de Dru is een cultuur centrum.. hier zit o.a. een Poppodium. Wat er verder allemaal nog te doen is dat weet ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oow ja daar ben ik ook wel ns geweest was wel tof festival meer mijn ding dan de zwartecross denk ik
wat is de dru een cafe ofzo?
A ja die kennen wij hier nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:25 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
de Dru is een cultuur centrum.. hier zit o.a. een Poppodium. Wat er verder allemaal nog te doen is dat weet ik niet
Ik ging zelf altijd naar Dru-beats.. was een dance avond daar.
Bredevoort is een stadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bredevoort ben ik gisteren nog geweest dat vind ik wel echt achterhoek hoor en wat is SOGen?
Borculo is ook een stadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:46 schreef Editeur het volgende:
[..]
Bredevoort is een stad![]()
Studie Ontwijkend Gedrag. Zoals ineens je kamer schoonmaken en afwassen etc
Bredevoort is officieel een stad, Winterswijk is zeker een dorp hoeveel het dorpsbestuur echt een stad wilt zijn (zie de naam van hun lelijke kantoor), maar Doetinchem is een ware metropool.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Die paar huizen hier kan je toch echt geen stad noemen
Rietmolen is ook berkelland! Bij welke RV rij je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:15 schreef slangpie het volgende:
ik woon niet in een stad, en niet in een dorp
gehucht
dorp vlakbij, neede, wil je dus echt never nooit dood gevonden worden
Rietmolen daarentegen![]()
kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Rietmolen is ook berkelland! Bij welke RV rij je?
shit man, zit nu in t cafe, en hoor net pas dat de zus van een (soort van) kennis is neergestoken deze weekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef slangpie het volgende:
[..]
klopt
Isidorusruiters in st. isidorushoeve. jij zit ook in de paardensport?
Ik weet dat Bredevoort een stad is, ik weet welk lelijk ding je bedoelt en er is voor mij eigenlijk maar 1 reden dat ik voornamelijk in Wwijk kom, hoewel dat de laatste tijd niet veel meer kom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef Individual het volgende:
[..]
Bredevoort is officieel een stad, Winterswijk is zeker een dorp hoeveel het dorpsbestuur echt een stad wilt zijn (zie de naam van hun lelijke kantoor), maar Doetinchem is een ware metropool.
Doetinchem is trouwens groot-Achterhoek. Ze wilden zo graag bij de coole Achterhoek horen.
Wat is die reden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat Bredevoort een stad is, ik weet welk lelijk ding je bedoelt en er is voor mij eigenlijk maar 1 reden dat ik voornamelijk in Wwijk kom, hoewel dat de laatste tijd niet veel meer kom.
De gemeentehuis-bunker ja. Van mij mag het plat en de mensen die het hebben goedgekeurd moeten met pek en veren uit het dorp verbannen worden. Gebruikt de Tricot maar zoals ze eerst van plan waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef Phone8 het volgende:
Het nieuwe gemeentehuis? Of bedoel je die bunker? Dat ze zoiets daar neer hebben kunnen zetten... Wat een gedrocht!
Laten we zeggen dat ik de kartbaan flink gesponsert hebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat is die reden?
[..]
De gemeentehuis-bunker ja. Van mij mag het plat en de mensen die het hebben goedgekeurd moeten met pek en veren uit het dorp verbannen worden. Gebruikt de Tricot maar zoals ze eerst van plan waren.
die vrouw uit haaksbergen? dat is de nicht van vrienden van ons is echt heel vervelend verlopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef slangpie het volgende:
[..]
shit man, zit nu in t cafe, en hoor net pas dat de zus van een (soort van) kennis is neergestoken deze week
jup alleen geen traditionele paardensport. Ik rijd westernquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef slangpie het volgende:
[..]
klopt
Isidorusruiters in st. isidorushoeve. jij zit ook in de paardensport?
Ja die.... Ik ken die zus ook van de paardenwereld..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die vrouw uit haaksbergen? dat is de nicht van vrienden van ons is echt heel vervelend verlopen
Oke nice! Waar dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jup alleen geen traditionele paardensport. Ik rijd western
Heb de paarden in ruurlo staan in de buurt van nijland zit daar wel goed bij een kennis thuis geen pension ofzo. Daarvoor in borculo bij vissers gestaan daar reed ik vroegah ook tegenover beekvliet de oude paardenkliniek daarvoor nog in eibergen gestaan bij de nijemolle maar ik sta nu eindelijk op het juiste plekjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef slangpie het volgende:
[..]
Ja die.... Ik ken die zus ook van de paardenwereld..
[..]
Oke nice! Waar dan?
waar precies? wil er weer gaan wonen namelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef RoW_0 het volgende:
Heb d'r nog een huis te koop staan in Doetinchem. 10 jaar oud, eerste eigenaar. Mits geïnteresseerd
Okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb de paarden in ruurlo staan in de buurt van nijland zit daar wel goed bij een kennis thuis geen pension ofzo. Daarvoor in borculo bij vissers gestaan daar reed ik vroegah ook tegenover beekvliet de oude paardenkliniek daarvoor nog in eibergen gestaan bij de nijemolle maar ik sta nu eindelijk op het juiste plekje
mijn buurman heeft ook schapen, en kom hem altijd op het verkeerde moment tegen op de wegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef erikkll het volgende:
Only in de achterhoek:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |