Maar die troep ophalen in de regen is zwaar klotequote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nat oud papier brengt wel meer op
Wat een lange staart heeft ze!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
roze? Mintgroen? Fel geel?
Ben net weer terug uit Ierland en daar heb ik geleerd dat je echt alles op de gevel van een huis kan smeren
In sommige delen van Ierland smeren ze inderdaad alle kleuren op de muren van de huizen:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben net weer terug uit Ierland en daar heb ik geleerd dat je echt alles op de gevel van een huis kan smeren
Ik kan het zeer aanbevelen, ga waarschijnlijk begin volgend jaar weer daar (of op Aruba) naar het carnaval. Curacao vind ik mooier dan Aruba, omdat het meer natuur heeft. Aruba is wat smoezeliger...quote:
Kijk, dat is nou die Antilliaanse mentaliteit die ik wel kan waarderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef MaJo het volgende:
En zijn jullie hier ook fan van churandy Martina? Geweldige vent'als churandy blij is kan hij hard rennen'
De kozijnen en goten ral 9001quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een mongolenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Kunnen ze de Franse basketballers niet schorsen voor een jaar of twintig?
Triest iddquote:
Z-Frankrijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weer boven water, waar heb jij gezeten?
die zitten nog daar. Gisteren alleen terug gevlogen, was het zo zat. En net op tijd. Nu ben ik weer ziek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ben je nu weer met je ouders mee naar Amsterdam gekomen of zijn die nog in Frankrijk?
Oh no...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die zitten nog daar. Gisteren alleen terug gevlogen, was het zo zat. En net op tijd. Nu ben ik weer ziek.
Ja, dat mag je zeggen, dat is raar...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ophelia!He, ik heb jullie gemist
(is dat raar?)
Ja, ik weet eigenlijk niet of ik het verteld had, maar ik wordt dus nooit meer helemaal beterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weer ziek?![]()
Is er wel iemand om een beetje voor je te zorgen, of kun je zelf weer goed vooruit?
Wat is er chronisch dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, ik weet eigenlijk niet of ik het verteld had, maar ik wordt dus nooit meer helemaal beterHet is helaas chronisch.
Geluuukkig gaat het heel heel heel veel beter dan voorspeld met de borsten. Ze zien er fantastisch uit en ik liep met 2 weken alweer bergen op; waar anderen pas met 2 weken hun bed uit komen. En in zee gezwommen etc
ik blijk een auto immuun ziekte te hebben. Waardoor ik ook in het ziekenhuis kwam. Wat er dus nog wel vaker inzit in de toekomst. Dikke pretquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is er chronisch dan?
Fijn dat je operatie zo geslaagd is!!!
Oh, ja da's wel echt baggerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik blijk een auto immuun ziekte te hebben. Waardoor ik ook in het ziekenhuis kwam. Wat er dus nog wel vaker inzit in de toekomst. Dikke pret
niet echt. Gezind eten, geen stress (ja rightquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ja da's wel echt bagger![]()
Zijn er tips & tricks waar je het een beetje mee kunt voorkomen?
mja dat waren alleen de foto's van de goede momentenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
En verder was ik jaloers op je vakantie, het zag er heerlijk uit daar![]()
Hoorde ook van een vriendin die was wezen kamperen in het merengebied in Italiė, ik kon wel uit elkaar barsten van jaloezie
Uiteraard, dat is met foto's toch altijd zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mja dat waren alleen de foto's van de goede momentenben echt dolblij weer terug te zijn
absoluutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is met foto's toch altijd zo
Lekker genieten nu van je stadje en je vrienden!
Dit is gewoon het zwembad bij het complex. En ik weet niet, voel me gewoon zo bekeken ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh zwemmen, fijnWaarom durf je niet, is het een wilde zee?
Badjas aan en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is gewoon het zwembad bij het complex. En ik weet niet, voel me gewoon zo bekeken ofzomaar ik ga het nu gewoon doen!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Badjas aan en gaan met die banaan!
En als ze dan kijken, dan is dat vanwege je badjas...
MM heeft een punt! Koop een idiote badmuts en dan weet je direct waarom ze naar je kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ahhh ik had het laatst nog met iemand over hoe graag ik weer wil gourmetten!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Hoi PS
Zin om gauw af te spreken / langs te komen? Morgenavond gaan we gourmetten en zaterdag sushi
Daarvoor had ik al koplampen hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zien ze je in ieder geval rijden in het donker
Morgenavond dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhh ik had het laatst nog met iemand over hoe graag ik weer wil gourmetten!!
Niet helemaal, dit is de Sporting!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die zitten er ook op?![]()
heb je de GT uitvoering?
En waarom werkte het dan eerst niet? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik ontdekt dat mijn gele scheurijzer, die ik nu al ruim twee jaar heb, niet alleen beschikt over interieurverlichting maar dat het ook gewoon werkt.
Interieurverlichting heeft vaak drie standen: uit, aan en alleen aan als er een deur open staat. Die schakelaar heeft al die tijd op 'uit' gestaan en zowel de schakelaar als het lampje zijn me in al die tijd niet opgevallenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En waarom werkte het dan eerst niet? Of begrijp ik je verkeerd?
Dat is minderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
andere laptop idd gevonden maar reparatie gaat 100 e kosten
Ik heb het gedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ja denk het wel. Met het ding zelf is niks mis, dit is alleen voo de energie toevoerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is minder. Is de laptop dat nog wel waard?
Mac zeker? Heb laatst ook een nieuwe lader moeten kopen, kostte ruim 80 euroquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja denk het wel. Met het ding zelf is niks mis, dit is alleen voo de energie toevoer
Sony vaioquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mac zeker? Heb laatst ook een nieuwe lader moeten kopen, kostte ruim 80 euro
Interne powerplug vermoed ik. Is nog veel duurder, want dan moet je dat hele ding uit elkaar schroeven en er een nieuwe op vastsolderen. Is op zich niet zo duur ware het niet dat het twee uur tijd / arbeid kost...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mac zeker? Heb laatst ook een nieuwe lader moeten kopen, kostte ruim 80 euro
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS, is dit misschien wat voor je?
Bestellen dan! Wordt gratis verzonden naar de USA!quote:
oh, dan kost het bijna niks iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestellen dan! Wordt gratis verzonden naar de USA!
Sssssst!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
oh, dan kost het bijna niks idd
Dit is ongeveer net zo handig.quote:
Niet nodig, leuk dat je komtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Red, ik heb besloten morgen te komen. iets meenemen?
Net niet...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
Tering, duurt die pot nog 10 minuten ?
Dan vallen er nog wel 3 goals
Ik vroeg me al af of je die nog zou gaan kijkenquote:
Pics! Specs! Spics! Pecs!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:02 schreef Etcetera het volgende:
Hoi
PS, die lader/jack/aansluiting, kan iemand die niet fixen door te solderen?
Tevens: thuis, veel was gedraaid, er ligt nog meer, praktisch alles opgeruimd, pc weer aangesloten. Nieuwe dual screen setup![]()
Nu nog een ssd'tje en ik kan weer lang, lang vooruit
Maar voor de rest is het een 486 met coprocessor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:07 schreef Etcetera het volgende:
Nu geen zin meer in picsSpecs: 2x IIyama ProLite E2273HDS
oh en nog een setje Logitech X-140 die er bij is gekomen deze vakantie
Zie je wel, dat was toch niet zo moelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:13 schreef Etcetera het volgende:
Intel i5 processor, GeForce GTX 550 Ti en 4 GB geheugen
Ach, die rare Groningers roepen wel meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik riep vooral iets over m'n nieuwe schermpjes
Goed bezig en minder goed bezig in een keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:16 schreef Etcetera het volgende:
True
Ik heb cake gebakken vandaagen m'n hand aan de oven gebrand
Heb je je gebrand aan het bakblik? Ik schamp nog wel eens de bovenkant van de oven wanneer het rooster er wat hoger in ligtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik was klunzig en ik had geen ovenhandschoenen aan, laten we het daar op houdenDe cake smaakt goed (not a lie)
Begrjipelijke fout danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef Etcetera het volgende:
De bovenkant van de oveneigen schuld, ik had het bakblik er niet goed ingelegd en die dreigde te kantelen - met cake en al
Droom maar lekker van pissebeddenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Daar zijn vast wel recepten voor
Mijn recept is nu bedtijd![]()
![]()
Mooi, kun je even beschaafd langs het postkantoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mja dat waren alleen de foto's van de goede momentenben echt dolblij weer terug te zijn
Gisteren voor het eerst sportschoen links aangedaan, veters heel ruim gemaakt en heel zachtjes dichtgemaakt. Dat was te doen (wel gevoelig). Vandaag de veters iets strakker, en het lopen gaat al best aardigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi dat het zo snel gaat Red. Loop je op iets van sandalen of kan je dichte schoenen aan?
De marathon in Londen is gelukkig pas a.s. zondag...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sportschoen links aangedaan, veters heel ruim gemaakt en heel zachtjes dichtgemaakt. Dat was te doen (wel gevoelig). Vandaag de veters iets strakker, en het lopen gaat al best aardig
Dan moet het maar lekker weer voor iets anders zijn...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanochtend heeft ie namelijk de verf bij de buren bezorgd. En die zijn nu naar het werk.
Op het moment dat hij het briefje door de bus wilde gooien stond ik bij de voordeur. Maar toen blafte hij dat het bij de buren lag en rende naar z'n auto.
En een klein uur later was ik gedoucht en aangekleed maar zijn de buren niet meer thuis. En ik had net bedacht dat het lekker weer was om te schilderen...
Een klein uur lang douchen en aankleden is inderdaad wel wat lang...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of volgende keer in je onderbroek naar de buren om op tijd te zijn....
Mocht je ze nog willen zien, HHW heeft alle wedstrijden op yt geplaatst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Blijft de vraag staan waarom de bezorger de verf bij de buren heeft gedropt...
- Heeft TM de bel in eerste instantie niet gehoord?
- Was TM simpelweg te laat bij de deur?
- Heeft de bezorger helemaal niet aangebeld en heeft hij de verf meteen bij de buren gedumpt?
Alle wedstrijden? Da's misschien wat veel, maar evengoed bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je ze nog willen zien, HHW heeft alle wedstrijden op yt geplaatst.
http://www.youtube.com/pl(...)F69C34E&feature=plcp
Heeft TM wellicht kranten voor de ramen geplakt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
En indien het antwoord op de laatste vraag positief is: Waarom durft de pakketbezorger wel bij de buren maar niet bij TM aan te bellen?
Ik las het. Neptunes is al zeker van de series.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle wedstrijden? Da's misschien wat veel, maar evengoed bedankt voor de tip!
Was gisteren nog even naar de Pirates tegen Neptunus en dat eindigde uiteindelijk niet al te best voor de Amsterdammers...
Optie 1, waardoor ook 2.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Blijft de vraag staan waarom de bezorger de verf bij de buren heeft gedropt...
- Heeft TM de bel in eerste instantie niet gehoord?
- Was TM simpelweg te laat bij de deur?
- Heeft de bezorger helemaal niet aangebeld en heeft hij de verf meteen bij de buren gedumpt?
De reactie van hem toen ik de deur open wilde maken stond me nogal tegen. Even blaffen naar een dichte deur dat het bij de buren ligt en gauw wegrennen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, je baalt terecht dat je je verf niet hebt, maar de bezorger kan er niks aan doen...
Ik zit weer eens te SOGgenquote:
Was gezellig? Wie waren er?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van een avondje "11de Gebod".
En hier is het rustig op kantoor, ik zou juist nu thuis willen zitten om te studeren. Heb een opleiding waar ik aan ben begonnen die erg interessant is, en ik wil meters makenquote:
Ja, was gezellig. ErwinRommel, Lotusss, Thaboel, Hoogvlieger, MaryMouse.quote:
Ik heb geen zin meer in mijn opleiding en wil er vooral van af zijn. Scripties zuigen apenballen wat dat betreftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En hier is het rustig op kantoor, ik zou juist nu thuis willen zitten om te studeren. Heb een opleiding waar ik aan ben begonnen die erg interessant is, en ik wil meters maken
Heel DEF leeggetrokken zie ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, was gezellig. ErwinRommel, Lotusss, Thaboel, Hoogvlieger, MaryMouse.
Ja,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heel DEF leeggetrokken zie ik
hoe lang heb je je nieuwe plaatje al? Sinds vandaag toch? Ben jij dat in je jonge jaren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja,Ik heb ze kennis laten maken met Grottenbier.
Net een paar minuten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe lang heb je je nieuwe plaatje al? Sinds vandaag toch? Ben jij dat in je jonge jaren?
Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, was gezellig. ErwinRommel, Lotusss, Thaboel, Hoogvlieger, MaryMouse.
Logisch dat je ervan af wil zijn. Afronden en afstuderen met die handelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb geen zin meer in mijn opleiding en wil er vooral van af zijn. Scripties zuigen apenballen wat dat betreft
Ah, daar had ik echt bij willen zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
Ja,Ik heb ze kennis laten maken met Grottenbier.
Van Houten, de bedenker van Interpol.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:55 schreef iamredleader het volgende:
En je nieuwe plaatje, ik zal de domme vraag maar stellen: wie is het?
Logisch dat ik hem dan niet ken...quote:
Oeh, leuk ideequote:Maar ik heb die UI even gepikt om in een andere sc even wat verwarring te stichten.
idd, best verwarrend zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Logisch dat ik hem dan niet ken...
[..]
Oeh, leuk idee
Ik had beter even verder kunnen lezen voor ik Google aanslingerdequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van Houten, de bedenker van Interpol.
Maar ik heb die UI even gepikt om in een andere sc even wat verwarring te stichten.
De dame aan de telefoon treft geen blaam, ze heeft met 2 hogere echelons ruggespraak gehouden (12 minuten in de wacht gezeten) en beide wilden niet op voorhand de rekening in mindering brengen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Klacht indienen bij de verzekeraar, waarschijnlijk heb je een bijzonder incompetente klantenservicemedewerker aan de lijn gehad. (dat of je verzekeringsmaatschappij heeft een verstandelijke beperking, maar ik ga uit van het eerste) In de tweede lijn zoeken ze dit soort dingen gewoonlijk heel netjes uit.
De huisarts heeft een patiėnt voor of na mij naar dat ziekenhuis gestuurd (of daar voor die patiėnt een bloed-/urineonderzoek laten uitvoeren) en heeft mijn gegevens op de verwijsbrief/papieren gezet of zo. De in's en out's weet ik natuurlijk niet, ik ben daar niet bij betrokken geweest...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik weet hier wel het een en ander vanaf ja![]()
Maar het gaat om een ziekenhuisnota en dat is een fout van de huisarts? Gaat het dan om iets wat de huisarts naar een lab heeft opgestuurd?
Dan nog neerleggen als klacht. Niet over het gesprek maar wel over de gang van zaken. Het is geen fout van de verzekeraar, maar een uitstel van betaling tot alles geregeld is, is voor een verzekeraar echt geen probleem. Kan wel zijn dat ze telefonisch weigeren omdat er ook genoeg eikels zijn die dergelijke zaken aanvoeren omdat ze geen zin hebben om te betalen terwijl alles wel klopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dame aan de telefoon treft geen blaam, ze heeft met 2 hogere echelons ruggespraak gehouden (12 minuten in de wacht gezeten) en beide wilden niet op voorhand de rekening in mindering brengen.
Ze verontschuldigde zich er zelfs nog voor en wenste me, 'ondanks alles", toch nog een heel fijn weekend.
Als de huisarts materiaal heeft opgestuurd is het logischquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De huisarts heeft een patiėnt voor of na mij naar dat ziekenhuis gestuurd (of daar voor die patiėnt een bloed-/urineonderzoek laten uitvoeren) en heeft mijn gegevens op de verwijsbrief/papieren gezet of zo. De in's en out's weet ik natuurlijk niet, ik ben daar niet bij betrokken geweest...
Het is wel weer zo dat ik eerder zes kratten bier in een keer koop als ik een wagentje mee hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat artikel heb ik ook wel eens gelezen, dat is weer logica van de bovenste plank
Het stuk waar jij zit is nog wel te doen. Couwenhoven is bijvoorbeeld een stuk lelijkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:34 schreef iamredleader het volgende:
En natuurlijk de inkopper: ga geen boodschappen doen als je honger hebt
Tevens tijd om zo te gaan afsluiten - het was een leuke week op kantoor Amsterdamvanaf dinsdag weer live vanuit het prachtige Zeist
Kabeltjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is niet het probleemhij doet t ook slecht als ik vlakbij de router zit.
Ik heb ook al die wifi-analyzer app gedraaid, maar mijn verbinding is gewoon het sterkst hier...
Nee, ongeveer 6 zie ik er op de app, en neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Serieuzer: je zit niet flink te torrenten ergens in huis? Hoeveel WiFi-netwerken zitten er bij je in de buurt? Ligt je telefoon niet toevallig op of vlak naast de router?
Oei dat moet ik even uitpluizen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je op je wifi analyzer zien of er veel signalen op hetzelfde kanaal zitten?
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je die wifi analyzer met als icoontje een wijzer die naar rechts "uitslaat" over 2 kromme lijnen?
Dan zitten er blijkbaar wel nog wat anderen op hetzelfde kanaal... Wel minder sterk, maar kicken die mij er dan steeds uit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
druk dan in de bovenste balk eens op "kanaal grafiek" dan zie je jou signaal en anderen.
Als ze op dezelfde positie op de x-as staan dan zitten ze op hetzelfde kanaal
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word wel weer echt gestoord van mijn wifi-verbindingIk had juist een hele tijd nergens last van, en nu doet ie weer de hele tijd moeilijk waardoor ik om de minuut mn verbinding moet herstellen
Nee, want ik heb er een hut van gebouwd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, breng die mandjes eens terug![]()
Studenten COOP mist honderd mandjes
Ha, een geluk bij een ongeluk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Huisarts belde mij net, 1000 8 excuses en hij betaald mij het betwiste deel van de rekening. Die stort ik dan door en, taterataaa, mijn eigen risico is voor dit jaar voldaan...
Die kans is wel aanwezigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan zitten er blijkbaar wel nog wat anderen op hetzelfde kanaal... Wel minder sterk, maar kicken die mij er dan steeds uit?
Truste.quote:
Welke zender?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kijkt er hier al iemand Fairly Legal? Ik vind het leuk
quote:
Misschien dat ik me hier zondag eens in ga verdiepen. Ik moet namelijk eerst weten hoe ik inlog op mn routerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezigals je inlogt op je router dan kun je het kanaal wijzigen als het goed is. Pak een kanaal waar weinig andere signalen zitten en dan gaat het waarschijnlijk al veel beter
quote:
Oh, toch wel.:D Mijn stream is een beetje traag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, ik luister maar met een half oor mee
Of de schotel is snelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, toch wel.:D Mijn stream is een beetje traag.
Loopt wel een minuut achter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de stream van NOS maar eens aangezet
Ik kijk 'm ook. Gaat niet lukken dus.quote:
Valse tussenstand.quote:
Nu al ontdektquote:
Van de ring!quote:
Who's got a penis?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Etcetera het volgende:
'Waar is het feestje, hier is het feestje'![]()
![]()
Wat een geweldige filmpjes. Waar haal je ze toch vandaan?quote:
Het internet staat er vol meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een geweldige filmpjes. Waar haal je ze toch vandaan?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik ben voor de verandering deze maand wel miljonair geworden.
Heb ik al eens gezegd dat ik je echt heel tof vind?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik ben voor de verandering deze maand wel miljonair geworden.
Daar kun je heel veel keukenweegschalen van kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe tof?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik je echt heel tof vind?
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveelquote:
Speciaal voor jou een mandarijntje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveel
Dat had ik jaren geleden ook wel eens, dat was toen nog met Vodafone. Met T-Mobile dit probleem nooit gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien moet ik toch wel naar een nieuwe telefoon gaan kijken. Ik kreeg net pas (na een keer opnieuw opstarten) een smsje dat gisteren aan het begin van de avond mijn voicemail is ingesproken. De melding dat ik een oproep gemist heb is er nooit geweest.
Jeeee, een mandarijn! Woohoo!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een mandarijntje.
[ afbeelding ]
[..]
Dat had ik jaren geleden ook wel eens, dat was toen nog met Vodafone. Met T-Mobile dit probleem nooit gehad.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar kun je heel veel keukenweegschalen van kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb dat ook best vaak... ik denk dan altijd dat het aan mn provider ligt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien moet ik toch wel naar een nieuwe telefoon gaan kijken. Ik kreeg net pas (na een keer opnieuw opstarten) een smsje dat gisteren aan het begin van de avond mijn voicemail is ingesproken. De melding dat ik een oproep gemist heb is er nooit geweest.
Niet echt, hier is het ook vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Terug van vakantie, het was een heerlijke week. En zonder internet... Dat was wel even afkicken.Maar ook wel fijn.
Heb ik nog iets gemist?
Pas op, onlangs heeft ze al een konijn en 3 krielkippen gekregen + bijpassend combi-hok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met anderhalf is dat nog redelijk betaalbaar
Ik kotste al bij een tandenborstel halverwege mijn mondquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames, doe er je voordeel mee![]()
Orale seks helpt tegen misselijkheid zwangere vrouw
Dus? Verkeerde voorwerp!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kotste al bij een tandenborstel halverwege mijn mond![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de echofoto's van Oof/LB gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de echofoto's van Oof/LB gevonden!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |