FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0.9 Miljoen misschienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Frank en Marc laten Anita idd niet zomaar gaan, maar kranten melden van alles. Greg zou toch voor 9 mil naar Arsenal gaan ?
Ja en dan zou van Persie blijven aldus The Mirror.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Frank en Marc laten Anita idd niet zomaar gaan, maar kranten melden van alles. Greg zou toch voor 9 mil naar Arsenal gaan ?
Hamadoeiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:11 schreef gniffie het volgende:
Ooijer en Lodeiro zijn ook weg
Bulykin natuurlijk ook.
De teringquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:11 schreef gniffie het volgende:
Ooijer en Lodeiro zijn ook weg
Bulykin natuurlijk ook.
Is geen selectiespeler, daarom heb ik hem natuurlijk niet genoemdquote:
Was toch een van de best betaalde spelertsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is geen selectiespeler, daarom heb ik hem natuurlijk niet genoemd
garp enzulksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Was toch een van de best betaalde spelerts
Nee joh gewoon alleen verkopen want dan heb je geen financiele problemenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef The_Groove het volgende:
Kom aan technische hart tijd om stappen te zetten...
Vrees dat dit zomaar een tussen seizoentje kan gaan worden..
Wat niet per sé dramatisch hoeft te zijn natuurlijk..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef The_Groove het volgende:
Kom aan technische hart tijd om stappen te zetten...
Vrees dat dit zomaar een tussen seizoentje kan gaan worden..
Ze zijn er nog mee bezigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik begrijp er echt geen ruk van. Waarom halen ze die Mathijssen en Assaidi niet, dat is toch geen grote investering? Dan heb je wel een ploeg die mee kan doen om de titel.
Is geen ramp, mits ik spelers zie die potentie hebben en binnen het Ajax spelletje passen. Daarnaast wil ik gewoon goed druk zien zetten en mooi positiespel. Bouwen aan een team die dat volgens seizoen helemaal beheerst. En ja, Janssen, Ebecilio, Sulejmani, Ozbilic, Blind, Mathijssen kunnen hierin niet mee. Vermeer mag ook wel opbokken van mij trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat niet per sé dramatisch hoeft te zijn natuurlijk..
Volgens mij heeft Frank groot vertrouwen in Daley Blindquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik begrijp er echt geen ruk van. Waarom halen ze die Mathijssen en Assaidi niet, dat is toch geen grote investering? Dan heb je wel een ploeg die mee kan doen om de titel.
In de VI kon je letterlijk lezen dat ie het in hem ziet zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Frank groot vertrouwen in Daley Blind. Hij vond hem de beste speler op het veld vorig jaar op die positie als Vertonghen niet speelde. Hopelijk is hij nu weer wakker
Frank lijkt altijd pas wakker te worden na de winterstopquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Frank groot vertrouwen in Daley Blind. Hij vond hem de beste speler op het veld vorig jaar op die positie als Vertonghen niet speelde. Hopelijk is hij nu weer wakker
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Frank is een baas, maar als hij in Blind een basisspeler voor topduels ziet is hij niet goed bij zijn hoofd.
Wil je graag dat we je nu nog een keer uitlachen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Toen ik paar weken terug zei dat Ajax alleen een kans op de titel had als Moisander werd gehaald werd ik even belachelijk gemaakt. Maar er moet nog echt een CV bij en Moisander is de enige die en de voetballende/verdedigende kwaliteiten heeft en die ervaring heeft. Mathijsen is echt een slechte opbouwer, niks voor Ajax.
Ik wil dat jullie een keer niet elkaar napraten en zelf een mening vormen. Moisander is voor de eredivise gewoon een top verdediger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Wil je graag dat we je nu nog een keer uitlachen?
Mathijsen natuurlijk ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie een keer niet elkaar napraten en zelf een mening vormen. Moisander is voor de eredivise gewoon een top verdediger.
Zo slecht is blind nou ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:01 schreef Stiggie het volgende:
Alles is beter dan Blind natuurlijk, dus wat dat betreft zit iedereen op 1 lijn
Hij is gewoon te langzaamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Zo slecht is blind nou ook niet
Niet voor 5 miljoenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie een keer niet elkaar napraten en zelf een mening vormen. Moisander is voor de eredivise gewoon een top verdediger.
Mathijsen kan voetballend niet mee. Dat zag je op dit WK ook, dan was er net een klein gat waar 1 vd middenvelders kon worden ingespeeld, ging hij toch weer voor de pass naar de back. Daar schiet je natuurlijk niks mee op.quote:
Als Danny Blind de salarissen niet bepaalde vroeger hadden we nog een cl gewonnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Als hij groot en snel was geweest had hij wel bij real madrid gespeeld
Mathijsen is verdedigend wel oke.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mathijsen kan voetballend niet mee. Dat zag je op dit WK ook, dan was er net een klein gat waar 1 vd middenvelders kon worden ingespeeld, ging hij toch weer voor de pass naar de back. Daar schiet je natuurlijk niks mee op.
Ook zelden zien inschuiven terwijl dat juist belangrijk is om fatsoenlijk positiespel te kunnen spelen.
Ben je een vrouw ofzo? Op basis van afgelopen EK kun je ook zeggen dat Robben en Van Persie geen versterkingen voor Ajax zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mathijsen kan voetballend niet mee. Dat zag je op dit WK ook, dan was er net een klein gat waar 1 vd middenvelders kon worden ingespeeld, ging hij toch weer voor de pass naar de back. Daar schiet je natuurlijk niks mee op.
Ook zelden zien inschuiven terwijl dat juist belangrijk is om fatsoenlijk positiespel te kunnen spelen.
zijn niet van Go ahead niveau qua salarisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mathijsen is verdedigend wel oke.
Heitinga + Mathijsen maar halen dan?
Met al die meevallers kunnen we wel wat ophoesten tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zijn niet van Go ahead niveau qua salaris
Maak dat maar die Overmars wijsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met al die meevallers kunnen we wel wat ophoesten toch.
Ik zal contact met hem opnemenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Maak dat maar die Overmars wijs![]()
Nog 22 dagen en 47 minuten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Paniek aankopen komen er zeker ja
Precies. Ze verwachten dat Denswil snel komt en dus is Moisander dan een belachelijke aankoop.quote:
Op Vertonghen na mis je er echt helemaal niks aan. Aissati mocht wel blijven, is hem ook aangeboden maar hij wou teveel salaris. Dat wil hij bij elke club.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:09 schreef Stiggie het volgende:
Het lijstje:
WEG:
Aanvoerder Vertonghen weg
Aissati weg
Ozbiliz weg
Cvitanich weg
Ooijer weg
Lodeiro weg
Bulykin weg
El Hamdaoui weg
Mogelijk weg:
(Ex aanvoerder) Janssen (volgens de kranten vrijdag presentatie / ted van leeuwen ontkent nog)
Ebecilio (volgens de kranten binnenkort weg)
Anita (interesse uit Milaan nu)
11 spelers mogelijk weg waarvan 5 vorig jaar heel vaak in de basis stonden.
NIEUW (waarvan Schöne de enige met een beetje ervaring) :
Schone
Boccara
Sana
Uit de jeugd:
Dijks
Fischer
Kan je niet een Ajax topic in R&P aanmaken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat is nog te weinig voor die lui zonder enige daadkracht
Op Jantje na is er echt niemand die je echt mist. Er mogen alleen wel wat spannendere spelers komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies. Ze verwachten dat Denswil snel komt en dus is Moisander dan een belachelijke aankoop.
[..]
Op Vertonghen na mis je er echt helemaal niks aan. Aissati mocht wel blijven, is hem ook aangeboden maar hij wou teveel salaris. Dat wil hij bij elke club.
Heb jij in die wedstrijden van het Nederlands elftal ooit een goed opbouwende Mathijsen gezien? Altijd moest Nigel de Jong de bal ophalen omdat de CV's geen bal fatsoenlijk kunnen inspelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ben je een vrouw ofzo? Op basis van afgelopen EK kun je ook zeggen dat Robben en Van Persie geen versterkingen voor Ajax zijn.
Hij was beter dan heitingaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Heb jij in die wedstrijden van het Nederlands elftal ooit een goed opbouwende Mathijsen gezien? Altijd moest Nigel de Jong de bal ophalen omdat de CV's geen bal fatsoenlijk kunnen inspelen.
Sneijder, tering wat kotste ik op hem toen bij Utrecht uit. Echt genieten altijd daarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Sneijder, Bizot, Jozefzoon, Castillion en Verhoeven zijn ook weg trouwens.
De Boer zegt net bij Ajax TV dat Sana nog niet gaat spelen tegen AZ, als die er bij zit zal het op de bank zijn. Hij wil hem eerst laten wennen aan de training intensiteit hier en eventueel bij Jong Ajax alvast wat speel minuten geven.
Aangepast... maar die gaan we al helemaal allemaal niet missen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Sneijder, Bizot, Jozefzoon, Castillion en Verhoeven zijn ook weg trouwens.
De Boer zegt net bij Ajax TV dat Sana nog niet gaat spelen tegen AZ, als die er bij zit zal het op de bank zijn. Hij wil hem eerst laten wennen aan de training intensiteit hier en eventueel bij Jong Ajax alvast wat speel minuten geven.
Ja en die verdediging is ook echt geweldig...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Stiggie het volgende:
Heb je bijna de verdediging van het NL elftal als dat ze zou lukken
Ajax heeft gewoon 300.000 euro voor verhoeven betaaldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Aangepast... maar die gaan we al helemaal allemaal niet missen.
Hoewel Verhoeven wel een echte baas was toen hij voor ons keepte. Zag er niet uit maar speelde zeker niet slecht.
Gekocht zodat Martin Jol niet de enige dikkerd was onder de douche. Jol was een beetje onzeker over zijn gewicht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon 300.000 euro voor verhoeven betaald
Die komt dus sowieso niet naar Ajax, gelukkig maar.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 09-08-2012 om 23:53:38Zelfs op Schiphol informanten: Mathijsen is geland, zal morgen of zaterdag dan wel worden gekeurd #Feyenoord reageer retweet
Schiphol is dichter bij Ajax dan bij Feyenoordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Die komt dus sowieso niet naar Ajax, gelukkig maar.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 09-08-2012 om 23:53:38Zelfs op Schiphol informanten: Mathijsen is geland, zal morgen of zaterdag dan wel worden gekeurd #Feyenoord reageer retweet
Er staat geen ex.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:34 schreef stoeltafel het volgende:
Mike Verweij (@MikeVerweij)
10-08-12 00:30
Vandaag in #Telegraaf. Theo Janssen Ajacied
Nee hč? Ex Ajacied?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:34 schreef stoeltafel het volgende:
10-08-12 00:30
Vandaag in #Telegraaf. Theo Janssen Ajacied
Nee hč? Ex Ajacied?
Rustig aan, er komt sowieso nog wel wat bij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:08 schreef Rnnz het volgende:
Het is eigenlijk best lachwekkend te noemen dat er op dit moment alleen nog maar spelers weggaan en er niets voor in de plaats komt. Je hebt verdomme de JC Schaal al gehad en de competitie begint in 3/4 dagen en er staat gewoon helemaal niets. Dat is gewoon echt wanbeleid in mijn ogen.
Ook zoiets dat bijvoorbeeld Eriksen en Sulejmani nog niet klaar zijn voor het seizoen. Op zoiets moet je toch anticiperen als club zijnde? Moe zijn oké, maar de start van het seizoen zou gezien moeten worden als het moment om er te staan. We hebben allemaal gezien dat de eerste seizoenshelften van Ajax haast altijd dramatisch zijn.
Paniekaankopen gaan er wel komen. verder is het inderdaad een gebrek aan daadkracht bespeurbaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:08 schreef Rnnz het volgende:
Het is eigenlijk best lachwekkend te noemen dat er op dit moment alleen nog maar spelers weggaan en er niets voor in de plaats komt. Je hebt verdomme de JC Schaal al gehad en de competitie begint in 3/4 dagen en er staat gewoon helemaal niets. Dat is gewoon echt wanbeleid in mijn ogen.
Ook zoiets dat bijvoorbeeld Eriksen en Sulejmani nog niet klaar zijn voor het seizoen. Op zoiets moet je toch anticiperen als club zijnde? Moe zijn oké, maar de start van het seizoen zou gezien moeten worden als het moment om er te staan. We hebben allemaal gezien dat de eerste seizoenshelften van Ajax haast altijd dramatisch zijn.
Leg mij eens uit wat je dan moet doen? Je weet dat Erikssen de afgelopen 3 jaar geen rust gehad heeft en ze hem nu fit willen laten beginnen, ja, dan maar 1 week later dan de competitiestart. Sulejmani..fit of niet is hetzelfde verhaal als twittery, verlengen, banken of oprotten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:08 schreef Rnnz het volgende:
Waar heb jij het allemaal over?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:08 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het technisch hart ook prima inschatten waar de problemen in de selectie zitten.quote:Assaidi
Boerrigter
Fischer
Ebecilio
Sightorsson
Aankoop / Klaassen / de Jong / Fischer / van Kessel
Sulejmani
Sana
Lukoki
De Sa
Eriksen
Schøne
Klaassen
De Jong
Serero
Anita
Enoh
Bocarra
Boilesen
Dijks
Koppers
Blind
Denswil
Aankoop
Alderweireld
Veltman
Van Rhijn
Van der Wiel
Ligeon
Vakantie he, rond 6-7 uur slaap ik en dan ben ik er om 14:00 weer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:02 schreef stoeltafel het volgende:
Jordi, slaap je wel is? Verder prima betoog:)
10-08-12 01:53
#Vitesse heeft (nog) geen officieel bod gedaan op Theo #Janssen #Ajax zie morgen in De #Telegraaf
quote:Janssen nog niet van Vitesse
Hoewel gisteren het gerucht ging dat Ajax en Vitesse een akkoord hadden over Theo Janssen, is het volgens Ajax (nog) niet waar. Vitesse heeft zelfs nog geen officieel bod gedaan.
quote:Assaidi kan drie jaar naar Ajax
Ajax hoopt Oussama Assaidi (23) vandaag vast te leggen als nieuwe aanwinst. Voor de aanvaller van SC Heerenveen ligt in de Amsterdam ArenA een contract voor drie jaar met een optie voor nog één seizoen klaar. Er moet – mede doordat Assaidi met de Friezen in Roemenië was – echter nog een aantal hobbels worden genomen. Omdat de speler zelf graag naar Ajax wil, heeft de clubleiding goede hoop dat de deal doorgaat.
De eredivisieclubs staan in de rij om Jody Lukoki op huurbasis over te nemen, maar de aanvaller is (voorlopig) te verstaan gegeven dat hij bij Ajax moet blijven. De verhuur van Lukoki is afhankelijk van de ontwikkelingen in de aanval van Ajax.
Armenteros
Heracles-spits Samuel Armenteiros komt als stand-in van Ajacied Kolbeinn Sigthorsson pas weer in beeld als de Almeloërs instemmen met het eerste bod van Ajax. Het tegenvoorstel van Heracles was overbodig, omdat het voor Ajax direct ’take it, or leave it’ was.
Die zie ik nog wel vertrekken eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anita vergeten in de multi inzetbare spelers lijst, die kan zelfs keepen toch
Bij de F-jes wel jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anita vergeten in de multi inzetbare spelers lijst, die kan zelfs keepen toch
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:47 schreef Devv het volgende:
Mijn ideale scenario is als volgt.
• Janssen voor een leuk bedrag weg.
• Blind gewoon weg (desnoods gratis).
• Anita voor een flink bedrag weg.
• Assaidi binnen halen.
• Maher binnen halen.
• Van der Wiel weg
En Armenteros mag van mij in Almelo blijven.
Dit vind ik echt zo een vreemde beredenering. Alsof andere spelers dan niet hetzelfde willen verdienen als Mathijsen (of welke andere speler dan ook). Meer salaris doe je echt niet zomaar, een hogere transfersom heeft geen invloed op je huidige spelers, alleen het signaal dat je toch wel weer bereid bent om meer te betalen dan je eerst wilde. Maar een hoger salaris houdt toch echt in dat je salarishuis onder druk komt te staan. Zelfs Vertonghen noemde het ergens, dat hij al die jaren met minder salaris akkoord ging zodat hij nu die 15% zou krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Mathijsen transfervrij is zou je hem sowieso wel een goed salaris kunnen geven.
Ga je mond spoelen met zeep jij!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel vertrekken eerlijk gezegd
Ik wil hem ook niet kwijt hoor maar NUFC schijnt hem echt te willen en hij neemt Raiola als zaakwaarnemer............quote:
Oooooohhhh zo grappig heh zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo grappig. NEEquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hallo, hier spreekt de burgemeester van Helmond![]()
[ afbeelding ]
Ga terug naar je eigen topic klapjosti!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[ afbeelding ]
Ok doegdoegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:29 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen topic klapjosti!
was nog serieus ophef over ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[ afbeelding ]
Die vent moet echt een keer opflikkeren. Hij zegt nooit wat het gros van de Ajax supporters denktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Adames het volgende:
[..]
was nog serieus ophef over ook
Daniël Dekker
Weet je het zeker? De F-jes van Ajax spelen toch op een normaal veld ipv een half veld?quote:
ik neem toch aan van nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De F-jes van Ajax spelen toch op een normaal veld ipv een half veld?
Volgens mij wel, gewoon 11 tegen 11. Dat heb ik wel eens in een of andere docu gezien.quote:
quote:Ajax houdt minimaal vijftien miljoen euro aan Champions League over
Alle deelnemers aan de groepsfase van het toernooi om de Champions League krijgen een minimum gegarandeerd bedrag van 8,6 miljoen euro. Dat heeft de Europese voetbalbond UEFA vrijdagmorgen bekendgemaakt. Elke zege in de groepsfase van het miljoenenbal levert een miljoen euro op en voor elke remise krijgt men vijf ton overgemaakt.
Als het team van coach Frank de Boer de knockout-fase bereikt, toucheert Ajax een bedrag van 3,5 miljoen euro. De kwartfinale en de halve finale leveren respectievelijk 3,9 miljoen euro en 4,9 miljoen euro op. De winnaar van de Champions League incasseert een premie van 10,5 miljoen euro; de verliezend finalist moet genoegen nemen met 6,5 miljoen euro. De maximumverdiensten zijn 37,4 miljoen euro.
Ajax heeft ook recht op een deel van de televisiegelden die door Nederland zijn betaald: naar verluidt zeven miljoen euro. De kampioen van Nederland is dus al zeker van circa 15,6 miljoen euro, exclusief recettes uit de thuisduels.
Misschien omdat ze constant tegen een leeftijdsgroep hoger spelen. Maar de E-tjes spelen ook nog op half veld. Kan goed zijn dat Ajax pas vanaf de E op heel veld speelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij wel, gewoon 11 tegen 11. Dat heb ik wel eens in een of andere docu gezien.
Kleiner goal voor anita als keeperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De F-jes van Ajax spelen toch op een normaal veld ipv een half veld?
Zegt genoeg over het niveau van die kerel en anderen die dit leuk vinden. Kan prima tegen grapjes ten koste van Ajax, maar laat ze dan op z'n minst goed bedacht en uitgewerkt zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[ afbeelding ]
Net geen hele Sulejmaniquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bijna vijf assaidi's of 15 armenterossen
Mooi toch, kan hij zich lekker op Ajax focussen, als hij blijft zal hij sowieso heel veel wedstrijden spelen en Strootman heeft zijn lichaam mee, zo'n klein manneke als Anita daar ziet niemand wat in. Helaas want Anita had Strootman in zijn broekzak laatste wedstrijd.quote:
Prima, die interlands verzieken het proces. Wij hebben veel meer aan een Anita die bij Ajax in die weken met het team traint om het spel te verbeteren van Ajax.quote:
Voorheen speelde de E-tjes altijd op half veld, tenzij ze bij de D ingedeeld waren. Maar tegenwoordig heb je ook (bij ons op de vereniging) een hogere E-klasse, die spelen met kleine doels van de 16 t/m de 16 meter lijn. Volgens mij kwam dit idee toen ook ooit bij Ajax vandaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet primaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prima, die interlands verzieken het proces. Wij hebben veel meer aan een Anita die bij Ajax in die weken met het team traint om het spel te verbeteren van Ajax.
Paniekvoetbal Paniekvoetbalquote:
quote:Kenneth Vermeer is ook komend seizoen de eerste doelman van Ajax. Jasper Cillessen kreeg tijdens de voorbereiding van Ajax op komend competitieseizoen een eerlijke kans van Frank de Boer, maar de oefenmeester van de Amsterdammers ziet geen reden om Vermeer op de reservebank te zetten.
"Vermeer is op dit moment onze eerste keeper", benadrukte De Boer vrijdag. "Ik zie geen reden om hem op de tweede plek te zetten." De Boer liet tijdens het perspraatje eveneens weten dat Mitchell Dijks en Viktor Fischer voorlopig bij het eerste elftal blijven. Ruben Ligeon is een van de afvallers. "Ligeon is voor nu terug naar Jong Ajax, anders heb ik drie rechtsbacks", gaf De Boer als toelichting.
Over de transferontwikkelingen rond Ajax was De Boer mysterieus. "Er zal nog wel wat gebeuren op transfergebied." Of de oefenmeester daarmee doelt op een vertrek van Theo Janssen, of de komst van Oussama Assaidi, een verdediger, een spits, of wellicht alle vier, is niet duidelijk. Slobodan Rajkovic van Hamburger SV is een optie. "Natuurlijk staat hij op het lijstje."
Ah, de oplossing van Rhijn centraal naast Alderweireld die velen graag zien gaat het dus definitief niet worden. Jammer, was beter geweest dan Blind erin. Maar ja, wat niet?quote:
quote:FC Basel - CFR Cluj
Helsingborgs IF - Celtic
BATE Borisov - Hapoel Ironi Kiryat Shmona
AEL Limassol - Anderlecht
Dinamo Zagreb - NK Maribor
Sporting Braga - Udinese
Spartak Moskou - Fenerbahįe
Málaga - Panathinaikos
Borussia Mönchengladbach - Dinamo Kiev
Lille - FC Kopenhagen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax kan nog ewoon pot 2 hoor. Als Kiev Udinese loot en Braga Borussia..
Denk het niet.quote:
quote:De Boer neemt Van der Wiel op in selectie voor AZ, Boerrigter, Eriksen en Sulejmani niet
Frank de Boer heeft tijdens de persconferentie laten weten Gregory van der Wiel op te nemen voor zijn wedstrijdselectie voor het duel tegen AZ. 'Gregory kan negentig minuten spelen. Anders zou hij niet in de selectie zitten.'
Dat geldt nog niet voor Eriksen, Sulejmani en Boerrigter. 'Sulejmani en Boerrigter hebben geen terugslag. Het gaat goed, ze hebben alleen minuten nodig in hun benen.'
De Boer verwacht Eriksen bij de volgende wedstrijd tegen NEC wel in de selectie op te kunnen nemen. Hij speelt woensdag met Denemarken een halve interland. 'Daarna is hij klaar voor de wedstrijd tegen NEC', aldus De Boer.
Anita niet bij Oranje is schokkender dan het gemis van Van der Wiel.Kenneth blijft een baas hij verdient ook een uitnodiging dit jaar.quote:...
Dinamo Zagreb- NK Maribor
...
Als ze in het centrum spelen zijn Alderweireld en Van Rhijn allebei de rechterkant van het centrale duo. Ze moeten juist iemand hebben met een linker been.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ah, de oplossing van Rhijn centraal naast Alderweireld die velen graag zien gaat het dus definitief niet worden. Jammer, was beter geweest dan Blind erin. Maar ja, wat niet?
Omdat als iemand stijf rechts is je als tegenstander daarop kan instellen. Liever Denswill dan Ricardo naar het midden halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef gniffie het volgende:
Waarom per se iemand met een linkerbeen dan?
Als je stijf links bent toch ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat als iemand stijf rechts is je als tegenstander daarop kan instellen. Liever Denswill dan Ricardo naar het midden halen.
Nee, want dat kan Alderweireld dat weer opvangen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je stijf links bent toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |