abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 16:29:51 #201
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116348474
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Northside het volgende:

[..]

Valt weinig te debatteren toch?
door de opzet van het programma inderdaad.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 3 september 2012 @ 16:30:08 #202
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116348483
Wow dacht ff dat er geschoten werd :+
Sporten voor Sophia
pi_116348495
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Super_Stunner het volgende:
Zoals ik al eerder vertelde als jij niet doet waarvoor je staat en je laat beïnvloeden door andere mensen, ben je meer iemand anders dan jezelf. Jezelf zijn is belangrijk om voor je eigen een sterke identiteit te creëren tegenover de maatschappij. Als je dat niet doet beperk je, je eigen en de personen om je heen.
Hoezo? Veel mensen voelen zich veilig als onderdeel van de maatschappij.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 3 september 2012 @ 16:44:37 #204
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116349137
WTF ik zit gewoon in het verkeerde topic: SORRY!!

leuk die nachtdiensten :')
Sporten voor Sophia
pi_116354443
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Northside het volgende:

[..]

Hoezo? Veel mensen voelen zich veilig als onderdeel van de maatschappij.
Ik zeg ook niet dat je tegen de maatschapij moet zijn. Maar je moet wel je eigen indentiteit creeren. Je pakt dus de dingen mee van de maatschappij waar jij het persoonlijk mee eens bent en dingen waar je niet mee eens bent daar ga je niet mee in.

Ik vind persoonlijk dat de maatschappij op veel vlakken verkeerd zit. Om een voorbeeld aan de halen: De opium wet rommeld aan alle kanten. Als het een feit is dat alcohol veel schadelijker is dan bijvoorbeeld wiet of xtc, waarom is alcohol dan legaal en wiet en xtc niet? En zo zijn er wel meer dingen die totaal niet kloppen.

Maar ik denk dat het niet de bedoeling is dat we het over de maatschappij gaan hebben :P Dus ontopic weer :P
  maandag 3 september 2012 @ 21:25:18 #206
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116362502
En dan ook vooral gelijk de koffer met 'm induiken :')

Sorry, ik vind het een beetje sneu.
Het kán wel hoor, maar de kans is natuurlijk gewoon groot dat 't niet wordt wat je er van verwacht.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_116362779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou iemand van 34 moeten met een meisje van 18, behalve een keer seks hebben met een jonge en strakke chick. Ergo, hij doet het alleen voor de seks.
Eens. En als hij dat wel wil dan verloopt zijn geestelijke ontwikkeling zo traag dat jij hem over 2 jaar al ingehaald hebt.
  maandag 3 september 2012 @ 21:37:56 #208
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116363311
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Eens. En als hij dat wel wil dan verloopt zijn geestelijke ontwikkeling zo traag dat jij hem over 2 jaar al ingehaald hebt.
Beetje zwart-wit...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_116363419
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Beetje zwart-wit...
Klopt, ik ga mee met wat Ziba postte.
  maandag 3 september 2012 @ 22:12:49 #210
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116365247
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Dus jij vraagt aan elk meisje/vrouw die je tegenkomt als eerste hoe oud ze is ? Anders loop je immers het risico dat ze jonger is, en dat wil je natuurlijk niet..

Nee, mensen voelen zich gewoon aagetrokken tot elkaar, waarom, ik weet het niet (uiterlijk, innerlijk, humor, enz), maar dat het kan werken weet ik wel. In mijn omgeving sowieso 5 stellen die 10 tot 15 jaar schelen en waarvan er een aantal ondertussen kinderen hebben en/of getrouwd zijn. Ene stelletje is 3 jaar bij elkaar, het andere al 10 jaar, maar allemaal was de vrouw rond de 18 bij de ontmoeting. Zo'n relatie heeft wel degelijk kans van slagen.. Heb ook bij geen van alle het idee dat ze zich aan elkaar aan moeten passen. Zijn geen van alle veranderd sinds ze elkaar kennen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_116369083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.

Bovendien is een man die zich echt intellectueel verbonden voelt met een puber iemand met geestelijke problemen, aangezien hij al een stuk verder zou moeten zijn in zijn ontwikkeling. Zeker als ik kijk naar hoe anders ik (22) was 4 jaar geleden, lijkt het me logisch dat iemand van 12 jaar ouder dan ik nog een stuk volwassener zou moeten zijn.

Die vent gebruikt je.
Welnee hij denkt vooruit, als hij aan de depend moet en dement is geworden dan heeft hij tenminste hulp.
pi_116374764
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:21 schreef klipper het volgende:

[..]

Welnee hij denkt vooruit, als hij aan de depend moet en dement is geworden dan heeft hij tenminste hulp.
Voorruit denken? :') Komop man als jij iemand met het uitgaan ziet die je aantrekkelijk vind ga je dan ook meteen inplannen wanneer je met die gene gaat trouwen :') Ik snap niet dat mensen alles zo serieus nemen hier. Misschien wil die vent van 34 gewoon een keer goede sex met haar en is een relatie nog helemaal geen sprake.

Maak plezier met die persoon en als het klikt kijk daarna of er mogelijkheden zijn voor een eventuele relatie of iets meer. Je kunt dat soort dingen niet van te voren afdwingen of inplannen.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.

En al wil hij alleen sex wat is daar mis mee? Dat moeten hun dan toch zelf weten. Zolang hij daar maar eerlijk over is zie ik het probleem niet. Verder week lekker gegeneraliseerd. :')

Soms vraag ik me terecht af wat het gemiddelde intelligentie niveau op Fok is...je komt op mij een beetje naïef over.

[ Bericht 7% gewijzigd door Super_Stunner op 04-09-2012 09:09:03 ]
pi_116374962
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Klopt, ik ga mee met wat Ziba postte.
Het is je 18 jarige breintje dat je aanzet tot dergelijke bijval.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116374993
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Het is je 18 jarige breintje dat je aanzet tot dergelijke bijval.
Niet generaliseren kreng :o :6 :+
pi_116375024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:11 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Niet generaliseren kreng :o :6 :+
Vrijwaring van enige schuld... Is toch genadig van me?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116375060
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Vrijwaring van enige schuld... Is toch genadig van me?
Ok ik geef toe die begrijp ik niet :P
pi_116375089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:15 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Ok ik geef toe die begrijp ik niet :P
Als die 18 jarige klaarblijkelijk geestelijk niet rijp genoeg is voor een 34 jarige... Dan zou het toch iets te dolletjes zijn te verwachten dat ze wel geestelijk rijp genoeg is er een tegen te spreken?
pi_116375215
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 09:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Als die 18 jarige klaarblijkelijk geestelijk niet rijp genoeg is voor een 34 jarige... Dan zou het toch iets te dolletjes zijn te verwachten dat ze wel geestelijk rijp genoeg is er een tegen te spreken?
He he, ja dan kan het weer wel he. Ze zijn alleen te jong als het hun niet uit komt ;).

Maar mensen maken hier een probleem dat niet eens aanwezig hoeft te zijn. Als je alles van te voren meteen negatief gaat zien dan kun je beter helemaal niks doen of je hele leven single blijven.

Ik vind die argumenten dat de oudere persoon dan een soort machtspositie heeft ook altijd zo slap. Dat kan net zo goed met iemand die ongeveer even oud is. Neem bijvoorbeeld iemand die veel knapper is en goed in de markt ligt. Mag die gene dan ook geen relatie pakken met iemand die minder knap en onzeker is? :')

Daarbij is het ook nogal lachwekkend dat mensen hun hele leven al inplannen met iemand die ze net kennen. Dat slaat echt kant noch wal.
pi_116379258
Deed het pijn of was hij puber in zijn broek?
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:04:25 #220
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_116379307
18 en 34, wat is t probleem. Het is al legaal als je 16 bent. Charlie Chaplin was 54 toen ie zn 16 jarige vrouw ontmoette waar ie 34 jaar mee getrouwd bleef
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_116385577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Stefan het volgende:
18 en 34, wat is t probleem. Het is al legaal als je 16 bent. Charlie Chaplin was 54 toen ie zn 16 jarige vrouw ontmoette waar ie 34 jaar mee getrouwd bleef
Dat weten ze waarschijnlijk zelf niet eens wat het probleem is. Ik heb nog geen een goed overtuigend argument gezien waarom het in alle gevallen niet zou kunnen.

Ik denk dat het vooral onderbuik gevoelens zijn, of dat ze zelf, of in de naaste omgeving hebben ervaren dat het niet kon en nu denken ze dat, dat voor iedereen geldt. Dat soort mensen zijn in mijn ogen naïef en hebben een matig tot slecht empatisch vermogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Super_Stunner op 04-09-2012 15:58:04 ]
pi_116390835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:59 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Voorruit denken? :') Komop man als jij iemand met het uitgaan ziet die je aantrekkelijk vind ga je dan ook meteen inplannen wanneer je met die gene gaat trouwen :') Ik snap niet dat mensen alles zo serieus nemen hier. Misschien wil die vent van 34 gewoon een keer goede sex met haar en is een relatie nog helemaal geen sprake.
Alles zo serieus nemen _O-
quote:
Maak plezier met die persoon en als het klikt kijk daarna of er mogelijkheden zijn voor een eventuele relatie of iets meer. Je kunt dat soort dingen niet van te voren afdwingen of inplannen.

[..]

En al wil hij alleen sex wat is daar mis mee? Dat moeten hun dan toch zelf weten. Zolang hij daar maar eerlijk over is zie ik het probleem niet. Verder week lekker gegeneraliseerd. :')

Soms vraag ik me terecht af wat het gemiddelde intelligentie niveau op Fok is...je komt op mij een beetje naïef over.

pi_116390889
Is de ts van dit topic al een keer terug gekomen?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116390911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef klipper het volgende:

[..]

Alles zo serieus nemen _O-

[..]

Dat seriues was meer bedoeld het versieren, niet zozeer het leeftijdsverschil. Ik bedoel dat als je in de club staat, je plezier moet maken en niet bezig moet zijn met oh zou ik met deze persoon later kunnen trouwen (even sterk uitgedrukt).
pi_117194328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Is de ts van dit topic al een keer terug gekomen?
Zou ze al zwanger zijn? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')