Ik heb nog nooit call of duty gespeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Call Of Duty kleutertje?
Kan je niet een naamverandering aanvragen ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit call of duty gespeeld
Post eens foto's van jou bulkin' pecs en delts dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is tenminste een vent, en niet zo'n skinny mietje als die gast in de OP.
Neuh, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Post eens foto's van jou bulkin' pecs en delts dan?
Als je mijn post interpreteert als een post van een bodybuilding-expert, is er iets mis met je. Ook dat heb ik nergens beweerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Praten over bodybuilders alsof je de expert zelf bent
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is tenminste een vent, en niet zo'n skinny mietje als die gast in de OP.
Ja. Dat is geen vent. Dat is een skinny, gladgeschoren, ingevette 'metro-man'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef uniqueeeeeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zyzz skinny?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja. Dat is geen vent. Dat is een skinny, gladgeschoren, ingevette 'metro-man'
ik ook niet echt, maar beter als arnoldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:01 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
[..]
Ik vind zyzz er eigenlijk niet zo goed uitzien.
deze man kan wel veel zwaardere dingen optillen en ook langerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn echte mannen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
deze man kan wel veel zwaardere dingen optillen en ook langer
spieren van bodybuilders zijn eigelijk nep en helemaal niet zo sterk
het is alleen voor de mooi, je hebt er vrij weinig aan.
en word je er ook vrij sloom van
vertel mij even wat hier niet aan klopt volgens jou AUB.quote:
ja dat vind ik ook, het is nu gewoon niet mooi meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Respect voor Zyzz, van een schriel scharminkel naar ripped. Alleen het is was wel een beetje te gespierd.
Ja maar de vraag is, had hij het dan wel gehaald.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook, het is nu gewoon niet mooi meer
en hij kreeg meer respect als hij het had gehaald zonder anabolen
Ze'n hartaandoening bedoel je? dat hij het dan wel overleefd had? ik denk dat hij dan sowieso meer kans hadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is, had hij het dan wel gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |