Maar die troep ophalen in de regen is zwaar klotequote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nat oud papier brengt wel meer op
Wat een lange staart heeft ze!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
roze? Mintgroen? Fel geel?
Ben net weer terug uit Ierland en daar heb ik geleerd dat je echt alles op de gevel van een huis kan smeren
In sommige delen van Ierland smeren ze inderdaad alle kleuren op de muren van de huizen:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben net weer terug uit Ierland en daar heb ik geleerd dat je echt alles op de gevel van een huis kan smeren
Ik kan het zeer aanbevelen, ga waarschijnlijk begin volgend jaar weer daar (of op Aruba) naar het carnaval. Curacao vind ik mooier dan Aruba, omdat het meer natuur heeft. Aruba is wat smoezeliger...quote:
Kijk, dat is nou die Antilliaanse mentaliteit die ik wel kan waarderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef MaJo het volgende:
En zijn jullie hier ook fan van churandy Martina? Geweldige vent'als churandy blij is kan hij hard rennen'
De kozijnen en goten ral 9001quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een mongolenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Kunnen ze de Franse basketballers niet schorsen voor een jaar of twintig?
Triest iddquote:
Z-Frankrijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weer boven water, waar heb jij gezeten?
die zitten nog daar. Gisteren alleen terug gevlogen, was het zo zat. En net op tijd. Nu ben ik weer ziek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ben je nu weer met je ouders mee naar Amsterdam gekomen of zijn die nog in Frankrijk?
Oh no...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die zitten nog daar. Gisteren alleen terug gevlogen, was het zo zat. En net op tijd. Nu ben ik weer ziek.
Ja, dat mag je zeggen, dat is raar...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ophelia!He, ik heb jullie gemist
(is dat raar?)
Ja, ik weet eigenlijk niet of ik het verteld had, maar ik wordt dus nooit meer helemaal beterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weer ziek?![]()
Is er wel iemand om een beetje voor je te zorgen, of kun je zelf weer goed vooruit?
Wat is er chronisch dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, ik weet eigenlijk niet of ik het verteld had, maar ik wordt dus nooit meer helemaal beterHet is helaas chronisch.
Geluuukkig gaat het heel heel heel veel beter dan voorspeld met de borsten. Ze zien er fantastisch uit en ik liep met 2 weken alweer bergen op; waar anderen pas met 2 weken hun bed uit komen. En in zee gezwommen etc
ik blijk een auto immuun ziekte te hebben. Waardoor ik ook in het ziekenhuis kwam. Wat er dus nog wel vaker inzit in de toekomst. Dikke pretquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is er chronisch dan?
Fijn dat je operatie zo geslaagd is!!!
Oh, ja da's wel echt baggerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik blijk een auto immuun ziekte te hebben. Waardoor ik ook in het ziekenhuis kwam. Wat er dus nog wel vaker inzit in de toekomst. Dikke pret
niet echt. Gezind eten, geen stress (ja rightquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ja da's wel echt bagger![]()
Zijn er tips & tricks waar je het een beetje mee kunt voorkomen?
mja dat waren alleen de foto's van de goede momentenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
En verder was ik jaloers op je vakantie, het zag er heerlijk uit daar![]()
Hoorde ook van een vriendin die was wezen kamperen in het merengebied in Italiė, ik kon wel uit elkaar barsten van jaloezie
Uiteraard, dat is met foto's toch altijd zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mja dat waren alleen de foto's van de goede momentenben echt dolblij weer terug te zijn
absoluutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is met foto's toch altijd zo
Lekker genieten nu van je stadje en je vrienden!
Dit is gewoon het zwembad bij het complex. En ik weet niet, voel me gewoon zo bekeken ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooh zwemmen, fijnWaarom durf je niet, is het een wilde zee?
Badjas aan en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is gewoon het zwembad bij het complex. En ik weet niet, voel me gewoon zo bekeken ofzomaar ik ga het nu gewoon doen!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Badjas aan en gaan met die banaan!
En als ze dan kijken, dan is dat vanwege je badjas...
MM heeft een punt! Koop een idiote badmuts en dan weet je direct waarom ze naar je kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Badjas aan en gaan met die banaan!
En als ze dan kijken, dan is dat vanwege je badjas...
ahhh ik had het laatst nog met iemand over hoe graag ik weer wil gourmetten!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Hoi PS
Zin om gauw af te spreken / langs te komen? Morgenavond gaan we gourmetten en zaterdag sushi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |