Thanx, ik noteer weer even mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef PureEvil het volgende:
Korte mouwen, of mousloos als ze spekarmen krijgen. Die rompers met lange mouwen vind ik zowiezo niet zo handig, heel gedoe om die armen erin en uit te krijgen....
Ik heb nu idd een paar rompertjes met lange mouwen en een paar met korte (geen mouwloze). Maar wil nog een stapeltje basic rompertjes erbij halen omdat je die best wel wat nodig hebt, en neig nu toch naar korte mouwquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb altijd shirtjes met lange mouwen in de kast laten hangen, zo zonde..
Ik gebruik bijna altijd rompers, korte mouw rompers in combi met een vestje en lange mouw romper zo, of als het heel koud wat met een vestje.
Ik zou dus beide doen, helemaal mouwloos gebruik ik eigenlijk zelden, behalve bij heel warm weer.
Hahhaha tnxsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik vind hem heul lelijk.
Ik ga ff kijken, en die nog nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een bedrukt shirtje van baba babywear? Origineel maar niet zo goedkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nouja, toen ik lag te bevallen scheen t 1 van de heetste dagen van t jaar te zijn. en verrek nu je t zegtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef wickie het volgende:
Ja die neem ik erbij voor als het mooi weer is, je weet maar nooit in begin september
Ziet er mooi uit, ware het niet dat er voor het verzenden naar Nederland 10,90 gevraagd wordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef PureEvil het volgende:
www.isadisa.de opheffingsuitverkoop. Ik heb totaal geen verstand van de prijzen, dus ofdat het nou echt goedkoop is weet ik niet.... Scandinavische kleding katvig/minymo/smafolk etc.
Oja, die wou ik ook nog laten zien! GMTA.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is zo'n stoerige jurk als dit ook niks voor wies?
http://www.zara.com/webap(...)%20POP%20EN%20POMPON
ja en voor verzending binnen duitsland 5 euro....als dat nou minder was....had ik t kunnen doorsturen met de nl postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:39 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, ware het niet dat er voor het verzenden naar Nederland 10,90 gevraagd word.
die is al voorbij gekomenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, als ik een babyjongetje had, voor komende winter:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2001768%2076228%2037%200537%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die kleur groen staat mij inderdaad goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef twentemeisje het volgende:
Voor de Ivan-mama
[ afbeelding ]
Ja hey, ik probeer de draad een beetje op te pakken hier, hè? Ik moet op elke collectie m'n achterstand inhalen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die is al voorbij gekomenik heb m nu in 80 en 86
jawel, nog zeker 5 minutenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gelukkig heb ik geen tijd om te.lindexen
Beter voor.de portemonnee
Ik had een jas voor de muppet bij de H&M in 98 gekocht, 'op de groei' (ze is 90 cm) en hij zit gewoon al goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef mefke79 het volgende:
ik heb vandaag de gele bodywarmer van de h&m gekocht voor driekus. Hij zag em in de folder en moest en zou em hebben. Ik had een 104 vast, maar volgens ons mam keek die wel heel klein. Dus de 110 gepakt. Pas ik die thuis, zit ie prima! Valt h&m ineens klein ofzo? Hij is nog geen meter lang!
Ik heb nu voor muppet shirtjes in 98-104 en ze zijn íets ruimig, maar bijna te verwaarlozen... ze passen de jouwe dus ook!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Lamb29 het volgende:
Een vriendin van mij belde vandaag vanuit de H&M op met de vraag of O. de shirtjes 98/104 die ik gekocht had haar wel paste.. ze vond het zo klein eruit zien... (Ze is 90/91cm gok ik)
Ik moet ze wel ff passen nog denk ik maar t zal wel gaan..
Maar het lijkt wel ineens een stuk kleiner te vallen idd
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef Lamb29 het volgende:
Wat handig zo'n pasmodel voor O.Tnxs Gerbera... Ga ik mijn dame niet pesten.. ze heeft zo'n dikke pesthekel aan passen...
Leukkkk octo!
Floris zn zomerjas is 98quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik had een jas voor de muppet bij de H&M in 98 gekocht, 'op de groei' (ze is 90 cm) en hij zit gewoon al goedhad hem niet kleiner moeten hebben...
Leuk hè? Ik wil na mijn vakantie (kom de 26e terug) eigenlijk gelijk maar een grote bestelling bij Boden doen voor de herfst/wintergarderobes van de dametjes. Hopelijk is dan niet alles al uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Octo, de bovenste is juist een Lena-outfit!
Ben ik al te laat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moest ff met mijn vent discussiërendusse eenmaal, andermaal voor Lindex iedereen?
nou ik dacht er net aan, alles goed met dml of vindt haar man het maar onzinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moest ff met mijn vent discussiërendusse eenmaal, andermaal voor Lindex iedereen?
Als iedereen het je zo 'aanlevert' dan valt het hopelijk mee toch? Dan hoef je alleen nog de verzendkosten erbij te tellen. Of is dat te simpel gesteld ;-),quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja. Het wordt weer zo lekker makkelijk uitrekenen met die -10% en take 3 pay 2 zie ik al![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Op mn mobiel staat ie er wel bij...
Dank je welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef bellelena het volgende:
Oh Gerberaatje, wat heb jij een leuk meisje
Dit is echt zoooo Wolfquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef twentemeisje het volgende:
Voor de jommetjesmama's
[ afbeelding ]
Voor de Ivan-mama
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:39 schreef Poppejans het volgende:
DML ik had je eerder deze week een PM gestuurd over Lindex, heb je de 2 shirts erbij besteld voor mij?
Ik had ook eerst willen tiepen "Voor de Wolf-mama"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit is echt zoooo Wolf![]()
![]()
![]()
ge-wel-dig!
Maar ook ge-wel-dig stom dat ze alleen in kleine maten zijn... wel goed voor de portomonee.
En bovendien hoop ik los te gaan op vakantie straks
Dat is de 'like a Sir' trendquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:40 schreef Meimeltje het volgende:
KD heeft een trent gezet? (Of loop ik achter?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoor mezelf echt praten (in t algemeen dan, niet specifiek hierover)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst in de zara hier en mijn god, de nieuwe collectie voor babymeisjes
dat ene jurkje is irl zooo leuk Wickie! in de winkel presenteerden ze het met een mintrgoen tulerokje, je kon me bijna opvegen
er is geen site dus weinig wilskrachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:52 schreef __Isis__ het volgende:
Dat jasje!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ga NIET kijken op de site!
Hahaha, ik dacht dat ze bij de Zara was geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
er is geen site dus weinig wilskracht
Er zit toch ook een Primark in hoofddorp?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Dan neem je toch even een robotpyjama mee voor de Primarklozen onder ons. Hmf.
Nou hier, kijk, geen excuses meer Claudia, je moet naar Primark!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:12 schreef bitterend het volgende:
Er zit een Primark in Zaandam dat is een kwartiertje rijden vanaf Noord.
Dat moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb pas geprobeerd sandalen voor Ivan te vinden op het Buikslotermeerplein. Mijn enige eis was dat de voorkant dicht was. Er was gewoon niets te vinden. Ik ga nooit meer met een missie een winkelcentrum in.
Ja maar op HC heb je de kinderkledingwinkel van Peek en de gewone Peek. We zullen wel zien, voorlopig nog naar even naar Rotterdam of Hilversum dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:21 schreef Lamb29 het volgende:
Meimel die op HC gaat weg ivm de nieuwe ingang... Hoe t precies zit weet ik niet...
Vroeger kocht ik er regelmatig wat (voor Kyllian als baby), maar tegenwoordig hebben ze eigenlijk alleen de wat duurdere merken die ik ook evt. wel elders kan vinden en ik kom gewoon nog maar zelden in Utrecht. Met 1 kind was het nog te doen, maar 2 is niet rustig shoppenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:25 schreef Lamb29 het volgende:
hahaha geen idee meimelKom er eigenlijk nooit.... wist niet eens dat er een kinder p&c zat daar
is dat nog wat? Dat ik nog ff die kant op ren voordat ie weg is?
Camper heeft ook uitverkoop zag ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb pas geprobeerd sandalen voor Ivan te vinden op het Buikslotermeerplein. Mijn enige eis was dat de voorkant dicht was. Er was gewoon niets te vinden. Ik ga nooit meer met een missie een winkelcentrum in.
Online al gekeken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:26 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb vanmiddag een vergeefse zoektocht naar een leuk Sale spijkerbroekje maat 92 van Name it of BFC gedaan...
Ik was online eigenlijk al direct geslaagd voor zijn sandalen. Nu zoek ik nog schoenen die geschikt zijn voor het najaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef wickie het volgende:
[..]
Camper heeft ook uitverkoop zag ik
Welke maat heeft hij nu? Ze hebben leuke gympen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was online eigenlijk al direct geslaagd voor zijn sandalen. Nu zoek ik nog schoenen die geschikt zijn voor het najaar.
Van leer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef wickie het volgende:
[..]
Welke maat heeft hij nu? Ze hebben leuke gympen.
Ja ben er alleen nooit zo goed in om te vinden wat ik zoekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Online al gekeken?
http://www.zizo-kindermod(...)roek-name-it-10.html
Ik heb uit zelfbescherming nog niet verder gekeken. Gisteren een hele stapel kleertjes overgenomen van een vriendin, vandaag maar eens kijken wat er allemaal nog van mijn nichtje klaar ligt hier. Ik geloof dat Saar's herfst/wintercollectie al behoorlijk aan het uitdijen isquote:
Moet dat dan als het vandaag gratis is? Is thuis bezorgen toch makkelijker?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef bodpa09 het volgende:
Weet iemand hoe je je shipping informatie kunt veranderen? Ik kan hem niet omzetten naar Kiala.
I love it when you talk dirty to mequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die bruine met uiltjes ligt al in je doos KD
Bij mij niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij mij trekt ie dat er direct onder er weer af...
Wat is dat ongebruikelijk praktisch van je, TM.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:48 schreef twentemeisje het volgende:
We zitten vlakbij Boulogne sur Mer DML! We gaan ook nog even naar de andere kant van het kanaal.
Ik vind die jassen zo tof, met name die tweede, ik ben alleen bang dat dat niet lekker speelt voor die hele kleintjes. Ik heb daarom maar een korte jas gekocht. En ik heb de vorig jaar veel te groot bestelde paddestoelenjas nog
Geweldigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poppejans bak eens een broertje voor Wolf. Dan kan die hier in:
[ afbeelding ]
Goed he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is dat ongebruikelijk praktisch van je, TM.
Dat tweede jasje is het enige wat ik zou overwegen bij DPAM te bestellen. Maar ik ben bang dat de kleur net niet goed is voor Leen. En jouw overweging speelt bij mij ook. Bovendien is het jasje vast niet zo heel dik. En oh ja, ik heb volgens mij nog een jasje uit Frankrijk liggen voor d'r.
Ja die! Dank! ik ga eens speuren en bestellenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef Juud79 het volgende:
Die rode klompslofjes Wickie? Die kan je online krijgen, ik wel ze ook wel hier bij mij in de buurt voor je halen, waar ik ze zelf altijd haal.
Dit is de winkel online.
http://www.spaansesloffen(...)s/baby-klomp-slofjes
Ik heb nu mat paarse, echt wow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Effe klikken gaat zo*quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Twinkly het volgende:
Little Shop Around the Corner gaat een pre-order doen voor winterjassen van CeLaVi en krijgt ook nog Smafolk- en Snoozy-jassen binnen (maar die jassen zijn zo duur)
Laat maarrrr, niet mijn prijsklasse. Vind die jasjes ook weer niet zo leuk, enne 119 euro voor een winterjasquote:
Als ze nou snel zijn met afprijzen wil ik m hebben, maar ik ga er echt geen 30 euro v betalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:46 schreef Twinkly het volgende:
Die is leuk, Poppejans! Ik heb geen verstand van Shoeby.
Die wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:48 schreef Twinkly het volgende:
Ik wil voor Niels trouwens weer een houtje touwtje jas, ik hoop dat hij die van vorig jaar nog past.
maak je je serieus druk om wat anderen vinden van een jas?!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind ook wel de jas van Bomba heeeeeel leuk.. maar daar schaam ik me vooren durf m niet te kopen.
Als hij die jas niet meer past zou hij misschien Ivans jas van vorig jaar kunnen proberen? Ik hoop vanzelfsprekend dat Ivan nog in zijn oude jas past, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:48 schreef Twinkly het volgende:
Ik wil voor Niels trouwens weer een houtje touwtje jas, ik hoop dat hij die van vorig jaar nog past.
Haha nee zo bedoel ik t niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maak je je serieus druk om wat anderen vinden van een jas?!
Als Ivan zijn jas niet meer past, dan zou ik hem graag overnemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als hij die jas niet meer past zou hij misschien Ivans jas van vorig jaar kunnen proberen? Ik hoop vanzelfsprekend dat Ivan nog in zijn oude jas past, maar ik heb er een hard hoofd in.
Wat vind je van deze dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*Effe klikken gaat zo*
Ik vind deze erg leuk van de Shoeby, nou heb ik daar nog helemaal nooit wat gekocht omdat het nooit mn smaak was, maar ik vind 30 euro wel belachelijk duur voor zo'n ''soort''(of heb ik het mis?) winkel. Ik heb echt nooit 30 euro betaald voor een trui van bijv H&M
(minus dat ronde opnaai ding)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |