Nee ik bedoel de vraag is of hij wel die enorme spiermassa erbij had kunnen krijgen zonder steroiden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Ze'n hartaandoening bedoel je? dat hij het dan wel overleefd had? ik denk dat hij dan sowieso meer kans had
en ja met anabolen hoef je helemaal niet zoveel meer te doen om gespierd te worden, natuurlijk het gebeurd niet van zelf... maar om eerlijk te zijn vind ik het een teken van zwakte om anabolen te gebruiken
Zeker, alleen moet je daarvoor veel harder en vaker trainen, en waarschijnlijk langer leven..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de vraag is of hij wel die enorme spiermassa erbij had kunnen krijgen zonder steroiden.
Yup.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Zeker, alleen moet je daarvoor veel harder en vaker trainen, en waarschijnlijk langer leven..
en duurd sowieso langer, en omdat hij vroeg dood is gegaan had hij het waarschijnlijk niet gehaald
maar daar niet van uitgaande dat hij zo vroeg zou sterven maar laat had je het ook kunnen halen, duurde het alleen langer
in mijn onderschrift staat de link, en daaronder staat de tijd waarneer ze in beeld isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Yup.
Ik vraag het me de hele tijd al af, wie is jouw UI?
Je link is dood.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
in mijn onderschrift staat de link, en daaronder staat de tijd waarneer ze in beeld is
en het onderschrift onder mijn username in samenstelling met mijn username moet dus het grapje voorstellen
quote:
Haha ja dat filmpje kwam eens langs op Fok!.quote:
nouja ze zegt dus : chillingz op straat, dat is waar het deze chicks omgaatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Haha ja dat filmpje kwam eens langs op Fok!.
Wat een trieste bedoeling zeg xD
Ik vroeg me al af wanneer ze warmzaad zou zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nouja ze zegt dus : chillingz op straat, dat is waar het deze chicks omgaat
en omdat het van die nickelson draagende bontkraagsletjes zijn enzo van domme KB heb ik daar warmzaad van gemaakt en dus met wat daar onder staat
dat moet dus de grap zijn HAHAHA niet grappig he?![]()
achja, heb het geprobeerd en anders, een enkeling zal het miss snappen, en anders maar nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:31 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer ze warmzaad zou zeggen.
En tjah, als er zoveel uitleg bij moet komen is het al snel niet een goede grap meer he
quote:
geloof me, met anabolen is dat helemaal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:03 schreef seiramu het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over Zyzz maar zijn doorzettingsvermogen en discipline zijn bewonderenswaardig. Van een nerdy mager mannetje naar een gespierde chick magnet die genoot van het leven, vrouwen en gekke dansjes. Rip brah.
Het is niet zo dat je anabolen neemt en dan groeit door in bed te liggen en niks te doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:11 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
geloof me, met anabolen is dat helemaal niet zo moeilijk
maar dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je anabolen neemt en dan groeit door in bed te liggen en niks te doen.
Je dieet en trainingsschema moeten nog steeds op orde zijn.
dat van langer dingen optillen klopt wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
deze man kan wel veel zwaardere dingen optillen en ook langer
spieren van bodybuilders zijn eigelijk nep en helemaal niet zo sterk
het is alleen voor de mooi, je hebt er vrij weinig aan.
en word je er ook vrij sloom van
Wie verdienen respect? Mensen die natural trainen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
maar dat zeg ik ook helemaal niet
enja dat klopt, maar met veel minder inspanning en dicipline kom je veel verder dan iemand met veel inspanning en veel dicipline die geen anabolen gebruikt
hun verdienen echt respect vind ik
nee, tuurlijk zijn ze niet zwakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:56 schreef giepen het volgende:
[..]
dat van langer dingen optillen klopt wel.
maar bodybuilders zijn niet bepaald zwak ofzo.
ter illustratie :
Het is maar wat je onder sterk verstaat he, 1x 100kilo of 5x20 kilo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee, tuurlijk zijn ze niet zwak
maar bodybuilders die grote mooie spieren willen, doen een oefening 6 tot maximaal 10 keer
daar pomp je je spieren mee op, het lijkt mooi enz etc en je kan ook zeker wel zware oefeningen doen, maar mannen die echt heel sterk zijn toen oefeningen 15 tot 20 keer in een setje en dan 3 keer
die spieren pomp je niet op, en zijn echt sterk en heb je echt wat aan, die zijn eigelijk veel sterker als die opgepompte mensen..
waarom denkje dat bij kickboxers geen bodybuilders mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |