Waar dient dit topic voor, zeg je?
Okay, maar wat als ernstige haast bij is?
Tof! Ik vind het hier nu al gezellig!
Maar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet?
Het wordt me volkomen duidelijk nu Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
plzzzzquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef LompeHork het volgende:
Ja hallo, dat verzin je maar voordat je dat topic post. Ik blijf niet bezig.
Goed gehandeld, wou je een DM sturen maar dat is bij deze opgelostquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef LompeHork het volgende:
Ja hallo, dat verzin je maar voordat je dat topic post. Ik blijf niet bezig.
Idd ik ben trots op de ONZ mods, had ze ook al willen assisteren bij dezequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Goed gehandeld, wou je een DM sturen maar dat is bij deze opgelost
Volgens sommigen is een goede topic starten onmogelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef LompeHork het volgende:
@C_J: Nee, moet je maar nadenken voordat je iets post, wie weet, misschien open je in het vervolg kwaliteithet is ook een stuk interpretatie, ik lees het namelijk heel anders, dus ik zie geen nood aan de man.
Verder maar weer normale feedback.
Dan blijf je gewoon met je poten van die knop af, klaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens sommigen is een goede topic starten onmogelijk.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan blijf je gewoon met je poten van die knop af, klaar.
na 1x heb ik het ook wel begrepen hoor, je hoef het niet te quoten.quote:
Aangezien je de Nederlandse taal niet goed beheerst (ik ook niet, maar wel beter) en je een eigenwijs stuk stront bent laat ik het je twee maal lezen zodat de boodschap beter over zal komen in die hersenloze grot daarboven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
na 1x heb ik het ook wel begrepen hoor, je hoef het niet te quoten.
Vanaf nu heb ik een psygopatische haat op Nederlanders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Aangezien je de Nederlandse taal niet goed beheerst (ik ook niet, maar wel beter) en je een eigenwijs stuk stront bent laat ik het je twee maal lezen zodat de boodschap beter over zal komen in die hersenloze grot daarboven.
Geef ons ook even de tijd om op de refreshknop te drukkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen de Moderators iets doen aan de vele NEP-kloons die worden aangemaakt om mij te kleineren?
Kan iemand dit blokeren, verwijderen ofzo....
capuchon_mama
Geen idee of je het zelf door hebt, maar je maakt jezelf behoorlijk belachelijk en ben daarom van mening dat je het allemaal zelf uitlokt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik sta open voor een IP-controle, dit is serieuze zaak en niet meer grappig.
Ja, verder met de feedback maar weer. Probleem is in behandeling bij onze chirurgen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Geen idee of je het zelf door hebt, maar je maakt jezelf behoorlijk belachelijk en ben daarom van mening dat je het allemaal zelf uitlokt.
Dat is mijn uitspraak en zult u het mee moeten doen.
Wat een jankerd ben je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor_altijd_alleen = Capuchon_jomgen?
deze mag ook wel dicht. Heb allang toegegeven dat ik ''voor_altijd_alleen'' ben.
Nou en, CSI FOK! blijft de FOK!daad bestrijden. Voor mijn part mag er een TT change komen, maar CSI FOK! dichtdoen is een no-goquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor_altijd_alleen = Capuchon_jomgen?
deze mag ook wel dicht. Heb allang toegegeven dat ik ''voor_altijd_alleen'' ben.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/80791
Het is weer baggertijd met Paul.
'tis wat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/80791
Het is weer baggertijd met Paul.
Jahaaaa.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Lompe heb je : verder met feedback onder ctrl-v staan ofzo
Ik meld ook niet alle bagger hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hoeft niet alle bagger hier te melden. De mods herkennen het wel.
Doe ik altijd, denk meld het eens in de FB.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:28 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Doe voortaan gewoon een topicreport.
TR valt meer op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Doe ik altijd, denk meld het eens in de FB.
kquote:
Hi de hier is het good.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:43 schreef Monopoly het volgende:
Hoi Oerbeer,
How gaat ie ermee?
De hier wel goed.
We hebben het al via DM besproken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben het oneens met een ingreep van Opa.Bakkebaard bij deze post:
Zoek de verschillen tussen Mars en Ierland
Niet mijn grappigste photoshop, toegegeven. Maar er was aan mijn kan 0,0 intentie om Yvonne belachelijk te maken. Ik koos expres de leukste foto uit die ik kon vinden op google van haar er vanuit gaande dat zij er geen problemen mee zou hebben als je dingen over of van haar post zolang het maar respectvol is. Met deze post hoopte ik uit te lokken dat meer mensen zouden gaan photoshoppen zodat we weer eens een leuk topic zouden hebben.
0,0 intentie ook om vervelende reacties jegens haar uit te lokken. Het maakt niet uit WAT je over Yvonne post er is altijd wel een eikel die iets vervelends te zeggen heeft dus gaan we nu maar alle posts automatisch deleten waar het woord Yvonne in voorkomt?
En hoe zit jij daar mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:24 schreef Trollscience het volgende:
I'm fawkin Zeez brah Waarom is dit nog open? Het gaat alleen nog maar over TS die op hunks fapt en een boel mensen die roepen dat ze blij zijn dat Zyzz dood is.
En dat als moderator. Berichtje gerapporteerdquote:
tyf gewoon opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En dat als moderator. Berichtje gerapporteerd
Straks verlies je je FOK! job
gerapporteerdquote:
Gewoon optyfen, broodmongool.quote:
gerapporteerd. best zielige reactie voor een moderator totaal mod onwaardig.quote:
Direct huilen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
gerapporteerd. best zielige reactie voor een moderator totaal mod onwaardig.
Okéquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga lekker in notepad de mod spelen.
open ook maar kladblok hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga lekker in notepad de mod spelen.
Mag ook, nog makkelijker ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
open ook maar kladblok hoor.
Mijn mond staat al open.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mag ook, nog makkelijker ook.
Nu maar weer feedback, anders spuit ik iedereen onder met slakkenslijm.
Allemaal slotjes, jeweet. Ga huilen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Posgeschiedenis van Smegmanus
Ik mis de grap van dit topic
Gequote voor het nageslacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
MONOOOOOOOO stinkt
(no crewbash intended)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent gewoon een kuthoer.
Dat is mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Thxquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
paul is de geilste mannelijke fok onz usert ooit
Wattes?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:06 schreef x-Lily het volgende:
In dat yopic topmodels staat ongevraagd eeb ptivefoto vab mij ik wil diee wef hrbben
Ook weg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef x-Lily het volgende:
[..]
zondag 26 augustus 2012 @ 13:10:56 #10
358704
in dat bericht staat ie nog, nestalgie
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
De topics van x-lilly, godverdomme zegtis gewoon digitale kanker wat zij verspreid, mijn god, klagen wat ze doet, en kut zijn,, khuil mezelf gewoon in slaap door haar
Tis dat je mod bent....quote:
Ik ben hier geen mod maar user dus ga je gangquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Tis dat je mod bent....
jajaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod maar user dus ga je gang
quote:
Jij wel gastquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:40 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
In iedergeval zou ik een hoek op je bek geven voor elke keer dat je me irriteerde
was maar een grapje, jeweettogquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij wel gast, komop man wat denk jezelf
Verder Feedback voor de modjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |