Oke dan denk ik dat ik hem niet hoef te vermeldenquote:
Ja inderdaad, de enige reden dat ik niet op mijn bek wil gaan is niet omdat ik dan zelf pijn heb, maar omdat ik geen schade wil op mijn mooie motorquote:
Verhaal halen? Watskebeurt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oke dan denk ik dat ik hem niet hoef te vermelden
Ik ga iig morgen verhaal halen
[..]
Ja inderdaad, de enige reden dat ik niet op mijn bek wil gaan is niet omdat ik dan zelf pijn heb, maar omdat ik geen schade wil op mijn mooie motor
bedorven bougievonkjes denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:52 schreef lipjes het volgende:
Dus morgen even verhaal halen waarom de bougies zo verroest waren
Nice, gelijk werk van maken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:25 schreef Salatrel het volgende:
vandaag had ik onverwacht een collega mee de hele dagop een gegeven moment kwam het onderwerp op motorrijden en vertelde ze dat ze ook haar motorrijbewijs ging halen (haar vriend reed ook motor) vroeg ze wat voor motor ik had dus ik liet een fotootje zien was de gelijk helemaal enthousiast enzo
dus ik zei zo als grap dat ze hem wel over kon kopen als ze rijbewijs had maar ze ging er serieus op in
Gaat me meer om, ik koop een motor met een dure afleveringsbeurt.quote:
Dat klinkt net zo oud als dat ik een SV650s reed.....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Een gs500, maar dat is inmiddels al bijna 7 jaar geleden, was jij niet bij
shit, zo klink ik al wel oud
Op MF was laatst een topic over rijklaarmaakkosten en wat daar meestal onder valt. Doekie over je motor en succes met je motorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gaat me meer om, ik koop een motor met een dure afleveringsbeurt.
Daarna loopt en start die slecht.
En dan is er niemand die nadenkt: hey, zal ik de bougies eens checken?
Dat is juist 1 van de eerste dingen die ik zou doen
en alles goed gegaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef Lilliesleaf het volgende:
Begin nou niet over valpartijen te praten, jongens!Ik wil niet met dat idee in m'n hoofd morgen voor het eerst de weg op.
Mijn vriendin is juist sneller aan haar rijbewijs begonnen door mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, gelijk werk van maken!
Beetje jammer dat er steeds meer vrouwen gaan motor rijden, omdat hun vriend ook motor rijd. Maar alles kan kapot )}
Ja!quote:
huh? Waarom is dat jammer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, gelijk werk van maken!
Beetje jammer dat er steeds meer vrouwen gaan motor rijden, omdat hun vriend ook motor rijd. Maar alles kan kapot )}
Bij mij was wel te zien dat er andere banden onder waren gegaan en dat in ieder geval de remvloeistof was vervangen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op MF was laatst een topic over rijklaarmaakkosten en wat daar meestal onder valt. Doekie over je motor en succes met je motor![]()
Ik doel er dus op dat er weinig single dames uit zichzelf gaan motorrijden. Als ik een vaste relatie zou hebben zou ik het ook niet erg vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mijn vriendin is juist sneller aan haar rijbewijs begonnen door mij.
Mijn vorige vriendin heb ik gedumpt omdat ik van haar geen motor mocht rijden
Nice goed om te horen! Bij mij duurde het ook allemaal wat langer, maar het komt vanzelf!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ja!
Wel wat moeite met de motor gehad, hij schakelde heel anders dat de motoren van het AVB-terrein, waardoor ik wel een paar keer de motor liet af slaan midden op de weg. Niet erg handig, maar ach, wat wil je met een eerste les.
Ik merk wel dat ik geen natuurtalentje ben, of überhaupt gewoon.. naja.. het duurt bij mij gewoon allemaal wat langer, omdat ik eerst veel vertrouwen moet krijgen in de motor en hoe hij stuurt en beweegt en wat wel kan wat niet kan, hoe het voelt om zo hard te gaan etc etc voordat ik me echt kan concentreren op het goed rijden.
Was bij AVB ook zo, alles ging hééél langzaam en toen per oefening kwam er op een moment waarop ik het plotseling gewoon door had en toen ging van een constante 4/10 in een keer naar een 7/10. Ik verwacht dat het op de weg niet anders zal gaan. Eerst de hele tijd maar wat aankloten en fout na fout na fout, en dat ik het dan gewoon plots doorheb en dat het heel snel gaat.
Maar het was leuk! We gingen helemaal binnendoor langs weilanden en dorpjes etc. Erg leuke route.
Vriendinlief wilde sowieso gaan rijden, schoonbroer trouwens ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doel er dus op dat er weinig single dames uit zichzelf gaan motorrijden. Als ik een vaste relatie zou hebben zou ik het ook niet erg vinden
Zie mijn post hierbovenquote:
Banden horen imo niet bij rijklaarmaakkosten, dat er nieuwe banden onder moeten hebben ze meegerekend in verkoopprijs. Die lui zijn echt niet gek. Remvloeistof valt wel onder rijklaarmaakkosten vind ik. Als de motor goed loopt in eerste instantie, waarom zou je dan naar de bougies kijken? Dat je later terug komt en dat ze er dan nog niet naar kijken is wel een beetje dom, naja eigenlijk te slim, mensen denken vaak te moeilijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bij mij was wel te zien dat er andere banden onder waren gegaan en dat in ieder geval de remvloeistof was vervangen.
Maar dat ik dan terugkom voor garantie omdat die slecht loopt en er niet eens naar de bougies gekeken wordt?
Dat is juist 1 van de eerste dingen die ik check
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |