quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef Oerbeer het volgende:
Revisie #1 - ingevoerd op 09-08-2012 18:50 door OegaBoegaBoogie (1%)
- CJ en VOA beheersen beiden niet goed over de Nederlandse taal
- CJ en VOA hebben al een aantal keer ruzie had, maar daarna wist VOA niet eens wie CJ was.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef Fopje het volgende:
Verdomme, je hebt misschien nog gelijk ook. Voor_Altijd_Alleen woont vlak bij Breskens. ( = in zeeuws vlaanderen ) Capuchon woonde daar ook in de buurt.
Kan ook toeval zijn,maar toch
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:30 schreef plopkweker het volgende:
Over een kloon werd het eerst gesproken op maandag 23 juli 2012 17:29:23 en VAA is aangemaakt op maandag 6 augustus 2012 15:07. Wees niet getreurd, CJ deed moeilijk over een kloon aanmaken destijds dus ik ga verder
* plopkweker trekt Baantjer outfit aan en pakt een cubaanse sigaar
Maar CJ himself maakte het ons nog makkelijker door zichzelf te verraden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:34 schreef plopkweker het volgende:
Aha! In de tijd dat CJ de kloon had aangemaakt heeft hij verrassend weinig gepost met CJ terwijl VAA toen redelijk actief was.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou nou is er weer een topic over mij? wat voel ik me populair zeg.
Net een capuchon meisje gezien op straat. Wat kwam mijn poedel weer hard zeg.
quote:
Dit programma werd mede mogenlijk gemaakt door FOK! en haar zuster- sites en ondernemingen, het FOK! CSI team en alle andere betrokkenen.quote:
Zodat andere mensen die hier niet over geïnformeerd zijn het ook te weten zullen komen zodra ze dit lezen.quote:
quote:
Zeg dat wel.quote:
Doe eens meedoen dan.quote:
Nou erg bedankt hiervoor, plopkweker. Anders had ik dit allemaal gemist!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zodat andere mensen die hier niet over geïnformeerd zijn het ook te weten zullen komen zodra ze dit lezen.
Geen dank, Wijnand_Bierenstein. Daar doen we het voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nou erg bedankt hiervoor, plopkweker. Anders had ik dit allemaal gemist!
Dat ben jij, daar was ik al achter in het vorige topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Yveske het volgende:
Was al langer duidelijk dit....Maar de grotere vraag in dit geheel?
Welke username zou er achter capuchon_jongen én voor_altijd_alleen zitten dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |