Slaapkupke!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Cee het volgende:
Oh shit ik lees net even goed terug en zie nu dat de poule niet gaat over hoe lang je denkt dat de relatie stand houdt.Sorry, heb een beetje te veel geborreld.
Ehm.
6 uur.
Wordt vanavond bijgewerktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Yo, veldsla, doe eens de poule bijwerken?
Ik geef het eerder genoemde Münchhausen een grote kansquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou het op borderlineMevrouw aandachtshoer
-edit- lezen muts!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik geef het eerder genoemde Münchhausen een grote kansEn vrees voor Damian Münchhausen by Proxy
Heb jij het nou tegen mij of jezelf?quote:
Tegen mezelf. Nou ja, of één van mijn persoonlijkhedenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Heb jij het nou tegen mij of jezelf?
Ik snap niet dat ze haar kind zo te kakken zet met die columnsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef roos85 het volgende:
Vreselijke column weerlijkt wel of madam kickt op etiketten/stoornissen.
Dan is het goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Tegen mezelf. Nou ja, of één van mijn persoonlijkheden
Die column is wekelijks, telt mi niet mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
En over de weddenschap gesproken, hoe oud was de vorige column? Bij deze lult ze alweer, dus een week? Of een dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |