Mmm... Dit moeten we verder onderzoeken. Òf hij maakt gebruik van 2 verschillende IP-adressen of hij spreekt de waarheid...quote:
hierbij bevestig ik dat ik capuchon_jongen ben. Maar die ander account ken ik niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:31 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Mmm... Dit moeten we verder onderzoeken. Òf hij maakt gebruik van 2 verschillende IP-adressen of hij spreekt de waarheid...
Nogmaals, ons team van professionele detectives zal dit morgen grondig onderzoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:32 schreef voor_altijd_alleen het volgende:
[..]
hierbij bevestig ik dat ik capuchon_jongen ben. Maar die ander account ken ik niet.
BarcoMorsato zal dan wel onder permanent toezicht blijvenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:35 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Nogmaals, ons team van professionele detectives zal dit morgen grondig onderzoeken.
Joepiequote:
Zoals ome hork al zei zijn de chirurgen er al mee bezig. Iedereen die bij jou betrokken is, ookal zijn het kloons die niet bij jou horen, blijven onder verscherpt toezicht staan. En een IP adres is makkelijk te vervalsen dus that argument is invalid.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik blijf ontkennen dat capuchon_moeder mijn moeder niet is! controleren op IP ofzo..
Alsof iemand met mijn IQ een IP kan vervalsenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zoals ome hork al zei zijn de chirurgen er al mee bezig. Iedereen die bij jou betrokken is, ookal zijn het kloons die niet bij jou horen, blijven onder verscherpt toezicht staan. En een IP adres is makkelijk te vervalsen dus that argument is invalid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |