morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur laterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm jammer, moet morgen gebeuren
Dan moet ik het helaas zelf doen
oe mag ik die allemaal ook zaterdag drinkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken, hertog jan, palm, duvel, murphy's en la chouffe
Ja hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe mag ik die allemaal ook zaterdag drinken
Genoeg keuze dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken, hertog jan, palm, duvel, murphy's en la chouffe
Heineken op de tap, maar die doe ik niet open.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee baas.... welke heb je van de tap? En mag ik er ook een zelf tappen?
Maar je vind het echt leuk om te doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur later
Maar goed dat ik niet kom dan.. niet eens tappenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heineken op de tap, maar die doe ik niet open.
Je komt maar een andere keer een biertje tappen
Word er te veel verspild.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet kom dan.. niet eens tappen
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getaptquote:
Gewoon met grof geweld te lijf gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je vind het echt leuk om te doen
Ik heb er altijd zo hekel aan
We zijn niet allemaal zo handig als jij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getapt
En dat geloof jij zelf?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 klein beetje, bij het openen van de fust.. verder wordt er de hele avond aan 1 stuk door getapt
Oh, lijkt mij ook wel watquote:
dit zijn toch wel verschillende soorten biertjes.... verschil proef je dus sowiesoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, lijkt mij ook wel wat![]()
Beginnend bierdrinker, ik proef amper verschil![]()
Nou dan weet je waar je moet zijn hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, lijkt mij ook wel wat![]()
Beginnend bierdrinker, ik proef amper verschil![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan weet je waar je moet zijn he
Hoe rij jij dan? Vanaf jouw gehucht is het echt maar een uurtje, anderhalf uur max naar Rotterdam toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
morgen ben ik pas na 17:30 beschikbaar... voor ik in Uhm Rotjeknor ben (daar woon je toch) is het 2 uur later
Ik heb ook liever fles dan tapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel, maar altijd uit fles als die keuze er is
uhm via de a28 (duurt langer want 90 km weg momenteel) en ik kreeg net nog iets van een twit dat een verbindingsweg dicht is.... hmmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe rij jij dan? Vanaf jouw gehucht is het echt maar een uurtje, anderhalf uur max naar Rotterdam toch?
Zo heel af en toe zeg jij nog best verstandige dingenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook liever fles dan tap![]()
Blik vind ik helemaal niks
Goed he!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel af en toe zeg jij nog best verstandige dingen
Alleen Rob Dquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik zat gisteren op terras met c_a en dateding en 2 vrienden van hem. Die had ik nog nooit ontmoet. Die kerel was direct al doodsbang van mij![]()
Ken jij behalve Rob mensen uit Schiedam?
Hmm dan heb jij ze niet gewaarschuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |