Zou papa Blind boos worden op de Boer als die hem uit de selectie flikkert ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal erg. Leuk dat we Assaidi halen, ben ik ook sowieso voorstander van. Maar hoe kan je in godsnaam zeggen dat "Blind is niet zo slecht hoor, kan gewoon CVM staan bij ons in de CL". Ja mooi, hij kan t nog niet eens tegen Utrecht of zo man.
Mocht Rajkovic komen, dan ga je nog liever die slappe zak hebben , geloof mij maarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Mits er geen goede CV gehaald wordt & Anita vertrekt, zie ik het somber in.
Danny heeft helemaal niets in te brengen man. Die moet lekker Louis achterna hobbelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zou papa Blind boos worden op de Boer als die hem uit de selectie flikkert ?
Ik twijfel over die gozer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mocht Rajkovic komen, dan ga je nog liever die slappe zak hebben , geloof mij maar![]()
hmm dan is Drank weer eens de eigenwijze ezel die zijn hoofd weer 10 keer moet stotenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny heeft helemaal niets in te brengen man. Die moet lekker Louis achterna hobbelen.
Kan het 10-jaarsplan van de 4e ster ook weer de kast inquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hmm dan is Drank weer eens de eigenwijze ezel die zijn hoofd weer 10 keer moet stoten
Agressieve idioot die denkt dat ie god is ofzo. Kan niet verdedigen en voetballen , dat laatste kan die Blind nog een beetjequote:
Ik lees wel dat hij meer agressief is dan die Blind.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Agressieve idioot die denkt dat ie god is ofzo. Kan niet verdedigen en voetballen , dat laatste kan die Blind nog een beetje
op de training vooralquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees wel dat hij meer agressief is dan die Blind.
Hij vecht wel beter, zijn 'slachtoffer' miste Rajkovic en sloeg het hoofd van een niets vermoedende teamgenoot openquote:
Ajax moet eens een mma tak oprichten voor die jongenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vecht wel beter, zijn 'slachtoffer' miste Rajkovic en sloeg het hoofd van een niets vermoedende teamgenoot open
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:30 schreef S0nic het volgende:
Anita laten gaan is echt het stomste wat je kan doen![]()
Lekker een middenveld met Siem, Enoh en Theo
Of Maher met dat geld halen, compenseert het gebrek aan voetballende kwaliteiten van Siem.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:30 schreef S0nic het volgende:
Anita laten gaan is echt het stomste wat je kan doen![]()
Lekker een middenveld met Siem, Enoh en Theo
AZ gaat niet in op Go Ahead bedragenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:31 schreef fokking.fokker het volgende:
[..]
Of Maher met dat geld halen, compenseert het gebrek aan voetballende kwaliteiten van Siem.
Dat is waar. Met 8 miljoen zou het moeten lukken gezien Maher ook graag komt, maar dat gaat Marc Netto natuurlijk nooit bieden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
AZ gaat niet in op Go Ahead bedragen
Marc doet eerst een bod van 10 centquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Selectie voor Ajax - AZ: Sana zit er voor het eerst bij. Van der Wiel is ook weer terug.
Kenneth Vermeer,
Jasper Cillessen,
Van der Wiel,
Toby Alderweireld,
Vurnon Anita,
Kolbeinn Sigthķrsson,
Siem de Jong,
Theo Janssen,
Daley Blind,
Davy Klaassen,
Tobias Sana,
Lasse Schöne,
Ricardo van Rhijn,
Thulani Serero,
Jody Lukoki,
Stefano Denswil,
Mitchell Dijks,
Viktor Fischer.
Maher denkt nu al toe te zijn aan de wereldtop. Laat hem eerst maar eens op zijn bek gaan bij Az, voordat Ajax aan hem denkt. Met zo weinig reflectie moet hij wel een gigantische terugslag krijgen zoals vele andere talenten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV krijgt 2 miljoen van Sevilla en 850.000 van Betis voor Kone en Robert.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PSV kan lekker doorsmijten met geld zonder dat ze CL spelen. Nog steeds onbegrijpelijk
Tytonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV krijgt 2 miljoen van Sevilla en 850.000 van Betis voor Kone en Robert.
Ook krijgen ze rond de miljoen voor Amrabat en Labyad. Daarmee is Narsingh gehaald.
Verder niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |