Dichteren, is dat niet die nieuwbouwwijk bij Doetinchem?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De Gasperilaan in de wijk DichterenKorting is mogelijk.
ja.. ik heb zelf op de hoop gewoond.. ligt ernaastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dichteren, is dat niet die nieuwbouwwijk bij Doetinchem?
Mijn nichtje woont er.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ja.. ik heb zelf op de hoop gewoond.. ligt ernaast
hmm niet mijn ding... srryquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De Gasperilaan in de wijk DichterenKorting is mogelijk.
Kan ik begrijpen, het is niet echt een buurt waar je je thuis kan voelen bij het maken van muziek. Maar wel voor jonge starters, alleen die durven nu natuurlijk geen huis te kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
hmm niet mijn ding... srry
succes met de verkoop !
Klopt, paarden zadelmak maken en paar keer uitbrengen op wedstrijden tot in de b of l, en dan weer in de verkoop. En dat naast zijn gewone werk en de verbouwing thuisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja ik wist dat t verkocht was opzich wel n mooie plek hoor! Man die er nu opzit doet africhting begreep ik?
je kent het verhaal van wat er gaande is geweest ook gok ik zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef slangpie het volgende:
[..]
Klopt, paarden zadelmak maken en paar keer uitbrengen op wedstrijden tot in de b of l, en dan weer in de verkoop. En dat naast zijn gewone werk en de verbouwing thuis.
Kan me wel voorstellen dat je het geen geweldige plek vond...
nee kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, het is niet echt een buurt waar je je thuis kan voelen bij het maken van muziek. Maar wel voor jonge starters, alleen die durven nu natuurlijk geen huis te kopen.
veel te warm manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:46 schreef slangpie het volgende:
zo weer thuis na een kort dagje werken, en vanmiddag poging doen tot beachvolleybal
ik ook whehe naamgenootjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:49 schreef slangpie het volgende:
Meisje in kwestie ookeen vriendin van mij is er toen om weggegaan...
Haha iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ook whehe naamgenootjeMja ik merkte al vrij snel dat er iets niet klopte en wilde daarom weg. Achteraf blij van dat ik er weg ben
kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ja echt.... misschien de hitte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |