abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 16:29:51 #201
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116348474
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Northside het volgende:

[..]

Valt weinig te debatteren toch?
door de opzet van het programma inderdaad.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 3 september 2012 @ 16:30:08 #202
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116348483
Wow dacht ff dat er geschoten werd :+
Sporten voor Sophia
pi_116348495
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Super_Stunner het volgende:
Zoals ik al eerder vertelde als jij niet doet waarvoor je staat en je laat beïnvloeden door andere mensen, ben je meer iemand anders dan jezelf. Jezelf zijn is belangrijk om voor je eigen een sterke identiteit te creëren tegenover de maatschappij. Als je dat niet doet beperk je, je eigen en de personen om je heen.
Hoezo? Veel mensen voelen zich veilig als onderdeel van de maatschappij.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 3 september 2012 @ 16:44:37 #204
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116349137
WTF ik zit gewoon in het verkeerde topic: SORRY!!

leuk die nachtdiensten :')
Sporten voor Sophia
pi_116354443
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Northside het volgende:

[..]

Hoezo? Veel mensen voelen zich veilig als onderdeel van de maatschappij.
Ik zeg ook niet dat je tegen de maatschapij moet zijn. Maar je moet wel je eigen indentiteit creeren. Je pakt dus de dingen mee van de maatschappij waar jij het persoonlijk mee eens bent en dingen waar je niet mee eens bent daar ga je niet mee in.

Ik vind persoonlijk dat de maatschappij op veel vlakken verkeerd zit. Om een voorbeeld aan de halen: De opium wet rommeld aan alle kanten. Als het een feit is dat alcohol veel schadelijker is dan bijvoorbeeld wiet of xtc, waarom is alcohol dan legaal en wiet en xtc niet? En zo zijn er wel meer dingen die totaal niet kloppen.

Maar ik denk dat het niet de bedoeling is dat we het over de maatschappij gaan hebben :P Dus ontopic weer :P
  maandag 3 september 2012 @ 21:25:18 #206
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116362502
En dan ook vooral gelijk de koffer met 'm induiken :')

Sorry, ik vind het een beetje sneu.
Het kán wel hoor, maar de kans is natuurlijk gewoon groot dat 't niet wordt wat je er van verwacht.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_116362779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou iemand van 34 moeten met een meisje van 18, behalve een keer seks hebben met een jonge en strakke chick. Ergo, hij doet het alleen voor de seks.
Eens. En als hij dat wel wil dan verloopt zijn geestelijke ontwikkeling zo traag dat jij hem over 2 jaar al ingehaald hebt.
  maandag 3 september 2012 @ 21:37:56 #208
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116363311
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Eens. En als hij dat wel wil dan verloopt zijn geestelijke ontwikkeling zo traag dat jij hem over 2 jaar al ingehaald hebt.
Beetje zwart-wit...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_116363419
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Beetje zwart-wit...
Klopt, ik ga mee met wat Ziba postte.
  maandag 3 september 2012 @ 22:12:49 #210
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116365247
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Dus jij vraagt aan elk meisje/vrouw die je tegenkomt als eerste hoe oud ze is ? Anders loop je immers het risico dat ze jonger is, en dat wil je natuurlijk niet..

Nee, mensen voelen zich gewoon aagetrokken tot elkaar, waarom, ik weet het niet (uiterlijk, innerlijk, humor, enz), maar dat het kan werken weet ik wel. In mijn omgeving sowieso 5 stellen die 10 tot 15 jaar schelen en waarvan er een aantal ondertussen kinderen hebben en/of getrouwd zijn. Ene stelletje is 3 jaar bij elkaar, het andere al 10 jaar, maar allemaal was de vrouw rond de 18 bij de ontmoeting. Zo'n relatie heeft wel degelijk kans van slagen.. Heb ook bij geen van alle het idee dat ze zich aan elkaar aan moeten passen. Zijn geen van alle veranderd sinds ze elkaar kennen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_116369083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.

Bovendien is een man die zich echt intellectueel verbonden voelt met een puber iemand met geestelijke problemen, aangezien hij al een stuk verder zou moeten zijn in zijn ontwikkeling. Zeker als ik kijk naar hoe anders ik (22) was 4 jaar geleden, lijkt het me logisch dat iemand van 12 jaar ouder dan ik nog een stuk volwassener zou moeten zijn.

Die vent gebruikt je.
Welnee hij denkt vooruit, als hij aan de depend moet en dement is geworden dan heeft hij tenminste hulp.
pi_116374764
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:21 schreef klipper het volgende:

[..]

Welnee hij denkt vooruit, als hij aan de depend moet en dement is geworden dan heeft hij tenminste hulp.
Voorruit denken? :') Komop man als jij iemand met het uitgaan ziet die je aantrekkelijk vind ga je dan ook meteen inplannen wanneer je met die gene gaat trouwen :') Ik snap niet dat mensen alles zo serieus nemen hier. Misschien wil die vent van 34 gewoon een keer goede sex met haar en is een relatie nog helemaal geen sprake.

Maak plezier met die persoon en als het klikt kijk daarna of er mogelijkheden zijn voor een eventuele relatie of iets meer. Je kunt dat soort dingen niet van te voren afdwingen of inplannen.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.

En al wil hij alleen sex wat is daar mis mee? Dat moeten hun dan toch zelf weten. Zolang hij daar maar eerlijk over is zie ik het probleem niet. Verder week lekker gegeneraliseerd. :')

Soms vraag ik me terecht af wat het gemiddelde intelligentie niveau op Fok is...je komt op mij een beetje naïef over.

[ Bericht 7% gewijzigd door Super_Stunner op 04-09-2012 09:09:03 ]
pi_116374962
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Klopt, ik ga mee met wat Ziba postte.
Het is je 18 jarige breintje dat je aanzet tot dergelijke bijval.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116374993
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Het is je 18 jarige breintje dat je aanzet tot dergelijke bijval.
Niet generaliseren kreng :o :6 :+
pi_116375024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:11 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Niet generaliseren kreng :o :6 :+
Vrijwaring van enige schuld... Is toch genadig van me?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116375060
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Vrijwaring van enige schuld... Is toch genadig van me?
Ok ik geef toe die begrijp ik niet :P
pi_116375089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:15 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Ok ik geef toe die begrijp ik niet :P
Als die 18 jarige klaarblijkelijk geestelijk niet rijp genoeg is voor een 34 jarige... Dan zou het toch iets te dolletjes zijn te verwachten dat ze wel geestelijk rijp genoeg is er een tegen te spreken?
pi_116375215
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Als die 18 jarige klaarblijkelijk geestelijk niet rijp genoeg is voor een 34 jarige... Dan zou het toch iets te dolletjes zijn te verwachten dat ze wel geestelijk rijp genoeg is er een tegen te spreken?
He he, ja dan kan het weer wel he. Ze zijn alleen te jong als het hun niet uit komt ;).

Maar mensen maken hier een probleem dat niet eens aanwezig hoeft te zijn. Als je alles van te voren meteen negatief gaat zien dan kun je beter helemaal niks doen of je hele leven single blijven.

Ik vind die argumenten dat de oudere persoon dan een soort machtspositie heeft ook altijd zo slap. Dat kan net zo goed met iemand die ongeveer even oud is. Neem bijvoorbeeld iemand die veel knapper is en goed in de markt ligt. Mag die gene dan ook geen relatie pakken met iemand die minder knap en onzeker is? :')

Daarbij is het ook nogal lachwekkend dat mensen hun hele leven al inplannen met iemand die ze net kennen. Dat slaat echt kant noch wal.
pi_116379258
Deed het pijn of was hij puber in zijn broek?
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:04:25 #220
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_116379307
18 en 34, wat is t probleem. Het is al legaal als je 16 bent. Charlie Chaplin was 54 toen ie zn 16 jarige vrouw ontmoette waar ie 34 jaar mee getrouwd bleef
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_116385577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Stefan het volgende:
18 en 34, wat is t probleem. Het is al legaal als je 16 bent. Charlie Chaplin was 54 toen ie zn 16 jarige vrouw ontmoette waar ie 34 jaar mee getrouwd bleef
Dat weten ze waarschijnlijk zelf niet eens wat het probleem is. Ik heb nog geen een goed overtuigend argument gezien waarom het in alle gevallen niet zou kunnen.

Ik denk dat het vooral onderbuik gevoelens zijn, of dat ze zelf, of in de naaste omgeving hebben ervaren dat het niet kon en nu denken ze dat, dat voor iedereen geldt. Dat soort mensen zijn in mijn ogen naïef en hebben een matig tot slecht empatisch vermogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super_Stunner op 04-09-2012 15:58:04 ]
pi_116390835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:59 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Voorruit denken? :') Komop man als jij iemand met het uitgaan ziet die je aantrekkelijk vind ga je dan ook meteen inplannen wanneer je met die gene gaat trouwen :') Ik snap niet dat mensen alles zo serieus nemen hier. Misschien wil die vent van 34 gewoon een keer goede sex met haar en is een relatie nog helemaal geen sprake.
Alles zo serieus nemen _O-
quote:
Maak plezier met die persoon en als het klikt kijk daarna of er mogelijkheden zijn voor een eventuele relatie of iets meer. Je kunt dat soort dingen niet van te voren afdwingen of inplannen.

[..]

En al wil hij alleen sex wat is daar mis mee? Dat moeten hun dan toch zelf weten. Zolang hij daar maar eerlijk over is zie ik het probleem niet. Verder week lekker gegeneraliseerd. :')

Soms vraag ik me terecht af wat het gemiddelde intelligentie niveau op Fok is...je komt op mij een beetje naïef over.

pi_116390889
Is de ts van dit topic al een keer terug gekomen?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116390911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef klipper het volgende:

[..]

Alles zo serieus nemen _O-

[..]

Dat seriues was meer bedoeld het versieren, niet zozeer het leeftijdsverschil. Ik bedoel dat als je in de club staat, je plezier moet maken en niet bezig moet zijn met oh zou ik met deze persoon later kunnen trouwen (even sterk uitgedrukt).
pi_117194328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Is de ts van dit topic al een keer terug gekomen?
Zou ze al zwanger zijn? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 24 september 2012 @ 16:11:41 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_117195189
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Stefan het volgende:
Het was niet uit liefde,
Het was om het geld,
Hij was niet mooi,
Maar welgesteld
Na vierendertig jaar in koffer
Ging hij de kist pas in
En de juwelen toen verkocht..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 24 september 2012 @ 18:45:14 #227
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_117201371
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh, nee, ik praat gewoon wat in algemeenheden hoor, dit is niet per se mijn persoonlijke mening.

Maar de maatschappij vindt bijvoorbeeld dat je als vrouw na je dertigste toch wel in een stabiele relatie moet zitten. Of dat je voor je 35e aan kinderen moet beginnen. Of dat je als oude man geen jonge meisjes meer doet. En zo zijn er nog veel meer stereotypen waarop je veroordeeld kan worden als je er niet aan voldoet.

En ik denk niet dat het alleen mijn perceptie is, ik hoor het namelijk van veel vrienden en vriendinnen ook.
Euh, dat heeft op zich ook wel een behoorlijke strakke argumentatie hoor. Als vrouw daalt de kans dat je kinderen op de aardkloot zet zienderogen na je 30e oid. Wil je dat ze nog enigszins gezond / zonder complicaties ter wereld komen dan is het zeker raadzaam dat het voor je 35e te proberen. En om een kind op te voeden is het nou eenmaal handiger / beter om in een stabiele relatie te zitten.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 7 november 2012 @ 21:26:40 #228
381769 VonD
Take a walk on the wild side
pi_118954895
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:52 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Dat weten ze waarschijnlijk zelf niet eens wat het probleem is. Ik heb nog geen een goed overtuigend argument gezien waarom het in alle gevallen niet zou kunnen.

Ik denk dat het vooral onderbuik gevoelens zijn, of dat ze zelf, of in de naaste omgeving hebben ervaren dat het niet kon en nu denken ze dat, dat voor iedereen geldt. Dat soort mensen zijn in mijn ogen naïef en hebben een matig tot slecht empatisch vermogen.
Dit zijn nou reacties waar ik iets aan heb, dankjewel ;]
Sorry for the long wait. En voor de andere in deze discussie, ik ben niet zwanger, broken hearted of weet ik wat allemaal voor andere onzin. Ik respecteer iedereen zijn mening.. ook al werd ik meermaals afgeschilderd als een naïef kind, hoer etc.

Topic closed =]
pi_118963885
Laat hem je ouders leren kennen en andersom.
Laat je ouders zijn ouders leren kennen.
Ga desnoods een aantal dagen p/jaar met de twee families iets doen, verbind elkaar meer dan alleen maar elkaars schoon... te zijn/ te noemen.
En als je over elkaar praat, praat dan over wat je gemeen hebt.
Laat ze praten over jullie in welke zin dan ook en uiteindelijk zullen ze het allemaal wel accepteren.
pi_118966313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef VonD het volgende:
Topic closed =]
Nee nog niet :P

Die gast heeft weer mooi vers jong vleesch ^O^

Overigens, ben je Moslim/Grefo/Streng joods dat je ouders niets verder mogen weten?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_118976324
Ik zal maar niet zeggen wat het leeftijdsverschil is tussen mijn vriendin en ik maar het mooie is en blijft dat wij ondanks het grote leeftijdsverschil het uitstekend met elkaar kunnen vinden en ... elkaar daar waar nodig is aanvullen.
pi_118976614
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
Ouwe snoeperd.
Dat dus. Vieze ouwe man met een tiener. Kom op zeg. Weg ermee, die man loopt alleen z'n lul achterna!
  donderdag 8 november 2012 @ 14:51:33 #233
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118979512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef VonD het volgende:

[..]

Dit zijn nou reacties waar ik iets aan heb, dankjewel ;]
Sorry for the long wait. En voor de andere in deze discussie, ik ben niet zwanger, broken hearted of weet ik wat allemaal voor andere onzin. Ik respecteer iedereen zijn mening.. ook al werd ik meermaals afgeschilderd als een naïef kind, hoer etc.

Topic closed =]
Hebben jullie nu nog een relatie dan?

Hoe hij op mij overkomt in de OP is het gewoon een vieze vent die achter jonge meiden aanzit.
Dat is toch niet normaal hoe hij als 34-jarige toespelingen maakt naar een 18-jarige!
Wedden dat hij straks zo weer achter een andere jonge meid aanzit.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118979548
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:30 schreef Iwanius het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat het leeftijdsverschil is tussen mijn vriendin en ik maar het mooie is en blijft dat wij ondanks het grote leeftijdsverschil het uitstekend met elkaar kunnen vinden en ... elkaar daar waar nodig is aanvullen.
Ja nu maak je ons nieuwsgierig! Hup voor de draad er mee!
pi_119116248
Ik vind het maar een zielige hond. Wanneer je 34 jaar bent en je valt voor een meid van 18.. Dan mis je ergens wat.

1- Die gast is zo kinderlijk als wat
2- Die meid is te degelijk en saai voor woorden
3- Hij is eigenlijk zo pedofiel als de neten, maar dit is wettelijk nog net toegestaan
4- Hij is zo'n mongool dat hij geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen
5- Zij vind de ouwe lul vooral leuk, omdat hij al zo volwassen is, eigen huis, auto, baan etc.
6- op je 18e hoor je de wereld te ontdekken met vakanties met vriendinnen, uitgaan, etc. etc. Dat doet hij niet meer. en doet hij dat wel zoals een 18 jarige. Dan verwijs ik naar regel 1

Vanuit het oogpunt van de meid kan ik me er ergens op een vage manier nog wel iets bij voorstellen dat het kan gebeuren.
Vanuit het oogpunt van de kerel echt totaal niet.. Als je een 18-jarige wilt, ga je lekker een keer naar de hoeren.
pi_119121857
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Sant. het volgende:
Ik vind het maar een zielige hond. Wanneer je 34 jaar bent en je valt voor een meid van 18.. Dan mis je ergens wat.

3- Hij is eigenlijk zo pedofiel als de neten, maar dit is wettelijk nog net toegestaan
5- Zij vind de ouwe lul vooral leuk, omdat hij al zo volwassen is, eigen huis, auto, baan etc.
6- op je 18e hoor je de wereld te ontdekken met vakanties met vriendinnen, uitgaan, etc. etc. Dat doet hij niet meer. en doet hij dat wel zoals een 18 jarige. Dan verwijs ik naar regel 1

Vanuit het oogpunt van de meid kan ik me er ergens op een vage manier nog wel iets bij voorstellen dat het kan gebeuren.
Vanuit het oogpunt van de kerel echt totaal niet.. Als je een 18-jarige wilt, ga je lekker een keer naar de hoeren.
Wat een hoop onzin bij elkaar damn zeg.

Laat hun het ff lekker zelf weten.
Sowieso het woord pedo erbij betrekken.. kansloos.
pi_119122571
quote:
Als je een 18-jarige wilt, ga je lekker een keer naar de hoeren.
Als jij lekker naar de hoeren wil moet je dat zelf weten, maar dat klinkt mij nog minder aantrekkelijk in de oren dan een vriendin van 18.

Leven en laten leven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_119135387
quote:

Alleen op punt 6 kan je gelijk geven. De rest is een hoop onzin bij elkaar.. Beetje kortzichtig..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 14 november 2012 @ 14:54:22 #239
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_119201297
Een van de grootste dingen dat ooit een probleem kan worden met een groot leeftijdsverschil is kinderen.
Wil jij kinderen en wil hij nog kinderen of heeft hij al kinderen?

Ik merk het heel dichtbij, hij is 34 en zei is 21, hij kan geen kinderen meer krijgen en zei zegt ze niet te willen, maar dat kan uiteraard nog veranderen en dan is er toch een groot probleem.

Verders kan het prima, mijn beste vriendin is getrouwd met een man die 20 jaar ouder is en dat gaat gewoon goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 14-11-2012 15:03:28 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_119202719
quote:

:')

Ga alsjeblieft terug naar je kerk en preek daar deze bullshit.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_119202931
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hebben jullie nu nog een relatie dan?

Hoe hij op mij overkomt in de OP is het gewoon een vieze vent die achter jonge meiden aanzit.
Dat is toch niet normaal hoe hij als 34-jarige toespelingen maakt naar een 18-jarige!
Wedden dat hij straks zo weer achter een andere jonge meid aanzit.
^^

Jealous...

"Get ready for denial"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:49:24 #242
206580 Luxuria
pi_119203034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

^^

Jealous...

"Get ready for denial"
Ik vind dat er niks mis hoeft te zijn met een wat groter leeftijdsverschil in een relatie.
Maar deze vent is gewoon een viezerik hoe hij toespelingen maakt naar een 18-jarig meisje.
Dit is niet oprecht, hij wil gewoon een jong ding.
Het kan ook op een andere manier.
pi_119203068
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:49 schreef Luxuria het volgende:

Ik vind dat er niks mis hoeft te zijn met een wat groter leeftijdsverschil in een relatie.
Maar deze vent is gewoon een viezerik hoe hij toespelingen maakt naar een 18-jarig meisje.
Dit is niet oprecht, hij wil gewoon een jong ding.
Het kan ook op een andere manier.
Hoe weet jij dat nou 8)7 Misschien klikt het gewoon goed?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 november 2012 @ 15:52:32 #244
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119203166
quote:
mijn moeder probeert nu constant mij hiervan af te houden. Ze zegt dat ik al mijn vriendinnetjes zal verliezen hierdoor
Wat een volwassen reactie van jouw moeder.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:52:40 #245
206580 Luxuria
pi_119203170
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou 8)7 Misschien klikt het gewoon goed?
Ik heb de OP gelezen.
Hij legt zijn hand op haar been, noemt haar schatje e.d., ze hebben binnen een paar weken daarna al seks gehad..
Een volwassen vent bij een 18-jarig meisje..

[ Bericht 0% gewijzigd door Luxuria op 14-11-2012 16:01:06 ]
pi_119203239
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef Luxuria het volgende:

Ik heb de OP gelezen.
Hij legt zijn hand op haar been, noemt haar schatje, ze hebben binnen een paar weken daarna al seks gehad..
Hey, ik ben geen fan en gelukkig is ze niet mijn dochter, maar ik vind dat zelfverzekerde oordelen terwijl je niet het hele verhaal kent nooit zo gepast.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 november 2012 @ 15:55:12 #247
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119203261
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik heb de OP gelezen.
Hij legt zijn hand op haar been, noemt haar schatje, ze hebben binnen een paar weken daarna al seks gehad..
Zoals de ontwikkelingen zijn geschreven in de OP is het slecht nieuws inderdaad.
Maar voor veel users geen probleem blijkbaar. Dit is echt een mannetje dat men later ook voor een eigen dochter wenst.

Jazeker. :').

Toevoeging, ik scheel zelf 11 jaar met mijn partner. Dus het is niet klakkeloos veroordelen maar het verloop zoals het volgens de OP gegaan is.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119204551
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:55 schreef Staal het volgende:
Dit is echt een mannetje dat men later ook voor een eigen dochter wenst.
Iets met een spijker en een kop.
Dit is gewoon niet OK.

Ik zou me overigens de ogen uit mijn kop schamen, als moest ik me gaan voorstellen bij ouders van een meisje van 18.
Hoi ik ben X, de vriend van je dochter en ben 34.

Flikker toch op man..

-edit: de OP nog maar eens gelezen. Iedereen die dit normaal vind moet zich eens laten nakijken. Wat een gladjanus.
  woensdag 14 november 2012 @ 18:14:48 #249
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_119207764
Hoe denken jullie dan over een 21 jarige met een 34 jarige, maakt die 3 jaar zoveel verschil?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:34:34 #250
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_119426153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Dat dus. Vieze ouwe man met een tiener. Kom op zeg. Weg ermee, die man loopt alleen z'n lul achterna!
nou nou nou.. Ik ben 30 en geef ook wel de voorkeur aan een meid tussen 20 - 25. Weliswaar met een beetje niveau en niet vd plaatselijke drogisterij, maar das een ander verhaal. Maakt mij dat dan ook een vieze ouwe man? Volgens mij juist gezond :P

Toen ik jaren geleden als schoolverlater als Intercedent aan de slag ging, kwam ik in een broedplaats van mooie jonge vrouwen. Echter, 8 vd 10 (serieus) had al een vriend van minimaal 10 jaar ouder -O- Vooral onder hoogopgeleiden is het eerder regel dan uitzondering.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_119426449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:34 schreef Sosa het volgende:

[..]

nou nou nou.. Ik ben 30 en geef ook wel de voorkeur aan een meid tussen 20 - 25. Weliswaar met een beetje niveau en niet vd plaatselijke drogisterij, maar das een ander verhaal. Maakt mij dat dan ook een vieze ouwe man? Volgens mij juist gezond :P

Toen ik jaren geleden als schoolverlater als Intercedent aan de slag ging, kwam ik in een broedplaats van mooie jonge vrouwen. Echter, 8 vd 10 (serieus) had al een vriend van minimaal 10 jaar ouder -O- Vooral onder hoogopgeleiden is het eerder regel dan uitzondering.
Ik vind het wel ongezond. Kijk 25 gaat, maar wat heeft een meid van 20 je nou te bieden? Die kakelen alleen maar over studiefinanciering en reisjes. Enkele vrienden van mij zijn ook zo, die gaan op hun 32e nog achter iemand van 18. Ik denk echt van: Kansloos.

Het enige wat ze leuk maakt is hun onbezonnenheid en een strak lichaam (dan geen dikke kiezen :') ). Voor de rest zal ze mij alleen maar ergeren, met dat naieve gedoe en je mag alles 10 keer uitleggen wat je nou bedoelt met Doe Maar (dat is een band uit de jaren '80 :') ).
pi_119433279
Tsja, ik kan alleen mijn eigen visie geven:

Ik ben 27 en voor mij zijn 18 jarige meisjes kinderen met een lekker lichaam. Voor mij zouden 18 jarigen alleen interessant zijn voor sex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')