okquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
Joepie mijn schoolboeken komen morgen, zaterdag of maandag
Broccoli is vies.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:50 schreef JanPiraat het volgende:
Werk ze ptrik wacht op je
en eet smakelijk sneeuwbelletje !! Ik ga me zo ook aan broccolischotel wagen
grapje tog gquote:
ook je wiskunde boek dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
Joepie mijn schoolboeken komen morgen, zaterdag of maandag
en als je het wel hebt hoop ik niet dat het getal en ruimte is want dat is een onduidelijk autistenboekquote:
Dat heb ik alle jaren gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en als je het wel hebt hoop ik niet dat het getal en ruimte is want dat is een onduidelijk autistenboek
Als je elke keer niet komt opdagen dan stoppen de uitnodigingen vanzelf een keer tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef Beach het volgende:
ik weet niks van een meet, stop volgen maar haters
weet ik Janquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je elke keer niet komt opdagen dan stoppen de uitnodigingen vanzelf een keer toch
Het moet iets zijn wat een straf voor hem is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zal mijn ongewassen lul in zijn mond proppen
Onhygiënische vlegelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zal mijn ongewassen lul in zijn mond proppen
Je bent van de verkeerde kant tockquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
grapje g ik kies de kant van mezelf
walgelijke aantijgingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent van de verkeerde kant tock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |