SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
There is a time of cumming and going.
Nee bah.quote:
leg ze uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee bejaarden naast me die zich afvragen wat de twee mannen naast hun aan het praten zijn.
Zeg dat zij de schuld zijn van de crisis in Nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee bejaarden naast me die zich afvragen wat de twee mannen naast hun aan het praten zijn.
gmta.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Snowbells is een kloon van Beach, ik wist het wel.
Niet waar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Snowbells is een kloon van Beach, ik wist het wel.
Kom dan zo op Steamquote:
Nee maar dat praat makkelijkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je op steam een chess game?
Msn heeft dat ook toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee maar dat praat makkelijkerik zoek wel een spel op een site
Hopelijk is dat te genezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Ov lekker ding
Ik.moet wat bekennen
Ik ben Oceanofiel
Dacht het wel maar ik heb geen msnquote:
Ik gebruik het nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht het wel maar ik heb geen msnis borked
was ik al van planquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooitzoek online schaken ofzooooooo.
Je bent gewoon jaloers.quote:
haramquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whiskey coke rum of bierrrr lalalala oh god ik wil plezierrr
dat is mooi kut, beetje vaseline erop?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb nu al een week een gescheurde mondhoek.
Ik smeer elke minuut 3 liter labello erop, maar elke ochtend als ik mijn mond opendoe scheurt het weerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is mooi kut, beetje vaseline erop?
ik een gescheurd toompjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb nu al een week een gescheurde mondhoek.
Kom op WA, ik heb zequote:
Ik kan je wel een foto sturen van dode aidswezen uit Kenia.quote:
Hmmm nee bedankt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan je wel een foto sturen van dode aidswezen uit Kenia.
Kut ik heb ze niet meer, helaasquote:
Jammer, ik zal het al te kopiëren in het dm venster.quote:
Lijkt me ongezond laag, ik zou maar snel naar het ziekenhuis gaan.quote:
Ik chill hem ff keihard met saucijzenbroodjes op bed nuquote:
Waarschijnlijk.quote:
ik ben al onderwegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt me ongezond laag, ik zou maar snel naar het ziekenhuis gaan.
wel goed gespeeld hoor, je had me.bijnaquote:
Wat voor cadeau wil je hebben? Lego?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
snowbells ik nodig je uit voor mijn 12de verjaardag
Zeker veel lichaamsbeweging gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik heb niet minder gegeten ofzo.
een penispompquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat voor cadeau wil je hebben? Lego?
Kut voor jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
want nu heb ik 7 cm en dat is chanant
Da's te hopen voor je!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar wanneer ik 18 ben zal ik wel een grote hebben
Je speelt te ondoordacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik snap alles wel maar ik sta telkens schaakmat.
Elke keer als ik een zet doe, denk ik na van of ik nu iemand kan slaan of zelf niet geslagen kan worden. Maar ik kom telkens vast te zitten.quote:
Meer vaseline of glijmiddel als je vast komt te zitten, werkt altijd bij mij 14.gifquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke keer als ik een zet doe, denk ik na van of ik nu iemand kan slaan of zelf niet geslagen kan worden. Maar ik kom telkens vast te zitten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Meer vaseline of glijmiddel als je vast komt te zitten, werkt altijd bij mij 14.gif
Je moet echt bij de eerste zet als weten wat je volgende gaat worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke keer als ik een zet doe, denk ik na van of ik nu iemand kan slaan of zelf niet geslagen kan worden. Maar ik kom telkens vast te zitten.
Mijn hersens doen pijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je moet echt bij de eerste zet als weten wat je volgende gaat worden.
Dit/.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
Ik ben slim en goed in schaken, dus bij deze heb je ook al verloren van mij.
Nee gewoon geen zin in, het is niet leuk voor me zonder noemenswaardige tegenstand.quote:
waarom verlies ik dan de heletijd, WAAROMquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
leuk hoor schaken
zwart tegen wit en wit wint altijd want wit is superieur aan zwart
omdat god dat zo heeft gewildquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
waarom verlies ik dan de heletijd, WAAROM
klopt, daarom win ik altijd, omdat ik god benquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat god dat zo heeft gewild
ja dat dacht ik ook daarnetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Beach het volgende:
wacht, ik dacht dat de koning de koningin was op de plaatjes
Ze heeft bij mij weggeklikt, en ik maar wachten.quote:
mij ook haar, maar ik had haar zo goed als schaakmat, volgende beurt en ik had gewonnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze heeft bij mij weggeklikt, en ik maar wachten.
Vastquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mij ook haar, maar ik had haar zo goed als schaakmat, volgende beurt en ik had gewonnen
vraag maar aan haarquote:
Zelf de stekker uit het spel trekken is niet hetzelfde als winnen hoor.quote:
Vuige leugenaar is zequote:
Ooww ik dacht dat ze je seksueel misbruikt had naar aanleiding van dat plaatje ;__; wat een liegerd zegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vuige leugenaar is zeZe erkent mijn overwinning niet
Ik wou eigenlijk het laatste plaatje croppen waarin hij zegt 'het schaap liegt' maar was te luiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww ik dacht dat ze je seksueel misbruikt had naar aanleiding van dat plaatje ;__; wat een liegerd zeg
...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww ik dacht dat ze je seksueel misbruikt had naar aanleiding van dat plaatje ;__; wat een liegerd zeg
Sommigen gaan wel too furrrr maar het komt voor anderen denk ik echt hatelijk overquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik lul maar wat johverstand op 0 en gaan
Ach Trollscience verdiend het dat tuigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sommigen gaan wel too furrrr maar het komt voor anderen denk ik echt hatelijk over
Ik kan enkel lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sommigen gaan wel too furrrr maar het komt voor anderen denk ik echt hatelijk over
Die kan het toch wel hebben? Jullie kennen elkaar toch langerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ach Trollscience verdiend het dat tuig
Ik ken hem langer dan me lief isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
Yooo Pz.
[..]
Die kan het toch wel hebben? Jullie kennen elkaar toch langer
Denk je dat ook over mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan me lief is
Daaromquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan me lief is
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee ik ben blij dat ik je ken toch PtRwe go way back
Omg jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Maandag elkaar voor het eerst zien omggggggg![]()
![]()
![]()
gaan we knuffelen?
wel jammer dat je er niet was jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg ja![]()
spannend hoor wenk1 en jij had nog knuffel van me tegoed toch van vorige keer toen ik er niet bij was ;___; gooby
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
Geen 12:30 op utrecht cs als je dat soms denkt
pr pr prquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:03 schreef Beach het volgende:
nee die autisten kunnen de tyfus krijgen
okquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
Joepie mijn schoolboeken komen morgen, zaterdag of maandag
Broccoli is vies.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:50 schreef JanPiraat het volgende:
Werk ze ptrik wacht op je
en eet smakelijk sneeuwbelletje !! Ik ga me zo ook aan broccolischotel wagen
grapje tog gquote:
ook je wiskunde boek dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
Joepie mijn schoolboeken komen morgen, zaterdag of maandag
en als je het wel hebt hoop ik niet dat het getal en ruimte is want dat is een onduidelijk autistenboekquote:
Dat heb ik alle jaren gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en als je het wel hebt hoop ik niet dat het getal en ruimte is want dat is een onduidelijk autistenboek
Als je elke keer niet komt opdagen dan stoppen de uitnodigingen vanzelf een keer tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef Beach het volgende:
ik weet niks van een meet, stop volgen maar haters
weet ik Janquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je elke keer niet komt opdagen dan stoppen de uitnodigingen vanzelf een keer toch
Het moet iets zijn wat een straf voor hem is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zal mijn ongewassen lul in zijn mond proppen
Onhygiënische vlegelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zal mijn ongewassen lul in zijn mond proppen
Je bent van de verkeerde kant tockquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
grapje g ik kies de kant van mezelf
walgelijke aantijgingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent van de verkeerde kant tock
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Yihaaaaaaaa *schiet revolvers in de lucht*
Fotoboek van Herkenbaarheidquote:Sex neuken kanker fuck poep nuek ga dood krijg de tering val aan mootjes stelletje kneuzen neuk je oma in haar bek zonder kunstgebit
Ik loop gewoon richting mijn kamer met laptop, flippen ze helemaal dat ik hem moet laten liggen en niet mee mag nemen? Zo opeensquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik loop gewoon richting mijn kamer met laptop, flippen ze helemaal dat ik hem moet laten liggen en niet mee mag nemen? Zo opeens
Ze willen oblivion spelen vannachtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik loop gewoon richting mijn kamer met laptop, flippen ze helemaal dat ik hem moet laten liggen en niet mee mag nemen? Zo opeens
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in knallende ruzie.
sterkte meidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mobielniet meer schaken
fuck mijn leven.
Is er geen schaakapp ? Kan je oefenen voor de strijd morgen tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mobielniet meer schaken
fuck mijn leven.
Best welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef Beach het volgende:
Peteris het makkelijk rijden naar het strand??
Bestaan die nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
Morgen 'Kelly family appreciation day'
Ik moet aan 'Married with Children' denkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
Morgen 'Kelly family appreciation day'
Gewoon Tomtom toch? En is eigenlijk 1 lange weg vanaf Leiden vandaan.quote:
Denken dat ik een navigatiesysteem heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon Tomtom toch? En is eigenlijk 1 lange weg vanaf Leiden vandaan.
Mobiel X. Anders wacht ik wel in Leiden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Denken dat ik een navigatiesysteem heb.
klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Snowbells het volgende:
Van die ouders die je iets verbieden en dan geen redenen gaan geven![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |