Rietmolen is ook berkelland! Bij welke RV rij je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:15 schreef slangpie het volgende:
ik woon niet in een stad, en niet in een dorp
gehucht
dorp vlakbij, neede, wil je dus echt never nooit dood gevonden worden
Rietmolen daarentegen![]()
kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Rietmolen is ook berkelland! Bij welke RV rij je?
shit man, zit nu in t cafe, en hoor net pas dat de zus van een (soort van) kennis is neergestoken deze weekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef slangpie het volgende:
[..]
klopt
Isidorusruiters in st. isidorushoeve. jij zit ook in de paardensport?
Ik weet dat Bredevoort een stad is, ik weet welk lelijk ding je bedoelt en er is voor mij eigenlijk maar 1 reden dat ik voornamelijk in Wwijk kom, hoewel dat de laatste tijd niet veel meer kom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef Individual het volgende:
[..]
Bredevoort is officieel een stad, Winterswijk is zeker een dorp hoeveel het dorpsbestuur echt een stad wilt zijn (zie de naam van hun lelijke kantoor), maar Doetinchem is een ware metropool.
Doetinchem is trouwens groot-Achterhoek. Ze wilden zo graag bij de coole Achterhoek horen.
Wat is die reden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat Bredevoort een stad is, ik weet welk lelijk ding je bedoelt en er is voor mij eigenlijk maar 1 reden dat ik voornamelijk in Wwijk kom, hoewel dat de laatste tijd niet veel meer kom.
De gemeentehuis-bunker ja. Van mij mag het plat en de mensen die het hebben goedgekeurd moeten met pek en veren uit het dorp verbannen worden. Gebruikt de Tricot maar zoals ze eerst van plan waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef Phone8 het volgende:
Het nieuwe gemeentehuis? Of bedoel je die bunker? Dat ze zoiets daar neer hebben kunnen zetten... Wat een gedrocht!
Laten we zeggen dat ik de kartbaan flink gesponsert hebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat is die reden?
[..]
De gemeentehuis-bunker ja. Van mij mag het plat en de mensen die het hebben goedgekeurd moeten met pek en veren uit het dorp verbannen worden. Gebruikt de Tricot maar zoals ze eerst van plan waren.
die vrouw uit haaksbergen? dat is de nicht van vrienden van ons is echt heel vervelend verlopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef slangpie het volgende:
[..]
shit man, zit nu in t cafe, en hoor net pas dat de zus van een (soort van) kennis is neergestoken deze week
jup alleen geen traditionele paardensport. Ik rijd westernquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef slangpie het volgende:
[..]
klopt
Isidorusruiters in st. isidorushoeve. jij zit ook in de paardensport?
Ja die.... Ik ken die zus ook van de paardenwereld..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die vrouw uit haaksbergen? dat is de nicht van vrienden van ons is echt heel vervelend verlopen
Oke nice! Waar dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jup alleen geen traditionele paardensport. Ik rijd western
Heb de paarden in ruurlo staan in de buurt van nijland zit daar wel goed bij een kennis thuis geen pension ofzo. Daarvoor in borculo bij vissers gestaan daar reed ik vroegah ook tegenover beekvliet de oude paardenkliniek daarvoor nog in eibergen gestaan bij de nijemolle maar ik sta nu eindelijk op het juiste plekjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef slangpie het volgende:
[..]
Ja die.... Ik ken die zus ook van de paardenwereld..
[..]
Oke nice! Waar dan?
waar precies? wil er weer gaan wonen namelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef RoW_0 het volgende:
Heb d'r nog een huis te koop staan in Doetinchem. 10 jaar oud, eerste eigenaar. Mits geïnteresseerd
Okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb de paarden in ruurlo staan in de buurt van nijland zit daar wel goed bij een kennis thuis geen pension ofzo. Daarvoor in borculo bij vissers gestaan daar reed ik vroegah ook tegenover beekvliet de oude paardenkliniek daarvoor nog in eibergen gestaan bij de nijemolle maar ik sta nu eindelijk op het juiste plekje
mijn buurman heeft ook schapen, en kom hem altijd op het verkeerde moment tegen op de wegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef erikkll het volgende:
Only in de achterhoek:
[ afbeelding ]
Winterswijk ghetto.. jwzquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef Individual het volgende:
Zware misdrijven komen wel eens voor in de Achterhoek alleen gelukkig minder vaak dan in het westen. Toen de supermarkt waar ik werkte werd overvallen was het volgens mij al meer dan 10 jaar niet daarvoor gebeurd.
Inmiddels heb ik heel wat 'gevaarlijke' landen bezocht, maar Winterswijk is nog steeds de enige plek waar ik ooit een pistool tegen m'n slaap heb gehad.
In da hood! Da winters'hood!quote:
De Gasperilaan in de wijk Dichterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:02 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
waar precies? wil er weer gaan wonen namelijk
weet zeker dat daar meer te beleven is dan in needequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Individual het volgende:
[..]
In da hood! Da winters'hood!
Direct vanuit Winterswijk naar Albuquerque waar in mijn buurt elke nacht wel iemand vermoord werd met naam en toenaam op het nieuws de volgende ochtend. "Oh, da's best dichtbij dus dat waren die schoten die ik gisteravond hoorde."
In het mooie rijke dorpje Winterswijk gebeurt (bijna) nooit wat en er springt zelfs geen licht op rood of groen.
ja ik wist dat t verkocht was opzich wel n mooie plek hoor! Man die er nu opzit doet africhting begreep ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef slangpie het volgende:
[..]
Okoud collega heeft het spul van nieje molle laatst overgekocht.
Dichteren, is dat niet die nieuwbouwwijk bij Doetinchem?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De Gasperilaan in de wijk DichterenKorting is mogelijk.
ja.. ik heb zelf op de hoop gewoond.. ligt ernaastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dichteren, is dat niet die nieuwbouwwijk bij Doetinchem?
Mijn nichtje woont er.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ja.. ik heb zelf op de hoop gewoond.. ligt ernaast
hmm niet mijn ding... srryquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De Gasperilaan in de wijk DichterenKorting is mogelijk.
Kan ik begrijpen, het is niet echt een buurt waar je je thuis kan voelen bij het maken van muziek. Maar wel voor jonge starters, alleen die durven nu natuurlijk geen huis te kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
hmm niet mijn ding... srry
succes met de verkoop !
Klopt, paarden zadelmak maken en paar keer uitbrengen op wedstrijden tot in de b of l, en dan weer in de verkoop. En dat naast zijn gewone werk en de verbouwing thuisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik wist dat t verkocht was opzich wel n mooie plek hoor! Man die er nu opzit doet africhting begreep ik?
je kent het verhaal van wat er gaande is geweest ook gok ik zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef slangpie het volgende:
[..]
Klopt, paarden zadelmak maken en paar keer uitbrengen op wedstrijden tot in de b of l, en dan weer in de verkoop. En dat naast zijn gewone werk en de verbouwing thuis.
Kan me wel voorstellen dat je het geen geweldige plek vond...
nee kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, het is niet echt een buurt waar je je thuis kan voelen bij het maken van muziek. Maar wel voor jonge starters, alleen die durven nu natuurlijk geen huis te kopen.
veel te warm manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:46 schreef slangpie het volgende:
zo weer thuis na een kort dagje werken, en vanmiddag poging doen tot beachvolleybal
ik ook whehe naamgenootjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:49 schreef slangpie het volgende:
Meisje in kwestie ookeen vriendin van mij is er toen om weggegaan...
Haha iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ook whehe naamgenootjeMja ik merkte al vrij snel dat er iets niet klopte en wilde daarom weg. Achteraf blij van dat ik er weg ben
kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ja echt.... misschien de hitte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |