Je bent Shietisch? Zo ja, wat zeggen de Twaalvers daarover?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
De verschillende stromingen in de Islam delen niet alle ahadith, he.
Ik weet niet hoe het precies bij Ahlul Sunna zit, maar Wikipedia zegt de 27ste.
Jawel man, fat stacks in België, veel hoger nominaal loon en in Nederland omzetten in koopkrachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef xaban06 het volgende:
Belgie, goede keuze. Bence bi daha donme naar NL
Heb je de OP gelezen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
boedah een dikkertje, jezus die water in wijn veranderde, allah die je zoveel maagden belooft.. en dan nog geloven dat vasten iets is wat de goden willen :S
kom op zeg
19, 21 of 23. Meestal 23.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent Shietisch? Zo ja, wat zeggen de Twaalvers daarover?
Ah, bij ons is het absoluut niet aangeduid. die 27e is in sommige landen een formeel datum, niet ter aanduiding van de heilige nacht.quote:
NL'de familiem olmasaydi was ik allang verkast naar BE. NL de hayatmi varquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jawel man, fat stacks in België, veel hoger nominaal loon en in Nederland omzetten in koopkracht
Maak je niet druk, je hebt er geen last van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
boedah een dikkertje, jezus die water in wijn veranderde, allah die je zoveel maagden belooft.. en dan nog geloven dat vasten iets is wat de goden willen :S
kom op zeg
Ik lees nu dat de persoon moet begrijpen wat hij zegt en dat hij het meent, dus iemand die het zegt als een vangnet voor "als er toch een hemel mocht zijn", dan is zijn uitkomst niet positief.quote:
In principe is afstand wel te doen toch tussen NL / BE ? Met name voor periodieke visites enzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
NL'de familiem olmasaydi was ik allang verkast naar BE. NL de hayatmi var
Ik moet binnen 10 min bij ze kunnen zijn als ik dat wil, dus alles verder dan 10 min is te verquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In principe is afstand wel te doen toch tussen NL / BE ? Met name voor periodieke visites enzo?
Duurt niet lang voordat België ook economische crisis krijgt en daar de buikriem wordt aangesnoerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
NL'de familiem olmasaydi was ik allang verkast naar BE. NL de hayatmi var
Hmm, dan is Belgie nogal wat idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik moet binnen 10 min bij ze kunnen zijn als ik dat wil, dus alles verder dan 10 min is te ver
Nederland moet ongeveer 1000% meer bezuinigen, biraz vreemd degilmi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Duurt niet lang voordat België ook economische crisis krijgt en daar de buikriem wordt aangesnoerd.
Nederland ziet de problemen aankomen, er is niet echt probleem in Nederland, België heeft echt hele grote staatsschuld, moment dat de ratings zakken is het probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nederland moet ongeveer 1000% meer bezuinigen, biraz vreemd degilmi.
quote:de staatsschuld van een land mag maximaal 60% van het BBP bedragen. Wanneer de staatsschuld hoger is dan moeten landen hun tekort ieder jaar met minstens 1/20ste van het teveel aan staatsschuld terugdringen
op gelezen en beetje kortzichtig dat je denk door een tijdje durend de dag niks te eten dat je je kan inleven hoe zwaar arme mensen het hebben :Squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je de OP gelezen?
Ondanks wens ik je welkom
Lees eens onderaan de OP, het is hier een vergadertopic, niet om te discussieren, bashen of zeuren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:01 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
op gelezen en beetje kortzichtig dat je denk door een tijdje durend de dag niks te eten dat je je kan inleven hoe zwaar arme mensen het hebben :S
niks anders dan ff showen hoe wij rijke mensen het erg te doen hebben met de echt armen door ff paar uurtjes niks te eten en daarna onze muil vol te vreten en kunnen zeggen jahaa wij hebben wel een heul paar uurtjes niks gegeten dus we weten exact wat je voelt idee... niks anders dan je eigen ego wat boosten :S
Boerenwijsheden hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:01 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
op gelezen en beetje kortzichtig dat je denk door een tijdje durend de dag niks te eten dat je je kan inleven hoe zwaar arme mensen het hebben :S
niks anders dan ff showen hoe wij rijke mensen het erg te doen hebben met de echt armen door ff paar uurtjes niks te eten en daarna onze muil vol te vreten en kunnen zeggen jahaa wij hebben wel een heul paar uurtjes niks gegeten dus we weten exact wat je voelt idee... niks anders dan je eigen ego wat boosten :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |