Het is niet zo dat je anabolen neemt en dan groeit door in bed te liggen en niks te doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:11 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
geloof me, met anabolen is dat helemaal niet zo moeilijk
maar dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je anabolen neemt en dan groeit door in bed te liggen en niks te doen.
Je dieet en trainingsschema moeten nog steeds op orde zijn.
dat van langer dingen optillen klopt wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
deze man kan wel veel zwaardere dingen optillen en ook langer
spieren van bodybuilders zijn eigelijk nep en helemaal niet zo sterk
het is alleen voor de mooi, je hebt er vrij weinig aan.
en word je er ook vrij sloom van
Wie verdienen respect? Mensen die natural trainen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
maar dat zeg ik ook helemaal niet
enja dat klopt, maar met veel minder inspanning en dicipline kom je veel verder dan iemand met veel inspanning en veel dicipline die geen anabolen gebruikt
hun verdienen echt respect vind ik
nee, tuurlijk zijn ze niet zwakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:56 schreef giepen het volgende:
[..]
dat van langer dingen optillen klopt wel.
maar bodybuilders zijn niet bepaald zwak ofzo.
ter illustratie :
Het is maar wat je onder sterk verstaat he, 1x 100kilo of 5x20 kilo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee, tuurlijk zijn ze niet zwak
maar bodybuilders die grote mooie spieren willen, doen een oefening 6 tot maximaal 10 keer
daar pomp je je spieren mee op, het lijkt mooi enz etc en je kan ook zeker wel zware oefeningen doen, maar mannen die echt heel sterk zijn toen oefeningen 15 tot 20 keer in een setje en dan 3 keer
die spieren pomp je niet op, en zijn echt sterk en heb je echt wat aan, die zijn eigelijk veel sterker als die opgepompte mensen..
waarom denkje dat bij kickboxers geen bodybuilders mee doen?
loldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand die de nudes van zyzz voor me fap folder kan posten
(no homo)
die niet willen zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:41 schreef uniqueeeeeee het volgende:
[..]
lold
er bestaan wel foto's van hem naakt alhoewel ik die niet hoef te zien
dooie asten nog aanbiddenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
dooie asten nog aanbidden
niet je topic omhoog blijven kicken, we reageren niet voor niks niet meerquote:
Hij heeft gelijk hoor. Sowieso kunnen mensen die anabolen gebruiken veel minder gewicht hebben dan je zou denken. De spieren worden eigenlijk opgeblazen, het ziet eruit of er meer is dan dat er in werkelijkheid is.quote:
Moet hij toch zelf weten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:55 schreef Rodawa het volgende:
Je hoeft trouwens niet steeds dit topic te kicken. Er zijn genoeg mensen met zo'n lichaam. Hou je gefap maar voor jezelf.
nee want wij hebben er ook last vanquote:
Je kunt het topic ontvolgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:13 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee want wij hebben er ook last van
Dan moet je vooral blijven reageren. Je hebt 75% van dit topic al vervuild met broscience.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:13 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee want wij hebben er ook last van
Huilie huilie huiliequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef uniqueeeeeee het volgende:
[..]
Dan moet je vooral blijven reageren. Je hebt 75% van dit topic al vervuild met broscience.
Hierboven (rodawa) nog zo'n broscientist, ''spieren ontploft, en ''nepspieren door anabolen'', dude wtf.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:36 schreef uniqueeeeeee het volgende:
Feit blijft dat hij zonder z'n hartaandoening nu nog zou leven.
5000 posts in net een jaar en blij zijn dat iemand dood is. Jij zult vast en zeker veel bereiken in je leven lmao.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:15 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Huilie huilie huilie
Ga op je Sizszss swag poster fappen joh,
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:21 schreef uniqueeeeeee het volgende:
[..]
5000 posts in net een jaar en blij zijn dat iemand dood is. Jij zult vast en zeker veel bereiken in je leven lmao.
Je bent zo onzeker dat je Zyzz homo vindt (terwijl je zelf waarschijnlijk nog maagd bent), dat zegt al genoeg. Dit ben jij?
[ afbeelding ]
Tjuus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:33 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Het feit dat jij die homo Zyz () aanbid zegt al genoeg over je
Ik ga daarom niet met je in discussie, helemaal niet over de door jou eerder genoemde argumenten die nergens op slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |