quote:
Polsstokhoogspringster Denise Groot, google zelf maar voor de picsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik maakte mezelf al geen illusies
Wie is de gelukkige?
Nu snap ik ook waarom dat zijn favoriete onderdeel isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Polsstokhoogspringster Denise Groot, google zelf maar voor de pics
Tja, het is en blijft een Ajacied.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Toch juist een fantastische prestatie?
Jep, tenzij Van Alphen in zijn 3e poging nog minstens 3 meter verder gooit en dan ook nog eens de ballen uit zijn broek loopt op de 1500 en Suarez wat minder loopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Anonymousz het volgende:
suarez bijna wel zeker voor het brons?
Lijkt meer rek in zijn lopen te hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Anonymousz het volgende:
suarez bijna wel zeker voor het brons?
Niet verkeerd inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Polsstokhoogspringster Denise Groot, google zelf maar voor de pics
Nowpquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef AthCom het volgende:
Hoe zit het met Hardee? Kans dat hij naar brons zakt?
Ja, met speerwerpen zou dat toch niet zo moeilijk moeten zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef Sasman het volgende:
Addy een beetje richtingsgevoel kwijt.
Als het speerwerpen zo blijft, is het verschil tov de forecast nog maar 13 puntjes. Dus dat kan best heel goed, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef AthCom het volgende:
Hoe zit het met Hardee? Kans dat hij naar brons zakt?
En Hardee heeft een hele slechte tijd staan op de 1500m. Ik weet niet of daar veel rek in zit, maar alles is nu weer mogelijk voor Suarez.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Suarez staat in het virtuele klassement maar 13 punten achter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |