Meer vaseline of glijmiddel als je vast komt te zitten, werkt altijd bij mij 14.gifquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke keer als ik een zet doe, denk ik na van of ik nu iemand kan slaan of zelf niet geslagen kan worden. Maar ik kom telkens vast te zitten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Meer vaseline of glijmiddel als je vast komt te zitten, werkt altijd bij mij 14.gif
Je moet echt bij de eerste zet als weten wat je volgende gaat worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke keer als ik een zet doe, denk ik na van of ik nu iemand kan slaan of zelf niet geslagen kan worden. Maar ik kom telkens vast te zitten.
Mijn hersens doen pijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je moet echt bij de eerste zet als weten wat je volgende gaat worden.
Dit/.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
Ik ben slim en goed in schaken, dus bij deze heb je ook al verloren van mij.
Nee gewoon geen zin in, het is niet leuk voor me zonder noemenswaardige tegenstand.quote:
waarom verlies ik dan de heletijd, WAAROMquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
leuk hoor schaken
zwart tegen wit en wit wint altijd want wit is superieur aan zwart
omdat god dat zo heeft gewildquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
waarom verlies ik dan de heletijd, WAAROM
klopt, daarom win ik altijd, omdat ik god benquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat god dat zo heeft gewild
ja dat dacht ik ook daarnetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Beach het volgende:
wacht, ik dacht dat de koning de koningin was op de plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |