quote:
Waar we met blokken gooien!quote:
psvunitedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zal morge effe kijke wat was je mc naam?
nee joostmakaayquote:
quote:
ja en fap achievementsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef -Datdus- het volgende:
Maar 't ging over kontvingeren begreep ik?
Joostmakaayquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zal morge effe kijke wat was je mc naam?
maar je hebt gelijk allebei josti'squote:
Brabo, josti. Ik zie het verschil niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar je hebt gelijk allebei josti's
nee idd, psv is echt een uberjostiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Brabo, josti. Ik zie het verschil niet.
Alleen joost is niet zo'n mongool als psv
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
waai je dan weg?
zo nee: laat maar
zo ja: doe maar..
hoe had je dat dan snel afgeleerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:33 schreef Lorrelies het volgende:
Er was vandaag een moeder met een beetje apart kind in de bakker. Ze stonden in de rij, 't was best druk en zo, en mijn collega had dat kind een stukje brood gegeven. Op een gegeven moment hoort de hele winkel een stik/kokhals geluid van dat kind komen, dus iedereen keek op, behalve de moeder. Maar goed, ik gewoon afrekenen, terwijl dat geluid maar bleef aanhouden en ik dacht: wtfffffffffff waarom doet ze niks? Maar omdat ze dus nogal aangestaard werd zei ze: "Oh tja, is een nieuwe manier van haar om aandacht te vragen, dan stopt ze haar vinger in haar keel".
..... omg
Dat had ik mijn kind toch even héél snel afgeleerdIk kreeg ook gewoon echt plaatsvervangende schaamte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |