quote:
Waar we met blokken gooien!quote:
psvunitedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zal morge effe kijke wat was je mc naam?
nee joostmakaayquote:
quote:
ja en fap achievementsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef -Datdus- het volgende:
Maar 't ging over kontvingeren begreep ik?
Joostmakaayquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zal morge effe kijke wat was je mc naam?
maar je hebt gelijk allebei josti'squote:
Brabo, josti. Ik zie het verschil niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar je hebt gelijk allebei josti's
nee idd, psv is echt een uberjostiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Brabo, josti. Ik zie het verschil niet.
Alleen joost is niet zo'n mongool als psv
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
waai je dan weg?
zo nee: laat maar
zo ja: doe maar..
hoe had je dat dan snel afgeleerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:33 schreef Lorrelies het volgende:
Er was vandaag een moeder met een beetje apart kind in de bakker. Ze stonden in de rij, 't was best druk en zo, en mijn collega had dat kind een stukje brood gegeven. Op een gegeven moment hoort de hele winkel een stik/kokhals geluid van dat kind komen, dus iedereen keek op, behalve de moeder. Maar goed, ik gewoon afrekenen, terwijl dat geluid maar bleef aanhouden en ik dacht: wtfffffffffff waarom doet ze niks? Maar omdat ze dus nogal aangestaard werd zei ze: "Oh tja, is een nieuwe manier van haar om aandacht te vragen, dan stopt ze haar vinger in haar keel".
..... omg
Dat had ik mijn kind toch even héél snel afgeleerdIk kreeg ook gewoon echt plaatsvervangende schaamte
Het antwoord was ja. Helaas was er weinig wind, dus even lopen klooien met een kleiner bootje. Verbrand als een gerookte makreel, maar het was wel leuk.quote:
verbrandenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Het antwoord was ja. Helaas was er weinig wind, dus even lopen klooien met een kleiner bootje. Verbrand als een gerookte makreel, maar het was wel leuk.
Gegroet.
neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:52 schreef TJV het volgende:
kan ik er wat aan doen dat ik geen neger ben
Cool maar heeft niet echt een goede feel nog.quote:
Ja, de music moet er nog onder, maar zit er wel mooi uit iig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Cool maar heeft niet echt een goede feel nog.
sowieso hoor je die niet als standaard pi te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
Owh mn standaar PI is nu een beetje raar..
Want?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
sowieso hoor je die niet als standaard pi te doen
quote:
Godverdomme, snap je het nou nog steeds niet? We draaien om de zon. Die kerk ook altijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Die snapt heel goed dat zij de enige is waar mijn leven om draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga dus een macbook kopen tegen mijn zin in.
Omdat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
koop het niet en zeg fuck it tegen degene die jou dat verplicht, draai desnoods hackingtoshquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
koop het niet en zeg fuck it tegen degene die jou dat verplicht, draai desnoods hackingtosh
Ik geloof ook niet dat je creativiteit en talent kan aanleren. Maar ja, het papiertje is wel handig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:33 schreef TJV het volgende:
Ik zal hier verder niet mijn mening verkondigen over de combinatie grafische opleidingen, hbo en Apple.
Koop een Asus en laat ze lekker stikken met hun macbooks. Het is hbo hoor, geen r&d-afdeling van Apple. ZIJN ZE HELEMAAL BESODEMIETERD
Nee gewoon niet mschol, leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
marketing termen voor een regulier LCD scherm
hoge resolutie lcd scherm dan, veel meer is het niet, het is niet bijzonder of beter aangezien het menselijk oog toch geen verschil kan waarnemen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee gewoon niet mschol, leuk geprobeerd.
ik heb lekker een super ultra mega AMOLED plus plus schermquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
hoge resolutie lcd scherm dan, veel meer is het niet, het is niet bijzonder of beter aangezien het menselijk oog toch geen verschil kan waarnemen...
apple en marketing termen..
mensen die daar geld voor neer willen tellen![]()
![]()
![]()
Alleen zie je het verschil wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
hoge resolutie lcd scherm dan, veel meer is het niet, het is niet bijzonder of beter aangezien het menselijk oog toch geen verschil kan waarnemen...
apple en marketing termen..
mensen die daar geld voor neer willen tellen![]()
![]()
![]()
dat DENK je te zien, maar het menselijk oog kan het simpelweg niet waarnemen... gewoon, fysieke beperking enzo...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Alleen zie je het verschil wel.
Nee je kunt het verschil gewoon zien. Is jouw monitor ook 640*480 omdat je het verschil toch niet ziet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat DENK je te zien, maar het menselijk oog kan het simpelweg niet waarnemen... gewoon, fysieke beperking enzo...
je ziet het wel hoor. leg maar een ipod touch 3e generatie en 4e generatie naast elkaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat DENK je te zien, maar het menselijk oog kan het simpelweg niet waarnemen... gewoon, fysieke beperking enzo...
Fap!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
CM quickstorm rapid besteld met Cherry MX black keys
Dat lijkt me stiekem best leukquote:
terug van weggeweest?quote:
quote:
heikneutersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef vogelkooi het volgende:
Nu niet opgewonden worden bob, bij gebrek aan beter ben jij de beste.
Week met scouting op kamp geweest en die kinderen zijn leuker dan jij, maar nu het voorbij is moet ik weer bij jou aankloppen.
btw, accept me is op PSNquote:
hij is nu dacht ik 3 dagen bannedquote:
waar kan ik em uitblazen? (A)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:24 schreef Lorrelies het volgende:
Lolwtf
Nou ja, er brandt iig een kaarsje
IK heb de magische link waarmee ik m kan verwijderenquote:
Ik had er al een ._.quote:
SLA JE SCHERM STUKquote:
pm em maar.. + e.v.t. benodigd wwquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
IK heb de magische link waarmee ik m kan verwijderen
nah heb die "10minutemail" weggeklikt :$ niet eens WW voor nodigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
pm em maar.. + e.v.t. benodigd ww
Smart thinking! Al geaccept op PSN?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
2 geeft 2 keer zoveel steun.
Via en ruud goldberg constructie kun je het knopje van je scherm uit laten druken door te beginnen met blazen.quote:
Om de donkere tijden te verlichtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Lorrelies het volgende:
Hij heeft het nodig in deze duistere tijden...
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Via en ruud goldberg constructie kun je het knopje van je scherm uit laten druken door te beginnen met blazen.
wel een verschrikkelijk slechte vertoning..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef vogelkooi het volgende:
Vrouwen winnen wel hockey en die heren gaan down hahaha.
iddquote:
Ziet er lekker hygiënisch uit allemaal trouwensquote:
Ik ging gister pas om half 6 slapenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef Lorrelies het volgende:
Nu is er alleen niet echt wat op tv
Ik ga mijn bed maar in, half 6 opstaan hakt er in
ik dacht dat het op discovery was, maar google verteld mij dat het van history komtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef Lorrelies het volgende:
Ja dat is best wel bizar en eng en zo
Dat is toch ook op Discovery? Of zoiets iig.
Misschien hebben ze het wel verplaatst of zo... ik kan me zo'n giga vrachtwagending (pff hoe heet zoiets) met tientallen boomstammen erop wel herinneren. Dat die van de weg glijdt en om gaat en zo o_Oquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het op discovery was, maar google verteld mij dat het van history komt
Oh my, je bent 14 man, je hoort om 9 uur in je bed te liggen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik ging gister pas om half 6 slapen
quote:
Martin Luther Kingquote:
En dan wakker worden om 8.45 -____-quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het wel verplaatst of zo... ik kan me zo'n giga vrachtwagending (pff hoe heet zoiets) met tientallen boomstammen erop wel herinneren. Dat die van de weg glijdt en om gaat en zo o_O
[..]
Oh my, je bent 14 man, je hoort om 9 uur in je bed te liggen!
Al is het vakantie
Meen je deze?quote:
of ze zenden het beide uit..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het wel verplaatst of zo... ik kan me zo'n giga vrachtwagending (pff hoe heet zoiets) met tientallen boomstammen erop wel herinneren. Dat die van de weg glijdt en om gaat en zo o_O
Voor de rest is zo'n abbo eigenlijk best wel weggegooid geld t.b.h.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef TJV het volgende:
Dat had ik ook toen ik het las ja. Ik heb gewoon wat tegen Roma, hoef je me geen 5 notes voor te geven.
*FOK!kersquote:
I HAVE A DREAMquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik ben wel trots op Bob dat hij weet wie MLK is
Na zoeken op wikipedia weet ik het maar dacht dat het en bokser was tot nu. Weer wat geleerd.quote:
Wajoh posten dan!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus christus wat heb ik een dikke kop mn facebook profielfoto.
quote:
AS Roma?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef TJV het volgende:
Dat had ik ook toen ik het las ja. Ik heb gewoon wat tegen Roma, hoef je me geen 5 notes voor te geven.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:18 schreef TJV het volgende:
Ik ga weer zeilen alles. Wind. Niet weer verbranden, dan wordt Bruno boos op me.
3 min van mijn huis. Zal zwaaien. Wel bukken met gijpen he?quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:21 schreef TJV het volgende:
Ligt eraan hoe ver ik kom.Markermeer/IJsselmeer.
Het is geen Twitter hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef bobbernaut het volgende:
#zeilen #verbrant/d/dt #Markermeer #Ijsselmeer
Ga nou niet Sting uithangen -_______________-quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Het is geen Twitter hier
En zo moeilijk zijn werkwoorden toch nietVerbrand is nooit met een t sowieso
Mhuwhahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ga nou niet Sting uithangen -_______________-
Vrouw met de baardquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:46 schreef Lorrelies het volgende:
Dan mag een meisje zeker nooit varen?
Klopt, een vrouw aan boord brengt ongelukt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:46 schreef Lorrelies het volgende:
Dan mag een meisje zeker nooit varen?
/r/atheismquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef Lorrelies het volgende:
Wie gelooft er tegenwoordig nou nog in bijgeloof?
Of in een religie überhaupt
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
morgen L4D2 HELMS DEEP REBORN met 8 man doen?
epische map
Mja, maar iedereen die religieus is gelooft al per definitie niet in een fictief figuur (In hun ogen.)quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef Ame_thyst het volgende:
ach iedereen geloofd wel ergens in, al is het niet altijd een fictief figuur.
Ik geloof in mezelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef Ame_thyst het volgende:
ach iedereen geloofd wel ergens in, al is het niet altijd in de vorm van een god of whatever
Het is een android. Ik wil leren striptekenen (wat ik nu nog niet zo goed kan).quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:09 schreef Lorrelies het volgende:
Wat is het?
Mijn ex kon ook zo tekenen
SPOILER: SPOILER ALERT ALS JE PORTAL 2 NOG NIET UIT HEBT GESPEELD, MAARJA DAN BEN JE OOK WEL EN NOOB ALS JE PORATL 2 NOG NIET HEBT GESPEELD GRGR PLEXCON :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef MineraalWater het volgende:
Als je turret zegt denk ik meteen aan portal:Dat was echt zo'n episch einde.SPOILER: SPOILER ALERT ALS JE PORTAL 2 NOG NIET UIT HEBT GESPEELD, MAARJA DAN BEN JE OOK WEL EN NOOB ALS JE PORATL 2 NOG NIET HEBT GESPEELD GRGR PLEXCON :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixedquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:25 schreef MineraalWater het volgende:
Zekers te weten, Portal serie <3
Sowieso heel VALVe behalve hun HL beleid.
Nicequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is een android. Ik wil leren striptekenen (wat ik nu nog niet zo goed kan).
Ja, Maarja beter dan EA die met van alle soort rotzooi uitkomt.quote:
Diablo 3 na 12 jaar zoog anders ook hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Maarja beter dan EA die met van alle soort rotzooi uitkomt.
En zoals Shigeru Miyamoto al zei:
A delayed game is eventually good, a bad game is forever bad.
Ik heb de ideeen en stijl wel goed maar als ik en lijn zet is 'ie super wiebelig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
NiceMet zo'n tekenstijl kom je al een end denk ik
Ik heb zelf een stripboek gemaakt vanaf mijn 6e, dat is zo'n 180 pagina'sMaar een veeeeeeeeeeeel simpelere tekenstijl (as I said, ik begon op mijn 6e
). Ik kan zoiets niet tekenen uit mijn losse pols.
Ik ben jaloers
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan, zou ff een steamannoucement doen dan.
Ok 3 man; nog meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |