door de opzet van het programma inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 16:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Valt weinig te debatteren toch?
Hoezo? Veel mensen voelen zich veilig als onderdeel van de maatschappij.quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Super_Stunner het volgende:
Zoals ik al eerder vertelde als jij niet doet waarvoor je staat en je laat beïnvloeden door andere mensen, ben je meer iemand anders dan jezelf. Jezelf zijn is belangrijk om voor je eigen een sterke identiteit te creëren tegenover de maatschappij. Als je dat niet doet beperk je, je eigen en de personen om je heen.
Ik zeg ook niet dat je tegen de maatschapij moet zijn. Maar je moet wel je eigen indentiteit creeren. Je pakt dus de dingen mee van de maatschappij waar jij het persoonlijk mee eens bent en dingen waar je niet mee eens bent daar ga je niet mee in.quote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoezo? Veel mensen voelen zich veilig als onderdeel van de maatschappij.
Eens. En als hij dat wel wil dan verloopt zijn geestelijke ontwikkeling zo traag dat jij hem over 2 jaar al ingehaald hebt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou iemand van 34 moeten met een meisje van 18, behalve een keer seks hebben met een jonge en strakke chick. Ergo, hij doet het alleen voor de seks.
Beetje zwart-wit...quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. En als hij dat wel wil dan verloopt zijn geestelijke ontwikkeling zo traag dat jij hem over 2 jaar al ingehaald hebt.
Wat een bullshit. Dus jij vraagt aan elk meisje/vrouw die je tegenkomt als eerste hoe oud ze is ? Anders loop je immers het risico dat ze jonger is, en dat wil je natuurlijk niet..quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. En als hij dat wel wil dan verloopt zijn geestelijke ontwikkeling zo traag dat jij hem over 2 jaar al ingehaald hebt.
Welnee hij denkt vooruit, als hij aan de depend moet en dement is geworden dan heeft hij tenminste hulp.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.
Bovendien is een man die zich echt intellectueel verbonden voelt met een puber iemand met geestelijke problemen, aangezien hij al een stuk verder zou moeten zijn in zijn ontwikkeling. Zeker als ik kijk naar hoe anders ik (22) was 4 jaar geleden, lijkt het me logisch dat iemand van 12 jaar ouder dan ik nog een stuk volwassener zou moeten zijn.
Die vent gebruikt je.
Voorruit denken?quote:Op maandag 3 september 2012 23:21 schreef klipper het volgende:
[..]
Welnee hij denkt vooruit, als hij aan de depend moet en dement is geworden dan heeft hij tenminste hulp.
En al wil hij alleen sex wat is daar mis mee? Dat moeten hun dan toch zelf weten. Zolang hij daar maar eerlijk over is zie ik het probleem niet. Verder week lekker gegeneraliseerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.
Het is je 18 jarige breintje dat je aanzet tot dergelijke bijval.quote:Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, ik ga mee met wat Ziba postte.
Niet generaliseren krengquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Het is je 18 jarige breintje dat je aanzet tot dergelijke bijval.
Vrijwaring van enige schuld... Is toch genadig van me?quote:
Ok ik geef toe die begrijp ik nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Vrijwaring van enige schuld... Is toch genadig van me?
Als die 18 jarige klaarblijkelijk geestelijk niet rijp genoeg is voor een 34 jarige... Dan zou het toch iets te dolletjes zijn te verwachten dat ze wel geestelijk rijp genoeg is er een tegen te spreken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:15 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Ok ik geef toe die begrijp ik niet
He he, ja dan kan het weer wel he. Ze zijn alleen te jong als het hun niet uit komtquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als die 18 jarige klaarblijkelijk geestelijk niet rijp genoeg is voor een 34 jarige... Dan zou het toch iets te dolletjes zijn te verwachten dat ze wel geestelijk rijp genoeg is er een tegen te spreken?
Dat weten ze waarschijnlijk zelf niet eens wat het probleem is. Ik heb nog geen een goed overtuigend argument gezien waarom het in alle gevallen niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Stefan het volgende:
18 en 34, wat is t probleem. Het is al legaal als je 16 bent. Charlie Chaplin was 54 toen ie zn 16 jarige vrouw ontmoette waar ie 34 jaar mee getrouwd bleef
Alles zo serieus nemenquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:59 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Voorruit denken?Komop man als jij iemand met het uitgaan ziet die je aantrekkelijk vind ga je dan ook meteen inplannen wanneer je met die gene gaat trouwen
Ik snap niet dat mensen alles zo serieus nemen hier. Misschien wil die vent van 34 gewoon een keer goede sex met haar en is een relatie nog helemaal geen sprake.
quote:Maak plezier met die persoon en als het klikt kijk daarna of er mogelijkheden zijn voor een eventuele relatie of iets meer. Je kunt dat soort dingen niet van te voren afdwingen of inplannen.
[..]
En al wil hij alleen sex wat is daar mis mee? Dat moeten hun dan toch zelf weten. Zolang hij daar maar eerlijk over is zie ik het probleem niet. Verder week lekker gegeneraliseerd.![]()
Soms vraag ik me terecht af wat het gemiddelde intelligentie niveau op Fok is...je komt op mij een beetje naïef over.
Dat seriues was meer bedoeld het versieren, niet zozeer het leeftijdsverschil. Ik bedoel dat als je in de club staat, je plezier moet maken en niet bezig moet zijn met oh zou ik met deze persoon later kunnen trouwen (even sterk uitgedrukt).quote:
Zou ze al zwanger zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Is de ts van dit topic al een keer terug gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |