SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers![]()
Pas maar op met wat je post totdat je VO is afgerond, terrorist.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Om zichzelf mee op te blazen zeker?
Ik was in b4 editquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je post totdat je VO is afgerond, terrorist.
Hoe komt dat?quote:
Naamtopique ter ere van uwe namequote:
Bel de rijdende rechter!!! Snel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik trek dat hele grafiekje van Esses in twijfel. Dit is een hetze jegens mijn persoon!
'bout fcking time you'd post...quote:
Jij bent dat lichte vakje :pquote:
Ik vroeg me al af.quote:
Komt omdat zijn JPEG gecorrupt isquote:
Wellens!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben niet corrupt. Ik ben zonder blaam.
MIVD:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
F**CK the system!!!Uprising!!!
'http://i.fok.nl/usericons/230797/wesley.jpg' is not a valid JPEG filequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben niet corrupt. Ik ben zonder blaam.
van houten is ook gewoon een .jpgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef Esses het volgende:
[..]
'http://i.fok.nl/usericons/230797/wesley.jpg' is not a valid JPEG file
De MIVD beledigen is wel je domste foutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef samthegreat5 het volgende:
They will not force us!
[..]
Ze mogen wel eens opschieten, luie donders dat ze zijn
Van houten is ook een .jpg ja. Maar die van jou is corrupt like I said.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
van houten is ook gewoon een .jpg
Zelfs jij begint te snappen dat je sommige dingen beter niet kunt zeggen. Als Sammie dat ook leert, dan weet hij ook wat hij dinsdag vooral niet moet doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
De MIVD beledigen is wel je domste fout
Hoe gaan we dit aanpakken dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Van houten is ook een .jpg ja. Maar die van jou is corrupt like I said.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfs jij begint te snappen dat je sommige dingen beter niet kunt zeggen. Als Sammie dat ook leert, dan weet hij ook wat hij dinsdag vooral niet moet doen.
Wat is er dinsdag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfs jij begint te snappen dat je sommige dingen beter niet kunt zeggen. Als Sammie dat ook leert, dan weet hij ook wat hij dinsdag vooral niet moet doen.
Je picca goed bij elkaar zoeken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit aanpakken dan?
[..]
Zijn ze allemaal zo lui bij de MIVD Esses?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Zie mijn signature. Daarnaast, in sommige gevallen moet je weten wanneer je geen antwoord moet geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal zo lui bij de MIVD Esses?
Die is gewoon goed. Ik heb hem op exact dezelfde manier geüpload als de andere plaatjes die wel werktenquote:
Dat je hem goed gedownload en geupload hebt, zegt niet dat de inhoud van het plaatje ook goed is. Misschien zijn de headers verneukt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die is gewoon goed. Ik heb hem op exact dezelfde manier geüpload als de andere plaatjes die wel werkten
Provocatieve vraag stellen omdat jij zegt het niet te doen. Heerlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Zie mijn signature. Daarnaast, in sommige gevallen moet je weten wanneer je geen antwoord moet geven.
Ja..quote:
De eerste regel van je afbeelding....:quote:
quote:‰PNG
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die is gewoon goed. Ik heb hem op exact dezelfde manier geüpload als de andere plaatjes die wel werkten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |