Thanx, ik noteer weer even mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef PureEvil het volgende:
Korte mouwen, of mousloos als ze spekarmen krijgen. Die rompers met lange mouwen vind ik zowiezo niet zo handig, heel gedoe om die armen erin en uit te krijgen....
Ik heb nu idd een paar rompertjes met lange mouwen en een paar met korte (geen mouwloze). Maar wil nog een stapeltje basic rompertjes erbij halen omdat je die best wel wat nodig hebt, en neig nu toch naar korte mouwquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb altijd shirtjes met lange mouwen in de kast laten hangen, zo zonde..
Ik gebruik bijna altijd rompers, korte mouw rompers in combi met een vestje en lange mouw romper zo, of als het heel koud wat met een vestje.
Ik zou dus beide doen, helemaal mouwloos gebruik ik eigenlijk zelden, behalve bij heel warm weer.
Hahhaha tnxsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik vind hem heul lelijk.
Ik ga ff kijken, en die nog nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een bedrukt shirtje van baba babywear? Origineel maar niet zo goedkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nouja, toen ik lag te bevallen scheen t 1 van de heetste dagen van t jaar te zijn. en verrek nu je t zegtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef wickie het volgende:
Ja die neem ik erbij voor als het mooi weer is, je weet maar nooit in begin september
Ziet er mooi uit, ware het niet dat er voor het verzenden naar Nederland 10,90 gevraagd wordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef PureEvil het volgende:
www.isadisa.de opheffingsuitverkoop. Ik heb totaal geen verstand van de prijzen, dus ofdat het nou echt goedkoop is weet ik niet.... Scandinavische kleding katvig/minymo/smafolk etc.
Oja, die wou ik ook nog laten zien! GMTA.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is zo'n stoerige jurk als dit ook niks voor wies?
http://www.zara.com/webap(...)%20POP%20EN%20POMPON
ja en voor verzending binnen duitsland 5 euro....als dat nou minder was....had ik t kunnen doorsturen met de nl postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:39 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, ware het niet dat er voor het verzenden naar Nederland 10,90 gevraagd word.
die is al voorbij gekomenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, als ik een babyjongetje had, voor komende winter:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2001768%2076228%2037%200537%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die kleur groen staat mij inderdaad goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef twentemeisje het volgende:
Voor de Ivan-mama
[ afbeelding ]
Ja hey, ik probeer de draad een beetje op te pakken hier, hè? Ik moet op elke collectie m'n achterstand inhalen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die is al voorbij gekomenik heb m nu in 80 en 86
jawel, nog zeker 5 minutenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gelukkig heb ik geen tijd om te.lindexen
Beter voor.de portemonnee
Ik had een jas voor de muppet bij de H&M in 98 gekocht, 'op de groei' (ze is 90 cm) en hij zit gewoon al goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef mefke79 het volgende:
ik heb vandaag de gele bodywarmer van de h&m gekocht voor driekus. Hij zag em in de folder en moest en zou em hebben. Ik had een 104 vast, maar volgens ons mam keek die wel heel klein. Dus de 110 gepakt. Pas ik die thuis, zit ie prima! Valt h&m ineens klein ofzo? Hij is nog geen meter lang!
Ik heb nu voor muppet shirtjes in 98-104 en ze zijn íets ruimig, maar bijna te verwaarlozen... ze passen de jouwe dus ook!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Lamb29 het volgende:
Een vriendin van mij belde vandaag vanuit de H&M op met de vraag of O. de shirtjes 98/104 die ik gekocht had haar wel paste.. ze vond het zo klein eruit zien... (Ze is 90/91cm gok ik)
Ik moet ze wel ff passen nog denk ik maar t zal wel gaan..
Maar het lijkt wel ineens een stuk kleiner te vallen idd
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef Lamb29 het volgende:
Wat handig zo'n pasmodel voor O.Tnxs Gerbera... Ga ik mijn dame niet pesten.. ze heeft zo'n dikke pesthekel aan passen...
Leukkkk octo!
Floris zn zomerjas is 98quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik had een jas voor de muppet bij de H&M in 98 gekocht, 'op de groei' (ze is 90 cm) en hij zit gewoon al goedhad hem niet kleiner moeten hebben...
Leuk hè? Ik wil na mijn vakantie (kom de 26e terug) eigenlijk gelijk maar een grote bestelling bij Boden doen voor de herfst/wintergarderobes van de dametjes. Hopelijk is dan niet alles al uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Octo, de bovenste is juist een Lena-outfit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |