SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers![]()
Pas maar op met wat je post totdat je VO is afgerond, terrorist.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Om zichzelf mee op te blazen zeker?
Ik was in b4 editquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je post totdat je VO is afgerond, terrorist.
Hoe komt dat?quote:
Naamtopique ter ere van uwe namequote:
Bel de rijdende rechter!!! Snel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik trek dat hele grafiekje van Esses in twijfel. Dit is een hetze jegens mijn persoon!
'bout fcking time you'd post...quote:
Jij bent dat lichte vakje :pquote:
Ik vroeg me al af.quote:
Komt omdat zijn JPEG gecorrupt isquote:
Wellens!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben niet corrupt. Ik ben zonder blaam.
MIVD:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
F**CK the system!!!Uprising!!!
'http://i.fok.nl/usericons/230797/wesley.jpg' is not a valid JPEG filequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben niet corrupt. Ik ben zonder blaam.
van houten is ook gewoon een .jpgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef Esses het volgende:
[..]
'http://i.fok.nl/usericons/230797/wesley.jpg' is not a valid JPEG file
De MIVD beledigen is wel je domste foutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef samthegreat5 het volgende:
They will not force us!
[..]
Ze mogen wel eens opschieten, luie donders dat ze zijn
Van houten is ook een .jpg ja. Maar die van jou is corrupt like I said.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
van houten is ook gewoon een .jpg
Zelfs jij begint te snappen dat je sommige dingen beter niet kunt zeggen. Als Sammie dat ook leert, dan weet hij ook wat hij dinsdag vooral niet moet doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
De MIVD beledigen is wel je domste fout
Hoe gaan we dit aanpakken dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Van houten is ook een .jpg ja. Maar die van jou is corrupt like I said.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfs jij begint te snappen dat je sommige dingen beter niet kunt zeggen. Als Sammie dat ook leert, dan weet hij ook wat hij dinsdag vooral niet moet doen.
Wat is er dinsdag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfs jij begint te snappen dat je sommige dingen beter niet kunt zeggen. Als Sammie dat ook leert, dan weet hij ook wat hij dinsdag vooral niet moet doen.
Je picca goed bij elkaar zoeken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit aanpakken dan?
[..]
Zijn ze allemaal zo lui bij de MIVD Esses?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Zie mijn signature. Daarnaast, in sommige gevallen moet je weten wanneer je geen antwoord moet geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal zo lui bij de MIVD Esses?
Die is gewoon goed. Ik heb hem op exact dezelfde manier geüpload als de andere plaatjes die wel werktenquote:
Dat je hem goed gedownload en geupload hebt, zegt niet dat de inhoud van het plaatje ook goed is. Misschien zijn de headers verneukt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die is gewoon goed. Ik heb hem op exact dezelfde manier geüpload als de andere plaatjes die wel werkten
Provocatieve vraag stellen omdat jij zegt het niet te doen. Heerlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Zie mijn signature. Daarnaast, in sommige gevallen moet je weten wanneer je geen antwoord moet geven.
Ja..quote:
De eerste regel van je afbeelding....:quote:
quote:‰PNG
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die is gewoon goed. Ik heb hem op exact dezelfde manier geüpload als de andere plaatjes die wel werkten
Nee... Gewoon moeten zeggen: O ja.. ik zie het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ohja en ik had de PI in moeten schakelen!
Van jou kan ik nog een hoop leren als het om duidelijk communiceren gaatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee... Gewoon moeten zeggen: O ja.. ik zie het.
Ja. Maar van mij kun je ook heel veel over interpretatie leren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Van jou kan ik nog een hoop leren als het om duidelijk communiceren gaat
Getuige dat ene topicquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Nibb-it het volgende:
Van esses kan iedereen een hele hoop leren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als ie er nu nog als .png instaat dan snap ik er niks meer van‰PNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IHDR < < :üÙr MiCCPICC Profile
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als ie er nu nog als .png instaat dan snap ik er niks meer vanJe snapt er niks van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ken ik je weer.quote:
Je staat er al weer in. Nu blij?quote:
Nu de PNG nog.quote:
Goh, we hebben hier al gezegd dat jij een dom kind was die dacht dat het geen kwaad kon op je kleine onvolwassen kinderlijke lijfje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef BredeBradda het volgende:
Klote sportscholenMag je onder de 16 niet eens zelfstandig wat een bullshit man.
kan ook geen kwaad. En hou die uitspraaksels voor jezelf a.u.b.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Goh, we hebben hier al gezegd dat jij een dom kind was die dacht dat het geen kwaad kon op je kleine onvolwassen kinderlijke lijfje.
Kan ook geen kwaad?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
kan ook geen kwaad. En hou die uitspraaksels voor jezelf a.u.b.
mooie is dat die gasten geen reet verdienen vergeleken met die homofiele voetballertjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Van pappie gekregen. Matcht bij het interieur mijn Poarschhe.
Nee kan niks kwaad idd, mits goed uitgevoerd gebeurt er geen fak.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Kan ook geen kwaad?
En je laatste helft... 2 jaar VWO doet ook alleen maar slechte dingen he?
Correct. Maar ze spelen wel bij Laeren. Zeist had mooiere velden trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef m.k het volgende:
[..]
mooie is dat die gasten geen reet verdienen vergeleken met die homofiele voetballertjes
Dus gewoon netjes je 1 RM en max 6 reps doen kan geen kwaad als je 14 bent?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee kan niks kwaad idd, mits goed uitgevoerd gebeurt er geen fak.
je moet ook niet gelijk zwaar gaan duh. Als je goed eet en goede form gebruikt kan je steeds zwaarder gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus gewoon netjes je 1 RM en max 6 reps doen kan geen kwaad als je 14 bent?
Btw, ik ben 15.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus gewoon netjes je 1 RM en max 6 reps doen kan geen kwaad als je 14 bent?
15. Ook goed. Maarja, als ik jou was zou ik er eens genoeg onderzoeken over gaan lezen. Daarnaast word je dan zo'n turnmeisje van de olympische spelen als je lekker los gaat. Is echt goed voor je. Doen zou ik zeggen! Word je fit van!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
je moet ook niet gelijk zwaar gaan duh. Als je goed eet en goede form gebruikt kan je steeds zwaarder gaan.
Alsof die gasten niet rijk geboren zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef m.k het volgende:
[..]
mooie is dat die gasten geen reet verdienen vergeleken met die homofiele voetballertjes
Genoeg onderzoeken gelezen idd. Maarja, Esses weet altijd beter toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:24 schreef Esses het volgende:
[..]
15. Ook goed. Maarja, als ik jou was zou ik er eens genoeg onderzoeken over gaan lezen. Daarnaast word je dan zo'n turnmeisje van de olympische spelen als je lekker los gaat. Is echt goed voor je. Doen zou ik zeggen! Word je fit van!
Ik zeg toch, ga het doen. Is goed voor je. Word je fit van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Genoeg onderzoeken gelezen idd. Maarja, Esses weet altijd beter toch?
nope, die gasten die je nu ziet spelen niet neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Alsof die gasten niet rijk geboren zijn
hoiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
blijf je je hele leven 1,72
Roderick van Tittel tot Hamsbergen of hoe heet die gastquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef m.k het volgende:
[..]
nope, die gasten die je nu ziet spelen niet nee
Er zijn genoeg onderzoeken waaruit blijkt dat dat groei-ding allang niet meer van kracht is. Als je een goede techniek gebruikt kan er weinig gebeuren. En je hoeft niet persee te beginnen met 100KG Squatenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
het is gewoon niet goed voor je als je niet volgroeid bent
En er zijn vast 284384874 onderzoeken die weer iets anders bewerenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er zijn genoeg onderzoeken waaruit blijkt dat dat groei-ding allang niet meer van kracht is. Als je een goede techniek gebruikt kan er weinig gebeuren. En je hoeft niet persee te beginnen met 100KG Squaten.
Er zijn ook onderzoeken waar uit blijkt dat je ballen eraf vallen door de straling van de batterijen in je afstandsbediening, maar ja...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er zijn genoeg onderzoeken waaruit blijkt dat dat groei-ding allang niet meer van kracht is. Als je een goede techniek gebruikt kan er weinig gebeuren. En je hoeft niet persee te beginnen met 100KG Squaten.
Nee want 1 jaartje zal zeker het grote verschil makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En er zijn vast 284384874 onderzoeken die weer iets anders beweren
Afstandbediening in blinde paniek tegen de muur gegooidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er zijn ook onderzoeken waar uit blijkt dat je ballen eraf vallen door de straling van de batterijen in je afstandsbediening, maar ja...
Ja... een jaartje doet niet zoveel met je lijf he? Wist je dat je ballen in ongeveer een jaar kunnen indalen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee want 1 jaartje zal zeker het grote verschil maken. Met V&V ga je zelfs meerdere keren per week naar de sportschool voor krachttraining.
Whatever, ik ga wel naar een fatsoenlijke sportschool zonder die domme regelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja... een jaartje doet niet zoveel met je lijf he? Wist je dat je ballen in ongeveer een jaar kunnen indalen?
Is voor de televisie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En een blauw veld
wat is deze
Succes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Whatever, ik ga wel naar een fatsoenlijke sportschool zonder die domme regel
Succes.quote:
http://hbo-kennisbank.uvt.nl/cgi/fontys/show.cgi?fid=2441quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:38 schreef BredeBradda het volgende:
Esses, lees dit eens:
http://forum.dutchbodybui(...)is-inleiding-142000/
Daarnaast, prachtige bron zegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:38 schreef BredeBradda het volgende:
Esses, lees dit eens:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:38 schreef BredeBradda het volgende:
Esses, lees dit eens:
misschien wel 10-1.quote:
Dopingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:11 schreef Schild het volgende:
Nu vraag ik me werkelijk af hoe UK in de finale terecht is gekomen.
Halve finale hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:11 schreef Schild het volgende:
Nu vraag ik me werkelijk af hoe UK in de finale terecht is gekomen.
Die eisenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:14 schreef AchJa het volgende:
Nieuw pak defensie:
http://www.scribd.com/ful(...)-5pe9bbf7ngnbb4d6c1k
Ja, belachelijk. En die kraag, wtf... hebben we iedereen uit lopen schelden voor Elvis de afgelopen 100 jaar krijg je dit...quote:
ROT's niet meer op de schouders.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:14 schreef AchJa het volgende:
Nieuw pak defensie:
http://www.scribd.com/ful(...)-5pe9bbf7ngnbb4d6c1k
En dan die tweezijdige (links/rechts) uitvoeringquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. En die kraag, wtf... hebben we iedereen uit lopen schelden voor Elvis de afgelopen 100 jaar krijg je dit...
Daarom heb ik hem ff gedownload :pquote:
Ik niet zeker...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ff gedownload :p
Waarom staat KMar in de definitielijst?quote:
Die worden wegbezuinigd tbv de Dierenpolitie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom staat KMar in de definitielijst?
Waar kan ik tekenen? Caviopolitie word iig gewaardeerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die worden wegbezuinigd tbv de Dierenpolitie.
Terwijl het in het document geen 1 keer genoemd wordtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Esses het volgende:
[..]
links en rechtshandig? Extra meesleepcapaciteit? Twee verbandpakjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Schild het volgende:
Zitten wel paar handige dingen op het nieuwe pak zo te lezen..
Mogelijkheid voor kniestukken in de broek bv, maar waarom 2x verbandzakje op de broek?
Juist!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Terwijl het in het document geen 1 keer genoemd wordt
Pleisters met en zonder plaatjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Schild het volgende:
Mogelijkheid voor kniestukken in de broek bv, maar waarom 2x verbandzakje op de broek?
Omdat je twee benen hebt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Schild het volgende:
Of voor de KM?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Schild het volgende:
Enige wat ik over de KMar kan vinden is dat ze ook een donkerblauwe versie willen hebben, die zal wel voor de KMar zijn gok ik.
Ben ik ook nog niet achter... Enne waarom staat op de tekening de lus voor de ROT aan de bovenkant terwijl ik uit de tekst haal dat de sluiting beneden zit? Ik zie de eerste productie fout alweer aankomen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Esses het volgende:
[..]
En idd, ROT niet meer op de schouders...quote:Een verticale naar beneden sluitende lummel t.b.v. ROT (middenvoor).
Niks donkerblauw. Nassau jongen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Schild het volgende:
Enige wat ik over de KMar kan vinden is dat ze ook een donkerblauwe versie willen hebben, die zal wel voor de KMar zijn gok ik.
't Is allemaal blauw...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niks donkerblauw. Nassau jongen!
WTF wat moet je nou met een rot voorop? Ik zie graag ook van achter wie ik aan ga spreken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ik ook nog niet achter... Enne waarom staat op de tekening de lus voor de ROT aan de bovenkant terwijl ik uit de tekst haal dat de sluiting beneden zit? Ik zie de eerste productie fout alweer aankomen!
[..]
En idd, ROT niet meer op de schouders...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef Schild het volgende:
Besparing natuurlijk, hoeven ze 1 ROT minder te verstrekken.
Maar dan wel links, zodat het verkeer dat van die kant komt dat meteen kan zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef Esses het volgende:
[..]Hadden ze ook 1 op de schouder kunnen doen.
Hahaha echt he.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Schild het volgende:
[..]
Hoorde je 'm net spreken op Ned1? Wat een held zeg.
Alsof ik er ook maar 1 minder door ga aanvragen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef Schild het volgende:
Besparing natuurlijk, hoeven ze 1 ROT minder te verstrekken.
MNou, ik verbruikte ze zo hard dat ik op een gegeven moment moest betalen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof ik er ook maar 1 minder door ga aanvragen...Is gewoon een verbruiksartikel.
Hoe doe je dat dan? Als ik een paar in 3 jaar verslijt is het veel... Ik heb tot nu toe al mijn rangen doorlopen met het organiek verstrekte setje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef Esses het volgende:
[..]
MNou, ik verbruikte ze zo hard dat ik op een gegeven moment moest betalen...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef Schild het volgende:
[..]
Hoorde je 'm net spreken op Ned1? Wat een held zeg.
Zo op het eerste gezicht per nooit hoop ik...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Nibb-it het volgende:
Per wanneer wordt dat pak ingevoerd?
geen rellen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoe was de meet?
We hebben helemaal niks meer gehoord
Dat krijg je als ik je zondag reeds gevraagd had om de schone was uit de machine te halen en op te hangen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Thuis idd, was zeker gezellig ja.
Nu gvd geen schoon ondergoed
Er kan nog van alles gebeuren hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:08 schreef Schild het volgende:
Ze konden geen bankje vinden om iemand op achter te laten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat krijg je als ik je zondag reeds gevraagd had om de schone was uit de machine te halen en op te hangen...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er kan nog van alles gebeuren he
Van Thaboel en MM hebben we immers niks meer vernomen
Nee, die werktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jouw moeke doet zeker de was elke dag?
Ahja, insidersgrappen. Je kan er donder op zeggen dat die nu komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
En Thaboel, gvd, kutzak, die Ajax sleutelhanger
Is MM iemands zusje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er kan nog van alles gebeuren he
Van Thaboel en MM hebben we immers niks meer vernomen
quote:Those who died
Are justified
For wearing the badge, they're the chosen whites
You justify
Those that died
By wearing the badge, they're the chosen whites
Weet je waar dat nummer over gaat? (tis een fakking goed nummer, niet daarvan)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Yes, en inderdaad wel een goed nummer hoewel ik niet zo vaak RATM luisterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Weet je waar dat nummer over gaat? (tis een fakking goed nummer, niet daarvan)
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat krijg je als ik je zondag reeds gevraagd had om de schone was uit de machine te halen en op te hangen...
Hoi, ik ben jankaas, en u bent??quote:
Ik ben morgen vrij dus dan doe ik wel even een paar wasjes. En de afwas.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Die kan je dan nu beter nog een keer wassen.
Hoi, ik ben Outpost76. Ik ben hier al eerder geweest maar post niet zo veel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben jankaas, en u bent??
Vandaag ook een was opnieuw gewassen omdat ie al dagen lang nat in de wasmachine lag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij dus dan doe ik wel even een paar wasjes. En de afwas.
Aangenaam, dan moet ik ff terug lezen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Outpost76. Ik ben hier al eerder geweest maar post niet zo veel.
Alie als in een oude naam in Nederland die staat voor een huisvrouw die de vaat doet voor de man. Ik ben vrijgezel en die Alie van mij doet t automatisch. Hoef t er alleen maar in te zetten en aan te zetten en als ze klaar is er uit te halen.quote:
Oh, hehe. Duidelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alie als in een oude naam in Nederland die staat voor een huisvrouw die de vaat doet voor de man. Ik ben vrijgezel en die Alie van mij doet t automatisch. Hoef t er alleen maar in te zetten en aan te zetten en als ze klaar is er uit te halen.
Dan moet je een end terug. Mijn laatste post hier is al 2 weken terug ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Aangenaam, dan moet ik ff terug lezen..
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Brute tijden in A'dam. Gezellige avond gehad.
quote:
Zoals ik al zei, ik post niet veel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[DEF]SC#390 Hoerensnoerentaxirijden
[DEF]SC#389 Sierra Charlie
[DEF]SC#385 + 30000
Hier moet Outpost76 in terug te vinden zijn
quote:
quote:
Leuk, gezellig Amsterdams kroegje, mag je nog gewoon roken binnenquote:
dat is niet iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n vloerkleed.
mits zusje met toestemmingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zak over de kop, vlag in de hand, en neuken voor het vaderland.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:17 schreef Thaboel het volgende:
JA GODVERDOMME! Word net wakker in het vondelpark.... Met die zak nog op mn kop. En ik zag jullie nog net weglopen. Ik nog schreeuwen en achter jullie aangerent. Jullie reageerde maar niet. Ben ik ook nog beroofd en aangerand.
Wat een kut meet zeg.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:17 schreef Thaboel het volgende:
JA GODVERDOMME! Word net wakker in het vondelpark.... Met die zak nog op mn kop. En ik zag jullie nog net weglopen. Ik nog schreeuwen en achter jullie aangerent. Jullie reageerde maar niet. Ben ik ook nog beroofd en aangerand.
Wat een kut meet zeg.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Had je dat bierflesje maar niet in de kut van die chick moet douwen. Je zag toch zelf ook wel dat dat niet ging passen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:17 schreef Thaboel het volgende:
Wat een kut meet zeg.
Ik lach me kapot als ie dat ook echt doetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je post in het verkeerde topic. Je moet er hier Klaagbaak een openen
Oh... Daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je post in het verkeerde topic. Je moet er hier Klaagbaak een openen
Ow ik heb de rest niet meer gevolgd, maar de KLB TS van afgelopen nacht heeft een ban gekregen dus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als ie dat ook echt doet
Maar dat komt je waarschijnlijk op een ban te staan
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh... Daar heb ik geen zin in![]()
Nee was zeer gezellig! En om even the inside jokes aan te halen. Stel je hebt een koetje en een kalfje, maar het koetje wilt naar het kalfje maar er zit een sloot in het midden... Hoe komt het koetje dan bij het kalfje?
Jonguh dat was c4!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Had je dat bierflesje maar niet in de kut van die chick moet douwen. Je zag toch zelf ook wel dat dat niet ging passen?
Kan gewoon niet geloven dat je nooit een tik op je muil hebt gehad daarbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh... Daar heb ik geen zin in![]()
Nee was zeer gezellig! En om even the inside jokes aan te halen. Stel je hebt een koetje en een kalfje, maar het koetje wilt naar het kalfje maar er zit een sloot in het midden... Hoe komt het koetje dan bij het kalfje?
Je moet het ook alleen bij domme (nee lotuss daar bedoel ik jou NIET mee) vrouwen doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan gewoon niet geloven dat je nooit een tik op je muil hebt gehad daarbij
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je moet het ook alleen bij domme (nee lotuss daar bedoel ik jou NIET mee) vrouwen doen.
Had ik er ook MM bij moeten zetten?quote:
Pfff, en dan nu al slapen. Watje, ik sta gewoon morgenochtend weer om 0800 bij de baas op de stoepquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Naja ik ga tukken. Morgen vroeg (lees: 10.00 uur) op.
èh, nee bij nalezing van de post besefte ik dat het een compliment was mijn zoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had ik er ook MM bij moeten zetten?
Gelukkig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
èh, nee bij nalezing van de post besefte ik dat het een compliment was mijn zoon![]()
Dat gitaarsolo in Comfortably Numb, heerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast, kap eensch met goeie nummers posten. Hier die voor je:
In dat geval ook deze :quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Stoppen met goeie nummers posten, nevah:
Na een weekje Wales te hebben gedaan dit jaar zou ik ook graag naar schotland gaan. En dan vooral hierheen http://www.dutchdefencepress.com/?p=8592quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:54 schreef Vortix het volgende:
Weer in het land. Schotland was fantastisch. Prachtige natuur, aardige lui en mooie steden.
Ik mag het niet meer zeggen, maar ik ben maar eenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:00 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.militaire-uitr(...)w-camouflagepatroon/
Issie niettus uniek ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer zeggen, maar ik ben maar eenburger. Maar ik begrijp echt niet waarom NL zelf een nieuw vlekkenpak moet ontwikkelen. Wat is er mis met de Amerikaanse vlekkenpakken.?
Geen ideequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag het niet meer zeggen, maar ik ben maar eenburger. Maar ik begrijp echt niet waarom NL zelf een nieuw vlekkenpak moet ontwikkelen. Wat is er mis met de Amerikaanse vlekkenpakken.?
quote:
Ik geloof dat ik hier een bezuinigingsbron gevonden hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen idee
Maar fractals zijn cool ^^
Amerikaans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, OK, de Russische en/of Chinese vlekkenpakkenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, OK, de Russische en/of Chinese vlekkenpakken
Russischquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, OK, de Russische vlekkenpakken
Chineesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, OK, de Chinese vlekkenpakken
quote:
Nee, gewoon onze eigen vlekkenpakken. We hoeven niet het kleine neefje van de USA te zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, OK, de Russische en/of Chinese vlekkenpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |