De 3 is een 'ayn' (ﻉ) geloof ik. En dan heb je de 7 nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:39 schreef xaban06 het volgende:
Waarom schrijven arabieren met cijfers tussen de letters door?
Het is geen woord wat ik typte, staat inhoudelijk niets yani.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denk het, ne biliyim wat er staat, maar ik zie vaak cijfers tussen de letters in woorden.
Omdat je die letters anders uitspreekt dan de normale 'e' en 'h' en typt makkelijker weg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En waarom niet gewoon een latijns letter ipv een cijfer?
Ah.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De 3 staat voor ع.
De 7 staat voor de ح.
De 9 staat voor و.
Etc etc?
Inderdaad. Alleen het overtypen zoals je het uitspreekt vind ik nog best lastig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah.
Als je het zo bekijkt zijn de getallen wel handig gekozen.
Jup. Bedrijfskunde (eventueel rechten erbij maar daar ben ik nog niet over uit).quote:
je moet dan ook gewoon ipv 7 sebe'a typen, dan snappen ze het welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen het overtypen zoals je het uitspreekt vind ik nog best lastig.Weet nooit of de ander het dan wel begrijpt.
Geen rechten doen, velen maken die foutquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jup. Bedrijfskunde (eventueel rechten erbij maar daar ben ik nog niet over uit).
Jij gaat nogsteeds naar België?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon ipv 7 sebe'a typen, dan snappen ze het wel
Ook niet moslims?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
Als je "La-illaha il-allah" voor je dood gaat zul je het paradijs betreden hoor ik nu in een lezing
Erasmus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jup. Bedrijfskunde (eventueel rechten erbij maar daar ben ik nog niet over uit).
Jij gaat nogsteeds naar België?
Tegelijk he, niet alleen rechten, dat lijkt me dan weer niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen rechten doen, velen maken die fout![]()
Jup insha'Allah, alles wordt geregeld
De verschillende stromingen in de Islam delen niet alle ahadith, he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geenenkel stroming staat boven een hadith, zeker niet met een specifiek datum als de Profeet saws dat niet heeft gedaan.
Je bent Shietisch? Zo ja, wat zeggen de Twaalvers daarover?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
De verschillende stromingen in de Islam delen niet alle ahadith, he.
Ik weet niet hoe het precies bij Ahlul Sunna zit, maar Wikipedia zegt de 27ste.
Jawel man, fat stacks in België, veel hoger nominaal loon en in Nederland omzetten in koopkrachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef xaban06 het volgende:
Belgie, goede keuze. Bence bi daha donme naar NL
Heb je de OP gelezen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
boedah een dikkertje, jezus die water in wijn veranderde, allah die je zoveel maagden belooft.. en dan nog geloven dat vasten iets is wat de goden willen :S
kom op zeg
19, 21 of 23. Meestal 23.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent Shietisch? Zo ja, wat zeggen de Twaalvers daarover?
Ah, bij ons is het absoluut niet aangeduid. die 27e is in sommige landen een formeel datum, niet ter aanduiding van de heilige nacht.quote:
NL'de familiem olmasaydi was ik allang verkast naar BE. NL de hayatmi varquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jawel man, fat stacks in België, veel hoger nominaal loon en in Nederland omzetten in koopkracht
Maak je niet druk, je hebt er geen last van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
boedah een dikkertje, jezus die water in wijn veranderde, allah die je zoveel maagden belooft.. en dan nog geloven dat vasten iets is wat de goden willen :S
kom op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |