abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:56:00 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115398600
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef valandil25 het volgende:

[..]

hij heeft wel een beetje weg van elizabet,bush kwa gezicht.
Uiteindelijk zit er een stukje reptillian in ons allemaal.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_115400136
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja we zijn ook allemaal gemaakt van kosmische klei, maar binnen die droom is het best leuk om iemand een shapeshifter te noemen toch? :)
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:17:19 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_115400358
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bij Reptilians moet ik altijd aan V denken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_115401135
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Bij Reptilians moet ik altijd aan V denken.
zat het verhaal van v net te kijken op wikipedia, dat is bijna heel david icke zijn verhaal.

btw goeie serie trouwens?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:28:46 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115401286
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:26 schreef valandil25 het volgende:

[..]

zat het verhaal van v net te kijken op wikipedia, dat is bijna heel david icke zijn verhaal.

Heel erg jaren 80 als je hem nu terugziet, en nee, niet echt geweldig..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:28:49 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_115401288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:26 schreef valandil25 het volgende:

[..]

De oude (originele) is wat ouderwets nu, uiteraard, maar ik vond het TOEN heel goed en nu is het ook nog best te pruimen. De nieuwe heb ik ook gevolgd, en vond ik ook niet slecht, helaas wel gecancelled.

Dit is een legendarische scene uit de eerste serie ;)
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:29:28 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_115401333
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

:) Ik heb het een tijdje terug nog gekeken en ik vond het nog steeds best leuk. Maar ik houd sowieso van dit soort series, het is nu een beetje cult geworden bijna.
niet zo tof doen
pi_115401403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ik bedoel die van 2009

vind ik tropuwens ook nie echt prettig al kijk ik oude science fiction films, omdat het er alweer ouderwets uitziet allemaal
pi_115409464
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ik bedoel die van 2009

vind ik tropuwens ook nie echt prettig al kijk ik oude science fiction films, omdat het er alweer ouderwets uitziet allemaal
Van V was ook een remake maar helaas hebben ze het na een bepaalde tijd gestopt toen het net spannend werd. Die zag er wel erg goed uit.
pi_115410687
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:14 schreef wytdyk het volgende:

De twee kernwoorden in dit hele gebeuren zijn “blue beam” en “nep ruimteschip”. Wellicht een voorproefje van wat er aan het eind van deze Spelen staat te gebeuren?
12 augustus zullen we het weten...
Bij de opening van de spelen zag je Atlantis uitgebeeld (als je het zag, het meeste doorzien de meeste mensen niet, geen idee in wat voor (kunstmatige) wereld zij terrecht zijn gekomen na Y2k)

Alle geschiedenis over de afgelopen drieduizend jaar wordt sinds Y2k in en op allerlei manieren herhaalt.
pi_115419158
Wie/wat is de Galactische Federatie? :{
Wat is Disclosure? Wat moet dat betekenen? :{
Wat is Project Bluebeam? Wat moet dat voorstellen? :{

Jullie gaan er maar van uit dat we dat allemaal wel weten maar als er altijd maar zo zweverig wordt geredeneerd en maar lukraak termen worden uitgekraamd dan haken sceptici zoals ik al snel af.

een nee ik ga dat niet zelf op zoeken. Behoud je eens aan je integriteit en kom eens zelf met een duidelijke uitleg (en doe dat ook op een volwassen manier dit keer) :{
pi_115419339
What happened to the 4th of August? Nu is 't weer 12 augustus... Get ready to be disapointed.
pi_115419558
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:50 schreef MonteCristo het volgende:

Jullie gaan er maar van uit dat we dat allemaal wel weten maar als er altijd maar zo zweverig wordt geredeneerd en maar lukraak termen worden uitgekraamd dan haken sceptici zoals ik al snel af.

een nee ik ga dat niet zelf op zoeken. Behoud je eens aan je integriteit en kom eens zelf met een duidelijke uitleg (en doe dat ook op een volwassen manier dit keer) :{
de meesten googelen eerst zelf ook alles of zijn het ergens anders tegen gekomen voordat ze het hier opschrijven.
google is je beste vriend, ook voor zweverige woorden.
pi_115420748
Hele tekst copy /past van niburu. Maar wat is jouw mening TS? Of plaatst je enkel en reageer je nooit?
pi_115421848
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef valandil25 het volgende:

[..]

de meesten googelen eerst zelf ook alles of zijn het ergens anders tegen gekomen voordat ze het hier opschrijven.
google is je beste vriend, ook voor zweverige woorden.
Het gaat erom dat je dat zelf allemaal uitlegt... Vooral als je serieus genomen wilt worden.
Op de universiteit kan ik ook niet zomaar een presentatie houden over bijvoorbeeld het universum en vervolgens noem ik allemaal termen op die wellicht voor mij allemaal duidelijk zijn maar die het publiek niet kent. Zoiets leg je uit, onderbouw je en je geeft een verwijzing naar de bronnen.
Stel je eens voor als ik in plaats daarvan zou zeggen: "Ja uh, die termen zoeken jullie maar zelf allemaal op. Jullie zijn toch niet dom of zo?" :{

Tot zover.
pi_115424547
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:50 schreef MonteCristo het volgende:
Je verwacht toch hoop ik niet dat je elke keer een volledige wikipedia pagina uitgetypt krijgt over de betekenis achter bepaalde termen? Dit is een subforum waar dit soort onderwerpen regelmatig aan bod komen en mensen bekend zijn met die materie.

quote:

Je nodigt op je universiteit toch ook geen bakkers en timmermannen uit om kritiek te leveren op je chemisch onderzoek? Je nodigt vakgenoten uit die dezelfde interesses delen en een overeenkomstige kennis hebben alvorens ze gaan reageren.

In andere woorden: lees je in of zoek een discussie waar je wel de klepel weet te vinden, maar ga niet de gebeten hond spelen omdat je niet aan het handje wordt meegenomen.
pi_115424700
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:39 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je dat zelf allemaal uitlegt... Vooral als je serieus genomen wilt worden.
Op de universiteit kan ik ook niet zomaar een presentatie houden over bijvoorbeeld het universum en vervolgens noem ik allemaal termen op die wellicht voor mij allemaal duidelijk zijn maar die het publiek niet kent. Zoiets leg je uit, onderbouw je en je geeft een verwijzing naar de bronnen.
Stel je eens voor als ik in plaats daarvan zou zeggen: "Ja uh, die termen zoeken jullie maar zelf allemaal op. Jullie zijn toch niet dom of zo?" :{

Tot zover.
ja met bronvermelding is niks mis mee, alleen project bleubeam staat al in dit topic uitgelegd dacht ik.
en de galactische federatie ook in een soort gelijk topic waar jij ook al in hebt gepost.
en over disclosure staan ook al genoeg filmpjes in deze topics.

en de pretentie om door iedereen serieus genomen te willen worden, die is er bij veel ufo believers niet eens meer denk ik, wel zouden ze het denk ik prettig vinden, dat iedereen de info die er is eerst onderzoekt, dat scheelt een hoop uitleg/ discussies en vooroordelen.
pi_115424778
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:25 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja met bronvermelding is niks mis mee, alleen project bleubeam staat al in dit topic uitgelegd dacht ik.
en de galactische federatie ook in een soort gelijk topic waar jij ook al in hebt gepost.
en over disclosure staan ook al genoeg filmpjes in deze topics.

en de pretentie om door iedereen serieus genomen te willen worden, die is er bij veel ufo believers niet eens meer denk ik, wel zouden ze het denk ik prettig vinden, dat iedereen de info die er is eerst onderzoekt, dat scheelt een hoop uitleg/ discussies en vooroordelen.
Daar heb je gelijk in. En komt bij: dit is TRU. Dus als je hier post heb je al een affiniteit met het onderwerp anders zou je hier niet posten.
pi_115425064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. En komt bij: dit is TRU. Dus als je hier post heb je al een affiniteit met het onderwerp anders zou je hier niet posten.
ja idd precies wat gray zegt.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:51:59 #95
45206 Pietverdriet
pi_115425331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef MDevil88 het volgende:

[..]

Ik baseer dat deels nav. mijn eigen onderzoek. Ik had veel vragen over het hoe en waarom en ben zelf op onderzoek uit gegaan. Een aantal antwoorden heb ik gevonden maar niet alle. Om het heel simpel te houden, we leven in een Matrix omdat andere mensen controleren wat wij doen. Om een voorbeeld te nemen, er zijn al LANG auto's gebouwd die op gewoon normaal water rijden. Ik ken zelfs een verhaal van een kerel die 30 jaar geleden een dergelijke auto had ontwikkeld, diverse olie bedrijven wouden zijn idee overkopen met als doel het in de doofpot te stoppen om mensen aan de olie te houden dus ze deden hem een aanbod van enkele miljoenen dollars. Hij ging daar niet mee akkoord, week later werd hij bedreigd, gevolgd en getreiterd door mensen die hij nooit eerder had gezien om hem te verplichten toch in zee te gaan met het aanbod. De week daarop was hij spoorloos verdwenen, inclusief zijn auto die op water rijdt en alle papieren ed. waarop hij alles had uitgewerkt.
Dit is een van de manieren waarop wij worden gecontroleerd, we hadden al lang in auto's rond kunnen rijden met nagenoeg gratis brandstof. De media speelt ook een grote rol mee in dit verhaal, want die loopt de laatste maanden te verkondigen dat de olie bijna op is waardoor de benzineprijs noodgedwongen stijgt. Feit is echter dat er nog genoeg olie is voor de komen +- 30 jaar. Gewoon bullshit dus om jou extra geld uit je mouw te kloppen.
Gek toch dat in een wereld waar autofabrikanten vechten om te kunnen blijven bestaan er niet eentje hiermee op de markt komt, en geen enkel natuurkundig principe laat zien dat je een motor kunt laten lopen op water.
pi_115425861
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gek toch dat in een wereld waar autofabrikanten vechten om te kunnen blijven bestaan er niet eentje hiermee op de markt komt, en geen enkel natuurkundig principe laat zien dat je een motor kunt laten lopen op water.
Ja, als het niet op de markt is dan bestaat het niet.

En als het niet in een boek staat dan kan het niet.

Logisch.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:14:17 #97
45206 Pietverdriet
pi_115425927
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Logisch.
Tja, wie claimt maakt hard, toch?
pi_115425964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, wie claimt maakt hard, toch?
Tja, dan vraag je daar toch om op een vriendelijke manier?

Wie weet wat voor moois je daarvoor terugkrijgt. ;)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:16:56 #99
45206 Pietverdriet
pi_115426006
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Tja, dan vraag je daar toch om op een vriendelijke manier?

Wie weet wat voor moois je daarvoor terugkrijgt. ;)
Denk je? En voor mijn doen is dit bijzonder vriendelijk, dat weet jij ook.
pi_115426031
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Logisch.
ja en het was trouwens pas nog in de media van die pakistaanse gast.

http://gangvanzaken.nl/we(...)oopt-op-water-video/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')