te plaatsen. Althans, niet in een pakje dat Dolfina of Ehhe ongetwijfeld veel beter staat
Dan mag jij het pakje uit laten en foto's posten zonder pakjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geloof me, zo'n pakje staat mij niet
mij ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geloof me, zo'n pakje staat mij niet
vunsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan mag jij het pakje uit laten en foto's posten zonder pakje
Nou, dan doen jullie die foto's toch lekker prive?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahaha!! Maar hijs wel lekker
Daar wordt het niet beter vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!! we zitten al privé...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, dan doen jullie die foto's toch lekker prive?
Heb jij tenminste ook wat te soppen vanavond
Quote for truthquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahaha!! Maar hijs wel lekker
geloof ik niets van!!quote:
Niet waar ik ben er ook nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!! we zitten al privé...
Zoals ik je al meerdere keren heb aangegeven, ik zeg alleen dingen die ik meen!!quote:
wie quotte ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of over Kentekenplaat ?
?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar jij bent niet lekker genoeg
ook!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
?Dolfie en ik zitten te PRIVÉ messagen hoor. Daar heb jij niks mee van doen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]daar gaan de foto's.. doe je ogen rits dicht ruck!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je quotte mij... maar je zou zomaar iemand anders ook kunnen aanspreken
quote:
Netvliesalarm!!!quote:
Het 3FM kuiken is ontzettend jaren 90.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:43 schreef Inlognaam het volgende:
Gelukkig niet, anders had ie met kuikentjes gepoetst.
En dat terwijl ik er een bloedhekel aan heb.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef Ehhe het volgende:
Oh koken doet J steevast als ik moet werken. Zo fijn als er eten klaarstaat als je thuiskomt van je werk. Het is niet eens patat! Hij doet echt moeite in de keuken
tis toch zo.. die is er af door jezelf!!!quote:
slimme jongen hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef kwiebuske het volgende:
die billie heeft het snel door
grijns
ow en wat hij zei.
pics![]()
I know... maar superlief en de enige reclame van 3FM die ik me direct voor de geest kan halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het 3FM kuiken is ontzettend jaren 90.
dat doe je maar op de wcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
ÉN een lekker ding, niet vergeten he!quote:
zo oud ben je toch nog nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik kom hier al vanaf 2001 hoor.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik kom hier al vanaf 2001 hoor.
* kuchquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
dat vergeet ik niet hoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef billie1985 het volgende:
[..]
ÉN een lekker ding, niet vergeten he!
ik 2000quote:
Net niet oldbie genoeg om in het oldbies-topic te mogenquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat vergeet ik niet hoor...
die ogen....![]()
![]()
![]()
![]()
* dolfina-chica droomt weg!!
quote:
ikke lekker wehel!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Net niet oldbie genoeg om in het oldbies-topic te mogen
eigendunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou, ze heeft je een keer gezien. Da's genoeg om te weten dat je een vuns bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Daar weet jij als het goed is niks van.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Daar weet jij als het goed is niks van.
Mensen die die post als serieus opvattenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eigendunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe zweterig en wel in de kroeg:Dat oogt niet heel nuchter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
dat bedoel ik!! 2 keer btw...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, ze heeft je een keer gezien. Da's genoeg om te weten dat je een vuns bent
mensen die geen eigendunk hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Mensen die die post als serieus opvatten
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedoel ik!! 2 keer btw...
vrijdags en zaterdags
ik heb haar er beter uitgezien gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat oogt niet heel nuchter.
Toen was ik zweterig van m'n werk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedoel ik!! 2 keer btw...
vrijdags en zaterdags
quote:
Jawel, maar geen correct Nederlands.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb haar er beter uitgezien gezien
is dat nederlands?
Mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mensen die geen eigendunk hebben
Ik snap wat je bedoelt. Deze was volgens mij halverwege de nacht na wat alcoholische versnaperingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb haar er beter uitgezien gezien
is dat nederlands?
dan zie ik nog wel een vuns als die voor me staatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Toen was ik zweterig van m'n werk.
snapte je wat ik bedoelde?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, maar geen correct Nederlands.
billiesquote:
dat verklaardquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Deze was volgens mij halverwege de nacht na wat alcoholische versnaperingen
Om 'm twee tellen laten neer te hoekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan zie ik nog wel een vuns als die voor me staat
nee, ik blijf in assenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef billie1985 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND back to.... me!
ALS ZE DAT DOET JONGUH NOU HOU ME TEGEN DANquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Om 'm twee tellen laten neer te hoeken
ssssssssssssssstquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
tis dolfijn om dol fijn te zijnquote:
*BAM!*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ALS ZE DAT DOET JONGUH NOU HOU ME TEGEN DAN
Nee, dan moet ze van goede huize komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
hahahahaha jij doet nog geen vlieg kwaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ALS ZE DAT DOET JONGUH NOU HOU ME TEGEN DAN
Als iemand de goede plek weet te raken ben je zo neerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dan moet ze van goede huize komen.
ik zeg maar niets over wat voor sport ik gedaan hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dan moet ze van goede huize komen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als iemand de goede plek weet te raken ben je zo neer
Bierfietsen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zeg maar niets over wat voor sport ik gedaan heb
Hahaha nouhoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha jij doet nog geen vlieg kwaad![]()
nee joh!!!!quote:
ongetwijfeld, maar ik zie je niet meppenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hahaha nouhoor. Maar echt, als mensen aan mensen komen die ik liefheb word ik heul boos
Ik niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als iemand de goede plek weet te raken ben je zo neer
Fixed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
leent mijn lijf zich net voor
ook jij!!!quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar ik zie je niet meppen
Nee, dat doe ik ook niet snel iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar ik zie je niet meppen
quote:
Neuh, en zowel dan moet je echt weg zijn als ik weer op sta.quote:
ik denk dat ik sneller mepquote:
ik kan hard rennenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Neuh, en zowel dan moet je echt weg zijn als ik weer op sta.
Truste!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga gauw slapen voor de hoofdpijn in alle hevigheid weer terugkomt.
Truste!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
Truste!![]()
waiting for the picsquote:
kan je lang w88quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:
Tot later.quote:
En dan doen we dus niet hoogglans zwart zoals de vorige bewoners hebben gedaan maar een matte camouflage print. Veel beter met mijn schoonmaakskills :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Eerder nieuwe deurtjes, ik denk dat je dan goedkoper uit bent.
Ik ben ook niet boos naast dat sloop ik vaker wat. En ik ga mn energie daar ook echt niet insteken. Ik heb hem liefkozend sukkel genoemd en een kusje gegeven. En we hebben grapjes gemaakt wat we tegen onze moeders gaan zeggen 'maar het is nu in ieder geval wel schoon' etc :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, als zoiets per ongeluk gaat zou ik niet boos zijn
Gelezen, we kijken er over 2 weken ff na :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neem aan dat je die groene kant van die groen/gele sponsjes bedoelt en niet met een dot staalwol aan de gang is geweest
Kan je er vanuit gaan dat de krasjes alleen in de bovenste laklaag zit.
Wat zou kunnen helpen is het volgende dan (bij auto's werkt het):
Eerst de krassen eruit poetsen. Kan bijvoorbeeld met zoiets:
http://autowebshop.nl/product.php?id_product=624
Daarna je hoogglans weer tevoorschijn toveren met autowax, bijvoorbeeld:
http://autowebshop.nl/product.php?id_product=323
Zal je zien dat het er weer als nieuw uitziet.
Voordeel is, je keuken ruikt daarna heerlijk als een vers in de wax gezette auto![]()
Twee tips nog:
1 - behandeling is een beetje afhankelijk van hoe diep de krassen zitten.
Probeer het dus eerst op een plek die niet in het zicht zit.
2 - hang niet daarna zo'n dennenboom luchtverfrisser in je keuken, want die stinken een uur in de wind.
Oeh das shit! lekker koese ehhequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
Truste!![]()
Hing die bij jou aan de gevel?quote:
ja, want ik wilde mijn gevel in op de fotoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gluurt even om de hoek..
Niks gemist? Ok, dan ga ik zo maar maffen denk ik..
[..]
Hing die bij jou aan de gevel?
Ik snap hem niet, maar dat zal wel aan de tijd liggen..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, want ik wilde mijn gevel in op de foto
ben dom aan het lullen.. dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, maar dat zal wel aan de tijd liggen..![]()
Er is er tenminste nog 1 scherp..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ook niet. Maar de dag is nog geen half uur oud, dus die zal vast nog wel komen.
mijn mes is ook scherpquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Er is er tenminste nog 1 scherp..
Graag gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!quote:
Ben aan t uitgaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Graag gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!
drukke dag straks?
gezellie!!! Veel plezier nog!!quote:
Vond ik zelf ook al!quote:
Ah, het was niet geheel vrijwillig dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook al!
Had beloofd iemand naar het station te brengen dus vandaar.....
Succes met lessen!
Zo, ben ik ff foetsie. Later!
En vervolgens een bon krijgen van een agent die ADO fan is wegens vervuiling.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:01 schreef Inlognaam het volgende:
Niet geslapen vannacht; kon mn draai niet vinden![]()
![]()
Ik ga maar naar een rommelmarkt toe in de stad van Pulver... kijken of er nog wat leuks te vinden is voor weinig. Een ADO-mok ofzo, die ik kapot kan gooien. Om dan te zeggen; Ja, die heb ik gekocht als ze me raar aan staan kijken![]()
Dus dat ik je beterschap heb gewenst heeft geholpen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd jaleesa!
En verder: goedemorgen allemaal! Ik kan voor t eerst sinds 4 dagen mn koffie weer drinken!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus dat ik je beterschap heb gewenst heeft geholpen?
Niks van aantrekken, er staat niet voor niks een L op het dak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:06 schreef Ehhe het volgende:
Mijn rijles ging weer supergoed, tot ik de motor tot 2 keer toe af liet slaan voor 'n stoplicht. Ik raak nogal in de stress als er mensen achter mij zijn
Het zit echt in m'n hoofd, diegene achter mij stond gewoon geduldig te wachten. Heb nog nooit meegemaakt eigenlijk dat mensen ongeduldig werden. Dus dat moet ik gewoon ff aflerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, er staat niet voor niks een L op het dak.
Wat ik wel eens deed (was tip van Pulver) is auto laten staan, uitstappen en de L even oppoetsen, blijkbaar was ie niet goed zichtbaar?
Laat ze dan maar wat langer wachten.
mijn instructeur zei trapte gewoon op de rem als het groen was... als ze de boel zaten op te fokken..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:06 schreef Ehhe het volgende:
Zo Ireth, da's al een heel dagprogramma
Mijn rijles ging weer supergoed, tot ik de motor tot 2 keer toe af liet slaan voor 'n stoplicht. Ik raak nogal in de stress als er mensen achter mij zijn
Hehe ja, ik moet me gewoon zelf niet laten opfokken! Was in jouw woonplaats net trouwensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn instructeur zei trapte gewoon op de rem als het groen was... als ze de boel zaten op te fokken..
rondje extra wachten noemde hij dat
Dat lijkt me wel heel handig. Anders zit je er zo tegenaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef Ireth het volgende:
Dankzij mijn steeds afslaande motor bij mijn rijlessen heb ik dus geleerd dat áls je zelf achter een lesauto staat bij het stoplicht, niet te snel op willen trekken. Rustig wachten tot de lesauto écht wegrijdt
bij lesauto's w8 ik altijd tot er meer dan een paar meter voor me isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef Ireth het volgende:
Dankzij mijn steeds afslaande motor bij mijn rijlessen heb ik dus geleerd dat áls je zelf achter een lesauto staat bij het stoplicht, niet te snel op willen trekken. Rustig wachten tot de lesauto écht wegrijdt
toch wel gezwaaid he!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hehe ja, ik moet me gewoon zelf niet laten opfokken! Was in jouw woonplaats net trouwens
[..]
Dat lijkt me wel heel handig. Anders zit je er zo tegenaan
Uiteraard. En ontzettend getoeterd steeds, hoorde je wel toch?quote:
ow dat was jij!!! die toeter.. ik zwaaide wel, maar had niet door wie het wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Uiteraard. En ontzettend getoeterd steeds, hoorde je wel toch?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow dat was jij!!! die toeter.. ik zwaaide wel, maar had niet door wie het was
Waar blijft het gebak?quote:
quote:
groot gelijk!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gebak, das een goede! Moet ik zo halen. Ik vier ook dit weekend mijn verjaardag en ik ga dit jaar voor stressloos. Dus niet morgenochtend om 9u mn nest uit om een taart te bakken maar zometeen gewoon ff 1 halen :p
veel bezoek vandaag?quote:
Jij ook alvast een fijne verjaardag toegewenst.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gebak, das een goede! Moet ik zo halen. Ik vier ook dit weekend mijn verjaardag en ik ga dit jaar voor stressloos. Dus niet morgenochtend om 9u mn nest uit om een taart te bakken maar zometeen gewoon ff 1 halen :p
Neh, heel weinig zelfs..quote:
quote:
Ik heb geen flauw idee.. Ik vermoed dat dit jaar de oogst een beetje jammer gaat zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
groot gelijk!
verwacht je veel personen?
je kan beter een gezellig klein groepje hebben, dan een grote groep die elkaar niets te zeggen heeft maatje!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.. Ik vermoed dat dit jaar de oogst een beetje jammer gaat zijn.
Mijn oma is ziek dus ik denk dat zij en mn opa niet komen.
En aan M. zijn kant van de familie zijn er dingen gebeurd en ik vermoed dat een aantal van hun niet deze kant op komenen er zijn dit weekend een aantal evenementen en ik was nogal last minute.
Voor vanavond staan er 2 op zeker :p dus zuupe tot we kruupe.
En morgen 5. Woow das eigenlijk wel heel erg :p ik ga ffkes een belrondje doen :p
Is zo :p ach dat hoort erbij als je in de zomervakantie jarig bentquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je kan beter een gezellig klein groepje hebben, dan een grote groep die elkaar niets te zeggen heeft maatje!
Idd, is echt altijd zo.. Iedereen is op vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Is zo :p ach dat hoort erbij als je in de zomervakantie jarig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:33 schreef Inlognaam het volgende:
Ik doe het helemaal makkelijk. Ik vier het gewoon niet
Ik vier het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Da's altijd fijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef Inlognaam het volgende:
Net naar een rommelmarkt geweest trouwens. Adverteren ze met 2-3 straatnamen, is het maar een klein k*tstukje op een straat
Wel nieuwe schoenen gekocht, hoera! Niet op de rommelmarkt, maar in de schoenenwinkel. Halve prijs en ook nog eens in de juiste maat.
hmmm mijn schoonzus is 2 januari jarig maar daar zijn altijd nog wel 15/20 man :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:28 schreef Ireth het volgende:
Eehhmm... ook in de kerstvakantie hoor.. ik zie op 3 januari ook nooit meer dan mijn (schoon)ouders en broertje
Is toch ook leuk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef dolfina-chica het volgende:
ik vier het laatste paar jaar ook niet.. ik ga meestal met een goede vriend of mijn vriendin een dagje weg!
Welnee... ik heb net besloten die kofferbakverkoop te skippen. Ik moet er iets te ver voor omfietsen en daar heb ik toch geen zin in.quote:
Is eigenlijk ook veel leuker vind ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef dolfina-chica het volgende:
ik vier het laatste paar jaar ook niet.. ik ga meestal met een goede vriend of mijn vriendin een dagje weg!
staat nergens dat het niet leuk isquote:
Ben je serieusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ben dr eerder geweest, maar toen was er een braderie en die was wel gewoon groot. Nouja, je moet maar zo denken dat ik mn bewegen voor vandaag wel weer gehad hebDadelijk misschien nog even naar een kofferbakverkoop en dan richting Jaleesa.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
staat nergens dat het niet leuk is
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:53 schreef maffemuts het volgende:
Hiep hiep hoera voor JJ die vandaag jarig is
En hoi allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |