quote:
Polsstokhoogspringster Denise Groot, google zelf maar voor de picsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik maakte mezelf al geen illusies
Wie is de gelukkige?
Nu snap ik ook waarom dat zijn favoriete onderdeel isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Polsstokhoogspringster Denise Groot, google zelf maar voor de pics
Tja, het is en blijft een Ajacied.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Toch juist een fantastische prestatie?
Jep, tenzij Van Alphen in zijn 3e poging nog minstens 3 meter verder gooit en dan ook nog eens de ballen uit zijn broek loopt op de 1500 en Suarez wat minder loopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Anonymousz het volgende:
suarez bijna wel zeker voor het brons?
Lijkt meer rek in zijn lopen te hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Anonymousz het volgende:
suarez bijna wel zeker voor het brons?
Niet verkeerd inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Polsstokhoogspringster Denise Groot, google zelf maar voor de pics
Nowpquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef AthCom het volgende:
Hoe zit het met Hardee? Kans dat hij naar brons zakt?
Ja, met speerwerpen zou dat toch niet zo moeilijk moeten zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef Sasman het volgende:
Addy een beetje richtingsgevoel kwijt.
Als het speerwerpen zo blijft, is het verschil tov de forecast nog maar 13 puntjes. Dus dat kan best heel goed, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef AthCom het volgende:
Hoe zit het met Hardee? Kans dat hij naar brons zakt?
En Hardee heeft een hele slechte tijd staan op de 1500m. Ik weet niet of daar veel rek in zit, maar alles is nu weer mogelijk voor Suarez.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Suarez staat in het virtuele klassement maar 13 punten achter...
Idd, Suarez virtueel op 13 punten van zilverquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef Marcoss het volgende:
Suarez komt wel heel dichtbij zilver nu
Ik ga er vanuit dat Hardee wel nog wat verder werptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Suarez staat in het virtuele klassement maar 13 punten achter...
Als je PB met forecast vergelijkt, zit er bij Suarez meer rek in dan bij Hardee. Hardee heeft dus echt een betere worp nog noddig...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef kilon het volgende:
[..]
En Hardee heeft een hele slechte tijd staan op de 1500m. Ik weet niet of daar veel rek in zit, maar alles is nu weer mogelijk voor Suarez.
quote:
Maar niet in zijn beste meerkamp van 2011/2012, wat de meerkamp is die in de forecast staatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef Neroje het volgende:
Waarom stond Suarez niet een stuk hoger in de forecast voor het speerwerpen? Hij blijkt wel eens verder te hebben gegooid in een meerkamp
Is de optelling van de resultaten van zijn beste meerkamp van de afgelopen 1,5 jaar. Blijkbaar had hij bij die meerkamp dus geen goede worp bij het speerwerpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef Neroje het volgende:
Waarom stond Suarez niet een stuk hoger in de forecast voor het speerwerpen? Hij blijkt wel eens verder te hebben gegooid in een meerkamp
Luz Longquote:
Kut oudersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Brent Newdick...het blijft een geweldige naam
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is de optelling van de resultaten van zijn beste meerkamp van de afgelopen 1,5 jaar. Blijkbaar had hij bij die meerkamp dus geen goede worp bij het speerwerpen.
Ow, zo simpel zit die forecast in elkaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet in zijn beste meerkamp van 2011/2012, wat de meerkamp is die in de forecast staat
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet in zijn beste meerkamp van 2011/2012, wat de meerkamp is die in de forecast staat
Ja, wat is het nu?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is de optelling van de resultaten van zijn beste meerkamp van de afgelopen 1,5 jaar. Blijkbaar had hij bij die meerkamp dus geen goede worp bij het speerwerpen.
Haha na bijna 4 dagen meerkamp is je eindelijk duidelijk waarop die forecast precies gebaseerd isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, zo simpel zit die forecast in elkaar
Dacht dat het echt een voorspelling was op basis van dit seizoen en beste ooit of iets dergelijks
Lijkt er al meer opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Hardee wel nog wat verder werpt
Wat gezegd wordt. In zijn beste tienkamptotaal van de laatste 1.5 jaar had hij toevallig niet zijn beste beurt met de speer.quote:
Het is ook niet zo vaak ter sprake gekomen nog, ik heb toch tamelijk wat topics meegepikt hier hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha na bijna 4 dagen meerkamp is je eindelijk duidelijk waarop die forecast precies gebaseerd is
Er is wel een verschil tussen de prestatie in de beste meerkamp (hoogste puntentotaal) en de beste prestatie in een meerkamp (per onderdeel) en zoals ik het lees zeggen ze allebei iets anders...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat gezegd wordt. In zijn beste tienkamptotaal van de laatste 1.5 jaar had hij toevallig niet zijn beste beurt met de speer.
Ik dacht eerst dat het de beste totalen (PR's van afgelopen 1.5 jaar) waren (bij de zevenkamp) maar ik dacht 'het is wel erg knap van Eaton dat z'n WR 10 PR's omvat'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha na bijna 4 dagen meerkamp is je eindelijk duidelijk waarop die forecast precies gebaseerd is
Volgens mij zegt Marcoss ook dat eerst hoor. Het is dus de beste meerkamp, die met het hoogste puntentotaal, van 2011/2012 met de daarbij behorende resultaten op de verschillende onderdelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef Neroje het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen de prestatie in de beste meerkamp (hoogste puntentotaal) en de beste prestatie in een meerkamp (per onderdeel) en zoals ik het lees zeggen ze allebei iets anders...
Hij is een ok werper, gewoon niet zo heel erg sterk daarin (dat verraadt z'n bouw en sprinttijden toch ook al wel?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het de beste totalen (PR's van afgelopen 1.5 jaar) waren (bij de zevenkamp) maar ik dacht 'het is wel erg knap van Eaton dat z'n WR 10 PR's omvat'
Dus toen kwam ik wel enigszins tot die conclusie.
Had Eaton bij z'n WR een matige JT of is ie altijd zo zwak? Commentatoren spreken namelijk vooral over een slechte SP/DT
Zie mijn editquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Marcoss ook dat eerst hoor. Het is dus de beste meerkamp, die met het hoogste puntentotaal, van 2011/2012 met de daarbij behorende resultaten op de verschillende onderdelen.
Ja, ik verwacht ook echt geen 70+ maar ik vroeg me af of ie niet normaal 60+quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is een ok werper, gewoon niet zo heel erg sterk daarin (dat verraadt z'n bouw en sprinttijden toch ook al wel?).
En als je forecasts zou doen op basis van PR's op losse onderdelen zou dat een te optimistisch en vertekend beeld geven, aangezien je nooit al je 10 onderdelen kan excelleren. Dat is nu juist een van de prachtige elementen van de tienkamp.
Een aansprekende atleet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij is altijd blij!
[ afbeelding ]
Charandy is nooit chagrijnigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hij is altijd blij!
[ afbeelding ]
Namen willen we horen....begint het met een 'k'?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Alphen wordt 4e dus. Zonde, al lach ik 1 persoon hier stiekem wel een beetje uit nu
Mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Alphen wordt 4e dus. Zonde, al lach ik 1 persoon hier stiekem wel een beetje uit nu
Nee hoor.quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:03 schreef Sasman het volgende:
[..]
Namen willen we horen....begint het met een 'k'?
cutie she isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:10 schreef Anonymousz het volgende:
fraser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Zap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:10 schreef Anonymousz het volgende:
fraser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh say can you seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef AthCom het volgende:
Als je net het Russische volkslied hebt gehoord, valt dit toch zeer tegen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:12 schreef Sasman het volgende:
Thomas Van Der Plaetsen zou dat iemand zijn die Van Alphen zou kunnen opvolgen?
Vraagje aan de echte atletiek kenners...
Tevens Van Alphen rustig gesprekje en met een lach met Suarez aan het praten. Wat ne kérel toch.![]()
Ik ben al nerveusquote:
Hm. Heb die quali helemaal gemist dan. Mooie discipline. Mensen die het in het lijstje met snelwandelen zetten moeten branden in de hel.quote:
Zijn er mensen die dat doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hm. Heb die quali helemaal gemist dan. Mooie discipline. Mensen die het in het lijstje met snelwandelen zetten moeten branden in de hel.
Ik heb er hier al 2 gezien, tot mijn grote spijt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doenHet is toch een mooi onderdeel.
Ik kan nog begrijpen dat je het een wat minder stadion onderdeel vindt. Maar het op hetzelfde niveau stellen als de meest belachelijke sport op de Spelen, laat staan van de atletiek. Dan kan ik echt niet begrijpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er hier al 2 gezien, tot mijn grote spijt.
H'lloquote:
Een Olympic Best van Suarez bij het speerwerpen in de tienkamp.quote:
quote:
Dat blijft idd een triest fenomeen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Columbiafan het volgende:
Britten kunnen soms intriest stoppen met juichen als ze zien dat hun landgenoten het niet gaan halen, zelfs in volle finale
Tja ze zijn ook wel erg verwend met medailles, als er een keer iets niets lukt, weten ze het ook niet meer...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Columbiafan het volgende:
Britten kunnen soms intriest stoppen met juichen als ze zien dat hun landgenoten het niet gaan halen, zelfs in volle finale
Ze hadden ook niet zo verdomd veel moeten winnen, daardoor zijn ze te gretig geworden. Nu vinden ze het een teleurstelling als er een keer een Brit niet wint.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat blijft idd een triest fenomeen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Guard het volgende:
LOL de Belg: dan naast haar , iets minder vrouwelijk... over die zuid afrikaanse
Caster.quote:
Ja daar had ze wel voor gezorgd met haar valse strekenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Redefine het volgende:
Fanny Blankers-Koen had Semanya helemaal kapot gemaakt.
Vrij klein, maar een medaille is zeker mogelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe groot is de kans dat Martina vanavond wint eigenlijk?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, die Semenya, die ziet er net uit als een vent. Vreemd.
quote:
hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, die Semenya, die ziet er net uit als een vent. Vreemd.
Bij de bookmakers staat hij op 2.75 (voor een medaille)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe groot is de kans dat Martina vanavond wint eigenlijk?
De huldiging bedoel je?quote:
21:55 u, officieel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef avaz het volgende:
Hoe laat is onze oppereindbaasChurandy
aan de beurt?
Halfuur geleden geloof ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, heb ik gemist denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:58 schreef Redefine het volgende:
Oh nee er doet een Brit mee, dan weten we het wel.Service hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste WR (WB's niet meegerekend) dit atletiektoernooi?
Heb je ook een externe schijf met discutabele bestanden erop die Semenya heet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef aswesleep het volgende:
Rudisha, respect!!!
Heb niet voor niets m'n externe schijf naar hem vernoemd.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef heywoodu het volgende:
En de eerste Olympische medaille ooit voor mijn adoptieland, Botswana![]()
![]()
Wat een gigantisch talent is Amos toch, medaille zag je eigenlijk al weken aankomen en hij maakt het waar
Volgens mij is er geen haas die snel genoeg voor hem looptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef wimderon het volgende:
Zou Rudisha onder de 1.40 kunnen als hij goed gegangmaakt wordt?
Laatste 30 meter kan nog wel 2 tienden sneller, dus wie weet jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef wimderon het volgende:
Zou Rudisha onder de 1.40 kunnen als hij goed gegangmaakt wordt?
Het is stil aan de overkant.quote:
Gewoon een 400 meter loper.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen haas die snel genoeg voor hem loopt
Kirani James als haas.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen haas die snel genoeg voor hem loopt
Ja, met daarvoor Bolt.quote:
Dat zal het volgende topic gaan zijn, deze zit al weer bijna volquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Straks een shitstorm van users.. topic zal hard gaan met de 200m finale
Zoiets moet je gewoon een keer proberen als organisator van een DL meetingquote:
Dat zal wat worden als Martina geen medaille wint. Martinaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Straks een shitstorm van users.. topic zal hard gaan met de 200m finale
Volg voetbal op de stream, waterpolo wacht nog, atletiek op TV en hockey in het topicquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Redefine het volgende:
Het is vanavond wel een zap wedstrijd
Iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wat worden als Martina geen medaille wint. MartinaWat een faler, geen mentaliteit, typisch Nederlands. Swaggg
Dan is Martina opeens weer gewoon een Antilliaan natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wat worden als Martina geen medaille wint. MartinaWat een faler, geen mentaliteit, typisch Nederlands. Swaggg
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon net zoals bij zwemmen doen. Na 400 meter telt zijn tijd gewoonquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoiets moet je gewoon een keer proberen als organisator van een DL meeting
Geef James een flinke som geld en hij doet het wel
Maar Martina gaat wel een medaille halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Al is het wel jammer voetbal slechts een stream is, want Morganquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volg voetbal op de stream, waterpolo wacht nog, atletiek op TV en hockey in het topic
Nee juist niet. Dan is hij Nederlander. Falen op het belangrijkste moment.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan is Martina opeens weer gewoon een Antilliaan natuurlijk
Weer zo'n buitenlander die alleen maar van MIJN belastingcenten profiteertquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan is Martina opeens weer gewoon een Antilliaan natuurlijk
Jawel, komt straks tussen het hockey door.quote:
Netjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef AthCom het volgende:
Vos gooit 60,75 m, zijn hoogste afstand is 61,60 m.
Ook met echte vrouwen...quote:
Hij was net wel aan het speerwerpen. Maar het is een tienkamper.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is dat die gekke Amerikaan van speerwerpen?
En nog een snelle ploeg ook. Zouden wel eens de finale kunnen halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:18 schreef alors het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er hiervoor Nederlanders meededen
Ik ook niet tot vorig EK of WK toen ik zag dat ze top 3 waren dacht zelfs goud of zilver.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:18 schreef alors het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er hiervoor Nederlanders meededen
Geen idee. En die bij het zwemmen kan amper Engelsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom heeft NOS geen verslaggever bij de atletiek? Ze hadden dat wel bij het zwemmen.
Werken die niet samen? Op Sporza kwamen ook die NOS interviews van naast het zwembad. Anders zouden ze het wel kunnen doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom heeft NOS geen verslaggever bij de atletiek? Ze hadden dat wel bij het zwemmen.
verkeerde topicquote:
Ach het kan altijd nog erger. Bij het baanwielrennen, dat ie Marianne ging spellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen idee. En die bij het zwemmen kan amper Engels
Ik vind het hier wel kunnenquote:
mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel zeker. Maar het zal niet makkelijk zijn.
alleen als de favo's het stokje laten vallenquote:
BBC1quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef alors het volgende:
Is dit nu ook op de NOS (Ned1) of doen ze hockey?
quote:
Blijft altijd even billen knijpen ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef TheArt het volgende:
Nu hopen dat alle wissels goed zijn gegaan. Daar vreesde ik bij Vassell op Schippers even voor.
quote:
Bij mij bleef de stream daar even hangen, en ik dacht: dat lukt nooit meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:21 schreef TheArt het volgende:
Nu hopen dat alle wissels goed zijn gegaan. Daar vreesde ik bij Vassell op Schippers even voor.
WOWquote:
Wow, kon ook niet anders als je Williams zag gaan en ze op zich niet extreem ver achter liggen. USA wel heel erg snel.quote:
Jamile moest vol, maar dan ook vol inhouden om niet er buiten te wisselen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:23 schreef marcodej het volgende:
Laatste wissel leken ze een hoop te verliezen tov Amerika?
Wel wat, maar dat komt ook omdat dan pas echt te zien is wie waar echt ligt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:23 schreef marcodej het volgende:
Laatste wissel leken ze een hoop te verliezen tov Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |