Maat van me woont daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehe geen idee ben er 1x geweest en dat was in een verdwaalde woonwijk :p
Ulft ben ik tijdje terug geweest voor dat straatfestival was wel oke en ooit voor de voorrondes van de sterkste man van nederland hing toen best een toffe sfeerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Maat van me woont daaren veel oude collega's kwamen daar ook vandaan.. ooit een keer een bedrijfsfeestje daar gehad..
Voor de rest heb ik persoonlijk veel meer met Doetinchem / ulft / silvolde e.d.. maar das puur omdat ik er vandaan kom
afgelopen weekend huntenpop... en ik heb daar als bijbaantje een paar weken de Neckerman bezorgdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ulft ben ik tijdje terug geweest voor dat straatfestival was wel oke en ooit voor de voorrondes van de sterkste man van nederland hing toen best een toffe sfeer
oow ja daar ben ik ook wel ns geweest was wel tof festival meer mijn ding dan de zwartecross denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:10 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
afgelopen weekend huntenpop... en ik heb daar als bijbaantje een paar weken de Neckerman bezorgd![]()
Verder de Dru maar meer kom ik er ook niet
de Dru is een cultuur centrum.. hier zit o.a. een Poppodium. Wat er verder allemaal nog te doen is dat weet ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oow ja daar ben ik ook wel ns geweest was wel tof festival meer mijn ding dan de zwartecross denk ik
wat is de dru een cafe ofzo?
A ja die kennen wij hier nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:25 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
de Dru is een cultuur centrum.. hier zit o.a. een Poppodium. Wat er verder allemaal nog te doen is dat weet ik niet
Ik ging zelf altijd naar Dru-beats.. was een dance avond daar.
Bredevoort is een stadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bredevoort ben ik gisteren nog geweest dat vind ik wel echt achterhoek hoor en wat is SOGen?
Borculo is ook een stadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:46 schreef Editeur het volgende:
[..]
Bredevoort is een stad![]()
Studie Ontwijkend Gedrag. Zoals ineens je kamer schoonmaken en afwassen etc
Bredevoort is officieel een stad, Winterswijk is zeker een dorp hoeveel het dorpsbestuur echt een stad wilt zijn (zie de naam van hun lelijke kantoor), maar Doetinchem is een ware metropool.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Die paar huizen hier kan je toch echt geen stad noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |