Enjoooyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:42 schreef Nallie het volgende:
Hai!
Onderweg naar Parijs! Naja bijna dan, nu nog onderweg naar Amsterdam centraal
Dat heb je in bijna elke grote stad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:03 schreef V1z0R het volgende:
Muchos plezieros, Nallster!ik vond Parijs niet echt leuk.
Wel leuke dingen gezien maar sommige dingen stoorde ik mij dan weer gigantisch aan, die vervelende prullariaverkopers bij zo'n beetje elke attractie bijvoorbeeld. Nee ik wil geen aansteker kopen!
Ik vond ze in Parijs aanweziger dan in andere steden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb je in bijna elke grote stad.Maar wel irritant, ja.
In Rome struikel je er ook over!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond ze in Parijs aanweziger dan in andere steden.
Maar verder is Parijs erg tof! Have fun Nallie!
De grap is dat ik die de laatste keer in Parijs helemaal niet heb gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:03 schreef V1z0R het volgende:
Muchos plezieros, Nallster!ik vond Parijs niet echt leuk.
Wel leuke dingen gezien maar sommige dingen stoorde ik mij dan weer gigantisch aan, die vervelende prullariaverkopers bij zo'n beetje elke attractie bijvoorbeeld. Nee ik wil geen aansteker kopen!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Henk, nu heb ik dat liedje in mn hoofdOooooh sjampseliezeeeee
Wordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
Ugh, mensen die boterhammen met worst eten naast je in de trein met hun Mond open
Met dat hardlopen blijft het lastig. Mijn lunch is aanzienlijk groter vandaag dan anders en ik eet meer T's in de middag. Als ik dan 's avonds nog iets kleins neem kom ik toch aan genoeg eten zonder dat ik met een volle buik moet lopen/na het hardlopen nog een hele maaltijd 'moet' eten (heb dan meestal geen trek meer).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lasagne. Geen D vandaag Quina? Of heb je die nog niet gepland?
Ik snap het! Begrijpelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:24 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Met dat hardlopen blijft het lastig. Mijn lunch is aanzienlijk groter vandaag dan anders en ik eet meer T's in de middag. Als ik dan 's avonds nog iets kleins neem kom ik toch aan genoeg eten zonder dat ik met een volle buik moet lopen/na het hardlopen nog een hele maaltijd 'moet' eten (heb dan meestal geen trek meer).
Bah, vieze Nalliequote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
Ugh, mensen die boterhammen met worst eten naast je in de trein met hun Mond open
Ik wist niet dat ze samen gingen, dacht dat alleen Nallie ging!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Wacht, nu snap ik het niet meer. Perruche en Nallie gingen toch samen naar Parijs? (dat maak ik op uit FB iig). Wensen jullie Perruche niet veel plezier dan?
Dat! Mochten ze samen gaan: Perruche, ook veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze samen gingen, dacht dat alleen Nallie ging!
Veel plezier beidequote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Wacht, nu snap ik het niet meer. Perruche en Nallie gingen toch samen naar Parijs? (dat maak ik op uit FB iig). Wensen jullie Perruche niet veel plezier dan?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:09 schreef MarMar het volgende:
linkje naar alledrie de taarten van gister
Volgens mij willen ze iets verborgen houden voor ons.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze samen gingen, dacht dat alleen Nallie ging!
mmmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lekker.
Ik had laatst voor het eerst sinds tijden (lees: jaren) weer taart gegeten! M'n schoonmoeder had appeltaart gebakken, heerlijk.
Dat is ook mijn favorietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lekker.
Ik had laatst voor het eerst sinds tijden (lees: jaren) weer taart gegeten! M'n schoonmoeder had appeltaart gebakken, heerlijk.
^^quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! Vooral die met zelfgemaakte banketbakkersroom. Zo lekker.
Goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De Great British Bake Off begint weer.
Dinsdag, 9 uur, BBC.
Website vullen. Het allerleukst zou nog zijn als ik de tekstjes helemaal zélf mocht schrijven, maar dan moet ik toch echt naar Marketing verkassenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In land van herkomst van mn pa hebben ze een broodje die vernoemd is naar iemand met dezelfde achternaam als ikOok broodje biefstuk, met gesmolten kaas
Wel weer typisch dat het een broodje is met witbrood, vleesch en kaaschquote:
Ben jij ook nog steeds aan het lowcarben? En is de banaan dan omdat je gaat sporten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:03 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Ik heb vanmorgen even mijn krukje geverfd en dan vind ik het toch zo knap van mezelf dat ik het voor elkaar krijg om verf in mijn haar te krijgenIk ben weer eens grijs
Lijstjesplanning:
O: groenteomeletje, 2 eitjes, ui, paprika en champignons
T: 2 almondjoys
L: plakjes kip, beetje mayo, stukjes komkommer/paprika
T: plakjes banaan met pindakaas
D: courgette "pasta" met tomatensaus, gehakt en kaas
ik ben aan het lower carbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij ook nog steeds aan het lowcarben? En is de banaan dan omdat je gaat sporten?
Na twee uurtjes in bikini in de tuin gelegen te hebben ben ik alweer wat vrolijkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Bleh superslecht geslapen, zit nu al een paar uur als een zombie op de bank.
Denk dat ik het sporten vandaag laat zitten en straks met een boek de tuin in ga.
Ik las 'buikje verven' en dacht: huh?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:03 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Ik heb vanmorgen even mijn krukje geverfd en dan vind ik het toch zo knap van mezelf dat ik het voor elkaar krijg om verf in mijn haar te krijgenIk ben weer eens grijs
Lijstjesplanning:
O: groenteomeletje, 2 eitjes, ui, paprika en champignons
T: 2 almondjoys
L: plakjes kip, beetje mayo, stukjes komkommer/paprika
T: plakjes banaan met pindakaas
D: courgette "pasta" met tomatensaus, gehakt en kaas
soep van gepureerde groentes, ciabatta van in verhouding 500 gr bloem, 300 ml lauw water, 4 gram gist, 2 theelepeltjes zout, salade en smeerseltjes erbij? Van gekookte aardappeltjes en groentes met wat wittewijnazijn en dressing kan je hele lekkere aardappelsalade maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:03 schreef Probability het volgende:
Ga koken voor 6 personen, het liefst zonder vlees maar sowieso zonder varkensvlees/melkproducten
Lastig!!
klinkt goed!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
soep van gepureerde groentes, ciabatta van in verhouding 500 gr bloem, 300 ml lauw water, 4 gram gist, 2 theelepeltjes zout, salade en smeerseltjes erbij? Van gekookte aardappeltjes en groentes met wat wittewijnazijn en dressing kan je hele lekkere aardappelsalade maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder 2 bakjes blauwe bessen, 2 passievruchten, een verse vijg en 4 komkommers gekocht voor 5 euro.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Net een handig bakje gekocht om een salade mee te kunnen nemen naar m'n werk. In het midden zit een bakje voor dressing, er zit een aparte verdieping in voor de vulling van de salade (met tussenschotjes), mes en vork en onderin kan dan de sla. Morgen uitproberen. Nu al zin in.
Wat handig! Die wil ik ook voor als 't collegejaar weer begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder 2 bakjes blauwe bessen, 2 passievruchten, een verse vijg en 4 komkommers gekocht voor 5 euro.
Ja doei.
Ziet er handig uit hè! Voor de liefhebber hadden ze ook een bakje voor yoghurt/kwark + vulling (muesli of fruit bijv.)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat handig! Die wil ik ook voor als 't collegejaar weer begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop nu altijd te kloten met boterhamzakjes met dressing enzo
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Net een handig bakje gekocht om een salade mee te kunnen nemen naar m'n werk. In het midden zit een bakje voor dressing, er zit een aparte verdieping in voor de vulling van de salade (met tussenschotjes), mes en vork en onderin kan dan de sla. Morgen uitproberen. Nu al zin in.
Oeh die is vet, waar heb je die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder 2 bakjes blauwe bessen, 2 passievruchten, een verse vijg en 4 komkommers gekocht voor 5 euro.
.
* Viking84 wants.
V&D dus, thanks.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ziet er handig uit hè! Voor de liefhebber hadden ze ook een bakje voor yoghurt/kwark + vulling (muesli of fruit bijv.)Die wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pakjes Zaanse Hoeve zijn niet heel handig in een koelkast waarin iedereen continu spullen boven op elkaar stapelt.
Niet meer actief op Fok!
maar eens wat spieren vergaren, dacht ik. en zeker voor straks de donkere wintermaanden waarin hardlopen lastiger gaat wel handig. Plus, sportschool zit tegenover m'n werk, dus kan rustig in een uurjte tussendoor gaan ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed van je Jeager.. wat ga je daar doen? Rondje fitness?
Goed lijstje dacht ik zo
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh die is vet, waar heb je die vandaan?.
* Viking84 wants.
V&D dus, thanks.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Pakjes Zaanse Hoeve zijn niet heel handig in een koelkast waarin iedereen continu spullen boven op elkaar stapelt.
Nog niks, ga vanavond kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef conleche het volgende:
Als ik met de trein zou moeten zou ik het ook gaan halen, nu heb ik gewoon gemiddeld zo'n 5 kleine bakjes bij me op een dag.Maar dat gaat makkelijk mee op de fiets met krat.
Welke heb jij nu gekocht, Vik?
Als je er 1 neemt met stuurslot dan is het parkeren geen enkel probleem. Wel zou ik alleen een fiets met krat nemen, als je ook daadwerkelijk denkt dingen (of honden) te gaan vervoeren. Het fietst zwaarder en de fiets zelf is ook behoorlijk zwaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog niks, ga vanavond kijken.
Wordt geen fiets met krat, waarschijnlijk. Dat is te veel gedoe met parkeren.
Ja, dat zal niet zo vaak gebeuren. M. en ik doen samen boodschappen en kunnen prima af met een rugzak en twee plastic zakken. Ik neem wel fietstassen dus daar kan wel wat in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er 1 neemt met stuurslot dan is het parkeren geen enkel probleem. Wel zou ik alleen een fiets met krat nemen, als je ook daadwerkelijk denkt dingen (of honden) te gaan vervoeren. Het fietst zwaarder en de fiets zelf is ook behoorlijk zwaar.
Ja dat is zo'n wieltje en daar draai je aan en dan kan het stuur niet meer kantelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat zal niet zo vaak gebeuren. M. en ik doen samen boodschappen en kunnen prima af met een rugzak en twee plastic zakken. Ik neem wel fietstassen dus daar kan wel wat in.
Thx voor je feedback. Maakt de keus voor een fiets zonder krat weer wat makkelijker
.
En: stuurslot?
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, je hebt honger
En je bent niet de enige... man wat heb ik zin in avondeten! Niet alleen om te eten maar ook om te maken
En nu wil ik bbq maar datg krijg ik er hier niet door
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ziet er handig uit hè! Voor de liefhebber hadden ze ook een bakje voor yoghurt/kwark + vulling (muesli of fruit bijv.)Want!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Awh!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, je hebt honger
En je bent niet de enige... man wat heb ik zin in avondeten! Niet alleen om te eten maar ook om te maken
En nu wil ik bbq maar datg krijg ik er hier niet door
Wat heb je gezegd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef conleche het volgende:
AAAwwww, ik ben aan het chatten met mijn nichtje van 12 en ik heb haar er onder andere op gewezen dat 'me moeder' echt vet lelijk is. Daarna ging het nog even door over koetjes en kalfjes en nu stuurt ze me net: "Tante Co, wat doe jij als je liefdesverdriet hebt"
Zooo schattig.
Ik ben nog bezig me te bedenken wat ik ga zeggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd?
Ik huil dan de tranen uit me ogen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig me te bedenken wat ik ga zeggen.
Een extra wodka nemen en gaan rebounden lijkt me nu niet direct het goede advies.
Tikt waarschijnlijk wel lekker aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Een extra wodka nemen en gaan rebounden lijkt me nu niet direct het goede advies.
Uithuilen bij vriendinnetjes en lekker veel gaan sporten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uithuilen bij vriendinnetjes en lekker veel gaan sporten.
En daarna een dubbele wodka zodat die er extra goed inhakt
Chocola en rebounden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een man hoor! En heb al helemaal geen liefdesverdriet. Wel een dubbele wodka trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Iets voor jou op dit moment ook?![]()
Ben je nog op zoek naar iets anders?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een man hoor! En heb al helemaal geen liefdesverdriet. Wel een dubbele wodka trouwens.
[..]
[..]
Oh prima idee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ik stop mijn dressing altijd in een oud potje mosterd (gewassen natuurlijk)
Dat lekt niet en ik schud het nog even goed door voor ik het over mijn salade gooi
Ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Dressuurwat een mooie kuur (spotte stiekem wel foutjes maar whatever )
mjam jam jamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef V1z0R het volgende:
Bruine bonen met spek!
Bruine bonen met spek!
BRUINE BONEN MET SPEHEHEHEK!
Oh ik heb gewoon het spekvet voor erdoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:41 schreef V1z0R het volgende:
OehStamppot rauwe andijvie zou mij ook wel lusten
Rookworst met mosterd
En dan gewoon de stamppot verzuipen in de jus...
Ik weet dat de meesten hier niet aan dingetjes van poeders doen, maar superlekkere vervanger voor wanneer je geen jus kunt maken, espagnolesaus
Met wat champignons, ui en eventueel spekjes kun je er ook lekker saus voor over schnitzels mee maken of voor over de patat.
Dat zit er bij mij er ook al doorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon het spekvet voor erdoor
En het is idd rauwe andijvie, gekookte is vies
Zaten er nog meer groenten door je sla, feta, dressing mengsel? Want in sla zt niet zo veel he. Ik zou er honger van krijgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: overnight oatmeal
S: 15 min hoepelen
L: sla, feta en dressing
T: boterham pindakaas
S: Jillian
D: schnitzel, rijst en champignons
T: meloen
T: yoghurt
Poesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef kwakz0r het volgende:
Poes is er!ze spint als een malle als je haar aait, maar kruipt nog wel het liefst onder de tafel/in de boekenkast/achter een gordijn/achter het wasrek/onder de TV-kast, want alles is nog wel heeeeeel erg spannend....
Verder zag ik mooie taarten, mensen die naar Parijs gingen (veel plezieder), en nog veel meer...
Dublin: je kunt goed, goedkoop en veganistisch eten bij de diverse restaurants van de Hare Krishna in Dublin, schijnt! Wij hebben dat ook gedaan met grote groepen verspreid over de stad toen we op tournee waren, maar ik was er niet bij die avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik kreeg er ook honger van, daarom niet veel later de boterhamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Zaten er nog meer groenten door je sla, feta, dressing mengsel? Want in sla zt niet zo veel he. Ik zou er honger van krijgen
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook honger van, daarom niet veel later de boterham
Edit:
Ik weet niet of het genoeg is, ik merk dat ik het weer 'eng' vind om meer te eten.
^^ ik maak me ook een beetje zorgen dat je niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt. Meer eten is inderdaad niet eng als je meer groenten eet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom?
Als je nog extra groente eet dan zit je nog steeds niet op op 'teveel' maar krijg je wel extra voedingstoffen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst voor vandaag:
O: Griekse yoghurt met banaan, walnoten en een dropje honing
T: plakje roggebrood met pindakaas
S: 2.0 1.4 km hardlopen om de auto op te halen bij de motorboer
L: omelet van 3 eieren met spinazie en tonijn en geraspte kaas
T: restje kip tikka massala (ook met spinazie)
S: Jillian level 2 (les 3)
S: spinning
T: plakje roggebrood met pindakaas
D: zelfgemaakte kipshoarma met vooral veel groenten in een volkorenpita of twee met knoflookyoghurt
Vanalles wat, ik ben tevreden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Kweet niet Sarabi, is dit wel genoeg?
Avondeten waarvan de schnitzel en rijst bijna al op was
Waarom ligt er een kaasschaaf op de komkommer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Daar had ik de komkommer mee in plakken gesneden en werkt perfect als opscheplepelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Waarom ligt er een kaasschaaf op de komkommer?
Jij gaat door voor brons, doe je beter dan die beach volleyballersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
Om plakjes komkommer van te schaven?
Klopt, normaal eet ik ook wel meer groente maar er is nu niets meer in huis.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom?
Als je nog extra groente eet dan zit je nog steeds niet op op 'teveel' maar krijg je wel extra voedingstoffen
Mee eens... en het zal met alles makkelijker zijn als mijn maag minder groot zal zijn maar dat wil nog niet zo lukkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
oh, wat me te binnen schiet: het enige nadeel van veel rauwkost eten (lees een pond tot een kilo) is dat je je maag groot houdt, en dus ook meer kunt/wilt eten omdat je nu eenmaal meer honger hebt.
maar ja, als je geen zin hebt om je maag te laten krimpen door je een poos wat in te houden kun je beter groente kanen dan chips ja.
hier is ook weer veel rauwkost gekocht vandaag. NOM!
Jij broccoli koningin!! Kan niet eens wachten tot het wat afgekoeld isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, lekker hoor, broccoli
Net m'n tong gebrand aan een stukje broccoli
Owwwwwwwwwwww, zo irritant!! Dat kan mijn avond verpesten... What happend??quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Mn eten was mislukt. Dat gebeurt bijna nooit...
Nog maar een bakje yoghurt gegeten. En zo de finale van de 200 meter kijken, en dan op bed...
Jawel, alleen gaat het voor jezelf veel geleidelijker denk ik. Ik heb zo'n app waarop je een mooi grafiekje ziet van hoe je gewicht naar beneden gaat (als het goed isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef Vlierbloesem het volgende:
Oehh leuk om te horen GB!Zie je het zelf ook?
Balenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Nog maar een bakje yoghurt gegeten. En zo de finale van de 200 meter kijken, en dan op bed...
Ja, dat verpeste m'n avond ook wat... Het smaakte gewoon niet. Ach ja...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwww, zo irritant!! Dat kan mijn avond verpesten... What happend??
200 mter, zin in
Mijn radar ging ook al af, hoor!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef anna82 het volgende:
Vermoeid bijlezen:
Co's moeder is vet lelijk;
Moblo eet broodjes Goodbye;
Stamppot andijvie houdt van Viz.
Scherpte I haz it not!
Jag, eerst is er nog hockey! Maar misschien niet te zien in Sverige?
Ik kan studio sport kijken, gelukkig. Zweedse sporters interesseren me niet zo...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef anna82 het volgende:
Vermoeid bijlezen:
Scherpte I haz it not!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:41 schreef anna82 het volgende:
Vermoeid bijlezen:
Scherpte I haz it not!
Awh, da's echt ontzettend stom! Was de yoghurt wel lekker?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
don't care... als vrouwen maar lekker bruine bonen en vetspek mogen eten met alle gevolgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef V1z0R het volgende:
Zo'n beetje elk soort eten is wel gek op mijOf het is andersom
Met hachee heb ik ruzie!
Ben ik trouwens seksistisch wanneer ik vind dat vrouwen geen Sinatra mogen zingen?
Meezingen oke, maar niet opvoeren...
Zelfde dat mannen geen Alanis Morrisette moeten zingen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
*snoept stukjes broccoli tot Mr.Mo thuis is*
tegen de tijd dat hij er is is er geen broccoli meer over
Even wat vragen bij de buurman.....werd bijbabbelen.....mail binnen halen....werd lezen.... Etcquote:
Hij komt terug uit Nederland vandaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef An24 het volgende:
Pfffff ik zou er gek van worden. Is je vent altijd zo laat?
Ohw sorry, gemistquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij komt terug uit Nederland vandaandus dat is de enige dag dat hij laat is
Is bij mij zelfs verplicht, mag dan ook gewoon geruft worden als ze d'r maar net zo hard om kan lachen als ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
don't care... als vrouwen maar lekker bruine bonen en vetspek mogen eten met alle gevolgen
Prosecco in dit geval, onze (onder)buurman is homoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Had allang gegeten, veel te veel honger ...
Praten met de buurman over de schutting in de tuin... herkenbaar
Vaak gaat er ook nog een flesje bier over en weer
Wij doen wedstrijdjes boeren, (per ongeluk achter elkaar dus). Volgens Freud heb ik nog steeds niet voldoende basquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is bij mij zelfs verplicht, mag dan ook gewoon geruft worden als ze d'r maar net zo hard om kan lachen als ik
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw sorry, gemistfijn dat hij zo weer thuis komt!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Wij doen wedstrijdjes boeren, (per ongeluk achter elkaar dus). Volgens Freud heb ik nog steeds niet voldoende bas
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is bij mij zelfs verplicht, mag dan ook gewoon geruft worden als ze d'r maar net zo hard om kan lachen als ik
Is toch het vervolg op The legend of Aang?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Zeh luuuuv
[..]![]()
Legend of Korra burping match @ date flashback![]()
Hier alles goei, druk enzo, maar bijna vakantieEn vanavond toch gesport ondanks dat ik nog niet klaar ben met alles wat moet gebeuren
![]()
Ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:32 schreef V1z0R het volgende:
blijven oefenen, An!
[..]
Is toch het vervolg op The legend of Aang?Net zo tof?!
Welke dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Wel raar trouwens, hartje zomer en m'n favo kerstfilm (op the snowman na) op rtl7... <smiley met hamertje>
Rare jongens.
Beetje voort op die lui die in de luchttempels woonde en toffe shizzle voor de vuurnatie maakten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja!
En ja!
Ik ben weer verslaafd![]()
![]()
Ik heb ook Last Airbender poppetjes ('action figuresss' xD) in mijn glaskast
![]()
Ik vind het zo tof he. Kekke hybride beestjes, leuke lore, toffe volkjes (water triiibe!), gave mooooves, tof verhaal en humor![]()
Korra is na Aang en gaat meer richting steampunk
Mhm niet zozeer, meer op de stad die Aang gesticht had later in zijn levenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beetje voort op die lui die in de luchttempels woonde en toffe shizzle voor de vuurnatie maakten?
*in lijstje zet*
Vond legend of Aanga ook zo tof! Appa
Aaahquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef V1z0R het volgende:
Die Hard natuurlijk!
Haaaaaaaans! Jippy-kajay motherfucker!
En daarna Rambo first blood pt 1
In de woorden van Ice-cube, today was à good day!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:21 schreef Novem het volgende:
Onze traditie is de Die Hard trilogie kijken tijdens kerst!Die Hard 4 doet niet mee, slap aftreksel
Keltisch, wat doet dat met je brood?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:26 schreef Vlierbloesem het volgende:
Kippensoep. Lekker!
Planning:
O: Yoghurt met muesli en wat blauwe bessen, twee geroosterde keltisch volkoren boterhammen, één biefstukworst, één met hüttenkäse (en komkommer)
L: Salade van gemengde sla, dressing, semi-zongedroogde tomaten, tonijn en forel (uit mijn nieuwe salade-bakje) en twee waldkorn boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Griekse yoghurt met jam en wat blauwe bessen
D: Wrap met roerbakgroente en tofuspeltburger
T: Fruitkwark met een doosje zomerfruit
Het zijn kleine, maar 'compacte/zware/stevige' boterhammen. Heerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Keltisch, wat doet dat met je brood?![]()
Mijn planning
O: bakje kwark met muesli
T: 2 rijstwafels met pindakaas, trosje druiven
L: volkoren puntje gerookte zalm
T: stuk makreelfilet (~75 gram), banaan, stuk komkommer
D: volkoren spaghetti met rundergehakt, groente, saus en parmezaanse kaas
T: ?
Nou, ik vond het wel leuk staan juist. Maar nu heb ik er ook een beeld bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:06 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Het zijn kleine, maar 'compacte/zware/stevige' boterhammen. Heerlijk![]()
.
Ik zet het er nu een paar keer bij (omdat het nieuw is op m'n lijstje), maar eigenlijk is het niet zo boeiend voor jullie om te weten natuurlijk.
Mooi lijstje!
He, ik ben aan het etenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:39 schreef sigme het volgende:
Zo, de haan is geslacht, geplukt, leeggehaald, ontdaan van onderdelen die ik niet wil maar de honden wel, en wat overblijft mag nu een dag besterven. Alle rommel weer aan kant, en dan er nu maar eens op uit voor een wandelingetje met de honden. Bij thuiskomst krijgen ze lekkere hapjes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit dus geen transportrek op, maar ik ben wel aan het denken wat een handige manier is om boodschappen te vervoeren. Zou er bijvoorbeeld iets van een afneembaar rek of krat op de bagagedrager kunnen? Fietstassen zijn wel leuk, maar ook een beetje truttig en ik zou elke keer met de fiets naar binnen moeten als ik niet tien keer heen en weer wil lopen met boodschappen.
of tassen in je fietstassen. M'n moeder heeft hele mooie fietstassen, en heeft daar standaard linnen tasjes inzitten, waar ze de boodschappen in de winkel in pakt, en ze er dus zo uit kan halen thuis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn allerlei van dit soort afneembare fietstassen. In hippe kleurtjes, met koelbekleding etc.
Hang je met wat beugels aan je bagagedrager, til je er zo af.
Oh ja, hoe simpel kan het zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn allerlei van dit soort afneembare fietstassen. In hippe kleurtjes, met koelbekleding etc.
Hang je met wat beugels aan je bagagedrager, til je er zo af.
Jazeker hoor! Ik kan mijn D's echt niet missenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:44 schreef MarMar het volgende:
Doe je vandaag wel een echte D Quin?
Mijn lijstje
O: yoghurt met een beetje muesli
T: appel
L: salade met feta en olijf, gekookt eitje, karnemelk
T: komkommer, wortel
D: kip, beetje rijst, veel groente (broccolli, paprika, prei)
T: meloen
Ik doe Jillian ook altijd 's morgens, direct na het opstaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Jillian gaat in de ochtend volgens mij wel een stuk lekkerder
Morgen voor het laatst level 1, help!
Zondag dan ook maar weer eens wegen, meten en fotograferen.
Ik probeer nu echt mijn best te doen om het hele schema te doen, dus elke dag en dan 30 dagen lang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe Jillian ook altijd 's morgens, direct na het opstaan.
Heb eerst een paar maanden level 1 gedaan (drie keer per week) en ben sinds kort bezig met 2. En vind 2 geen hol aan. Stomme planking.
Als je 9 dagen bezig bent, zou je al resultaat moeten zien. Klopt dat? Ik zie het echt duidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik probeer nu echt mijn best te doen om het hele schema te doen, dus elke dag en dan 30 dagen lang.
Heb net wel al even naar level 2 gekeken maar ziet er lastig uit, zeker om ze 'mooi' uit te voeren.
Stomme vraag misschien maar wat is Jillianquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe Jillian ook altijd 's morgens, direct na het opstaan.
Heb eerst een paar maanden level 1 gedaan (drie keer per week) en ben sinds kort bezig met 2. En vind 2 geen hol aan. Stomme planking.
In dit of het vorige topic heeft motorbloempje een linkje gepost.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien maar wat is Jillian
het gaat mij ook niet om de kilo's maar om hoe het er uit ziet. Ik ben ook niet afgevallen, maar mijn schouders zijn nu mooi strak en buikje is bijna weg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb het idee dat ik wel resultaat ziemaar afgevallen ben ik in ieder geval niet.
Oke ik ga even terugzoekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In dit of het vorige topic heeft motorbloempje een linkje gepost.
Ik krijg snel spieren en ben natuurlijk al heel slank. Zeker als ik ook nog op mijn voeding let zie ik het heel snel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind dat altijd zo grappig dat jullie al binnen een week resultaat zien van het doen van oefeningen. Ik zie nu wel resultaat van al mijn trainen, maar dat gaat allemaal zo geleidelijk en dan zijn het eigenlijk vooral nog anderen die het zien, ik zie het nou niet echt.
En nee, ik merk het ook niet aan mijn kleding (behalve dan mn jasjes, die zitten ruimer om mn armen).
Bij mij is het altijd mentaal, als ik me fitter voel denkt mijn hoofd dat ik ook resultaat moet zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind dat altijd zo grappig dat jullie al binnen een week resultaat zien van het doen van oefeningen. Ik zie nu wel resultaat van al mijn trainen, maar dat gaat allemaal zo geleidelijk en dan zijn het eigenlijk vooral nog anderen die het zien, ik zie het nou niet echt.
En nee, ik merk het ook niet aan mijn kleding (behalve dan mn jasjes, die zitten ruimer om mn armen).
Denk dat het ook vooral mentaal isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd mentaal, als ik me fitter voel denkt mijn hoofd dat ik ook resultaat moet zien![]()
Als ik dan ga meten/wegen is de realiteitszin terug![]()
Dat gezegd hebbende, had ik vanmorgen met het aantrekken van mijn thuis-joggingbroek geen enkele vorm van muffintop, het liep glooiend afNiet dat ik me nog kan herinneren of ik dat eerst met deze broek wel had, maar dat terzijde!
Vind ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
het gaat mij ook niet om de kilo's maar om hoe het er uit ziet. Ik ben ook niet afgevallen, maar mijn schouders zijn nu mooi strak en buikje is bijna weg.
In een dag zie ik geen verschil, maar na een week of 2 dagelijks sporten en op mijn eten letten zeker wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk dat het ook vooral mentaal is. Ik kan mezelf de ene dag moddervet vinden en de andere dag superslank, terwijl er echt niet zo veel veranderd is in een dag tijd.
Ligt er aan wat voor soort oefeningen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Toch wat 'iffy'.quote:Personal Assistant required. Must be flexible, broad-minded and willing to go above and beyond the call of duty
Would suit an attractive young lady between 18-30 or Man , Ideal role for students looking to earn money over the summer.
Please reply with two recent photos.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Advertentie voor een baan:
[..]
Toch wat 'iffy'.
en dan willen we ook pics van deze werkgever natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef loveli het volgende:
Mo, je maakt me nieuwsgierig. Zou je willen solliciteren met je mooiste glimlach en verslag willen uitbrengen?
ieder lijf is andersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
ik doe de oefeningen met een halve kilo, maar als je wilt kun je natuurlijk ook veel meer nemen. Of niets. Moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:11 schreef Probability het volgende:
Wat voor gewichtjes en materialen heb je nodig voor Jillian? Volgens mij heb ik hier nog wel wat liggen!
jaaa, doen, je bent nu toch al in training voor obstakelparcoursen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het grote verschil zal ook wel zijn of je snel of langzaam spieren opbouwt.Bij mij gaat dat dus duidelijk langzaam.
![]()
Ter compensatie is mijn conditie na een tijdje niets doen wel weer vrij snel op niveau.
Zal ik trouwens solliciteren bij de AIVD? Ze zoeken spionnen.
nouja, operationeel medewerkers en het is vast niet zo spannend als bij James Bond, maar het klinkt wel cool.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef loveli het volgende:
Mo, je maakt me nieuwsgierig. Zou je willen solliciteren met je mooiste glimlach en verslag willen uitbrengen?
Hmm. Zouden ze gepersonaliseerde pagina's hebben? Ik kan geen vacature vinden namelijk op de website van de aivd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het grote verschil zal ook wel zijn of je snel of langzaam spieren opbouwt.Bij mij
nouja, operationeel medewerkers en het is vast niet zo spannend als bij James Bond, maar het klinkt wel cool.
ik zou het doen! Krijg je antecedentenonderzoek, ben benieuwd wat ze vinden van de fluwelen broek van meneer Henkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het grote verschil zal ook wel zijn of je snel of langzaam spieren opbouwt.Bij mij gaat dat dus duidelijk langzaam.
![]()
Ter compensatie is mijn conditie na een tijdje niets doen wel weer vrij snel op niveau.
Dit dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb het idee dat ik wel resultaat ziemaar afgevallen ben ik in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef loveli het volgende:
AIVD schijnt wel in trek te zijn als werkgever.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
Ik vond het salaris dan weer tegen vallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Viking84 het volgende:
Je verdient wel lekker bij het Rijk.
meevallers zijn altijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb mn verhuisvergoeding gekregendie is dus gewoon de gemaakte kosten (was niet zoveel declarabels) + 12% van mijn jaarsalaris. netto. wtf. (hoera, mensen terugbetalen en centjes voor een samenlevingscontract)
(de helft is voor vriendje, die er zijn helft van het geleende geld mee terugbetaalt)
de uitbetaling van mijn overuren was dan weer een tegenvaller... daar bleef na belasting zo weinig van over dat ik er niet eens iets van gemerkt had.quote:
de belastingdienst, je grooooooootste vriendquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de uitbetaling van mijn overuren was dan weer een tegenvaller... daar bleef na belasting zo weinig van over dat ik er niet eens iets van gemerkt had.
Ik ben een crappy salaris gewend, dus ik vind 2500 al heel veelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vond het salaris dan weer tegen vallen.
Maar ik ga eens kijken of ik een mooie brief kan dichten. Gewoon omdat het kan.
Is iets dat werkgevers soms opnemen in Cao's of AOk's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:54 schreef conleche het volgende:
Ik ben in mijn leven wel 50x verhuisd. (give or take). Ik heb nog nooit verhuisvergoeding gehad? Wat is dat? Waarom is dat? Kost dat de belastingbetaler geld?
Ik kwam hier eigenlijk om te kijken wat ik ook alweer moest eten nu. Misschien een wat te ver doorgevoerd lijstjesobsessietje.
Yogamatje (ook al doe ik het gewoon op de vloer) en gewichtjes (volgens mij gebruikt Jillian gewichtjes van 1,5 kilo)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:11 schreef Probability het volgende:
Wat voor gewichtjes en materialen heb je nodig voor Jillian? Volgens mij heb ik hier nog wel wat liggen!
niet iedereen wil voor zijn werk verhuizen en het is dan denk ik een compensatie voor geleden leed. Je laat toch je "netwerk" achter. buren/vrienden/sportclubs/verenigingen etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:59 schreef conleche het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dat vrij idioot vind? Vooral die 12% van een jaarsalaris. Ik snap het niet.![]()
Hoewel ik ons Kwak natuurlijk van harte een meevaller gun, ik heb het nu meer over het algemeen.
Ik vind dat je dat te gaan lijden leed moet incalculeren bij het aannemen van een baan. Het is wat anders als je ergens al werkt en je wordt herplaatst in bv het buitenland, dan vind ik het niet meer dan normaal, dat je daar een vergoeding voor krijgt. Maar nu?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
niet iedereen wil voor zijn werk verhuizen en het is dan denk ik een compensatie voor geleden leed. Je laat toch je "netwerk" achter. buren/vrienden/sportclubs/verenigingen etc.
Ik denk dat jij die keren dat je verhuisd bent wilde verhuizen?
Ik denk dat het altijd het afwegen van kosten en baten is. Vind het een beetje raar om een vergoeding te krijgen als je er zelf voor kiest de baan aan te nemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
niet iedereen wil voor zijn werk verhuizen en het is dan denk ik een compensatie voor geleden leed. Je laat toch je "netwerk" achter. buren/vrienden/sportclubs/verenigingen etc.
Ik denk dat jij die keren dat je verhuisd bent wilde verhuizen?
onderwijsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de belastingdienst, je grooooooootste vriend
volgend jaar kan je beter je uren opnemen
Mwoah. Een vergoeding voor gewoon woon/werk verkeer vind ik ook discutabel eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:20 schreef loveli het volgende:
Is reiskostenvergoeding wel verdedigbaar?
ach, ik heb niet eens overuren die uitbetaald kunnen worden. Bij ons is het liefdadigheidquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:54 schreef conleche het volgende:
Ik ben in mijn leven wel 50x verhuisd. (give or take). Ik heb nog nooit verhuisvergoeding gehad? Wat is dat? Waarom is dat? Kost dat de belastingbetaler geld?
Ik kwam hier eigenlijk om te kijken wat ik ook alweer moest eten nu. Misschien een wat te ver doorgevoerd lijstjesobsessietje.
het is via de CAO geregeld, maar veel mensen weten er niet van/doen er niks mee. Ik betaal belasting en ik maak dan ook wel gebruik van de regelingen die voor mij gelden. het lijkt me een fossiel uit de tijd dat overheids-cao's nog erg gul waren in de secundaire voorwaarden...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat het altijd het afwegen van kosten en baten is. Vind het een beetje raar om een vergoeding te krijgen als je er zelf voor kiest de baan aan te nemenhet is natuurlijk anders als je werkplek van locatie verandert.
wij ook maar zelden hoor! maar ik heb structureel een lesuur meer gegeven dan ik aanstelling had, en mijn taakuren zaten al helemaal vol met taken die wel meegeteld worden. Komend jaar is dat niet zo en vul ik vrijwillig een extra uurtje met lessen inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:27 schreef _aurum_ het volgende:
naja, als zijn geld uit wil geven aan een verhuisvergoeding dan moet hij dat wetenIk weet dat het vaak gedaan wordt als mensen moeilijk te krijgen zijn...zo van hier heb jij wat centjes dan kom je bij ons in de buurt wonen én werken
En idd als bijv. de vestiging verhuist.
Ik denk dat Kwak gewoon mazzel heeft, dat mag ook wel een keer
[..]
ach, ik heb niet eens overuren die uitbetaald kunnen worden. Bij ons is het liefdadigheid
Geen idee, ben er wel blij mee!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:20 schreef loveli het volgende:
Is reiskostenvergoeding wel verdedigbaar?
Ik ook, dus afblijvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, ben er wel blij mee!
Die onbelaste vergoeding bedoel je? Neuh, ik ook niet, maar ik blijf nog even op m'n hoede tot er een kabinet staat. Genoeg politici die A zeggen en B doen, maar dit is wel een heikel punt natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
Zie die reiskostenvergoeding ook nog niet afgeschaft worden overigens.
Hier.quote:
Ik heb 2 gewichtjes van ieder 2 kilo en een matje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:11 schreef Probability het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |