SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieronder staan een paar rapporten met de voortgang van de zaken die tot op heden (deels) zijn opgelost.
Zaak: Capuchon_jongen en zijn klonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, weet u nog enige zaken die het CSI: FOK! team op moet lossen, meld ze dan in dit topic.
Wilt u meehelpen met het oplossen van zaken, stuur dan bewijsstukken via dit topic.
Gr,
Het CSI: FOK! team
[ Bericht 3% gewijzigd door OegaBoegaBoogie op 12-08-2012 12:07:29 ]Tongring
Duideijk, OegaBoegaBoogie is een kloon van CJ en VOA.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Oerbeer het volgende:
- CJ en VOA beheersen beiden niet goed over de Nederlandse taal?
Pijnlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Oerbeer het volgende:
Staat er niet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Oerbeer het volgende:
Heel scherp, Oerbeer. Ze beheersen beiden de Nederlandse taal niet echt tot op de puntjes. Als je klaagt over de Nederlandse taal, zorg er dan voor dat je zelf geen fouten maakt, Oegabooga!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Oerbeer het volgende:
Jij maakt een fout in mijn usernamequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heel scherp, Oerbeer. Ze beheersen beiden de Nederlandse taal niet echt tot op de puntjes. Als je klaagt over de Nederlandse taal, zorg er dan voor dat je zelf geen fouten maakt, Oegabooga!
Het is allemaal wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Jij maakt een fout in mijn username
Typefouten had ik nog niet eens meegerekend, doelde meer op de dubbele betekenis van de TT.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:55 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Typen gaat niet vlekkeloos op m'n ipad...
Juist, nu zie ik hetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Typefouten had ik nog niet eens meegerekend, doelde meer op de dubbele betekenis van de TT.
Vrij hoog voor een topic dat ik heb aangemaaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:09 schreef Doosopwielen het volgende:
Caro-o-Meter
Low -I--------- High
Inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Vrij hoog voor een topic dat ik heb aangemaakt
Bollequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef BRANDGEL het volgende:
Ik krijg over 10 minuten een kapsalon kip doner voorgeschoteld, de sauzen staan al voor mijn neus.
On topique; waar gaat dit over?
Deze clownquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef BRANDGEL het volgende:
Ik krijg over 10 minuten een kapsalon kip doner voorgeschoteld, de sauzen staan al voor mijn neus.
Dit gaat (nu dus) over capuchon met kip donerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef BRANDGEL het volgende:
Nein ik lees de OP halfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:23 schreef Fopje het volgende:
En waarom de fuck noemt iedereen Voor_Altijd_Alleen VOA en geen VAA?
Of zeg ik nu iets heel raars?
Iedereen in dit topic zegt VOA dus je bent niet de enigequote:
Dit dus, vreemd dat een zogenaamd hoog aangeschreven onderzoeker nog zulke fouten maakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:23 schreef Fopje het volgende:
Ik ben een amateurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit dus, vreemd dat een zogenaamd hoog aangeschreven onderzoeker nog zulke fouten maakt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou nou is er weer een topic over mij? wat voel ik me populair zeg.
Net een capuchon meisje gezien op straat. Wat kwam mijn poedel weer hard zeg.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou nou is er weer een topic over mij? wat voel ik me populair zeg.
Net een capuchon meisje gezien op straat. Wat kwam mijn poedel weer hard zeg.
quote:
Hoezo dank u?quote:
Hij heeft zichzelf veraden.quote:
Jepquote:
Jepquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Snowballed het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel mijn detective serie naar de filistijnen.....
Wie doet er vervolgonderzoek naar aanleiding van klonen op Fok! ?quote:
Treur niet, zodra je het team van CSI FOK! een tip geeft gaan wij er uiteraard achteraan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Snowballed het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel mijn detective serie naar de filistijnen.....
Had net popcorn gepakt
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Treur niet, zodra je het team van CSI FOK! een tip geeft gaan wij er uiteraard achteraan.
Tv series zsein ook nooit echt...quote:
Verdomd. Daar zeg je me wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef Fopje het volgende:
Verdomme, je hebt misschien nog gelijk ook. Voor_Altijd_Alleen woont vlak bij Breskens. ( = in zeeuws vlaanderen ) Capuchon woonde daar ook in de buurt.
Kan ook toeval zijn,maar toch
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje aandacht nodig dat je je eigen, overigens veel mindere, topic opent?
Ach man doe maar niet dan word ik opgepaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Een nieuwe zaak is tot het licht gekomen!
Ik wil graag melding maken van een accounthack
Tijd om dit tot op de bodem uit te zoeken
Okéquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ach man doe maar niet dan word ik opgepakt
Ik ben betrokken daarbij
Of wel en dan chanteer in de hele boelquote:
De keuze ligt in jouw handen, de start van deze zaak, of doorzoeken naar een nieuwe...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Of wel en dan chanteer in de hele boel
Je kan deze starten en mij tijdelijk op non-actief stellen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
De keuze ligt in jouw handen, de start van deze zaak, of doorzoeken naar een nieuwe...
Ook goedemorgen...quote:
Ik weet hetquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:23 schreef Fopje het volgende:
CSI FOK! moet een nieuw seizoen krijgen.quote:
Laat CJ "Alle Belgen zijn dom, en ik het domst" zeggen en ik geloof je.quote:
Ok even uitloggen en weer inloggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:53 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Laat CJ "Alle Belgen zijn dom, en ik het domst" zeggen en ik geloof je.
Blijkt het dat het niet zo is maar hij zegt het wel, zal ik die quote voor altijd onder mijn ctrl-v houden.
Beide.quote:
Als het voor 18:00 niet gepost is dan vervalt je argument.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ok even uitloggen en weer inloggen
quote:
Cj noemt zichzelf achterlijk en Kutquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:57 schreef plopkweker het volgende:
Nog nieuwe zaken aan het licht gekomen?
Dat had ik gelezen, volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:57 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Cj noemt zichzelf achterlijk en Kut
Hij staat erinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:58 schreef plopkweker het volgende:
Het plaatje van CSI FOK! moet in de OP.
quote:
Hij blijft het maar proberen hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:04 schreef plopkweker het volgende:
Vordering in het onderzoek!
Naar aanleiding van de epische fix in het topic " Omschrijf je karakter in twee woorden " van Doosopwielen, opende (99% zeker) een kloon van c_j een topic over Doosopwielen: " Doosopwielen "
Hij verraad zichzelf aangezien er geen enkele andere aanleiding was tot het openen van het desbetreffende topic én het de eerste post van de vermeende kloon BarcoMorsato is.
Bron(nen): http://forum.fok.nl/user/history/381853
Ik zal de OP aanpassen, maar eerst even etenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:10 schreef plopkweker het volgende:
In de OP horen de klonen van c_j wel thuis.
Klonen van capuchon_jongen:
voor_altijd_alleen
BarcoMorsato
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:15 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Ik zal de OP aanpassen, maar eerst even eten
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duideijk, OegaBoegaBoogie is een kloon van CJ en VOA.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef SuperChips het volgende:
*super meld zich aan voor een stage bij CSI:FOK!
Dát is wat jou te wachten staat, Doosopwielen heeft al geholpen in het onderzoek.quote:
Even een vraagteken achter z'n naam zetten. Voor het geval datquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dát is wat jou te wachten staat, Doosopwielen heeft al geholpen in het onderzoek.
Sterretje (zo dus: ?*) erachter en onderaan in sub tags dat ? betekent dat het een lid in oppijpingleiding is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:26 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Even een vraagteken achter z'n naam zetten. Voor het geval dat
Je weet wat je te doen staat. Kom maar mee naar ome Plop.quote:
Aan jou de eer, baasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat. Kom maar mee naar ome Plop.
TTT?quote:
Que?quote:
TopTipTopicquote:
ONZ TopTipTopic! incl. uitleg bannersquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:15 schreef plopkweker het volgende:
1.105 views, we vergaren bekendheid!
Mooie OP Oegaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
We worden nog beroemd [ afbeelding ]
Mmm... Dit moeten we verder onderzoeken. Òf hij maakt gebruik van 2 verschillende IP-adressen of hij spreekt de waarheid...quote:
hierbij bevestig ik dat ik capuchon_jongen ben. Maar die ander account ken ik niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:31 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Mmm... Dit moeten we verder onderzoeken. Òf hij maakt gebruik van 2 verschillende IP-adressen of hij spreekt de waarheid...
Nogmaals, ons team van professionele detectives zal dit morgen grondig onderzoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:32 schreef voor_altijd_alleen het volgende:
[..]
hierbij bevestig ik dat ik capuchon_jongen ben. Maar die ander account ken ik niet.
BarcoMorsato zal dan wel onder permanent toezicht blijvenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:35 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Nogmaals, ons team van professionele detectives zal dit morgen grondig onderzoeken.
Joepiequote:
Zoals ome hork al zei zijn de chirurgen er al mee bezig. Iedereen die bij jou betrokken is, ookal zijn het kloons die niet bij jou horen, blijven onder verscherpt toezicht staan. En een IP adres is makkelijk te vervalsen dus that argument is invalid.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik blijf ontkennen dat capuchon_moeder mijn moeder niet is! controleren op IP ofzo..
Alsof iemand met mijn IQ een IP kan vervalsenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zoals ome hork al zei zijn de chirurgen er al mee bezig. Iedereen die bij jou betrokken is, ookal zijn het kloons die niet bij jou horen, blijven onder verscherpt toezicht staan. En een IP adres is makkelijk te vervalsen dus that argument is invalid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |