Vrij hoog voor een topic dat ik heb aangemaaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:09 schreef Doosopwielen het volgende:
Caro-o-Meter
Low -I--------- High
Inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Vrij hoog voor een topic dat ik heb aangemaakt
Bollequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef BRANDGEL het volgende:
Ik krijg over 10 minuten een kapsalon kip doner voorgeschoteld, de sauzen staan al voor mijn neus.
On topique; waar gaat dit over?
Deze clownquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef BRANDGEL het volgende:
Ik krijg over 10 minuten een kapsalon kip doner voorgeschoteld, de sauzen staan al voor mijn neus.
Dit gaat (nu dus) over capuchon met kip donerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef BRANDGEL het volgende:
Nein ik lees de OP halfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:23 schreef Fopje het volgende:
En waarom de fuck noemt iedereen Voor_Altijd_Alleen VOA en geen VAA?
Of zeg ik nu iets heel raars?
Iedereen in dit topic zegt VOA dus je bent niet de enigequote:
Dit dus, vreemd dat een zogenaamd hoog aangeschreven onderzoeker nog zulke fouten maakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:23 schreef Fopje het volgende:
En waarom de fuck noemt iedereen Voor_Altijd_Alleen VOA en geen VAA?
Of zeg ik nu iets heel raars?
Ik ben een amateurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit dus, vreemd dat een zogenaamd hoog aangeschreven onderzoeker nog zulke fouten maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |