abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115363118
Ah tof Vinniiee.

Ik woon in de binnenstad, zit me nog af te vragen hoe ik dat zou gaan doen. Een lichte motor zou ik toch in de berging moeten krijgen, maar elke dag? Voor de deur vind ik in 't weekend wel eng. Misschien eens kijken of er een garagebox oid in de buurt is. Enig idee?

En die raptor vind ik niks, niet mijn ding. Toch bedankt :P.
pi_115363317
Een GS is handelbaar, een SV is nog net iets lichter geloof ik.

Zelf woon ik niet in Arnhem hoor, ik woon in Apeldoorn. Maar ik rijd altijd door Arnhem heen als ik naar mijn werk ga (in Heteren). Ik weet niet hoe toegankelijk je berging is, maar er is heel veel mogelijk.

Je hebt namelijk van die verrijdbare middenbok-steunen, of een complete "plank" waar je je motor op kan rijden, op de zijstandaard kan zetten en volledig kan verrijden. Maar of je daar op den duur blij van wordt?
pi_115363459
Ah, vandaar.

Ik moet een trap af.. Zit een brede geul naast en heel stijl is 't niet, maar ik moet nog maar zien hoe dat gaat. Kan 'm vooralsnog wel bij iemand stallen, maar ik wil er eigenlijk zodra het kan gewoon mee naar m'n werk.
pi_115363568
Hmm, trap af wordt lastig. Als het een een paar treden is kan het trouwens wel. Ik zeg, koop een SM en knal hem met een vaart die trap op :7 Imo ook erg geschikt voor de dijkweggetjes rondom Arnhem (waar ik elke dag overheen knal :9~). Woonwerk is een SM wat minder, maar ligt ook aan aantal km's/
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:07:17 #130
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_115364241
quote:
5s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef picodealion het volgende:

[..]

Arnhem.
Oke dan denk ik dat ik hem niet hoef te vermelden :+
Ik ga iig morgen verhaal halen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Gelukkig maar :7
Ja inderdaad, de enige reden dat ik niet op mijn bek wil gaan is niet omdat ik dan zelf pijn heb, maar omdat ik geen schade wil op mijn mooie motor _O-
pi_115364562
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:07 schreef lipjes het volgende:

[..]

Oke dan denk ik dat ik hem niet hoef te vermelden :+
Ik ga iig morgen verhaal halen :P

[..]

Ja inderdaad, de enige reden dat ik niet op mijn bek wil gaan is niet omdat ik dan zelf pijn heb, maar omdat ik geen schade wil op mijn mooie motor _O-
Verhaal halen? Watskebeurt? :o

BTW, motor is vervangbaar, jij of een onderdeel van je lichaam niet ;)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:52:51 #132
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_115365831
Toen ik mijn motor kocht heb ik 250 euro betaald voor een afleveringsbeurt
hierbij is toen alleen de olie, remolie en banden vervangen.

de banden waren spekglad als het regent, dus die konden vrij snel al vervangen worden, daarnaast was de achterband gepropt.
vervolgens loopt die niet lekker, soms geen vermogen, moeite met starten en viel soms zelfs uit, dus terug voor garantie.
Hadden ze een slangetje verlegd oid, dus denk zal wel, maar mijn stationair blijft huppen en geeft nog af en toe problemen, dus zelf maar kijken.
Tijdens het onderhoud draai ik er 4 verroeste bougies uit en mist er een bescherming over de bobines/bougies waardoor er water bij kan komen..
Dus 4 nieuwe bougies maar gehaald, dat scheelde al een hoop, hetgene wat nu nog is is gewoon afstelling.

Dus morgen even verhaal halen waarom de bougies zo verroest waren en dat ik graag die bescherming ook wil aangezien die er standaard op zit.
pi_115366334
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:52 schreef lipjes het volgende:

Dus morgen even verhaal halen waarom de bougies zo verroest waren
bedorven bougievonkjes denk ik
pi_115366808
vandaag had ik onverwacht een collega mee de hele dag :D op een gegeven moment kwam het onderwerp op motorrijden en vertelde ze dat ze ook haar motorrijbewijs ging halen (haar vriend reed ook motor) vroeg ze wat voor motor ik had dus ik liet een fotootje zien was de gelijk helemaal enthousiast enzo :') dus ik zei zo als grap dat ze hem wel over kon kopen als ze rijbewijs had maar ze ging er serieus op in _O-
pi_115366824
kan ik mooi wat anders kopen :@
pi_115367279
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:25 schreef Salatrel het volgende:
kan ik mooi wat anders kopen :@
Doe je voor werk dan?
pi_115369695
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:25 schreef Salatrel het volgende:
vandaag had ik onverwacht een collega mee de hele dag :D op een gegeven moment kwam het onderwerp op motorrijden en vertelde ze dat ze ook haar motorrijbewijs ging halen (haar vriend reed ook motor) vroeg ze wat voor motor ik had dus ik liet een fotootje zien was de gelijk helemaal enthousiast enzo :') dus ik zei zo als grap dat ze hem wel over kon kopen als ze rijbewijs had maar ze ging er serieus op in _O-
Nice, gelijk werk van maken! :7

Beetje jammer dat er steeds meer vrouwen gaan motor rijden, omdat hun vriend ook motor rijd -O-. Maar alles kan kapot )}
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:49:00 #138
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_115369806
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

bedorven bougievonkjes denk ik
Gaat me meer om, ik koop een motor met een dure afleveringsbeurt.
Daarna loopt en start die slecht.
En dan is er niemand die nadenkt: hey, zal ik de bougies eens checken?

Dat is juist 1 van de eerste dingen die ik zou doen
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:27:41 #139
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_115370093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Een gs500, maar dat is inmiddels al bijna 7 jaar geleden, was jij niet bij :N
shit, zo klink ik al wel oud :X
Dat klinkt net zo oud als dat ik een SV650s reed.....
En ik zit in omgeving nijmegen

[ Bericht 2% gewijzigd door bwt op 10-08-2012 08:36:47 ]
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_115370231
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:49 schreef lipjes het volgende:

[..]

Gaat me meer om, ik koop een motor met een dure afleveringsbeurt.
Daarna loopt en start die slecht.
En dan is er niemand die nadenkt: hey, zal ik de bougies eens checken?

Dat is juist 1 van de eerste dingen die ik zou doen
Op MF was laatst een topic over rijklaarmaakkosten en wat daar meestal onder valt. Doekie over je motor en succes met je motor ^O^ }:|
pi_115370292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Doe je voor werk dan?
ik werk bij de NS :7
pi_115370334
Prorail :') :') :')

NS doet goed zijn werk meestal :+ Conducteur, monteur of machinist ?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:34:33 #143
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_115370956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef Lilliesleaf het volgende:
Begin nou niet over valpartijen te praten, jongens! :P Ik wil niet met dat idee in m'n hoofd morgen voor het eerst de weg op. O-)
en alles goed gegaan
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:41:00 #144
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_115371084
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:27 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Beetje jammer dat er steeds meer vrouwen gaan motor rijden, omdat hun vriend ook motor rijd -O-. Maar alles kan kapot )}
Mijn vriendin is juist sneller aan haar rijbewijs begonnen door mij.
Mijn vorige vriendin heb ik gedumpt omdat ik van haar geen motor mocht rijden :P
pi_115371098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:34 schreef peterzx9r het volgende:

[..]

en alles goed gegaan
Ja!

Wel wat moeite met de motor gehad, hij schakelde heel anders dat de motoren van het AVB-terrein, waardoor ik wel een paar keer de motor liet af slaan midden op de weg. Niet erg handig, maar ach, wat wil je met een eerste les.

Ik merk wel dat ik geen natuurtalentje ben, of überhaupt gewoon.. naja.. het duurt bij mij gewoon allemaal wat langer, omdat ik eerst veel vertrouwen moet krijgen in de motor en hoe hij stuurt en beweegt en wat wel kan wat niet kan, hoe het voelt om zo hard te gaan etc etc voordat ik me echt kan concentreren op het goed rijden.

Was bij AVB ook zo, alles ging hééél langzaam en toen per oefening kwam er op een moment waarop ik het plotseling gewoon door had en toen ging van een constante 4/10 in een keer naar een 7/10. Ik verwacht dat het op de weg niet anders zal gaan. Eerst de hele tijd maar wat aankloten en fout na fout na fout, en dat ik het dan gewoon plots doorheb en dat het heel snel gaat.

Maar het was leuk! We gingen helemaal binnendoor langs weilanden en dorpjes etc. Erg leuke route.
pi_115371116
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:27 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

huh? Waarom is dat jammer? :?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:43:07 #147
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_115371126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Op MF was laatst een topic over rijklaarmaakkosten en wat daar meestal onder valt. Doekie over je motor en succes met je motor ^O^ }:|
Bij mij was wel te zien dat er andere banden onder waren gegaan en dat in ieder geval de remvloeistof was vervangen.
Maar dat ik dan terugkom voor garantie omdat die slecht loopt en er niet eens naar de bougies gekeken wordt?
Dat is juist 1 van de eerste dingen die ik check
pi_115371135
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef lipjes het volgende:

[..]

Mijn vriendin is juist sneller aan haar rijbewijs begonnen door mij.
Mijn vorige vriendin heb ik gedumpt omdat ik van haar geen motor mocht rijden :P
Ik doel er dus op dat er weinig single dames uit zichzelf gaan motorrijden. Als ik een vaste relatie zou hebben zou ik het ook niet erg vinden :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ja!

Wel wat moeite met de motor gehad, hij schakelde heel anders dat de motoren van het AVB-terrein, waardoor ik wel een paar keer de motor liet af slaan midden op de weg. Niet erg handig, maar ach, wat wil je met een eerste les.

Ik merk wel dat ik geen natuurtalentje ben, of überhaupt gewoon.. naja.. het duurt bij mij gewoon allemaal wat langer, omdat ik eerst veel vertrouwen moet krijgen in de motor en hoe hij stuurt en beweegt en wat wel kan wat niet kan, hoe het voelt om zo hard te gaan etc etc voordat ik me echt kan concentreren op het goed rijden.

Was bij AVB ook zo, alles ging hééél langzaam en toen per oefening kwam er op een moment waarop ik het plotseling gewoon door had en toen ging van een constante 4/10 in een keer naar een 7/10. Ik verwacht dat het op de weg niet anders zal gaan. Eerst de hele tijd maar wat aankloten en fout na fout na fout, en dat ik het dan gewoon plots doorheb en dat het heel snel gaat.

Maar het was leuk! We gingen helemaal binnendoor langs weilanden en dorpjes etc. Erg leuke route.
Nice goed om te horen! Bij mij duurde het ook allemaal wat langer, maar het komt vanzelf!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:46:01 #149
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_115371194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik doel er dus op dat er weinig single dames uit zichzelf gaan motorrijden. Als ik een vaste relatie zou hebben zou ik het ook niet erg vinden :P

Vriendinlief wilde sowieso gaan rijden, schoonbroer trouwens ook.
Maar vanwege dat ik kwam met: er komen nieuwe rijbewijzen aan
Zijn ze wat sneller begonnen, plus daarbij kom ik daar al vanaf het begin met de motor :+
pi_115371202
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:42 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

huh? Waarom is dat jammer? :?
Zie mijn post hierboven :P Weinig single dames gaan uit zichzelf motorrijden, meestal n.a.v. hun vriend. Ja dan heb ik er niks meer aan XD.
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef lipjes het volgende:

[..]

Bij mij was wel te zien dat er andere banden onder waren gegaan en dat in ieder geval de remvloeistof was vervangen.
Maar dat ik dan terugkom voor garantie omdat die slecht loopt en er niet eens naar de bougies gekeken wordt?
Dat is juist 1 van de eerste dingen die ik check
Banden horen imo niet bij rijklaarmaakkosten, dat er nieuwe banden onder moeten hebben ze meegerekend in verkoopprijs. Die lui zijn echt niet gek. Remvloeistof valt wel onder rijklaarmaakkosten vind ik. Als de motor goed loopt in eerste instantie, waarom zou je dan naar de bougies kijken? Dat je later terug komt en dat ze er dan nog niet naar kijken is wel een beetje dom, naja eigenlijk te slim, mensen denken vaak te moeilijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')