Niet waar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Snowbells is een kloon van Beach, ik wist het wel.
Kom dan zo op Steamquote:
Nee maar dat praat makkelijkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je op steam een chess game?
Msn heeft dat ook toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee maar dat praat makkelijkerik zoek wel een spel op een site
Hopelijk is dat te genezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Ov lekker ding
Ik.moet wat bekennen
Ik ben Oceanofiel
Dacht het wel maar ik heb geen msnquote:
Ik gebruik het nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht het wel maar ik heb geen msnis borked
was ik al van planquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooitzoek online schaken ofzooooooo.
Je bent gewoon jaloers.quote:
haramquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whiskey coke rum of bierrrr lalalala oh god ik wil plezierrr
dat is mooi kut, beetje vaseline erop?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb nu al een week een gescheurde mondhoek.
Ik smeer elke minuut 3 liter labello erop, maar elke ochtend als ik mijn mond opendoe scheurt het weerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is mooi kut, beetje vaseline erop?
ik een gescheurd toompjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb nu al een week een gescheurde mondhoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |