quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:02 schreef Cheeseburgertje het volgende:
Veldsla wil je geen antwoord geven op de vraag waar je Sonja van kent haha?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het wel onze taak om te achterhalen wat Sonja dan wél heeft als het geen ME/CVS is.
Wil ze vooral aandacht en verzint ze ziektes om interessant te doen?
Is ze kinderlijk naïef en denk ze dat iedereen die een keer glimlacht de ware is?
Is ze heel onzeker en trouwt ze liefst meteen maar gedurende de roze wolk fase voor de ander zich bedenkt?Wordt ze somber (en moe) als de zon niet schijnt?
Is zij een pathologische leugenaar?
Vragen, vragen, vragen...
Een persoonlijkheidsstoornis, borderline, manisch, narcisisch, agressief, het lijstje wordt alleen maar langer en langer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik gok op een mix van antisociale persoonlijkheidsstoornis, borderline en hypochondrie
Het zal een combinatie zijn van bovenstaande. Of wellicht "all of the above"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het wel onze taak om te achterhalen wat Sonja dan wél heeft als het geen ME/CVS is.
Wil ze vooral aandacht en verzint ze ziektes om interessant te doen?
Is ze kinderlijk naïef en denk ze dat iedereen die een keer glimlacht de ware is?
Is ze heel onzeker en trouwt ze liefst meteen maar gedurende de roze wolk fase voor de ander zich bedenkt?
Wordt ze somber (en moe) als de zon niet schijnt?
Is zij een pathologische leugenaar?
Vragen, vragen, vragen...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]Het is niet zozeer dat ik de vraag ontwijk maar wil verdere vragen of discussie uit de weg gaan. Voor diegene die het van belang achten en het persé in een hokje willen plaatsen: schaar mij dan maar onder het kopje kennissen. Zij weet zelf overigens heel goed dat ik haar niet (meer) kan uitstaan, en zij op haar beurt mag mij ook niet meer omdat ik haar zeg waar het op staat en haar gedrag en leugens niet accepteer. Dingen die ik dus hier zeg, zal ik ook recht in d'r gezicht zeggen, als ik dat niet al heb gedaan.
Het lijkt m'n ex wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Een persoonlijkheidsstoornis, borderline, manisch, narcisisch, agressief, het lijstje wordt alleen maar langer en langer...
Ik vraag me vooral af wat Pyke met haar moetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
Dat natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat Pyke met haar moetZowel innerlijk als uiterlijk.
Misschien is het wel gewoon moeilijk om je te verweren als iemand zich letterlijk in je schoot werpt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat Pyke met haar moetZowel innerlijk als uiterlijk.
Als die persoon zo rond als een ballon is en een kort pittig kapsel heeft dan lijkt me dat geen probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon moeilijk om je te verweren als iemand zich letterlijk in je schoot werpt?![]()
Behalve als ze op je gaat zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:35 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Als die persoon zo rond als een ballon is en een kort pittig kapsel heeft dan lijkt me dat geen probleem.
Ze heeft een overtuigingskracht waar je eng van wordt en is vooral erg dwingend, zo krijgt zij steeds dingen voor elkaar. Haar ex bij zijn baan opgestapt en heeft alles opgegeven wat hij had, z'n kinderen, familie, vrienden, hobbies etc omdat zij hem wist te overtuigen dat dat goed was voor hun relatie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon moeilijk om je te verweren als iemand zich letterlijk in je schoot werpt?![]()
Münchhausensyndroomquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik gok op een mix van antisociale persoonlijkheidsstoornis, borderline en hypochondrie
Voor de volksgezondheid en het vaderland zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef L3viathan het volgende:
Ik vind dit topic geweldig vanwege de inside info van veldsla.
Je bent niet de enige die dat denkt.quote:
Denk dat ze dan wat klassiekertjes van zieligemsnnamen.nl het net op zwieptquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben nú al benieuwd naar haar Tweets als de eerste barstjes in hun relatie komen.
Hahaha. In theorie wel ja, maar voor wat het waard is: ik ben geen bedrogen ex.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar in theorie, veldsla, zou je ook een bedrogen ex kunnen zijn dus. Die zijn wonden likt.
Nu maakt dat je berichten niet minder smeuiig natuurlijk, dus ga zo door. Maar ik vind het zelf wel handig om een klein korreltje zout achter de hand te houden.
Wat niets afdoet aan hoezeer Silva zichzelf al placht belachelijk te maken via Twitter etc.
pics video or it didn't happen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
En ik geef toe, wetende dat ze stampvoet als een verwende kleuter als iemand haar tegenspreekt vind ik ook wel grappig.![]()
LOL - Als jij er mee kan leven dat je medeplichtig bent aan de aardbeving die daardoor in gang wordt gezet!quote:
Och, er is me voor minder aangerekend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:19 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
LOL - Als jij er mee kan leven dat je medeplichtig bent aan de aardbeving die daardoor in gang wordt gezet!
Ik gok dat dan de ME weer opspeelt en ze daar te moe voor isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben nú al benieuwd naar haar Tweets als de eerste barstjes in hun relatie komen.
Dikke scheuren? :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok dat dan de ME weer opspeelt en ze daar te moe voor is![]()
Bovendien is hij wel haar grote liefde he, dus wat nou barstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |