quote:
Boven-Leeuwenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:59 schreef STING het volgende:
Wat betreft de meet van zaterdag he, waar in het land is die precies?
Een Ajax-taart!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even kijken wat voor lekkere cake ik ga maken voor zaterdag
Iemand ideetjes?
Nee geen spacecake, want daar heb ik even geen geld voor
Vind je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef STING het volgende:
[..]
Oooh, dat is nog niet eens zo ver van A'dam
uurtjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef STING het volgende:
[..]
Oooh, dat is nog niet eens zo ver van A'dam
Strawberry-cheesecake. Maar dan zelf maken, niet van Dr. Oetker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand ideetjes?
ik heb geen zin in taartquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen zin in taart
Cupcakes of cake
Geen tijd voor een taart!
Maar wil voor jou best een ajax-taart maken hoor voor je verjaardag
ik hou niet zo van aardbeienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Strawberry-cheesecake. Maar dan zelf maken, niet van Dr. Oetker.
Niet echt tochquote:
Oreo IJstaartquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand ideetjes?
Ten Zuid-Oosten van Utrecht dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt toch![]()
Ik weet het eigenlijk niet, ik heb een topografische kennis van likmevestje!
ER KOMT EEN FILM VAN ALF!!
Maar jij komt dus ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ten Zuid-Oosten van Utrecht dus
https://maps.google.nl/ma(...)DQDA&ved=0CA4Q8gEwAQ
nee geen utrecht toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt toch![]()
Oh nee tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt toch![]()
Nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee tochhoe kan die nou ooit zo leuk zijn als de serie
Gezelligquote:
Oh neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet![]()
Ze doe het niet met een pop maar met een computeranimated ding
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Dan hadden ze beter een klein mannetje Alf kunnen laten spelen
You had to go there didn't you?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh nee, ik had het kunnen weten
quote:
Had jij nou nog foto's gemaakt gisteren?quote:
ja nu je het zegtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij nou nog foto's gemaakt gisteren?
Sta ik er heel lelijk op?quote:
Nou ik was niet echt met jou bezig toen ik het over kleine mannetjes hadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You had to go there didn't you?![]()
Maarruh, als het dan redelijk cash oplevert I'm in..
zie WAquote:
Ik heb nog geen foto van hups geplaatstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:14 schreef twi het volgende:
Die foto heb ik al gezien, thank you very much.
Ken jij nog meer van zulke kleine mannetjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik was niet echt met jou bezig toen ik het over kleine mannetjes had
1,60?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Alf heet, hij is trouwens ook niet zo groot
Niet echt? Dus toch wel een beetje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik was niet echt met jou bezig toen ik het over kleine mannetjes had
iedereen die hier aan mee doet is klein. van karakter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ken jij nog meer van zulke kleine mannetjes?
Nog eentje jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ken jij nog meer van zulke kleine mannetjes?
quote:
Echt niet danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet echt? Dus toch wel een beetje?
Ach, nevermind, ze kunnen niks beters joh, maar vandaag zit het ze niet mee, ik geef er vandaag geen fuck omquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen die hier aan mee doet is klein. van karakter.
Hoi jijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, nevermind, ze kunnen niks beters joh, maar vandaag zit het ze niet mee, ik geef er vandaag geen fuck om
Ze mogen mij ook plagen hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
Een eye opener gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er gebeurd?
Mysterieus gedragquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een eye opener gehadEn daar laat ik het bij
als ik jou was zou ik nooit wat geven om dit soort stelselmatig en zielig gedrag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, nevermind, ze kunnen niks beters joh, maar vandaag zit het ze niet mee, ik geef er vandaag geen fuck om
Naar is dat he, maar helaas, 't gaat niemand wat aan, ik heb een omschakeling gehad, en hoe dat komt hou ik voor mequote:
DAT is juist vrouwengedragquote:
Helemaal geweldig tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naar is dat he, maar helaas, 't gaat niemand wat aan, ik heb een omschakeling gehad, en hoe dat komt hou ik voor me
Klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je wil me niet omdat ik mysterieus en onbereikbaar ben?
Cheesecake !!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
cheesecake met witte chocolade
weet je dat ik nog nooit cheesecake op hebquote:
quote:
Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik nooit wat geven om dit soort stelselmatig en zielig gedrag.
Dat moet ik ook doen dan. Misschien dat de lesbo's dan wel op mij vallen. Nu ben ik veel te mannelijk.quote:
Oh, dan eentje uit het receptenboek makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat ik nog nooit cheesecake op heb
Ik heb hier een heel receptenboek met allemaal soorten
Zoveel keuze dat ik niet weet welke ik moet maken
Vasthouden dat gevoelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Wie weet wat de toekomst brengt
Cheesecake met Bastognebodem, frambozen en chocoladesnippers erbovenopquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat ik nog nooit cheesecake op heb
Ik heb hier een heel receptenboek met allemaal soorten
Zoveel keuze dat ik niet weet welke ik moet maken
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan eentje uit het receptenboek makenEn mij vertellen welke lekker is. Heb afgelopen weekend die gemaakt, die was heel lekker (wel met Bastognekoekjes-bodem). Nu moest ik snel even proberen hoe het met limoen was, maar die is toch minder. Volgende met aardbeien of dan misschien witte chocola ja
Deze vond ik net ook nog via dat topic:
http://www.bagelsbeans.nl/bagels-beans-cheesecake.shtml
Neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar smaakt niet naar kaas dan
frambozen klinkt al wat beter dan aardbeienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cheesecake met Bastognebodem, frambozen en chocoladesnippers erbovenop
Lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rawr, dat klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tenzij je het met kruidenkaas klaar maaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Boursinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Tenzij je het met kruidenkaas klaar maakt
Als je het vertaalt is het toch gewoon kwarktaart? Niks met kaas te maken dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Omdat eeh...Amerikanen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lust wel kaas hoor, maar niet in mijn gebakjes
Waarom heet het dan cheesecake
weet ik veelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het vertaalt is het toch gewoon kwarktaart? Niks met kaas te maken dus
Goed plan!!quote:
Linkje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zojuist Chris Pontius zijn penis zien rondslingeren.![]()
In slowmotion.
Dat zag er erg raar uit.
Sandwitch is bij jou zeker ook zandheksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel
Als ik het vertaal staat er bij mij Kaascake
Oh Tijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sandwitch is bij jou zeker ook zandheks
Ik moest lachenquote:
Nee want je schrijft het zo: Sandwichquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry I speak English very well niet snel maar dat kom nog welquote:
Je weet wel dat het sandwich is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is wist ik niet maar nu welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat het sandwich is?
Ja, want wat jij eigenlijk bedoelde is Sandwichquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dit klonk eerder als 'oh lord'quote:
Spuitelfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, want wat jij eigenlijk bedoelde is SandwichZonder t ertussen dus
![]()
KUTHUPS!![]()
Dat komt ook pas je me zietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dit klonk eerder als 'oh lord'niet als een 'ooohhhww lorrrrrrrrrrrd'
![]()
![]()
Ooooooohwww mammmmaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dit klonk eerder als 'oh lord'niet als een 'ooohhhww lorrrrrrrrrrrd'
![]()
![]()
Tijn, tipje, typ eens wat langzamer en lees wat je neerzet, je mist woordjes in de zinnenquote:
Oh dat kanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn, tipje, typ eens wat langzamer en lees wat je neerzet, je mist woordjes in de zinnen
c_a was nog sneller hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, want wat jij eigenlijk bedoelde is SandwichZonder t ertussen dus
![]()
KUTHUPS!![]()
Dat ziet er heel goor uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Groene theecake![]()
[ afbeelding ]
Would not eat..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Groene theecake![]()
[ afbeelding ]
Wat voor smaak heeft die cake?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Groene theecake![]()
[ afbeelding ]
Gokje: groene thee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor smaak heeft die cake?
Dat zag ik daarna pas weer, en besides, kuthups klinkt leuker dan kut C_Aquote:
Ik zei het als eerste, indirectquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zag ik daarna pas weer, en besides, kuthups klinkt leuker dan kut C_A
Jij wintquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zag ik daarna pas weer, en besides, kuthups klinkt leuker dan kut C_A
Voor wat ga je precies taarten maken dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet hetIk weet het
Vacherin taart! Maar daar zitten wel aardbeien op
Maar ik moet toch 2 taarten maken
Jij wilde geen taartquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet hetIk weet het
Vacherin taart! Maar daar zitten wel aardbeien op
Maar ik moet toch 2 taarten maken
Mijn verjaardagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Voor wat ga je precies taarten maken dan?
Ja maar taarten maken is eigenlijk wel leukerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wilde geen taart![]()
Hoe gaat het met je dieet?
Ahh, vandaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn verjaardag
(daarom kan ik niet op de meet komen)
Ik baal wel dat je er niet bij bent hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja beetje jammer
De vorige kroegmeet was echt tof
ja ik ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik baal wel dat je er niet bij bent hoor
Shoarma_angelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook...
Maar er komt vast nog wel een nieuwe kroegmeet
Wie weetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook...
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook...
hola schatjequote:
Tuurlijkquote:
En anders gaan we daar gewoon heen en gaan we bierenquote:
Ook een goed plan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hola schatje
[..]
Tuurlijk
[..]
En anders gaan we daar gewoon heen en gaan we bieren![]()
Even het dorp op stelten zetten
Door naakt te gaan dansen op de bar?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hola schatje
[..]
Tuurlijk
[..]
En anders gaan we daar gewoon heen en gaan we bieren![]()
Even het dorp op stelten zetten
helemaal naaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door naakt te gaan dansen op de bar?
Ja vond ik ookquote:
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
helemaal naaktDat wil je niet hoor
[..]
Ja vond ik ook
Alleen als knetter ook mee mag!quote:
Krijg je er een hard plassertje van?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zit wel veel Pontius penis in die Jackass film.
Dealquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als knetter ook mee mag!
Nee, hoewel hij best een knappe kerel is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg je er een hard plassertje van?
Plantjes of onkruid?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
Zo jammer dat de groene kliko vol zat.... maar wat is het toch tof om plantjes uit de grond te rukken
Tuin weer even een beetje op orde gebracht?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
Zo jammer dat de groene kliko vol zat.... maar wat is het toch tof om plantjes uit de grond te rukken
Goed bezigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... het was lelijk... zag er woest uit dus pleite er mee
half... kliko zat vol... en die van de buren was helaas al vol... anders had ik die mogen lenenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Tuin weer even een beetje op orde gebracht?
Tof? Mijn groene kliko is net geleegd, en ik heb nog veel plantjes die je er mag uitrekken hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
Oe super.... ik wil best 1 x als FvF-actie doen hoor .. lukt me alleen dit weekend niet meer... to much op za en zondag ben ik brak....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tof? Mijn groene kliko is net geleegd, en ik heb nog veel plantjes die je er mag uitrekken hoor
ik heb geen bier meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt wel een koud biertje verdiend
Hmmm jammer, moet morgen gebeurenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe super.... ik wil best 1 x als FvF-actie doen hoor .. lukt me alleen dit weekend niet meer... to much op za en zondag ben ik brak....
Wat voor bier heb je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stom.
Kom er hier maar 1 pakken dan
morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur laterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm jammer, moet morgen gebeuren
Dan moet ik het helaas zelf doen
oe mag ik die allemaal ook zaterdag drinkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken, hertog jan, palm, duvel, murphy's en la chouffe
Ja hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe mag ik die allemaal ook zaterdag drinken
Genoeg keuze dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken, hertog jan, palm, duvel, murphy's en la chouffe
Heineken op de tap, maar die doe ik niet open.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee baas.... welke heb je van de tap? En mag ik er ook een zelf tappen?
Maar je vind het echt leuk om te doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur later
Maar goed dat ik niet kom dan.. niet eens tappenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken op de tap, maar die doe ik niet open.
Je komt maar een andere keer een biertje tappen
Word er te veel verspild.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet kom dan.. niet eens tappen
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getaptquote:
Gewoon met grof geweld te lijf gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je vind het echt leuk om te doen
Ik heb er altijd zo hekel aan
We zijn niet allemaal zo handig als jij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getapt
En dat geloof jij zelf?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getapt
Oh, lijkt mij ook wel watquote:
dit zijn toch wel verschillende soorten biertjes.... verschil proef je dus sowiesoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, lijkt mij ook wel wat![]()
Beginnend bierdrinker, ik proef amper verschil![]()
Nou dan weet je waar je moet zijn hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, lijkt mij ook wel wat![]()
Beginnend bierdrinker, ik proef amper verschil![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan weet je waar je moet zijn he
Hoe rij jij dan? Vanaf jouw gehucht is het echt maar een uurtje, anderhalf uur max naar Rotterdam toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur later
Ik heb ook liever fles dan tapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel, maar altijd uit fles als die keuze er is
uhm via de a28 (duurt langer want 90 km weg momenteel) en ik kreeg net nog iets van een twit dat een verbindingsweg dicht is.... hmmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe rij jij dan? Vanaf jouw gehucht is het echt maar een uurtje, anderhalf uur max naar Rotterdam toch?
Zo heel af en toe zeg jij nog best verstandige dingenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook liever fles dan tap![]()
Blik vind ik helemaal niks
Goed he!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel af en toe zeg jij nog best verstandige dingen
Alleen Rob Dquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik zat gisteren op terras met c_a en dateding en 2 vrienden van hem. Die had ik nog nooit ontmoet. Die kerel was direct al doodsbang van mij![]()
Ken jij behalve Rob mensen uit Schiedam?
Hmm dan heb jij ze niet gewaarschuwdquote:
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dan heb jij ze niet gewaarschuwd
Heus welquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik zat gisteren op terras met c_a en dateding en 2 vrienden van hem. Die had ik nog nooit ontmoet. Die kerel was direct al doodsbang van mij![]()
Ken jij behalve Rob mensen uit Schiedam?
Lach niet johquote:
Ze kennen mij als Chantal of eventueel zelfs nog onder mn oude internetnickname dus je hebt niks aan die sitequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij op mijn website gekeken.
Www.huppelmutsistherootofallevil.nl
Hij zat later op jouw plek weg te smelten naast dat vuur, iedereen zei van dan ga je daar zitten (naast mij dus) maar no wayquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar klopt wel, hij zat je soms aan te kijken van :
Dan moet ik dat even wijzigenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kennen mij als Chantal of eventueel zelfs nog onder mn oude internetnickname dus je hebt niks aan die site
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat later op jouw plek weg te smelten naast dat vuur, iedereen zei van dan ga je daar zitten (naast mij dus) maar no way
Dat snap ik welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat later op jouw plek weg te smelten naast dat vuur, iedereen zei van dan ga je daar zitten (naast mij dus) maar no way
Stiekem vind je me gewoon extreem lief natuurlijkquote:
Niet overdrijven he.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind je me gewoon extreem lief natuurlijk
Even quoten hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet overdrijven he.
Ik vind je lief
Oh. Ik. Ben. Zó. Benieuwd. Naar. Jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not sure if that's a good thing or notquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. Ik. Ben. Zó. Benieuwd. Naar. Jou.
It isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not sure if that's a good thing or not
Na het ontmoeten zal je daar vast wel anders over denkenquote:
Vast nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na het ontmoeten zal je daar vast wel anders over denken
Mocht ik mij ooit aanmelden op een datingsite ofzo dan zorg ik dat jij daar NIKS vanaf weetquote:
Tegen vrouwen ben ik veel liever hoorquote:
De mannen overdrijven ook altijd zo ergquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen vrouwen ben ik veel liever hoor
Ja, want mannen bijten natuurlijk hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen vrouwen ben ik veel liever hoor
Jij hebt mij ontmoet. Zo erg ben ik toch niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De mannen overdrijven ook altijd zo erg
Meestal ben ik degene die bijtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, want mannen bijten natuurlijk he
Nee.... ik vind je leuk en aardig.... ik zeg toch die mannen lopen te overdrijven....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt mij ontmoet. Zo erg ben ik toch niet?
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De mannen overdrijven ook altijd zo erg
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik vind je leuk en aardig.... ik zeg toch die mannen lopen te overdrijven....
Nog nachtmerries van ons weekendje met GvsE?quote:
Yeps... de bier keus heb ik al van getwit.... dan zie ik dat morgen en overmorgen nog ... hehehequote:
Ik drink weer meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nachtmerries van ons weekendje met GvsE?
quote:
Doe ik toch ookquote:
Daar begint het mee he.quote:
ik ben even op visite en we gaan zo weer verder met lopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef -Engel- het volgende:
Wat is het stil... in eens... heb ik weer wat gemist?
Ga je dan weer zo vroeg slapen ouwe?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar begint het mee he.
Zaterdag ga ik pas echt los
a mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben even op visite en we gaan zo weer verder met lopen
Was het niet van plan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je dan weer zo vroeg slapen ouwe?
Lange dag!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
Avond. Ik werk nog steeds. Morgen weer sinds lange tijd op Rio rijden.
Ik hou het bij HJ en niks anders!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.
Zal ik weer passoa mixen voor je?
Oh dat is al bijna johquote:
Mietjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou het bij HJ en niks anders!!
Ben ik ookquote:
Slim!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou het bij HJ en niks anders!!
Hups gaat ook gewoon shotjes drinkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slim!
Ik denk dat ik er slechter aan toe ben zaterdag, met al die shotjes
Nee hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hups gaat ook gewoon shotjes drinken
Had je dat nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slim!
Ik denk dat ik er slechter aan toe ben zaterdag, met al die shotjes
Nee hoorquote:
Hoe lang geleden heb je de sms verstuurd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
stuur ik een sms.... krijg ik niks terug.... nou zal ik die paiqcontact ook maar verwijderen?
21:11quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je de sms verstuurd?
Of even geduld hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
stuur ik een sms.... krijg ik niks terug.... nou zal ik die paiqcontact ook maar verwijderen?
Oh dan kan je altijd nog antwoord krijgen hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
21:11
en iedereen zit tegenwoordig toch aan zijn tel. geplakt
Of aan het fappen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan kan je altijd nog antwoord krijgen hoor.
Wie weet zit ie in de bioscoop ofzo (ik noem maar wat)
Of z'n geluid uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij was net online op paiq... maar de verbinding viel steeds wegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik mij niet voorstellen...quote:
Van alles volspammen gok ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef -Engel- het volgende:
oke ik zal geduld hebben.... (lastig)
Hoe krijg je eigenlijk followers op twitter?
Je bedoelt iedereen blijven tweeten tot ze gek worden.... dan word je toch gewoon geblokt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van alles volspammen gok ik.
Ja da's de kunst dus om hiertussen te balanceren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bedoelt iedereen blijven tweeten tot ze gek worden.... dan word je toch gewoon geblokt?
Leuke dingen tweeten, of naaktfoto'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef -Engel- het volgende:
oke ik zal geduld hebben.... (lastig)
Hoe krijg je eigenlijk followers op twitter?
Ik weet wat.... ik ga tweeten op Fok!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja da's de kunst dus om hiertussen te balanceren.
Naaktfoto's worden gelijk geblokt denk ik.... is USquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke dingen tweeten, of naaktfoto's
Nou die staan er genoeg op hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naaktfoto's worden gelijk geblokt denk ik.... is US
Vast wel, niet zo negatief over jezelfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o...
naja ik denk niet dat veel mannen mensen het kunnen waarderen als ik naakt geposten
Was niet negatief bedoeld... meer een constateringquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel, niet zo negatief over jezelf
Foute constatering danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was niet negatief bedoeld... meer een constatering
Haha, het is je vergeven hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke... ik heb niet voor niks een bril
Volgens mij heeft ze het nooit over haarzelf gehad toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel, niet zo negatief over jezelf
Ja... dat heb ik wel.... zo af en toe...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het nooit over haarzelf gehad toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |