Enjoooyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:42 schreef Nallie het volgende:
Hai!
Onderweg naar Parijs! Naja bijna dan, nu nog onderweg naar Amsterdam centraal
Dat heb je in bijna elke grote stad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:03 schreef V1z0R het volgende:
Muchos plezieros, Nallster!ik vond Parijs niet echt leuk.
Wel leuke dingen gezien maar sommige dingen stoorde ik mij dan weer gigantisch aan, die vervelende prullariaverkopers bij zo'n beetje elke attractie bijvoorbeeld. Nee ik wil geen aansteker kopen!
Ik vond ze in Parijs aanweziger dan in andere steden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb je in bijna elke grote stad.Maar wel irritant, ja.
In Rome struikel je er ook over!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond ze in Parijs aanweziger dan in andere steden.
Maar verder is Parijs erg tof! Have fun Nallie!
De grap is dat ik die de laatste keer in Parijs helemaal niet heb gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:03 schreef V1z0R het volgende:
Muchos plezieros, Nallster!ik vond Parijs niet echt leuk.
Wel leuke dingen gezien maar sommige dingen stoorde ik mij dan weer gigantisch aan, die vervelende prullariaverkopers bij zo'n beetje elke attractie bijvoorbeeld. Nee ik wil geen aansteker kopen!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Henk, nu heb ik dat liedje in mn hoofdOooooh sjampseliezeeeee
Wordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
Ugh, mensen die boterhammen met worst eten naast je in de trein met hun Mond open
Met dat hardlopen blijft het lastig. Mijn lunch is aanzienlijk groter vandaag dan anders en ik eet meer T's in de middag. Als ik dan 's avonds nog iets kleins neem kom ik toch aan genoeg eten zonder dat ik met een volle buik moet lopen/na het hardlopen nog een hele maaltijd 'moet' eten (heb dan meestal geen trek meer).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lasagne. Geen D vandaag Quina? Of heb je die nog niet gepland?
Ik snap het! Begrijpelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:24 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Met dat hardlopen blijft het lastig. Mijn lunch is aanzienlijk groter vandaag dan anders en ik eet meer T's in de middag. Als ik dan 's avonds nog iets kleins neem kom ik toch aan genoeg eten zonder dat ik met een volle buik moet lopen/na het hardlopen nog een hele maaltijd 'moet' eten (heb dan meestal geen trek meer).
Bah, vieze Nalliequote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
Ugh, mensen die boterhammen met worst eten naast je in de trein met hun Mond open
Ik wist niet dat ze samen gingen, dacht dat alleen Nallie ging!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Wacht, nu snap ik het niet meer. Perruche en Nallie gingen toch samen naar Parijs? (dat maak ik op uit FB iig). Wensen jullie Perruche niet veel plezier dan?
Dat! Mochten ze samen gaan: Perruche, ook veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze samen gingen, dacht dat alleen Nallie ging!
Veel plezier beidequote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Wacht, nu snap ik het niet meer. Perruche en Nallie gingen toch samen naar Parijs? (dat maak ik op uit FB iig). Wensen jullie Perruche niet veel plezier dan?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:09 schreef MarMar het volgende:
linkje naar alledrie de taarten van gister
Volgens mij willen ze iets verborgen houden voor ons.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze samen gingen, dacht dat alleen Nallie ging!
mmmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lekker.
Ik had laatst voor het eerst sinds tijden (lees: jaren) weer taart gegeten! M'n schoonmoeder had appeltaart gebakken, heerlijk.
Dat is ook mijn favorietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lekker.
Ik had laatst voor het eerst sinds tijden (lees: jaren) weer taart gegeten! M'n schoonmoeder had appeltaart gebakken, heerlijk.
^^quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! Vooral die met zelfgemaakte banketbakkersroom. Zo lekker.
Goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De Great British Bake Off begint weer.
Dinsdag, 9 uur, BBC.
Website vullen. Het allerleukst zou nog zijn als ik de tekstjes helemaal zélf mocht schrijven, maar dan moet ik toch echt naar Marketing verkassenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In land van herkomst van mn pa hebben ze een broodje die vernoemd is naar iemand met dezelfde achternaam als ikOok broodje biefstuk, met gesmolten kaas
Wel weer typisch dat het een broodje is met witbrood, vleesch en kaaschquote:
Ben jij ook nog steeds aan het lowcarben? En is de banaan dan omdat je gaat sporten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:03 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Ik heb vanmorgen even mijn krukje geverfd en dan vind ik het toch zo knap van mezelf dat ik het voor elkaar krijg om verf in mijn haar te krijgenIk ben weer eens grijs
Lijstjesplanning:
O: groenteomeletje, 2 eitjes, ui, paprika en champignons
T: 2 almondjoys
L: plakjes kip, beetje mayo, stukjes komkommer/paprika
T: plakjes banaan met pindakaas
D: courgette "pasta" met tomatensaus, gehakt en kaas
ik ben aan het lower carbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij ook nog steeds aan het lowcarben? En is de banaan dan omdat je gaat sporten?
Na twee uurtjes in bikini in de tuin gelegen te hebben ben ik alweer wat vrolijkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Bleh superslecht geslapen, zit nu al een paar uur als een zombie op de bank.
Denk dat ik het sporten vandaag laat zitten en straks met een boek de tuin in ga.
Ik las 'buikje verven' en dacht: huh?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:03 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Ik heb vanmorgen even mijn krukje geverfd en dan vind ik het toch zo knap van mezelf dat ik het voor elkaar krijg om verf in mijn haar te krijgenIk ben weer eens grijs
Lijstjesplanning:
O: groenteomeletje, 2 eitjes, ui, paprika en champignons
T: 2 almondjoys
L: plakjes kip, beetje mayo, stukjes komkommer/paprika
T: plakjes banaan met pindakaas
D: courgette "pasta" met tomatensaus, gehakt en kaas
soep van gepureerde groentes, ciabatta van in verhouding 500 gr bloem, 300 ml lauw water, 4 gram gist, 2 theelepeltjes zout, salade en smeerseltjes erbij? Van gekookte aardappeltjes en groentes met wat wittewijnazijn en dressing kan je hele lekkere aardappelsalade maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:03 schreef Probability het volgende:
Ga koken voor 6 personen, het liefst zonder vlees maar sowieso zonder varkensvlees/melkproducten
Lastig!!
klinkt goed!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
soep van gepureerde groentes, ciabatta van in verhouding 500 gr bloem, 300 ml lauw water, 4 gram gist, 2 theelepeltjes zout, salade en smeerseltjes erbij? Van gekookte aardappeltjes en groentes met wat wittewijnazijn en dressing kan je hele lekkere aardappelsalade maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder 2 bakjes blauwe bessen, 2 passievruchten, een verse vijg en 4 komkommers gekocht voor 5 euro.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Net een handig bakje gekocht om een salade mee te kunnen nemen naar m'n werk. In het midden zit een bakje voor dressing, er zit een aparte verdieping in voor de vulling van de salade (met tussenschotjes), mes en vork en onderin kan dan de sla. Morgen uitproberen. Nu al zin in.
Wat handig! Die wil ik ook voor als 't collegejaar weer begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder 2 bakjes blauwe bessen, 2 passievruchten, een verse vijg en 4 komkommers gekocht voor 5 euro.
Ja doei.
Ziet er handig uit hè! Voor de liefhebber hadden ze ook een bakje voor yoghurt/kwark + vulling (muesli of fruit bijv.)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat handig! Die wil ik ook voor als 't collegejaar weer begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop nu altijd te kloten met boterhamzakjes met dressing enzo
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Vlierbloesem het volgende:
Net een handig bakje gekocht om een salade mee te kunnen nemen naar m'n werk. In het midden zit een bakje voor dressing, er zit een aparte verdieping in voor de vulling van de salade (met tussenschotjes), mes en vork en onderin kan dan de sla. Morgen uitproberen. Nu al zin in.
Oeh die is vet, waar heb je die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder 2 bakjes blauwe bessen, 2 passievruchten, een verse vijg en 4 komkommers gekocht voor 5 euro.
.
* Viking84 wants.
V&D dus, thanks.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ziet er handig uit hè! Voor de liefhebber hadden ze ook een bakje voor yoghurt/kwark + vulling (muesli of fruit bijv.)Die wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pakjes Zaanse Hoeve zijn niet heel handig in een koelkast waarin iedereen continu spullen boven op elkaar stapelt.
Niet meer actief op Fok!
maar eens wat spieren vergaren, dacht ik. en zeker voor straks de donkere wintermaanden waarin hardlopen lastiger gaat wel handig. Plus, sportschool zit tegenover m'n werk, dus kan rustig in een uurjte tussendoor gaan ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed van je Jeager.. wat ga je daar doen? Rondje fitness?
Goed lijstje dacht ik zo
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh die is vet, waar heb je die vandaan?.
* Viking84 wants.
V&D dus, thanks.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Pakjes Zaanse Hoeve zijn niet heel handig in een koelkast waarin iedereen continu spullen boven op elkaar stapelt.
Nog niks, ga vanavond kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef conleche het volgende:
Als ik met de trein zou moeten zou ik het ook gaan halen, nu heb ik gewoon gemiddeld zo'n 5 kleine bakjes bij me op een dag.Maar dat gaat makkelijk mee op de fiets met krat.
Welke heb jij nu gekocht, Vik?
Als je er 1 neemt met stuurslot dan is het parkeren geen enkel probleem. Wel zou ik alleen een fiets met krat nemen, als je ook daadwerkelijk denkt dingen (of honden) te gaan vervoeren. Het fietst zwaarder en de fiets zelf is ook behoorlijk zwaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog niks, ga vanavond kijken.
Wordt geen fiets met krat, waarschijnlijk. Dat is te veel gedoe met parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |